abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72196867
oei, dat ziet eruit als een oplichtersbende, dat mag toch niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 12:32:32 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_72196882
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72196904
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
had je niet een betere fotograaf in de arm kunnen nemen voor je oplichterspraktijken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72197145
Die flits op de foto's Die fietsen in de folder !
Mooi
Tap tap tap
pi_72197189
Contant betalen bij aflevering, maar wel in termijnen kunnen betalen..... komt er dan iedere maand een scooterpetje langs om geld te innen ofzo?
A mind with a heart of it's own
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:56:05 #96
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72197491
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef wise het volgende:

[..]

en zoals altijd op got, een slotje erop

Maar wel een heldere conclusie. Helderder dan de conclusies van die "ik kwam hier via Google omdat iets in mij zei dat het misschien niet helemaal goed kon zijn met die folder" -lichten. Waarbij je in de posts nog steeds een soort twijfel kan teruglezen en waarvan je gewoonweg WEET dat ze alsnog gaan proberen te bellen en dan, mochten ze überhaupt iemand aan de lijn krijgen wat ik al zeer betwijfel, proberen maar iets "goedkoops" te bestellen, want "misschien is het dan toch wel waar...".
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72197639
quote:
En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1.
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.
pi_72197679
Ja ik heb net ( een uur geleden ) een acount aangemaakt. Waarom? nou omdat het een interresant onderwerp is en je kan natuurlijk alleen mee discusieeren als je geregistreerd bent.

Nu over de reacties hier boven : 1. ik zeg niet dat JULLIE liegen maar degenen die zeggen gebeld te hebben (zoals iemand zei dat hij 5 keer gebeld had) en niets gehoord hebben.
Nu 2 . Een rood-witte groeter is altijd onbetrouwbaar? Na het lezen van de reactie hoefde ik diegene die dat gepost heeft niet serieus te nemen.
Nu 3. ik heb een bericht gepost en vertel mijn verhaal en word gelijk beschuldigd van 'oplichter'. Maar natuurlijk hoef ik zulke wezens niet serieus te nemen.
Nu 4. Omdat ik nieuw ben ben ik gelijk onbetrouwbaar? Ooit moet eens de eerste keer zijn. Ik zeg alleen dat ik 1 keer heb gebeld om te kijken wat wat waar is. En kreeg zo'n stemmetje (computer waarschijnlijk) dat zoiets zei : Blablabla...... spreek je TEL in en we bellen u zo snel mogenlijk op.

IK HEB OOK GVD NOOIT GEZEGD DAT IK EEN PAKKETJE OFSO HEB GEKREGEN. EN HEB NOOIT GEZEGD DAT JE MOET BELLEN OMDAT HET BETROUWBAAR IS. IK BEN NOG NIET TERUGGEBELD EN STAAT HET DUS NOG STEEDS 1-2 <DUS ONBETROUWBAAR>.

NOGMAALS,

Een 'betrouwbare' Rood-Witte groet
Geen Woorden Maar Daden
pi_72197826
Je hoeft niet zo te schreeuwen, bennie blind .
Tap tap tap
pi_72197867
Maar jij denkt dus echt dat je krijgt wat je besteld?
Ondanks dat de bedrijfsnaam DHVA geregistreerd staat als schoonmaakbedrijf voor gebouwen? Ondanks dat het registratie-adres van dit bedrijf een leegstaand te huur pand is?

The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72198059
hele verhaal weg door een rare error. Nou als je die folder goed doorleest zie je tonnen fouten qua spelling, en ongelooflijk kromme zinnen zoals termijn betaling mogelijk VOLGENS afspraak, slaat helemaal nergens op. Die flits idd op al die spelletjes, lijkt rechtstreeks foto's van marktplaats te zijn. Die TV die goedkoper wordt terwijl hij groter wordt. Krijg je wel cRear digital details....

Geript wordt je hiermee!!
pi_72198083
Rood witte groeter..... dude
A mind with a heart of it's own
pi_72198087
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198201
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Als je je bericht even nakijkt op typefouten bereik je dat doel een stuk eerder, denk ik .
Tap tap tap
pi_72198222
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
NEE!!!
Maar je bent wel zo stom geweest om te bellen en je telefoonnummer achter te laten bij ze.
Mr. Prolapse 2009
pi_72198403
@Dragorius

Nee want daar heb ik ook aan gedacht. Ik heb 2 nummers en heb de nummer gegeven waar maar zo weinig beltegoed zit en die ik nauwlijks gebruik.

En wat bedoel je met 'typfouten' als ik vragen mag? Dat ik folder 'forlder' typ? Kom toch op we zitten niet in groep 4 dat we niet eens weten dat er folder word bedoeld. Pfffff
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198450
vak-z4 > Het bedrijf staat geregistreerd op een leegstaand pand dat te huur is.
What more info do you need?
Mr. Prolapse 2009
pi_72198547
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198600
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef vak-z4 het volgende:
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.

Maar wat is nou een beetje het idee van deze scam dan? Want jullie zitten een beetje je eigen ruiten in te gooien of niet? Ik zou gewoon weer lekker verder gaan met schoonmaken.
pi_72198876
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198949
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef vak-z4 het volgende:
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Teruggebeld worden is geen garantie tot betrouwbaarheid, dat moge duidelijk zijn.
Sowieso is het wel heel apart dat er niks maar dan ook niks te vinden is over dit bedrijf.

De enige notering die dit bedrijf heeft is als schoonmaakbedrijf.
Mr. Prolapse 2009
pi_72199007
Dit wil ik volgen. Schaamteloze TVP dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door SummerBreeze op 27-08-2009 13:50:39 ]
pi_72199110
@ Shoombak
En met hersenlozen bedoel ik gasten zoals JIJ. Ik ben ook maar een eerlijk en oprecht mens zoals de MEESTEN ( dus niet iedereen ) hier. Maar verder hoef ik niet te reageren op deze reactie, de reactie is het gewoon niet waard.
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:47:48 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199134
Dit wil ik volgen

EDIT: Rood/witter ik ben wel benieuwd naar dat opgenomen gesprek van je bestelling/als je belt kan je dat op YouTube uploaden of op megaupload / rapidshare
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72199217
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef vak-z4 het volgende:
@
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Ik wacht anders nog wel steeds op je reacties m.b.t. de dubieuze aard van DHVA
Mr. Prolapse 2009
pi_72199229
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
mischien krijg ik wel helemaal niks...
pi_72199347
@ Dragorius

Daar kwam ik natuurlijk ook later pas achter. Maar toch.. Het is blijkbaar gewoon een sprookje en je krijgt wellicht niets, alleen een hoge rekening als je gebeld hebt. Het is gewoon TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Owja nog iets als ik teruggebeld word zou het wel betekenen dat ze actief zijn en niet slapend geld verdienen of dat ze nu op vakantie zijn in parijs ofso:P
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:55:20 #118
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72199396
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72199509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
HDVA
oplichting
opgelicht
oplichters
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:01:39 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199607
Waarom posten joshua en vak-z4 om de beurt en kwamen ze steeds om de beurt online
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')