abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72344615
Ga 'm vanavond zien. Ben erg benieuwd!
pi_72347970
Zaterdag gezien en hij spookt nu nog rond in mijn hoofd (op een positieve manier) en dat is veelzeggend. Erg indrukwekkend, zeker een van de betere films die ik dit jaar heb gezien (zo'n 70 films tot nu toe).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72348717
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Neleos het volgende:
Ga 'm vanavond zien. Ben erg benieuwd!
pi_72350839
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef amstelveentje het volgende:
Heb hem vandaag gezien, vind het zelf een kut film,
kinderachtig, emotieloos en smakeloos.

Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.

District 9 daarintegen
Kinderachtig?
Die moet je toch even uitleggen
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 20:27:48 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72352056
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Kinderachtig?
Die moet je toch even uitleggen
Hij zat maar wat te kloten. Was een kloon van een gebande user.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:51:33 #186
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72359158
Ik vond het een goed te kijken film. De eerste scene bij de Franse melkboer was super goed, daarna zwakte het wat af en begon het wat langdradig te worden voor mij. Ik wist ook niet dat het een QT film was, anders had ik misschien niet meegegaan want normaal houd ik niet van zijn films.

Deze was echter wel prima. De Bearjew was geniaal.
pi_72361923
Zeer lekkere film. Die mof van de SD was echt geweldig!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:12:06 #188
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72364122
Wat ik apart vond was dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, en BJ Novak Sleeeecht gecast...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 2 september 2009 @ 10:18:32 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72364268
Verder had ik soms inderdaad wel een ongemakkelijk gevoel bij het excessieve geweld. Al vond ik het Scalperen nog wel grappig, de honkbal knuppel scene ging wel ver. En het wurgen ook trouwens.

Maar dan is die 'spiegel' ook een beetje dubbel want als je nagaat hoe QT in Death Proof die eerste crash filmt doet hij er zelf lekker aan mee...

[ Bericht 4% gewijzigd door One_conundrum op 02-09-2009 11:52:30 ]
pi_72364412
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef One_conundrum het volgende:

O, en BJ Novak Sleeeecht gecast...
Hij was master
Facts don't care about your feelings
  woensdag 2 september 2009 @ 10:39:43 #191
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72364686
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Volgens IMDB:
The reason for the scar on Aldo Raine's neck is not mentioned in the film. The script hints that Raine survived a lynching, a common punishment in the 1920s and 1930s.
Zal wel met dat drank smokkelen te maken hebben, wat hij vertelde toen hij en Novak tegenover Landa zaten...
pi_72368288
Gisteren in Pathe De Kuip zat de 20:30 voorstelling gewoon helemaal vol
Dus ben ik maar naar de 21:30 voorstelling geweest, die uiteindelijk ook bijna vol zat.

Goede film, spannende dialogen en de actie scenes (iets te weinig naar mijn smaak) waren ook geweldig!

Een paar dingen die niet klopten helaas, normaal valt me dat niet zo op maar in deze film wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:11:17 #193
84048 NvM
Nevermind
pi_72368428
Ik heb de film gisteren gezien, maar kan hem nog niet gelijk de hoge waardering geven die hier regelmatig gegeven worden. Dit met name omdat ik de film nog maar 1 keer gezien heb, en ik weet dat Tarentino zijn films beter worden naarmate je ze vaker kijkt.

+ De openingsscéne
+ De dialoog in de bar
+ Christoph Waltz
+ Het overdreven neerzetten van de belangrijke personen uit WW2 (Churchill, Hitler)
+ Eindscéne
+ De introductie van Stiglitz
+ Mike Myers

- De grappen en grollen van Brad Pitt waren vaak nét te goedkoop
- De gespannen verhouding tussen Soushanna en Lunda is niet goed uitgewerkt
- Te weinig 'nazi killing' gezien van de basterds, hierdoor minder affiniteit met verhaal van de basterds
- Waar zijn de 'Holland' verwijzingen?

