En dat mag niet van de postbode.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Adba het volgende:
mocht er toch iemand zijn die een bestelling doet, eerst pakketje openen daarna betalen he!!!
"Wij zijn bereikbaar op ma t/m vr van 8.00 tot 18.00 uur. En op zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
Cool KeKouKeLe
Wat staat er in dat cirkeltje met het telefoonnummer nog meer?
Lekker een refurbished scheerapparaat of voetenmassagebadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:24 schreef HeatWave het volgende:
If it looks too good to be true.......
Maar misschien zijn het allemaal refurbish dingen ofzo.
Het is Fok! maar dan zonder FiPo's enzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef ingridt het volgende:
Iemand ervaring met het posten van een kwestie op het Tros Radar forum?
Ik heb een klacht ingediend via consuwijzer.nl. Ik wilde het bij de Opta doen omdat deze wel vaker frauduleuze nummers afsluit, maar daar kan het alleen telefonisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon allemaal doorgeven aan Tros opgelicht en Radar
ook speciaal hiervoor aangemeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!
ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...
erik
Kortom.Het bericht van Joshua de Wit "riekt"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef arjaan het volgende:
@joshuadewit jij hebt net pas geregistreerd om even dat gare bedrijf te promoten. geloofwaardig:)
Nope dat mag je pas nadat je betaald hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Fockker het volgende:
[..]
Kortom.Het bericht van Joshua de Wit "riekt"
Ik heb die folder ook gehad maar ik ga niet bestellen. Niet transparant.Voor hetzelfde geld bestel je iets betaal je aan de deur en zit er een baksteen of oude kranten in. Of mag je de zaak openmaken voordat je betaald?
Waarschijnlijk wel. Zo'n krantje drukken en verspreiden komt er dik uit als er genoeg besteld wordt. En er zullen er genoeg zijn die bestellen.We horen het wel van de NOSquote:
Ik heb oude kranten en bakstenen genoegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope dat mag je pas nadat je betaald hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |