hier wil ik het wel mee eens zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:46 schreef Echo99 het volgende:
Ja, want mannen met dasjes zijn homo. En vrouwen zonder dasje zijn lesbie
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb ook zo,n dasje
Ben ik nu homo?
Oeps.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef On het volgende:
Ik heb alleen maar iets tegen dassen als het veel te warm is voor een das/sjaal. Mannen die die dingen bij 20+ graden boven t-shirts hangen zijn gewoon eigenlijk geen mannen.
Hij dacht dat 'ie er wat minder homo uit zou zien met sigaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Kriegel het volgende:
Haha, Herman met z'n sigaar en dan die das erbij, geen gezicht gewoon.
Ik heb veel sjaaltjes.quote:
Overbodige accessoires om er mooi uit te zien is al snel gay.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom is een sjaal gay eigenlijk? Denk er eens goed over na. Het is alleen gay omdat we er niet aan zijn gewend dat mannen een sjaal dragen ter decoratie. Maar dat maakt natuurlijk niet dat het feitelijk gay is. Laten we ons wat ruimdenkender opstellen.
Wij zijn ook niet gewend dat mannen make-up gebruiken, want dat is echt totaal niet gay.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:05 schreef servus_universitas het volgende:
Waarom is een sjaal gay eigenlijk? Denk er eens goed over na. Het is alleen gay omdat we er niet aan zijn gewend dat mannen een sjaal dragen ter decoratie. Maar dat maakt natuurlijk niet dat het feitelijk gay is. Laten we ons wat ruimdenkender opstellen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:34 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef damsco het volgende:
Laten we gaan kankeren op mannen met smaak. Tieft toch op, stelletje bebrilde nerds. Jullie mochten willen dat je zoveel swagga zou hebben...
Siniti, kom op man. Wat voor recht heeft de gemiddelde FOK!er nou om de wat beter uitziende man af te kankeren?quote:
De beter uitziende man wordt niet afgekankerd, maar de sjaaltjes die zij dragen. Die dingen zijn gewoon homoooooquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Siniti, kom op man. Wat voor recht heeft de gemiddelde FOK!er nou om de wat beter uitziende man af te kankeren?
Jij draagt zo'n homo dasje.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:21 schreef NiTiN het volgende:
Beter dat dan zo'n kansloze tokkie in een trainingspak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |