abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:06:37 #1
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72143664
"Goedendag, U bent verbonden met de Online klantenservice. Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden".

5 minuten later:
"Goedemiddag u spreekt met ... waarmee kan ik u van dienst zijn?"
"Nou, ik heb sinds een paar dagen geen internet en telefonie meer. Ik heb de Livebox gereset en ik zag dat Online geen storingen heeft."
"Goed meneer, wilt u even de stekker van uw livebox uit het stopcontact halen en 30 seconden wachten?"

20 seconden later: "meneer, ik krijg een signaal binnen van uw modem, hij zou nu weer moeten werken"
"Euh sorry hoor, maar ik sta hier nog met de stekker in mijn hand, u kúnt geen signaal ontvangen!"
"Oh? Dan ben ik bang dat er een technische storing is. Ik zal uw probleem aan de technische dienst voorleggen, zij zullen uiterlijk morgen contact met u opnemen".

Zondagavond 19.45 uur (5 dagen later), telefoon van Online (via mobiel):
"Goedenavond meneer, ik heb hier een melding voor me liggen dat u een storing heeft in uw livebox."
(na 20 minuten proberen) "Ik ga een nieuwe livebox voor u bestellen, dat zult u uiterlijk vrijdag in huis hebben."

Vrijdags nog niks ontvangen, dus wéér een telefoontje richting de klantenservice:
"Nou meneer, ik zal uw melding doorgeven aan onze technische dienst, zij zullen contact met u opnemen".

Zaterdagavond 20.00 uur:
"Goedenavond, Online technische dienst, ik zie dat u geen telefonie en internet meer heeft?"
"Nee, al bijna 3 weken niet"
"Goed meneer, ik zal nu meteen een nieuwe livebox voor u bestellen, dan heeft u die uiterlijk vrijdag in huis."
"Hoe kan dat nou? Die was al besteld en die zou ik gisteren ontvangen!"
"Dan denk ik dat mijn collega verzuimt heeft die te bestellen maar maakt u zich geen zorgen, ik zorg ervoor dat het in orde komt"
"Weet u wat meneer? Steekt u die livebox maar in uw reet, ik hoef 'm al niet meer, ik zeg hierbij per direct mijn abonnement bij Online op!"
"Ik begrijp uw frustraties meneer, en ik kan u geen ongelijk geven als u uw abonnement wilt opzeggen. Online is in gebreke geweest. Belt u maandag even naar de klantenservice en vraag naar het storneringsformulier, u heeft recht op 3 weken teruggaaf."

Maandagochtend, klantenservice Online (weer via mobiel):
"Ik wil per direct mijn abonnement opzeggen (met uitleg)."
"Het spijt me meneer, dat is helaas niet mogelijk,wij hanteren een opzegtermijn van één maand."
"Dat interesseert me niet, ik heb al 3 weken geen internet en telefonie, dat probleem is nog steeds niet opgelost dus stel ik u in gebreke en beeindig mijn abonnement per vandaag!"
"Meneer, ik verbind u door met de technische dienst."
"Maar die wil ik helemaal niet...tuuuuut...tuuuttttt...."technische dienst, wat kan ik voor u doen?"
"Nou, eigenlijk niets, ik wou alleen mijn abonnement opzeggen."
"Geen probleem, ik verbind u weer door met de klantenservice"
"Meneer, u geeft aan dat uw livebox niet meer werkt zoals het hoort, daarvoor hebben wij de technische dienst"
"Ja, dat weet ik, daar heb ik al 2x mee gesproken maar omdat er fouten zijn gemaakt wil ik van het abo af."
"Indien er storingen zijn, zullen zij het oplossen, ik verbind u door."
(een hele boel woorden die niet voor herhaling vatbaar zijn)
"Sorry meneer, maar die mevrouw van de klantenservice snapt niet dat ik u niet eens wil spreken".
"Geen probleem, ik stuur u terug naar de klantenservice" (he he)
"Meneer, zoals ik u al zei hanteren wij een opzegtermijn van één maand, u kunt dus niet per direct opzeggen."
"Mevrouw, nogmaals...ik heb al ruim 3 weken géén internet en géén telefonie meer, wie betaalt mijn mobiele kosten voor het telkens naar het 0900 nummer bellen?"
"U heeft waarschijnlijk een storing in uw livebox, ik verbind u weer door met de technische dienst, zij kunnen u verder helpen"
"NEEEEE, ik wil de technische dienst niet meer!!!! U zorgt ervoor dat ik voor het einde van de week de schriftelijke bevestiging heb van mijn opzegging" En toen werd de verbinding verbroken...........................

De brief kwam 3 dagen later.
Maar ik krijg straks wel de rekening van m'n mobiele provider voor in totaal anderhalf uur bellen naar dat 0900 nummer van Online
Dat mens aan de telefoon snapte maar niet dat je iemand in gebreke kunt stellen en dat dat een reden is om een abonnement per direct op te zeggen pffffffffffffff.
Ze heeft ons tijdens het laatste gesprek serieus 3x met de technische dienst doorverbonden terwijl we dat niet eens wilden, het had toch geen zin, we wilden alleen het abonnement opzeggen.
Soms...héél soms wou ik maar dat ik iemand zo door de telefoon kon trekken
pi_72143724
Ik heb ook nog geen goede ervaringen met een klantenservice
Baby darling doll face honey
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:08:15 #3
69994 seto
-|||--------|||-
pi_72143727
Goedendag, U bent verbonden met de Klaagbaak. Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk doorverbonden.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_72143756
Wat een kuthoeren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72143778
Herkenbaar
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:10:30 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72143807
Online !!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72143829
pi_72143837
Terechte klacht.
Als kanker een naam had
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72143859
Je had beter akkoord kunnen gaan met een maand opzegtermijn ipv voor ¤45 te gaan bellen
pi_72143877
Whehe, wat een dom wijf had je dan aan de lijn zeg.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:12:38 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72143891
Onbegrijpelijk dat die helpdesks 'klantenSERVICE' genoemd mogen worden... (!)
pi_72143913
ZEER terechte klacht!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:13:38 #13
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72143925
Hahaha, ik heb ook zo'n gezeik gehad met die livebox Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:14:51 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_72143973
Leuk heh studenten met bijbaantjes op de 1e lijn van een helpdesk .
pi_72143985
terechte klacht.

en goed omschreven.
ik leefde helemaal met je mee.
pi_72143991
Bedrijven hanteren altijd een belscript voor dit soort zaken.

Standaard belscript:
Regel 1: het ligt aan de klant
Regel 2: als het niet aan de klant ligt, treedt regel 1 in werking.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72144088
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Hetiszover het volgende:
Bedrijven hanteren altijd een belscript voor dit soort zaken.

Standaard belscript:
Regel 1: het ligt aan de klant
Regel 2: als het niet aan de klant ligt, treedt regel 1 in werking.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72144196
Ik heb op een helpdesk gewerkt, niks lekkerders dan een scheldende klant even laten uitrazen en dan vertellen dat je zo niet kan werken en dat ze mag afkoelen in de wachtrij van 30 minuten.

90% van de problemen lag overigens aan de klant, als je dat uitlegt dat zij iets verkeerd hebben gedaan, worden ze boos.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:28:54 #19
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72144476
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Prosac het volgende:
Ik heb op een helpdesk gewerkt, niks lekkerders dan een scheldende klant even laten uitrazen en dan vertellen dat je zo niet kan werken en dat ze mag afkoelen in de wachtrij van 30 minuten.

90% van de problemen lag overigens aan de klant, als je dat uitlegt dat zij iets verkeerd hebben gedaan, worden ze boos.
In ons geval lag het dus wel degelijk aan de livebox, want in de brief stond dat we die mogen inleveren bij de gemeente, ze willen 'm niet eens terug.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:31:33 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72144584
quote:

Ik heb al meerdere keren met een ''klantenservice' te maken gehad (helaas), maar het lag toch echt geen enkele keer aan mij.
Bij Online was het idd de LiveBox die ruk was (veel voorkomend probleem btw), en bij de PC's (Olidata, met een echt WAARDELOZE klantenservice, en Medion, met een goede klantenservice) was het gewoon iedere keer falende hardware.

