Ik vond het een prima film, maar zeker geen top tien materiaal. En ik heb ook flink wat films gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zal komen vanwege het feit dat grote filmliefhebbers veel films hebben gezien en deze film echt als kwaliteit gezien kan worden.
Ik heb ook ontzettend veel films gezien, maar deze komt toch echt in m'n top 10 te staan.
Ik vond Watchmen veel meer indrukwekkend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:28 schreef Mike het volgende:
Hij komt bij mij ook niet in de top 10, maar is voor mij wel hands down de beste film van het jaar tot nu toe. Nu is dat ook niet zo heel moeilijk, aangezien het aanbod tot nu toe vrij mager was.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Neleos het volgende:
Ga 'm vanavond zien. Ben erg benieuwd!
Kinderachtig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:51 schreef amstelveentje het volgende:
Heb hem vandaag gezien, vind het zelf een kut film,
kinderachtig, emotieloos en smakeloos.
Lijkt wel een film van een beginnende regiseur, echt jammer.
District 9 daarintegen
Hij zat maar wat te kloten. Was een kloon van een gebande user.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Kinderachtig?
Die moet je toch even uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en BJ NovakSleeeecht gecast...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Hij was masterquote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef One_conundrum het volgende:
O, en BJ NovakSleeeecht gecast...
Zal wel met dat drank smokkelen te maken hebben, wat hij vertelde toen hij en Novak tegenover Landa zaten...quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens IMDB:
The reason for the scar on Aldo Raine's neck is not mentioned in the film. The script hints that Raine survived a lynching, a common punishment in the 1920s and 1930s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef speedy_kevin het volgende:
Gisteren in Pathe De Kuip zat de 20:30 voorstelling gewoon helemaal vol![]()
Dus ben ik maar naar de 21:30 voorstelling geweest, die uiteindelijk ook bijna vol zat.
Goede film, spannende dialogen en de actie scenes (iets te weinig naar mijn smaak) waren ook geweldig!
Een paar dingen die niet klopten helaas, normaal valt me dat niet zo op maar in deze film wel.Ff beantwoord in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een mooie pov inderdaad. Ik denk dat de verwachtingen van veel mensen dan anders zouden zijn. Maar alleen door de opening van film met de muziek was het voor mij al een warm bad. Moeilijk om het anders te bekijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef NvM het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe de film ontvangen zou zijn als dit een eerste film van een volstrekt onbekende regisseur was. Just a thought.
Mee eensquote:Op woensdag 2 september 2009 13:11 schreef NvM het volgende:
- Te weinig 'nazi killing' gezien van de basterds, hierdoor minder affiniteit met verhaal van de basterds
Het schijnt dat iemand in de bar een kaart op zijn hoofd heeft met Mata Hariquote:- Waar zijn de 'Holland' verwijzingen?
Idd, toch weer de Holland verwijzingquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Het schijnt dat iemand in de bar een kaart op zijn hoofd heeft met Mata Hari
Als je dat al excessief noemt kun je beter geen Tarantino films kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef One_conundrum het volgende:
Verder had ik soms inderdaad wel een ongemakkelijk gevoel bij het excessieve geweld. Al vond ik het Scalperen nog wel grappig, de honkbal knuppel scene ging wel ver. En het wurgen ook trouwens.
Ja, ook wel grappig omdat bridget op dat moment de rol van een mata hari speeltquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens
[..]
Het schijnt dat iemand in de bar een kaart op zijn hoofd heeft met Mata Hari
Qua bloed gaat hij misschien wel ver, Met een oor in RD en de headshot op de achterbank en het scalperen, maar dat is juist zo over the top dat het grappig is.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:00 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Als je dat al excessief noemt kun je beter geen Tarantino films kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |