Dat meende ik niet, maar t staat zo stoer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:06 schreef jordeeeh het volgende:
Who gives a fuck. Zolang t daar is en niet hier.
Het idee van legalisatie is nou juist dat je *NIET* naar die dealer op de straathoek hoeft om een beetje wiet te halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
Vrijwel ieder land ter wereld is het erover eens: drugs zijn slecht voor je. Alle (betrouwbare) onderzoeken wijzen dit uit en de ervaringen leren dit ons. Daarom worden door regeringsleiders in de meeste landen (die vanwege hun wijsheid zijn gekozen) drugs verboden. Nederland moet dan natuurlijk weer tegendraads doen, maar dat komt omdat wij vrij veel alto's huisvesten in kraakpanden. Maar dat terzijde.
Nu gaat Argentinie ook drugs legaliseren. Vanaf nu is het mogelijk om op elke straathoek een halve wietplantage op zakformaat te kopen. En die dealers hebben dan natuurlijk ook andere zooi bij zich waardoor het ene kleine stap is om verslaafd te raken aan de cocaine.
Klacht: met 1 beslissing worden de levens van 41 miljoen Argentijnen verneukt.
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
En waarom vind je het niet erg dat alcohol en sigaretten wel legaal zijn? Ik denk dat er meer mensen aan alcohol kapot gaan dan aan wiet.
Zo simpel is het. En door deze regel is er natuurlijk de garantie dat er 41 miljoen Argentijnen full time gaan blowen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef Noodly het volgende:
Want als drugs niet legaal zijn, is er ook geen drugshandel.
bronverwijzing?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.
Heb je daar een bron voor? Aangezien ik niemand ken die aan de coke zitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.
Dan had de topictitel iets anders moeten wezen. Wereld ontsnapt aan 41 miljoen potentiele rampen o.i.d.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Ik dacht dat dit topic over je laatste zaadlozing ging.
Dat onderzoek is zeker 1 praktijk voorbeeld gehaald? (Eigen ervaring)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
quote:
Deze onderzoeken worden niet officieel vrijgegeven, dat is het kutte in een discussie. En je heoft als wietgebruiker niet meteen aan de cocaine te zitten, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Aangezien ik niemand ken die aan de coke zit
Ouch, daar gaat je topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Trannellius het volgende:
En wat ik dus als potentieel gevaar zie, en jullie allemaal schijnen te missen is dat er drugsrunners tussen Nederland en Argentinie komen en de Europese snelwegen gevaarlijker gaan worden (kijk maar naar de A2 bij Maastricht met die drugsgerelateerde ongelukken). Maar ja, wanneer er wiet in het spel komt gaan mensen nu eenmaal oogkleppen opzetten.
Okee, je bent dus een trol. Weer 5 minuten van mijn leven verneuktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Deze onderzoeken worden niet officieel vrijgegeven, dat is het kutte in een discussie. En je heoft als wietgebruiker niet meteen aan de cocaine te zitten, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nog wel.
WTF?????????quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geef toe:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef TNA het volgende:
Kijk uit, het is de trollende moraalridder!
Ik moet de eerste verslaafde nog tegen komen die uit zichzelf toe geeft dat hij niet meer zonder kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef erodome het volgende:
[..]
WTF?????????
Yeah right....
Ik ben aardig expirimenteel aangelegd, heb lang fiks geblowt zelfs en ook wel wat andere stoute dingen gedaan, maar ik zou niet eens weten hoe ik aan heroine moest komen, laat staan het gebruiken
Bronquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Topics die over 1 dag downtime klagen lijkt me genoeg bekentenis.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet de eerste verslaafde nog tegen komen die uit zichzelf toe geeft dat hij niet meer zonder kan.
Precies, ik erken ook gewoon dat ik FOK!verslaafd benquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
Topics die over 1 dag downtime klagen lijkt me genoeg bekentenis.....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:06 schreef jordeeeh het volgende:
Who gives a fuck. Zolang t daar is en niet hier.
Iedereen weet dat wanneer je je lichaam iets geeft, je de volgende keer meer moet geven voor hetzelfde effect. Dus begin je met een beetje wiet, wat steeds meer wordt. Op een gegeven moment werkt dat ook niet meer, en grijp je naar cocaine, wat je dealer 'toevallig' ook bij zich heeft, en dan is het gedag zeggen tegen de nieuwe verslaafde.quote:
Hoe moet ik verslaafd zijn als ik nog nooit coke of heroine heb gebruikt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet de eerste verslaafde nog tegen komen die uit zichzelf toe geeft dat hij niet meer zonder kan.