Ik vraag me weleens af hoe de film ontvangen zou zijn als dit een eerste film van een volstrekt onbekende regisseur was. Just a thought.
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 13:15:53 #194
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72368548
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef speedy_kevin het volgende:
Gisteren in Pathe De Kuip zat de 20:30 voorstelling gewoon helemaal vol
Dus ben ik maar naar de 21:30 voorstelling geweest, die uiteindelijk ook bijna vol zat.

Goede film, spannende dialogen en de actie scenes (iets te weinig naar mijn smaak) waren ook geweldig!

Een paar dingen die niet klopten helaas, normaal valt me dat niet zo op maar in deze film wel.
SPOILER
Ff beantwoord in een spoiler
SPOILER
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 2 september 2009 @ 13:18:08 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72368601
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef NvM het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe de film ontvangen zou zijn als dit een eerste film van een volstrekt onbekende regisseur was. Just a thought.
Dat is wel een mooie pov inderdaad. Ik denk dat de verwachtingen van veel mensen dan anders zouden zijn. Maar alleen door de opening van film met de muziek was het voor mij al een warm bad. Moeilijk om het anders te bekijken
pi_72369302
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef NvM het volgende:

- Te weinig 'nazi killing' gezien van de basterds, hierdoor minder affiniteit met verhaal van de basterds
Mee eens
quote:
- Waar zijn de 'Holland' verwijzingen?
Het schijnt dat iemand in de bar een kaart op zijn hoofd heeft met Mata Hari
  woensdag 2 september 2009 @ 13:53:06 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72369513
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Idd, toch weer de Holland verwijzing
pi_72369707
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
Verder had ik soms inderdaad wel een ongemakkelijk gevoel bij het excessieve geweld. Al vond ik het Scalperen nog wel grappig, de honkbal knuppel scene ging wel ver. En het wurgen ook trouwens.

Als je dat al excessief noemt kun je beter geen Tarantino films kijken.
pi_72369752
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens
[..]

Ja, ook wel grappig omdat bridget op dat moment de rol van een mata hari speelt
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:03:50 #200
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72369767
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Als je dat al excessief noemt kun je beter geen Tarantino films kijken.
Qua bloed gaat hij misschien wel ver, Met een oor in RD en de headshot op de achterbank en het scalperen, maar dat is juist zo over the top dat het grappig is.

Bij die wurgscene had ik zoiets van, en nou ist wel mooi geweest. Die trut ging maar niet dood
  woensdag 2 september 2009 @ 14:10:13 #201
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_72369920
Gisteren geweest in een uitverkocht JT in Nijmegen.

Ik vond hem erg vermakelijk.
Vooral de rol van Hans Landa was onwijs goed gecast.
Er had van mij wat meer actie in mogen zitten, maar de stukken die erin zaten waren heel bevredigend.
Als ik een cijfer zou moeten geven.... 8/10

Het was voor mij precies wat ik ervan verwacht had.
Sommige vrienden, merendeel dames wat mee was gegaan, vonden het minder. Voor mij was het een lekkere Tarantino film
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_72370284
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef One_conundrum het volgende:

[..]
Bij die wurgscene had ik zoiets van, en nou ist wel mooi geweest. Die trut ging maar niet dood
Dat zijn overigens QT's handen die wurgen

Overigens blijft dit toch wel een ultiem nummer van de soundtrack

woensdag 2 september 2009 @ 14:40:17 #203
177948 Daskaar
cake or death?
pi_72370656
wat is toch dat gemiep over meer actie?
tarantino heeft de reputatie dat ie verschrikkelijk veel actie in zn films heeft maar waar dat op gebaseerd is weet ik niet. misschien omdat het geweld in zijn films indruk maakt, onverwacht en hard is.

volgens mij is inglourious na kill bill 1 zijn meest geweldadige film.
het begint al met een slachting, scalperen van duitsers, barscene, wurgscene, knuppelscene, projectiekamer, slachting in bioscoop, bevrijding duitser, wat wil je nog meer?
in elke hoofdstuk vielen doden, man!

ik vind t tegen het zieke aan als je na al dat geweld liever nog meer geweld wil zien.
pi_72370777
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sowieso prachtige muziek in die film.

woensdag 2 september 2009 @ 14:47:57 #205
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72370846
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Daskaar het volgende:
tarantino heeft de reputatie dat ie verschrikkelijk veel actie in zn films heeft maar waar dat op gebaseerd is weet ik niet. misschien omdat het geweld in zijn films indruk maakt, onverwacht en hard is.

het begint al met een slachting, scalperen van duitsers, barscene, wurgscene, knuppelscene, projectiekamer, slachting in bioscoop, bevrijding duitser, wat wil je nog meer?

ik vind t tegen het zieke aan als je na al dat geweld liever nog meer geweld wil zien.
mensen hadden verwacht dat er 90 minutenlang Nazi's vermoord gingen worden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72371221
quote:

Hier valt zeker iets voor te zeggen maar aan de andere kant mag ook geconcludeerd worden dat het groepje Basterds eigenlijk maar weinig aan bod komen. Misschien is dat een bewuste keuze van QT geweest, misschien heeft hij er voor gekozen om om veel geschoten scènes van de Basterds weg te laten in zijn final cut (ik geloof dat deze eerst tegen de drie uur aanliep).
pi_72371530
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

mensen hadden verwacht dat er 90 minutenlang Nazi's vermoord gingen worden
Dat leek de trailer ook te willen zeggen. Ik was overigens wel blij dat het niet zo was, want de beste scènes vond ik uiteindelijk niet bij het geweld van de Basterds.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_72371594
En ook weer een ouderwetse QT foot fetisch scene!
pi_72371882
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:45 schreef Repeat het volgende:

[..]

Sowieso prachtige muziek in die film.

Geef dan wel de "goede" versie

woensdag 2 september 2009 @ 17:15:05 #210
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72372516
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hier valt zeker iets voor te zeggen maar aan de andere kant mag ook geconcludeerd worden dat het groepje Basterds eigenlijk maar weinig aan bod komen. Misschien is dat een bewuste keuze van QT geweest, misschien heeft hij er voor gekozen om om veel geschoten scènes van de Basterds weg te laten in zijn final cut (ik geloof dat deze eerst tegen de drie uur aanliep).
Laat de Extended Edition maar komen
pi_72372602
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:18 schreef superjojo het volgende:

[..]

Dat leek de trailer ook te willen zeggen. Ik was overigens wel blij dat het niet zo was, want de beste scènes vond ik uiteindelijk niet bij het geweld van de Basterds.
Film is in dat geval zeer onvoorspelbaar.
pi_72372934
Is de kritiek gewoon zo overdreven om tegenwicht te bieden aan de overdreven hype?
pi_72373113
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Film is in dat geval zeer onvoorspelbaar.
mede ondersteund door de zeer lange scenes
  woensdag 2 september 2009 @ 17:52:06 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72373383
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:29 schreef N.i.c.k het volgende:
Is de kritiek gewoon zo overdreven om tegenwicht te bieden aan de overdreven hype?
Hangt gewoon van verwachtingen af. Mensen die een Saving Private Ryan met humor verwachtten kwam bedrogen uit. Mensen die een Tarantino waarderen om de 'Score' en andere kenmerken werden op hun wenken bediend.

