abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72172237
Wat is dit voor een trieste site

enkele voorbeelden:
quote:
k wil zo graag verkracht worden
wat moet ik daar voor doen?
(ik ben een meisje van 13)
http://www.vergeefmij.nl/?q=bekentenis/927146611
en dit
quote:
Ik ben een christen en heb een vriendje. Ik mag dus geen seks hebben voordat ik getrouwd ben. Alleen heb ik dit dus wel 1 keer gedaan, niet echt maar een klein beetje. We zitten wel vaker aan elkaar, we willen er heel graag mee stoppen maar het lukt ons niet. We gaan er vanaf nu tegen vechten, nu het echt tot ons doordringt wat wij gedaan hebben. Dat dat echt heel erg fout is geweest.
Het dringt nu heel erg tot me door sinds ik een tijdschrift had gelezen waarin informatie over SOA's stond. Ik trok me gelijk van al die dingen wat aan. Enkele symptomen denk ik ook te hebben. Ik heb nl. sinds kort pijn in mn onderbuik etc. Maar nu is dus mijn grootste angst echt een SOA te hebben. Wat kan ik hier tegen doen? Kan je je hierop anoniem en gratis laten testen?
Want als mijn ouders dit horen dat ben ik dood. Ik wil gewoon weer zonder deze angst en schuldgevoel leven. Gewoon weten dat er niks aan de hand is.

Heeft iemand misschien tips of geruststellingen??
http://www.vergeefmij.nl/?q=bekentenis/368366596
pi_72172267
Die eerste. Dat moet niet zo moeilijk zijn toch?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:07:22 #3
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72172282
die eerste!!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72172284
Hahaha!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 15:07:27 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72172306
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef 9611Niels het volgende:
tenzij lelijk
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:08:33 #7
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72172328
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef 9611Niels het volgende:
Gewoon even afcajos PM'en.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:09:18 #8
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72172353
hahahahah... hoe triest.....
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:09:47 #9
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72172366
quote:
Beste B,
ik weet goed genoeg dat jij nooit zo van mij hebt gehouden dan ik van jou,
logisch, want achter mijn rug had je een relatie,met een jongen dan nog.
Problematisch,dat wel,jij bent ook belogen.
De enige die ik echt nodig heb is jou,dat je dat nu niet snapt. Dat je dat nu niet zelf voelt.
Is het zo,dat wanneer je op jongens valt,het onmogelijk is om ook van een meisje te houden?
Lieve lieve B, verliefd ben ik niet meer maar niemand is goed genoeg.
Ik wil opnieuw verliefd worden,maar hoe kan ik dat na iemand als jij.
En die andere jongen dn. Wat betekent die? Hij past zo mogelijk nog beter bij jou.
Ik wens je veel geluk want je verdient het.
Maar ik wens mezelf dat ook wel.

Owned .
pi_72172371
OOOOH JA IK SNAP JE GRAP JE BENT ZEGMAAR JALOERS OP DE TS VAN ZELFMOORD.NL OMDAT HET EEN SUCCESVOL EN ORIGINEEL TOPIC IS MAAR JE WILT OOK EEN LEGENDARISCHE TOPIC OP JE NAAM HEBBEN DUS ZOEK JE OOK ZO'N TRIESTE SITE WAAR WE MENSEN KUNNEN UITLACHEN HAHAHAHAH GRAPPPIG MAN DIT VERDIENT ECHT EEN LMAO ERKENNING!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!@!@212213!!!!!!!!!
Feyenoord Rotterdam
pi_72172381
reactie op die eerste:
quote:
Ik snap het ook niet. je bent 13 jaar en nog steeds maagd, wat is er mis met je vader?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_72172384
Whehehehehe wat een pannekoek
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72172385
!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:17 #14
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_72172387
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_72172389
quote:
hallo vergeefmij.nl, het spijt me zo dat ik al dagen en nachten onophoudelijk zit te rukken. ik schaam me omdat ik zelfs in de klas aan mijn lul zit te rukken. maar ik kan het niet laten, zelf ben ik veel te dik en ik weet nu al dat ik nooit een meisje zal kunnen neuken want mijn vet hangt boven mijn lul. het is gewoon uit puur egoisme en de drang om seksueel bevredigd te worden dat ik het doe.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_72172392
serieus...die eerste kan ik me niet voorstellen dat dat echt is...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:58 #17
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72172404
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
reactie op die eerste:
[..]