Wat een onzin, en trouwens mijn dealer (de shop) heeft geen cocaïne.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Iedereen weet dat wanneer je je lichaam iets geeft, je de volgende keer meer moet geven voor hetzelfde effect. Dus begin je met een beetje wiet, wat steeds meer wordt. Op een gegeven moment werkt dat ook niet meer, en grijp je naar cocaine, wat je dealer 'toevallig' ook bij zich heeft, en dan is het gedag zeggen tegen de nieuwe verslaafde.
Mijn leven.quote:En kom nu maar met een bron die het tegendeel bewijst
Trollquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef Trannellius het volgende:
En zou een mod de troll-reacties weg kunnen halen? Ze staan een normale discussie in de weg.
Niemand geeft uit zichzelf zijn grootste zwaktes toe. Jij geeft toe dat je zwaar wiet hebt gebruikt, maar dat is dus niet het ergste wat je gedaan hebt. Ergo, het lijkt erop dat je drugs gebruikt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe moet ik verslaafd zijn als ik nog nooit coke of heroine heb gebruikt?
Wat wiet betrefd, ik heb echt stevig gerookt, had er best even moeite mee te stoppen totdat ik ervoor koos de vakantie vorig jaar te gebruiken als stopmoment, andere plek, ander ritme en het was amper een moeite toen.
Verslaafd geweest aan wiet, ja dat kan je opzich wel zeggen, ik heb een lange tijd voordat ik echt stopte smoesjes bedacht om niet te stoppen en halfbakken pogingen gedaan.
Maar een overgang naar ergere dingen is het nooit geweest en een zware lichamelijke verslaving is het ook nooit geweest, moest gewoon mijn ruggegraat even terugvinden egenlijk
Je bedoelt het hele topic verwijderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef Trannellius het volgende:
En zou een mod de troll-reacties weg kunnen halen? Ze staan een normale discussie in de weg.
Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Niveau ala Mekiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik vanmiddag een mail sturen naar onze regering met de vraag of de regering van Argentinie niet aangeklaagd moet worden voor potentiele genocide.
Maar je komt toch niet bij een dealer die vanalles verkoopt, je komt bij de coffeeshop die wiet, wat snoep en wat frisdrank verkoopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Iedereen weet dat wanneer je je lichaam iets geeft, je de volgende keer meer moet geven voor hetzelfde effect. Dus begin je met een beetje wiet, wat steeds meer wordt. Op een gegeven moment werkt dat ook niet meer, en grijp je naar cocaine, wat je dealer 'toevallig' ook bij zich heeft, en dan is het gedag zeggen tegen de nieuwe verslaafde.
En kom nu maar met een bron die het tegendeel bewijst
Zucht...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niemand geeft uit zichzelf zijn grootste zwaktes toe. Jij geeft toe dat je zwaar wiet hebt gebruikt, maar dat is dus niet het ergste wat je gedaan hebt. Ergo, het lijkt erop dat je drugs gebruikt.
Het erge is dat je dit toch echt zelf moet onderkennen. Erkenning is de eerste stap naar genezing,
Overigens ga ik vanmiddag een mail sturen naar onze regering met de vraag of de regering van Argentinie niet aangeklaagd moet worden voor potentiele genocide.
Ah, de xtc en ghb werden zojuist nog niet vermeld. Het lijkt erop dat je verder komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht...
Wat ik heb gebruikt is redelijk bekend, ik he xtc gebruikt, ghb gebruikt en wiet, wiet was het enige struikeblok waar ik echt moeite mee had om ermee te stoppen.
Verandering van omgeving was daarin de oplossing, dat gaf een mooie grond om verder op te gaan toen ik weer in mijn eigen omgeving kwam.
Daarbij is aangetoont dat het legaal maken werkt, in verhouding hebben wij minder problemen met wiet dan vele landen waar het illegaal is.
Want als ik er een van de potentieel 16 miljoen in Nederland kan redden, ben ik al gelukkig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, de xtc en ghb werden zojuist nog niet vermeld. Het lijkt erop dat je verder komt.![]()
Maar misschien kun je beter serieus help gaan zoeken. Ik denk dat ik je er ook wel vanaf kan helpen, maar ik heb de officiele kwalificaties er niet voor.
Waarom moet je mensen reden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Want als ik er een van de potentieel 16 miljoen in Nederland kan redden, ben ik al gelukkig.