Ik belandde met de opening credits gelijk al in een warm bad.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:06:04 #215
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72373793
Vond het een erg toffe film, typische Tarantino stijl .
Met Landa als hoogtepunt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72373911
quote:
Zou best eens kunnen ja. Ik vond het een aardige film, moest een aantal keer hard lachen. Maar zo geniaal als de rest hem hier vindt, vind ik hem niet.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:11:08 #217
84048 NvM
Nevermind
pi_72373923
quote:

Mijn commentaar is specifiek gericht op het gebrek aan geweld in de Basterd scénes. Nu krijg je te weinig de indruk dat de Duiters alle recht hadden om de Inglorius basterds te vrezen. Wat meer geweld in de Basterd scenes of verhalen over (de zogenaamde) gruwelijke misdaden van hen, had de film meer verdieping en spanning gegeven.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:12:05 #218
84048 NvM
Nevermind
pi_72373948
quote:
Het is té makkelijk om kritiek te ontkrachten door het overdreven te noemen. Probeer eens inhoudelijk te reageren op de kritiek?
pi_72374514
Die scène met de apfelstrudel was ook mooi, hoe dat bordje met slagroom in beeld gebracht werd, geweldig

ik zat gewoon als enige te lachen in de zaal
pi_72374658
Inderdaad, close-up van de slagroom. Ik moest lachen, maar iedereen was stil, dus ik zat maar zachtjes te gniffelen
  woensdag 2 september 2009 @ 19:04:46 #221
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72375490
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:28 schreef Mike het volgende:
Hij komt bij mij ook niet in de top 10, maar is voor mij wel hands down de beste film van het jaar tot nu toe. Nu is dat ook niet zo heel moeilijk, aangezien het aanbod tot nu toe vrij mager was.
Bij mij komt ie nèt achter Watchmen te staan in het rijtje beste films uit 2009. Ik ben het wel eens met dat magere aanbod. Dr zijn geen opzienbarende blockbusters en voor de rest moeten we het doen met heel mager spul uit Hollywood, maar ook buiten Hollywood. Een gedeeltelijke oorzaak is die eerder schrijversstaking of moet dat effect allang weggeëbd zijn . Tarantino had daar hoe dan ook natuurlijk geen last van .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_72375687
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef NvM het volgende:

[..]

Het is té makkelijk om kritiek te ontkrachten door het overdreven te noemen. Probeer eens inhoudelijk te reageren op de kritiek?
I was just asking, heb de film niet gezien. Wilde juist hier informeren of het 10 E waard is. Ben een redelijke Tarantino fan, maar geen adept. Ik kan zijn films nog steeds wel in een normaal licht beoordelen zonder er meteen mee moeten te gaan dwepen.
pi_72379658
HA! even gereserveerd in Purmerend. En, geheel naar mijn verwachting, hadden ze nog plaats Morgen gaat ik m checken
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 2 september 2009 @ 21:12:26 #224
84048 NvM
Nevermind
pi_72380084
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

I was just asking, heb de film niet gezien. Wilde juist hier informeren of het 10 E waard is. Ben een redelijke Tarantino fan, maar geen adept. Ik kan zijn films nog steeds wel in een normaal licht beoordelen zonder er meteen mee moeten te gaan dwepen.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik denk wel dat het lastiger is om de film hoog te waarderen als je de kenmerken en stijl van Tarentino niet goed kent. Desalniettemin is het dan nog steeds een zéér vermakelijke film, die alleen maar beter wordt zodra je Tarentino's karakteristieke hand erin herkent (door meer van zijn films te kijken) en de tijd hebt om meer aandacht aan subtiliteiten in de dialogen en gebeurtenissen te besteden.
pi_72380422
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:03 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Qua bloed gaat hij misschien wel ver, Met een oor in RD en de headshot op de achterbank en het scalperen, maar dat is juist zo over the top dat het grappig is.

Als je niet tegen bloed en veel gelul kan, moet je niet naar een QT film gaan. Heel simpel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 2 september 2009 @ 22:10:22 #226
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72382369
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

die draaide over de aftiteling, ik vind hem echt stoer
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72383096
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ff beantwoord in een spoiler
SPOILER
Dat zou nog kunnen ja, volgende keer ga ik erop letten
  woensdag 2 september 2009 @ 22:43:26 #228
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_72383738
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef amstelveentje het volgende:
emotieloos en smakeloos.

ja goh, het gaat over de Tweede Wereldoorlog (!!!) en een groepje nazi hunters(!!!!!!!!)
quote:
Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.
!!!
pi_72388007
Eindelijk gezien Vond het een heerlijke film, lekker divers, lang en zo Tarantino als het maar kan.

Toch elke keer weer veel te genieten als de beste man een film maakt

Hoogtepunten waren voor mij Pitt en natuurlijk Waltz, maar ook verder vond ik de cast geweldig. De soundtrack zit (weer) erg goed in elkaar, de dialogen bouwen de spanning prachtig op en hij heeft een gaaf einde.

8/10
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  donderdag 3 september 2009 @ 02:05:58 #230
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_72388770
Vanavond gezien. Topfilm!!

De zaal was overigens totaal uitverkocht, en er was behoorlijk applaus na de film
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_72396130
Gisteren gezien in Utrecht! Als ik had geweten dat er zoveel gemoord werd in de film was ik waarschijnlijk niet gegaan (ik vroeg nog tijdens de voorfilmpjes aan mn vrienden; waarom is de film eigenlijk 16+?) maar kheb geen moment spijt gehad dat ik gegaan ben! Alle spanning en humor maken de smerige (:p) scenes meeer dan goed. Fantastische afwisseling!
SPOILER
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_72396344
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, close-up van de slagroom. Ik moest lachen, maar iedereen was stil, dus ik zat maar zachtjes te gniffelen
Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudel
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72396573
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:02 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat stukje ook dat hij net iets te lang doorkauwt op z'n strudel
Dat smekken + die kop =
  donderdag 3 september 2009 @ 13:16:11 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72396711
Ik vond dat stukje met die films in de tram ook wel erg droog.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 3 september 2009 @ 13:44:15 #235
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72397459
ha, zaterdagavond ga ik hem checken, verheug me er in ieder geval op, zeker als ik de reacties hier zie
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72397818
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Kings het volgende:
Gisteren gezien in Utrecht! Als ik had geweten dat er zoveel gemoord werd in de film was ik waarschijnlijk niet gegaan (ik vroeg nog tijdens de voorfilmpjes aan mn vrienden; waarom is de film eigenlijk 16+?) maar kheb geen moment spijt gehad dat ik gegaan ben! Alle spanning en humor maken de smerige (:p) scenes meeer dan goed. Fantastische afwisseling!
SPOILER
Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?

Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:14:01 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72398363
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:57 schreef NvM het volgende:

[..]

Je romantiseert een Tarentino film op een bijna naïeve manier. Je haalt er iets vrouwelijks wat allesbehalve boeiend is. De rol van Shosanna is zwaar onderbelicht en het zogenaamde 'romantische' wat jij probeert te zien is slechts zeer oppervlakkig. Daarnaast, een film van Quentin Tarentino afkeuren op confronterend geweld?

Durf dan gewoon te zeggen dat je de film kut vindt, in plaats van er vrouwelijke vereisten in te proppen. Bleh.
True. Maar het was wel een goede scène, daar moet ik haar gelijk in geven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72398371
vanaaf ernaar toe
hoge verwachtingen maar komt helemaal goed als ik reacties hier zo lees
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_72398423
quote:

[..]

Knap dat je deze conclusies uit mijn post hebt getrokken, maar je raakt kant noch wal.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_72398479
quote:

[..]

Hoe vrouwelijk jij het ook vindt, het stukje dat Kings uitlicht zit er toch wel echt in.
Vind het juist wel stoer dat ze niet de film af gaat lopen zeiken, maar er nog iets aantrekkelijks voor haar in terug ziet.
Beter dan het wijf dat constant een rij voor me met haar mobieltje zat te spelen en "tyfus film" zat te roepen.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')