Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
had je niet een betere fotograaf in de arm kunnen nemen voor je oplichterspraktijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
en zoals altijd op got, een slotje erop
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.quote:En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1.
Als je je bericht even nakijkt op typefouten bereik je dat doel een stuk eerder, denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Maar je bent wel zo stom geweest om te bellen en je telefoonnummer achter te laten bij ze.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef vak-z4 het volgende:
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.
Teruggebeld worden is geen garantie tot betrouwbaarheid, dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef vak-z4 het volgende:
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Ik wacht anders nog wel steeds op je reacties m.b.t. de dubieuze aard van DHVAquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef vak-z4 het volgende:
@
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
mischien krijg ik wel helemaal niks...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
HDVAquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
|
Forum Opties | |
---|---|