Omdat mensen drugs gebruiken om een nare ervaring te vergeten, en ik vind dat je die dingen moet verwerken en ervan moet leren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen reden?
Als mensen tevreden zijn met zichzelf laat ze dan lekker drugs gebruiken!
Wie ben jij om te zeggen dat dat niet mag/hoort?
Als dat zo was zouden mensen toch geen drugs gebruiken op feestjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat mensen drugs gebruiken om een nare ervaring te vergeten, en ik vind dat je die dingen moet verwerken en ervan moet leren.
ik dacht ook dat hij zn nieuwe vriendin vol wilde yoghurten maar dat ze hem op het laatste moment wegduwde ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Als ik op een feestje ben waar allemaal mensen drugs gebruiken zou ik dat als naar ervaren wat (tijdelijk)opgelost wordt door zelf drugs te gebruiken ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Als dat zo was zouden mensen toch geen drugs gebruiken op feestjes?
Of zijn feestjes ook nare ervaringen?
Daarvoor gebruikt men meestal een fles whisky.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat mensen drugs gebruiken om een nare ervaring te vergeten, en ik vind dat je die dingen moet verwerken en ervan moet leren.
Wat vind je er dan precies naar aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik op een feestje ben waar allemaal mensen drugs gebruiken zou ik dat als naar ervaren wat (tijdelijk)opgelost wordt door zelf drugs te gebruiken ja.
Zo en welke cornflakes verpakking heb je die wijsheid vandaan,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kan onze gristenregering nog wat van leren.quote:Volgens de rechters is in de Argentijnse grondwet vastgelegd dat "iedere volwassene zelfstandig beslissingen kan nemen over zijn of haar levensstijl zonder dat de staat kan ingrijpen." Privégedrag is alleen strafbaar "als het een concreet gevaar oplevert of de rechten of goederen van anderen schaadt".
Okeuyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef padlarf het volgende:
Jezus Tran, hou eens op met dat getroll. Begint saai te worden.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:26 schreef Appelknaller het volgende:
Oh, dus meneer drinkt geen alcohol?
Dat is dan de keuze van de gebruiker geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat dat al langer geleden is dan de blow zelfs wat al een ruim jaar niet meer gebruikt wordt en ik er nooit een geheim van heb gemaakt misschien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, de xtc en ghb werden zojuist nog niet vermeld. Het lijkt erop dat je verder komt.![]()
Maar misschien kun je beter serieus help gaan zoeken. Ik denk dat ik je er ook wel vanaf kan helpen, maar ik heb de officiele kwalificaties er niet voor.
Dat is eigenlijk het enige juiste antwoordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is mijn persoonlijke vrijheid om zelf te kiezen ook al is dat slecht voor me.
Daar kan geen onderzoek tegen op.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
Nederland moet dan natuurlijk weer tegendraads doen, maar dat komt omdat wij vrij veel alto's huisvesten in kraakpanden. Maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef Hetiszover het volgende:
Ik dacht trouwens in eerste instantie dat dit topic ging over een zaadlozing
Jij vindt het feit dat een groot deel van de internationale drugsbendes vanuit Nederland opereert een bewijs dat die aanpak werkt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
En Nederland is het levende bewijs dat die aanpak werkt.
Jij vindt het feit dat een groot deel van de internationale drugsbendes vanuit Nederland opereert een bewijs dat de aanpak niet werkt? Dat ze hier opereren wilt nog niet zeggen dat we hier drugsproblemen hebben van het nivo mexico of zelfs usa... verre van datquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij vindt het feit dat een groot deel van de internationale drugsbendes vanuit Nederland opereert een bewijs dat die aanpak werkt?
Alsof die drugsbendes opeens niet meer bestaan als we het illegaal maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij vindt het feit dat een groot deel van de internationale drugsbendes vanuit Nederland opereert een bewijs dat die aanpak werkt?
Dat betekent dat er blijkbaar meer gelegenheid is dan in het buitenland, anders werden operaties niet vanuit Nederland gerund. Meer kansen voor kartels lijkt mij een duidelijk geval van falen ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Jij vindt het feit dat een groot deel van de internationale drugsbendes vanuit Nederland opereert een bewijs dat de aanpak niet werkt? Dat ze hier opereren wilt nog niet zeggen dat we hier drugsproblemen hebben van het nivo mexico of zelfs usa... verre van dat
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Ja inderdaad, ze het monopolie op drugs geven gaat echt niet helpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Alsof die drugsbendes opeens niet meer bestaan als we het illegaal maken.