Bij UPC had ik een probleem met de mediabox, en dar is toen zo'n mannetje voor langsgekomen, en nu is het wat beter (af en toe nog storing).
pi_72144716
Ik zat bij Internetplusbellen, nou was dat een drama, ala.. maar 90% lag aan het verkeerd interpreteren van de aansluitinstructies door de klant.
Verder ben ik kan ik wel zeggen dat service niet echt vooraan stond bij IPB. Klanten binnen 7 minuten helpen en anders oprotten als je te vaak daar boven zat. Zoiets komt de service ook niet ten goede, je bent vooral bezig zo snel mogelijk die klant af te schepen, vooral als je daarvoor een lange hebt gehad van 30 minuten, waardoor je gemiddelde omhoog springt.
pi_72144735
Oh.. en ik had natuurlijk ontzettend veel ongeinteresseerde collega's die zelf nauwelijks wisten wat ze deden en de grote onzin aan klanten vertelden.
pi_72144934
Morgen op marktplaats 2 liveboxen aangeboden
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:43:47 #24
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_72144939
quote:

Ik heb al vele malen meegemaakt dat men idd dacht dat het aan mij lag. De werkelijkheid was anders helaas

Echt, klantenservice, die mensen kunnen niks, ze zijn er alleen maar om mensen af te wimpelen en te frustreren... Helemaal achterlijk als je ze precies verteld wat het probleem is en dat ze dan alsnog de hele checklist afgaan
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:45:04 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_72144969
Had je het gesprek opgenomen of zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:45:54 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_72144994
oeehhh, ik had pas ook zo'n mooie. Ik heb om de zoveel weken mysterieus uitvallend internet, maar het kan ook zo weken goedgaan. Zou er een monteur langskomen.
Op de dag dat hij langs zou komen een telefoontje op m'n voicemail "meneer, we zien dat uw modem al 4 dagen online is, het probleem is dus blijkbaar al (magisch?) verholpen, we komen niet meer langs".
Ik heb vrij genomen klootviolen, hoe durf je
pi_72145005
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:43 schreef kingmob het volgende:

[..]
Helemaal achterlijk als je ze precies verteld wat het probleem is en dat ze dan alsnog de hele checklist afgaan
Dat is protocol en je mag niet van die checklist afwijken, anders je baan kwijt.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:46:57 #28
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_72145026
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dat is protocol en je mag niet van die checklist afwijken, anders je baan kwijt.
En dan verbaasd zijn dat mensen boos worden

"Heel verhaal met alle stappen die je al hebt genomen en een overzicht van de error-messages in de log van het modem"
"meneer, heeft u al geprobeerd uw router te resetten" Echt, wtf
pi_72145058
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef kingmob het volgende:

[..]

En dan verbaasd zijn dat mensen boos worden
De beleidsbepalers die zelf nooit bellen begrijpen dat niet inderdaad.
pi_72146104
@home is geen haar beter, modem welke defect is en maar vragen of ie gereset kan worden. HIJ IS KAPOT MUTS
pi_72146684
Of van die klantenservices die helemaal op windows ingesteld zijn...

"Ja, dit en dit werkt niet, oh en ik heb mac..."
"Nou drukt u maar op start en ga dan maar naar configuratiescherm..."
...
...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Redactie Frontpage dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:05:13 #32
145738 superworm
is erbij
pi_72147454
Wheheh, TVP vanaf een helpdesk.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:06:09 #33
145738 superworm
is erbij
pi_72147490
"Kunt u het resetgaatje achterin de modem een seconde of tien indrukken?"
"Wat is een modem?"
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72147666
Een mooi voorbeeld voor Tros Radar of dat soort programma's. (nee ik kijk niet naar de TROS) Dit soort dingen komen erg vaak voor en helpdesks zijn heel erg irritant. Je moet er erg vaak een duur 0900 nummer bellen en dat vind ik ook schofterig, aangezien de klant al genoeg betaalt voor het abonnement.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72147672
meestal weten de mensen die werken op z'n klantenservice nog minder er vanaf dan miep de huisvrouw.
<hr>
pi_72148169
Bedankt voor de reminder, ik heb net Online opgezegd, wat een kutbedrijf is dat zeg.
Mag die pauperlivebox houden trouwens, heb ik daarom nou altijd huur betaald voor die wifi kaart
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_72148937
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef superworm het volgende:
"Kunt u het resetgaatje achterin de modem een seconde of tien indrukken?"
"Wat is een modem?"
Drukt u maar op "start"

"waar zit die?"
"1x of 2x drukken?"

pi_72149200
Je mobiele telefoonrekening doorsturen naar Online + uitleg
  Redactie Frontpage dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:15:45 #39
145738 superworm
is erbij
pi_72149492
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Drukt u maar op "start"

"waar zit die?"
"1x of 2x drukken?"

"Wat voor Windows heeft u?"
"¿¿WinWAT???"
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:24:41 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72149787
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Een mooi voorbeeld voor Tros Radar of dat soort programma's. (nee ik kijk niet naar de TROS) Dit soort dingen komen erg vaak voor en helpdesks zijn heel erg irritant. Je moet er erg vaak een duur 0900 nummer bellen en dat vind ik ook schofterig, aangezien de klant al genoeg betaalt voor het abonnement.
http://www.vraagalex.nl/
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:01 #41
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72175950
Hmmm...ik kreeg net 3 mailtjes van Online, klantentevredenheidsonderzoek.
Elke keer als je hen belt krijg je zo'n mailtje
Ik zal eens zien of ik kan aangeven hoe dom die telefoniste was
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:13:45 #42
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72176191
Prachtig dit, heerlijk weggelezen
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:34:47 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72176811
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef mamav2 het volgende:
Hmmm...ik kreeg net 3 mailtjes van Online, klantentevredenheidsonderzoek.
Elke keer als je hen belt krijg je zo'n mailtje
Ik zal eens zien of ik kan aangeven hoe dom die telefoniste was
Ik hoopte eigenlijk dat UPC me zo'n mailtje zou sturen na ons laatste telefoongesprek, maar blijkbaar voelden ze al aan dat dat niet positief zou worden...
pi_72176825
Klantenservice van microsoft is voor mij de enige goede. Het is een 0800 nummer dus is het gratis en ze helpen je ten minste.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_72202824
klantenservice nummer waar je voor moet betalen is helemaal zum kotsen
En dat kan zomaar.....?
pi_72203084
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Lienzz het volgende:
Dan filter je de ergste kneuzen er tenminst meteen uit!
pi_72203510
Ik kreeg vd week een handig mailtje, waarin alle nummers achter de dure 0900 nummers staan.
Je komt dan dus EN bij de helpdesk, ZONDER kosten.

Als men hier belang bij heeft post ik m wel...
pi_72203511
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:43 schreef drWho het volgende:

[..]

Dan filter je de ergste kneuzen er tenminst meteen uit!
Ja, maar ik (geen kneus al zeg ik het zelf) mag ook lekker 10 minuten betaald wachten. Ik vind persoonlijk dat het tarief pas in mag gaan als ik iemand aan de lijn heb, niet in de wachtrij

Verder lijkt het mij vrij logisch dat ze niet per direct je abbonnement kunnen opzeggen, zo zijn de regels nu eenmaal. Staat allemaal in de algemene voorwaarden etc. waar je akkoord mee bent gegaan.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:13:39 #49
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_72205795
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ja, maar ik (geen kneus al zeg ik het zelf) mag ook lekker 10 minuten betaald wachten. Ik vind persoonlijk dat het tarief pas in mag gaan als ik iemand aan de lijn heb, niet in de wachtrij

Verder lijkt het mij vrij logisch dat ze niet per direct je abbonnement kunnen opzeggen, zo zijn de regels nu eenmaal. Staat allemaal in de algemene voorwaarden etc. waar je akkoord mee bent gegaan.
Klopt, maar als je aan kunt tonen dat ze in gebreke zijn gebleven, dus de klacht niet binnen redelijke termijn hebben opgelost, dan mag je het abonnement beeindigen en moeten zij daar mee akkoord gaan.

Wat betreft het wachten...het is zelfs aangetoond dat die zgn callcenters er op ingesteld zijn.
De mensen die er werken krijgen te horen dat ze de bellers een bepaalde tijd moeten laten wachten om zo geld binnen te halen
Was dit niet ooit bij Tros Radar te zien?
pi_72206868
Het managen van een wachtrij is heel makkelijk. Als je weet hoe lang je calls duren en hoeveel calls je krijgt kun je uitrekenen hoeveel mensen je nodig hebt om een groot percentage calls binnen, zeg, een minuuut op te nemen. (Erlang C voor call center nerds)

Probleem is natuurlijk dat ze geen zin hebben veel geld te investeren in support. Denk niet dat ze agents zullen adviseren niets te doen, ze nemen er gewoon minder aan.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:57:53 #51
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_72207027
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Lienzz het volgende:
Is er überhaupt een gratis klantenservice dan?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_72208644
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:35 schreef intraxz het volgende:
Klantenservice van microsoft is voor mij de enige goede. Het is een 0800 nummer dus is het gratis en ze helpen je ten minste.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:04:53 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72209072
quote:

[..]

Jawel. Ik hou er zelfs rekening mee wanneer ik ergens iets koop ofzo bij een webwinkel: als ik moet betalen wanneer ik ze eventueel telefonisch moet bereiken, dan koop ik daar niks.
pi_72209380
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef wise het volgende:
Onffline !!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 19:20:00 #55
264940 8108139dpths
pi_72209608
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef BrokenBond het volgende:
ZEER terechte klacht!
pi_72218088
quote:

[..]

jawel die bestaan...maar ik weet nu zo snel even geen te bedenken.

Ik laat zelf ook altijd de mensen die bellen rond etenstijd (enquetes-hypotheken-abonnementen praatjes makers) lang wachten als ze me bellen, ik neem dan op en dan zeg ik dat ik even m'n vriend/ouders ga halen en ik ga dan vervolgens smakelijk verder eten, als ik dan een half uur later terugkom hebben ze meestal zelf wel opgehangen

Hoe durven ze.... bellen onder etenstijd
En dat kan zomaar.....?
pi_72744884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:29 schreef junkiexp het volgende:
Bedankt voor de reminder, ik heb net Online opgezegd, wat een kutbedrijf is dat zeg.
Mag die pauperlivebox houden trouwens, heb ik daarom nou altijd huur betaald voor die wifi kaart
NAV mijn opzegging kreeg ik deze mail binnen :

Contract
Wij beëindigen dit abonnement op 02/01/1970. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van 0 kalendermaanden en een opzegtermijn van één kalendermaand. Uw eventuele extra diensten (zoals bijvoorbeeld E-mail Antivirus en Antispam) worden dan ook beëindigd. U hoeft hiervoor verder niets te doen.

Er was iets niet helemaal goed gegaan .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_72745607
Ik vind dit weer 'n prachtig "vrijgeleide A38" verhaal.

Hallon!
  maandag 14 september 2009 @ 22:31:38 #59
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_72747155
Ik heb ook een maand bij een klantenservice gewerkt en moet toegeven dat het leukste werk is wat ik ooit gedaan heb

Allemaal idioten die helemaal pissig zijn dat ze geen internet hebben waarvan 75% gewoon de router moet reseten, en de overige 25% andere problemen hadden maar we gewoon aan de telefoon bezig moesten houden.
Ben nog nooit zo vaak uitgescholden .
pi_72747279
Ach ik neem het ze niet kwalijk, ze horen al zoveel gezeur de hele dag. :$:$:$:$
Roken is lekker
pi_72747423
Klacht gegrond. Heb ook al op dezelfde manier urenlang verspild aan die ratten
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72757770
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef kingmob het volgende:
oeehhh, ik had pas ook zo'n mooie. Ik heb om de zoveel weken mysterieus uitvallend internet, maar het kan ook zo weken goedgaan. Zou er een monteur langskomen.
Op de dag dat hij langs zou komen een telefoontje op m'n voicemail "meneer, we zien dat uw modem al 4 dagen online is, het probleem is dus blijkbaar al (magisch?) verholpen, we komen niet meer langs".
Ik heb vrij genomen klootviolen, hoe durf je
nouja dat was net als een Ziggo monteur ( toen nog @homo ) t presteerde om om 16:55 te bellen als die ook een dag later een modem mocht afleveren want zn vorige klus was uitgelopen..

nou dacht t dus niet! dat hij zn werk niet op tijd doet zal mijn probleem niet worden..

modem was stuque en na 3 weken bellen werd er eindelijk actie ondernomen.. vandaar
pi_72757959
heeft ts al een wgr topic gemaakt voor het willen opzeggen van zijn contract?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')