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72172423
Dat zijn inderdaad wel weer hele trieste dingen zeg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:12:02 #19
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72172440
quote:
Na maandenlang internetdetective te hebben gespeeld op deze site heb ik je gisteren eindelijk gebeld, het ging niet zoals ik had verwacht, maar niks gaat ooit zoals ik het verwacht. Mijn zorgvuldig uitgekiende scenario van wat er was gebeurd, grotendeels aan de hand van een aantal berichten op deze site, is niet gebeurd. Je hebt helemaal niet geprobeerd om contact met me op te nemen je hebt waarschijnlijk al die jaren niet eens aan mij gedacht, tenminste niet op de manier zoals ik aan jou dacht. Ik dacht het hier helemaal uitgevogelt te hebben maar er bleek niets van te kloppen. Zo zie ik maar weer dat ik mijn eigen hoofd niet kan vertrouwen, maar er vanzelfsprekend ook niet zonder kan. Niet dat ik dat erg vind, ik heb ook heel veel plezier van m'n maffe kop en ik heb er door de jaren heen wel mee leren om te gaan dat de werkelijkheid vaak totaal verschilt van wat er in mijn hoofd over ronddobbert. Ik kan dat tegenwoordig makkelijk omschakelen.
Van jou zal ik nog wel blijven houden dat gaat echt niet zomaar weg. Ook al was ik misschien vooral verliefd op het beeld dat ik van jou had in mijn hoofd was ik toch ook echt verliefd op jou. Niet dat je bang hoeft te zijn dat ik met mijn dronken hoofd voor je deur ga staan schreeuwen ofzo, zie het maar zo dat er een extra persoon op de wereld is die echt om je geeft. Maar je hebt gelijk er zwemmen heel veel leuke visjes in de zee (ze bellen alleen wel de politie als ik mijn hengel uitwerp). En ik wist dat je een vriend had en verwachtte niet dat je hem zou verlaten, ik wou je vooral laten weten wat ik voor je voel. In mijn alternatieve versie van de werkelijkheid zat de vork natuurlijk anders in de steel, het was al uit of hij had je met tegenzin teruggenomen nadat je mij niet kon bereiken, hehe, maar mijn versie van de werkelijkheid is meestal alleen gebaseerd op wishful thinking van mij. Ik hoop dat je gelukkig bent met hem, maar ik hoop toch stiekem dat wij ooit nog eens een keer samen een poging kunnen wagen. Ik dacht dat we misschien ook nog wel verder zouden kunnen als vrienden, maar ik denk dat jij daar na mijn hartekreet van gister niet echt op zit te wachten. Jammer.
Dat ik jouw gister belde was trouwens de eerste keer in mijn leven dat ik echt op een meisje/vrouw ben afgestapt (ook al was het dan via de telefoon(ik weet niet wat ik allemaal heb uitgespookt in beschonken toestand maar dat telt niet omdat ik dat ben vergeten)), mijn eerste (donker)blauwtje gelopen. En ik voel me prima! Het viel hartstikke mee. Ik was bang dat ik het niet zou accepteren of boos zou worden als je me af zou wijzen, maar nee ik voelde me meteen klaar om meer (licht)blauwtjes te lopen (maak je geen zorgen hoor, jou laat ik verder met rust) ook al heb ik nog veel te leren en moet ik mijn maagdelijkheid zo snel mogelijk zien te dumpen. Maar ik ben nog jong en voel me klaar om meer van de wereld te zien (lees: wijven neuken, want ik denk niet dat ik heel snel weer verliefd kan worden). Dus! Moeders: sluit uw dochters op! (dan komen die ons tenminste niet storen als we aan het neuken zijn) en studentes; ik kom jullie effe bijspijkeren! Ik ben er helemaal klaar voor.

Ps: dit is de eerste keer dat ik iets op deze site schrijf, niet dat dat je boeit aangezien je in mijn huidige werkelijkheid hier waarschijnlijk nooit bent geweest.

Schenkstroop account.
pi_72172442
Hahahahha jezus wat een site
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:12:16 #21
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72172447
Bewijs dat alle meisjes van 13 hoeren zijn die verkracht willen worden, het mag dus.
pi_72172453
Maar wederom een post van mij:

al die mensen verdienen erkenning. krijgen ze ook van mij:
Feyenoord Rotterdam
pi_72172488
Posted vr, 31/08/2007 - 22:04 by Anoniem

w. ik zou je echt hard willen neuken met je geile tietjes en je lekkere kont ik zie ook wel dat je me opgeilt ik ruk me soms af op je foto als .. er niet was geweest had ik je allang genomen ik fantaseer over wat ik met je wil doen als ik aan je denk krijg ik al een stijve pik ik hoop dat je me een keer lekker pijpt

Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:14:02 #24
131603 Afwazig
Serious business
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:16:50 #25
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72172586
Mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: