BE, Jeej, welkom thuis!

Ik doe hard duimen voor de thuiskomst van jullie lieve Oscar
morgen!
Kersjes, hè, ik had toch echt gehoopt dat het nu eindelijk zo ver was.. Ik hoop nog steeds voor je dat het nu echt gaat komen hoor

Ennuhm, de pijn is ergens tussen half 4 en 4 wel weer langzaam opgekomen, maar dan nog steeds is het niet vergelijkbaar met wat ik voel na een dag werken! Ik ben er nog helemaal jubelig van, wat een feest om me een dag zo fijn te voelen

Stiemie goedgekeurd, yay!! Wat hip, ben blij voor je

Ik heb geen idee of dat ook betekent dat de beeb is ingedaald, sorry
Ohja, en Sorbootje, nog over die uitzetlijst, thnx voor de tip

Ik had in dit geval al wel gekeken of het lijstje van de Prenatal overeen kwam met de andere lijst die ik heb, maar in het kader van beddengoed zeggen ze allemaal wel zo'n beetje hetzelfde geloof ik

En ik was al zo blij dat ik op die manier precíes kon vinden wat ik nodig had dat ik eigenlijk niet eens bezwaar had bijv. ietsjes meer te betalen

Martine, bijna verlof, whaaa!!

Oh, hoi Murp, prettig kennis te maken, ik geloof niet dat ik jou al 'gesproken' had

Fijn dat alles ok is, volgens mij hebben jullie nu echt een spannende tijd voor de boeg!
Didy, bah, wat een vervelend bericht voor jou

Ik ga in de duimstand voor je hoor, ik hoop echt dat het los zal lopen.. En ineens is vrijdag dan heel ver weg, wat naar..

Huupz0r! Fijn te horen dat je leegloopt nu, haha! De volgende foto's dus niet meer met allerlei kunstwerkerij op je benen, maar wel een kunstwerkje op schoot

Jeej!
Oh Mefke, soms heb je inderdaad van die dagen.. Dikke

hoor, hope you'll feel better soon!
Hey Rocka, ook al aan de groeispurt? Ik ook volgens mij, en gister had ik ineens een helder moment, volgens mij verergeren mijn klachten telkens wanneer mijn buik weer van *PLOEP* gaat zeg maar.. Nouja, succes met de jeuk

Jaheur, wow!! Spánnend!! Veel succes morgen

Ennuhm, ik doe nog even een beetje jubelen hoor, wat voelt mijn lief vriendelijk vandaag

En we hebben net lekker vis gegeten op balkon, én ik heb ons net ¤ 80,= bespaard op het ledikant dat we willen hebben via Marktplaats