Alsof doodslag opeens niet meer bestaat als we het legaal maken, wat is dat nou weer voor argument?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Alsof die drugsbendes opeens niet meer bestaan als we het illegaal maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Buiten het feit dat je vergelijking niet klopt, lees je het ook nog eens verkeerd. Drugsbendes zijn natuurlijk al illegaal in Nederland. Of wiet wel of niet legaal is gaat aan het bestaan of de illegaliteit van die drugsbendes niets veranderen. Hooguit verspreiden ze zich wat meer. Verder zijn dat buitenlandse drugsbendes, dus je zou kunnen zeggen dat wij er juist door ons beleid minder last van hebben, al neemt dat niet weg dat we er wel tegen moeten optreden. Tenslotte is de legaliteit van softdrugs lang niet de enige reden dat hier veel drugsbendes zitten, het feit dat wij de belangrijkste en drukste haven van Europa hebben is bijvoorbeeld ook een grote reden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof doodslag opeens niet meer bestaat als we het legaal maken, wat is dat nou weer voor argument?
Dat is het hypocriete van het semi legaal houden, als de teelt legaal zou zijn zou dat niet in handen blijven van het criminele circuit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij de relatie drugsbendes-legale wiet veel groter dan hij in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Nobu het volgende:
Die drugsbendes kun je ook gewoon aanpakken zonder er een legaal alternatief voor aan te bieden. Door dingen te legaliseren kun je natuurlijk ook de criminaliteit verminderen, wetboek door de WC spoelen, en het land is vrij van criminaliteit. Lijkt me toch niet helemaal de manier.
Je was onbekend met mijn gehele oeuvre?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
Door z'n schattige-date topic was TS flink in mijn achting gestegen maar na dit topic is hij weer enorm gedaald. Vooral door het overduidelijke getrol. Jammer.
En dus goedkope straat prostitutie. En je klacht was...?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
dat de markt overspoeld raakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef zovty het volgende:
[..]
En dus goedkope straat prostitutie. En je klacht was...?
Crystal Meth, dat is dat spul waar je binnen een paar jaar tijd gelijk 20 jaar ouder van wordt (aftakelt).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Skonk het volgende:
Trouwens, bijna al mijn vrienden blowen.
Een van die vrienden is Moslim, en die is dus wel, als enige, de afgrond ingegaan.
Die begon zelf te dealen, en daarna te stelen, en nu zit hij volgens mij (heb hem al heel lang niet gezien) aan de chrystal meth.
Wat voor conclusie kun je hier uit trekken?
Precies, en het begon allemaal met een keertje onschuldig te blowen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Crystal Meth, dat is dat spul waar je binnen een paar jaar tijd gelijk 20 jaar ouder van wordt (aftakelt).
Die is binnenkort dood.
Het is al semi legaal, verkoop in coffeshops wordt toegestaan en belasting van gevangen, teelt is illegaal, geen enkele coffeeshop kan legaal inkopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Nobu het volgende:
Die drugsbendes kun je ook gewoon aanpakken zonder er een legaal alternatief voor aan te bieden. Door dingen te legaliseren kun je natuurlijk ook de criminaliteit verminderen, wetboek door de WC spoelen, en het land is vrij van criminaliteit. Lijkt me toch niet helemaal de manier.
Het begon bij roken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies, en het begon allemaal met een keertje onschuldig te blowen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:17 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is dat ik al mod wordt hier en dus een blauwe kleur krijg, anders was ik allang op groen gezet
Dat hele 'Gateway Drugs' principe is om noobs te omschrijven die zichzelf niet in de hand hebben en maar door blijven gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef Skonk het volgende:
[..]
Het begon bij roken!
Het begint met blowen altijd eerst met roken!
In Nederland is het toch ook overbevolkt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:16 schreef Acinonyx het volgende:
De wereld is toch overbevolkt dus 40 miljoen minder mag wel, overigens wonen er in dat gedeelte van de wereld, Zuid-Amerika, erg veel al dan niet alleen maar criminelen en uitschot dus opgeruimd staat netjes
Jah, Nederland is ook een broeinest voor parasieten en tuig gewordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In Nederland is het toch ook overbevolkt?
Inderdaad, hoog tijd dat hier er ook eens de grote schoonmaak doorheen gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, Nederland is ook een broeinest voor parasieten en tuig geworden
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |