Wat mooi Oxyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Oxymoron het volgende:
Voor de nieuwe mama's, papa's en babies:
nieuw mens
je bent het einde
van een wereld zonder jou
nieuw mens
je bent begonnen
klein - steeds groter
en elke keer
wil ik je meer en meer
lief
laten gaan.
Veel levensgeluk!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Sidn3y het volgende:
spannend Kersjes! Dat je maar snel aan de ab zit, ook wel zo fijn voor je eigen gemoedsrust.
Kom net uit de stad en heb een kersenpittenzak gekocht voor m'n buik, heerlijk. Zo'n rubberen kruik is ook maar zwaar en onhandig.
Gooi net een bromelia om, alles nat en vol aarde, ook m'n gordijnen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb, opruimen en gordijnen wassen![]()
Laten liggen is geen goed plan met de plens water die er bovenin zit, maar hij blijft wel zolang op de grond staan tot ik weer zin heb om er aandacht aan te besteden. Net als die gordijnen, ik probeer ze wel schoon te borstelen als ze droog zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mooi laten liggen die bromelia. En dan zeggen dat 't zo bedoeld is.
Ik vond D'Shontay juist zo....eh.....origineel!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eindelijk weet ook ik de naam van Huups meisje...Gelukkig geen D'Shontay maar gewoon een prachtige naam.
neuhh.. hahahha, tis alweer wegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef tessie het volgende:
En Poppedein, bij jou ook spannend! Heb je nog steeds krampjes?
Kijk je wel uit dat je dan niet veel te veel koopt? Want winkels willen er nog weleens meer op zetten dan nodig is. Je krijgt van je kraamzorg ook zo'n lijst (meestal) en daar staan weinig onzin dingen op. de tepelcreme waar hier over gezeurd werd, staat daar dus ook niet opquote:Incantrix : dus uiteindelijk heb ik een door de Prenatal afgedrukte lijst opgegraven en alles overgeschreven van de Prenatal, omdat dan tenminste alles hetzelfde heette, anders snapte ik het gewoon niet zo goed allemaal..
Kloven toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef Sorbootje het volgende:
Waar dient die tepelcreme eigenlijk voor?
hier het tegenovergestelde....ik moet me bedwingen om niet constant te eten....wel heb ik telkens een opgezette maag na het eten, das echt irritant! Mijn hongergevoel is de laatste twee weken ineens toegenomen en ik moet nog 15 weken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:59 schreef mefke79 het volgende:
Iets heel anders...ik moet mezelf echt dwingen om iets te eten na het ontbijt...is nie goed he. Drinken gaat goed, maar eten...nu dus ook nog geen lunch gehad. Ga zo maar eens wat yoghurt eten. Voel me er verder ook goed bij ofzo, geen hoofdpijn oid, maar gewoon geen honger.
Ja hoor. Ook voor al uw geboortekaartjes en andere dingen waar een gedicht bij past.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:10 schreef Incantrix het volgende:
Oxymoron, wow, heb je dat zelf geschreven? Wat móóí!
Mefke, ik had dat ook tijdens mijn zwangerschap.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:59 schreef mefke79 het volgende:
Iets heel anders...ik moet mezelf echt dwingen om iets te eten na het ontbijt...is nie goed he. Drinken gaat goed, maar eten...nu dus ook nog geen lunch gehad. Ga zo maar eens wat yoghurt eten. Voel me er verder ook goed bij ofzo, geen hoofdpijn oid, maar gewoon geen honger.
Echt waar? Ooooo dat is lekker nieuws...je zou er bijna voor gaan bevallen! Geniet van je meisje en van je slankere voetjes!quote:@Mefke, bemoedigend nieuws ik plas me een ongeluk maar de voetjes zijn al enorm geslonken! Gaat helemaal goedkomen meid, nog heel eventjes!
Ik vind dit mooi omschreven en sluit me graag bij deze gedachte aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:38 schreef Saffier het volgende:
Didy ik hoop dat het een storm in een glas water blijktTuurlijk ben je hier verdrietig om. Heel veel sterkte meid!
Dank je, maar ik zal weinig hoeven te doen. Alleen maar toekijken hoe ze mijn dinnetje aan het open snijden en het dichtmaken niet. Ga ervan uit dat er niks gebeurt, maar het kan altijd en zit dus met dubbele stress. Vriendin die een zware operatie krijgt ipv een normale bevalling en ik wordt vader. Vanwege zwangerschapsdiabetes moeten we er ook nog eens supervroeg zijn, om 08:00 en om 15:00 pas geopereerd. Ik denk dat haar humeur in doodstemming is als ze zo lang niet mag etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |