Die foto's vallen waarschijnlijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met een bowlingbaan of een gitaar.
Niveau 2... is toch beter dan niveau 0
Dank je wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom leg ik het ook uit. En nee, laat die foto's maar zitten
Er bestaan nog ergere?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die foto's vallen waarschijnlijk nog wel mee.
Niveau 0 is? Peuterschool?
Een wijs man, dat hoor ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een turk op het werk zeggen: ja joh je moet gewoon bij rijinstructeur X gaan, die laat iedereen slagen. Zelfs vrouwen.
Okeeee....
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een turk op het werk zeggen: ja joh je moet gewoon bij rijinstructeur X gaan, die laat iedereen slagen. Zelfs vrouwen.
Okeeee....
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Ook een Turk bij mij op het werk: vrouwen kunnen gewoon niet rijden, dat is gewoon zo.![]()
![]()
Zegt iemand die een geestelijke achterstand heeft en fulltime in een supermarkt werkt.
In hun auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee die turken rijden allemaal lekker ...
Ik ga er ook gewoon niet op in, zo'n domme opmerking verdient dat niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee die turken rijden allemaal lekker ...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeeee....
Ja, die heb ik alleen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan nog ergere?
Niveau 0 is geen vervolgopleiding.
Iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga er ook gewoon niet op in, zo'n domme opmerking verdient dat niet.
Mja, kinderdagverblijf dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
Ja maar als havo al gelijk staat aan niveau 4 klopt dat dus ook niet.
Inderdaadquote:
Och ja, ik moest dat cijfertje nog veranderen, niet aan gedacht. IK ZAL BRANDEN IN DE HEL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
TT moet trouwens #1528 zijn.
Fas heeft gisteren keihard gefaald
[KLB SC # 1525] Waar ik trakteer
[KLB SC # 1525] You've got me looking so crazy in love
[KLB SC #1526] Waar ik ga fappen onder de douche
[KLB SC #1527] TETTEN GEMACHT!!!
Burn the WITCH!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, ik moest dat cijfertje nog veranderen, niet aan gedacht. IK ZAL BRANDEN IN DE HEL.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Whihi, ik vind ze zo leuk. [ afbeelding ]
Tofjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:08 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Whihi, ik vind ze zo leuk. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
JA ZE ZIJN TOCH LEUK OF NIET?!?! BIJVAL SVP.
Dat wil m'n zusje doen. Dat is niveau 3.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, kinderdagverblijf dan?
Ja, net als die arme lieveheersbeestjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, ik moest dat cijfertje nog veranderen, niet aan gedacht. IK ZAL BRANDEN IN DE HEL.
Sweet Jesus on a bicycle....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wil m'n zusje doen. Dat is niveau 3.
Whehehe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, net als die arme lieveheersbeestjes.
Nee eigenlijk nietquote:
Wtf? Ik lol'de.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet Jesus on a bicycle....
Dat zou echt de HEL voor mij zijn.
Ik vond het een kutnaam en bij voorbaat al een gedoemd om te mislukken programma.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond trouwens de titel van dat toch niet op de buis komende EO programma ook al grappig.
Loopt een man over het water ofzo.
Al die mensen die hun lidmaatschap ook hebben opgezegd van de EO door dat programma. Terwijl het uiteindelijk niet eens uitgezonden is. Drama drama.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond het een kutnaam en bij voorbaat al een gedoemd om te mislukken programma.
Skaterschoenenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:22 schreef Japsnars het volgende:
Vet, op de Vans website kan je al voor 60 dollar een custom shoe maken
7,75quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik ga die schoenen bestellen. Maar ik weet niet zo goed in welke maat. Ik heb slip ons in 7,5, maar mijn authentic lo pro zijn 8. Dilemma.
Ik heb scapino schoenen. En daar doe ik langer mee dan iedereen in z'n merkschoenen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb kankerstoere nike sb's .
Ik ben dan ook blij dat ik mijn zusje niet ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sweet Jesus on a bicycle....
Dat zou echt de HEL voor mij zijn.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb scapino schoenen. En daar doe ik langer mee dan iedereen in z'n merkschoenen.
Hoelang duurt het via die webstore dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, ik ga die schoenen bestellen. Maar ik weet niet zo goed in welke maat. Ik heb slip ons in 7,5, maar mijn authentic lo pro zijn 8. Dilemma.
Ik heb vroeger ook vans gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Skaterschoenen![]()
Heb ze vroeger ook gehad.
60 dollar is wel echt goedkoop.
Op het tapijt binnen slijt geen enkele schoen snel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb scapino schoenen. En daar doe ik langer mee dan iedereen in z'n merkschoenen.
Wij hebben geen tapijt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het tapijt binnen slijt geen enkele schoen snel.
Tja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat ik mijn zusje niet ben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het tapijt binnen slijt geen enkele schoen snel.
Wat nou als je het een dag was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben dan ook blij dat ik mijn zusje niet ben.
Pics?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar degene die S_A net postte ziet er echt gaaf uit
Geen idee. Of nja, weet ik wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang duurt het via die webstore dan?
[..]
Ik heb vroeger ook vans gehad
Maar degene die S_A net postte ziet er echt gaaf uit
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=611070&storeId=10001&catalogId=10101&langId=-1&vcategoryId=SEARCHquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geen idee. Of nja, weet ik wel.
http://shop.vans.com/cata(...)ml?pageName=shipping daar staat het.
Maar hoelang het duurt maakt me eigenlijk niet zoveel uit, gaat er meer om dat ik de goede maat bestel. Die authentics lo pro heb ik eens in 7,5 gekocht maar waren te klein, dus later 8 gekocht. Maar slip ons (die het meeste op die hierboven lijken) heb ik wel in 7,5 en die passen opzich wel. Maar daar heb ik maar een paar dagen op gelopen ofzo.Mmmm.
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat nou als je het een dag was?
Ja klopt, die link is vanaf een Amerikaanse webshop. Maar je hebt geloof ik ook Vans.eu. Al heb ik ze daar nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://shop.vans.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=611070&storeId=10001&catalogId=10101&langId=-1&vcategoryId=SEARCH
Maar 52 dollar, dat heb ik er wel voor over![]()
Maar, Amerika:
[ afbeelding ]
Naja hier staan ze ook, komen ze ook nog eens uit de UK dus gaat het 10x zo snel.
http://www.soleheaven.com(...)a-parra-shoe-sneaker
Is misschien ook wel handigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:33 schreef Smart_ass het volgende:
Overigens kun je ze voor jongens (maat 41+) gewoon in de grotere steden kopen.
Straks krijgen ze een claim omdat je als man vrouwenschoenen hebt gekocht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat vrouwen en heren schoenmaten van elkaar verschillen in de VS & Canada?
Mensen die bang zijn dat ze anders vrouwenschoenen aandoen en andersom?
Ik vind al die kledingmaten al irritant.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat vrouwen en heren schoenmaten van elkaar verschillen in de VS & Canada?
Ik vind het sowieso debiel dat je overal andere maten hebt. UK maten, VS maten, Europese maten, Japanse maten. Doe gewoon één universeel matensysteem ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
Idd en ik heb zelfs verschillende maten per merk in Nederland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso debiel dat je overal andere maten hebt. UK maten, VS maten, Europese maten, Japanse maten. Doe gewoon één universeel matensysteem ofzo.
Welke series?quote:
Ik weet ook nog steeds niet welke lengte/breedte maat ik heb bij broeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd en ik heb zelfs verschillende maten per merk in Nederland.
Dat vind ik ook irritant.
Ik heb iig de kortste lengte maat nodig die ze hebben en dat is zelfs nog te langquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet welke lengte/breedte maat ik heb bij broeken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga aardappelen schillen trouwens.Joeee.
Wat ben jij voor dwerg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb iig de kortste lengte maat nodig die ze hebben en dat is zelfs nog te lang
HGGGGG!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben jij voor dwerg.Ik pas er nooit in.
Pics?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goh, een 5 manieren BH, ik wist niet dat het bestond.
NOUUUUUquote:
Godver, ik ben m'n omgpop-verslaving kwijt. Ben al gekapt na één potje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Half de dag naar school gegaan![]()
http://www.omgpop.com/arc(...)3750e3b3040fe233faef
Yes, ik heb Fas aan het huilen gemaakt.quote:
You'll pay for this.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, ik heb Fas aan het huilen gemaakt.
Shit.quote:
12,50?quote:
De kosten van zo'n abroller plus.quote:
Trilplaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
De kosten van zo'n abroller plus.![]()
die wil ik wel doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef Japsnars het volgende:
Woohoo OMGPOP heeft nu een soort guitarhero
Wil je niet zo'n Zumba-cd hebben ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
De kosten van zo'n abroller plus.![]()
Dan moet je me ff ingame joinenquote:
Ik vind het wel lekker koel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een kankerdag is het vandaag. Het is te warm, ik wil dat het winter is.
Pics van je blauwe plekken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hele toffe jas gekocht net. En ik heb keelaids.
Te warm?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb waarschijnlijk bloedarmoede.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een hele toffe jas gekocht net. En ik heb keelaids.
Inderdaad, het kan niet te warm zijn, omdat het heeft geregend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Te warm?
Het heeft de godganse dag geregend
Warm?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal die maken met de laatste foto op mijn wegwerpcamera, dan lever ik die morgen in en dan kan ik die vrijdag ophalen. Geduld.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Msn, nu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan niet te warm zijn, omdat het heeft geregend.
Ik dacht dat je naar Lowlands ging, niet naar Blowlands.quote:
Het is helemaal niet warm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Wegwerpcamera? In welk jaar ben ik beland?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zal die maken met de laatste foto op mijn wegwerpcamera, dan lever ik die morgen in en dan kan ik die vrijdag ophalen. Geduld.
Ik heb niet eens een joint aangeraakt, beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Lowlands ging, niet naar Blowlands.
Hier doet het de hele dag bijna niks anders. Op zich wel lekker, die afkoeling.quote:
Ik ga toch geen Canon 400D meenemen naar Lowlands. Ik heb gewoon nog 1 foto over op dat rolletje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wegwerpcamera? In welk jaar ben ik beland?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een joint aangeraakt, beetje jammer.Ik heb staan schreeuwen bij The Prodigy als een gek, toen was m'n stem al écht verkankerd en toen gister bij Eagles of Death Metal en Arctic Monkeys nog staan bleren.. en nu lijk ik op een jongentje van 13 met een baard in zijn keel en ik moet de hele tijd naar adem happen gewoon.
Ik las Hockey.quote:
Whehe, BT is een neerdje die de hele dag op haar zolderkamertje zit te FOKenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie wonen maar hier is het heet. Op m'n zolderkamer, waar de zon de hele dag op het raam scheen.
Ja, da's logisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Nou ik weet niet waar jullie wonen maar hier is het heet. Op m'n zolderkamer, waar de zon de hele dag op het raam scheen.
Nepstudentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:16 schreef Zotheid het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
Ik krijg deze maand geen geld van de IBG.
Wat is er mis met een 400Dquote:
Ik kom net m'n kamer pas weer in lulquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, BT is een neerdje die de hele dag op haar zolderkamertje zit te FOKen
Je mag sowieso geen wapens meenemen naar festivals, laat staan een kanon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga toch geen Canon 400D meenemen naar Lowlands. Ik heb gewoon nog 1 foto over op dat rolletje.
Heb jij niks beters te doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ja lach maar. Ik ben al bijna blut krijgen we dit geintje ook nog eens...quote:
Lul? Heuy da's niet aardig om te zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom net m'n kamer pas weer in lul.
Was toch een fopjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom net m'n kamer pas weer in lul.
Ik heb een 300D en een 400D dus ik own je sowieso al bitch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks, maar ik wilde gewoon even afgeven op wd en Bt, omdat ik toevallig een 450D heb.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een 300D en een 400D dus ik own je sowieso al bitch.
Mensen die opscheppen over hun camera.quote:
En cupmaat D toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Mensen die opscheppen over hun camera.
Sowieso fotocamera's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Mensen die opscheppen over hun camera.
Dan heeft ze tegen mij geliegt.quote:
Mensen die bijna blut zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja lach maar. Ik ben al bijna blut krijgen we dit geintje ook nog eens...
Mensen die geld niet kunnen handlen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die bijna blut zijn
quote:
HET WAS EEN GARPJE VANWEGE DE CANON ...D TYPENUMMERS.quote:
Oh, I C.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
HET WAS EEN GARPJE VANWEGE DE CANON ...D TYPENUMMERS.
"Foto's zijn slechts een momentopname."quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Foto's zijn slechts bruikbaar voor mensen met een slecht geheugen.
En voor geile tienersletjes voor op hun hyves en myspace.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Jeuj!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso fotocamera's.Laten we het over Apple gaan hebben.
Ik kan ook niet naar m'n pa toe, dat heb ik met de vakantie al gedaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die bijna blut zijn
HEUY, ik krijg opeens mijn stufi niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die geld niet kunnen handlen.
Mensen die geen buffer creëren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
HEUY, ik krijg opeens mijn stufi niet.
So true.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn 2 delen 1525 geweest. Tellen is nu eenmaal iets dat moeilijk lijkt te zijn voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er geen deel #1527 geweest?
Mensen die rijlessen in 1 keer moeten afbetalen.quote:
Dat hoor ik van meer mensen inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, ik krijg opeens mijn stufi niet.
Het interesseert me bijster weinig, hihi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
Ligt het nou aan mij of is er geen deel #1527 geweest?
Wie z'n clown is dit nu weer?quote:
All the time.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Zijn jullie wel eens aan het slowchatten en denken jullie dan wel eens 'Jezus christus wat een stel randdebielen, wat doe ik hier in godsnaam?'.
HEUY IQM.quote:
Ja, dat noem ik zelfkennis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Zijn jullie wel eens aan het slowchatten en denken jullie dan wel eens 'Jezus christus wat een stel randdebielen, wat doe ik hier in godsnaam?'.
Yes. Erger je je nu aan ons?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Constant. Daarom blijf ik ook hier. Ter bevestiging dat ik het nog niet eens zo slecht heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Allicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Als je je dat moet afvragen en daar op voorhand niet over nagedacht hebt, ben je gewoon dom en heb je écht niks beters te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen inderdaad.
Mensen die rijlessen nodig hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die rijlessen in 1 keer moeten afbetalen.
Ja, dat was stom ja.
Wel, ik ben al betaaldquote:
1) Ik zou niet zo'n reteslechte avatar gebruikenquote:
Sowieso auto willen rijden.quote:
Bij punt 3 zakte de geloofwaardigheid dan weer. Jammer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Ik zou niet zo'n reteslechte avatar gebruiken
2) Ik zou altijd kiezen voor de underscore in plaats van het puntje als vervanging van de spatie
3) IK HEB WEL HUMOR.
I KNOW!quote:
Tut!quote:
True.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Ik zou niet zo'n reteslechte avatar gebruiken
2) Ik zou altijd kiezen voor de underscore in plaats van het puntje als vervanging van de spatie
3) IK HEB WEL HUMOR.
Nee, Hoogstaand.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
I KNOW!
[..]
Tut!
[..]
True.
Dan is het Bobby.
Ik kots echt op de mensen die het terugbrachten, hoe fucking dom ben je dan wel niet?quote:De pinautomaat van een bank in Vries (Drenthe) is maandagavond wel erg gul geweest. Door een storing kregen klanten die geld pinden, het vijfvoudige van het bedrag waar ze om hadden gevraagd. Dat zei een woordvoerder van de bank dinsdag.
Aan het begin van de avond ging het mis. Het nieuws van de vrijgevige automaat ging als een lopend vuurtje door het dorp. "Omwonenden hebben ons een paar uur later gebeld. Zij vonden dat het wel erg druk werd bij de automaat", aldus de woordvoerder.
De politie belette iedereen te pinnen, tot bankmedewerkers de storing hadden verholpen. Hoeveel geld er weg is, is nog niet bekend. Een medewerker meldde in een regionale krant dat het om minstens driehonderd briefjes van vijftig euro gaat. Een enkeling bracht het te veel gekregen geld terug.
Ik heb gebruik ook niet van die bagger slechte lowres avatars.quote:
Da's gewoon eerlijkheid. En denk je niet dat ze het later alsnog terug moeten betalen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef Lakitu het volgende:
Dit FP-bericht he:
[..]
Ik kots echt op de mensen die het terugbrachten, hoe fucking dom ben je dan wel niet?
Ahh. Nouja, hopen dat ik het van de week krijg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik heb het wel gekregen though.
Hij faalt.quote:
Hij heeft zich alvast ingedekt denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
Ted_Mosby
Ted-Mosby
Ted.Mosby
Welke moron heeft deze allemaal geregistreerd?
Wat ben je lekker chagrijnig of niet?quote:
Ze kunnen zien wie wanneer heeft gepind en alles en dan neem ik aan dat ze het wel weer met je rekening verrekenen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef Lakitu het volgende:
Dit FP-bericht he:
[..]
Ik kots echt op de mensen die het terugbrachten, hoe fucking dom ben je dan wel niet?
Dat wou ik even horen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gebruik ook niet van die bagger slechte lowres avatars.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
Ted_Mosby
Ted-Mosby
Ted.Mosby
Welke moron heeft deze allemaal geregistreerd?
Als je te horen krijgt dat je het moet terugbetalen, dan betaal je het terug. Je gaat niet op voorhand het geld inleveren terwijl je niet eens weet of ze erachter gaan komen, dat is gewoon domquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's gewoon eerlijkheid. En denk je niet dat ze het later alsnog terug moeten betalen?
Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt. De geldautomaten checkten de saldo niet, dus je kon lekker pinnen zonder dat er geld werd afgeschreven. Natuurlijk is het de fout van de bank, maar de bank is wel zo slim genoeg om het gepinde bedrag op een later tijdstip af te schrijvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:34 schreef Lakitu het volgende:
Dit FP-bericht he:
[..]
Doet mij denken aan Fas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je lekker chagrijnig of niet?
Tijd van de maand denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Fas.
Oh wacht.
Ik weet zeker dat je het wel terug moet betalen. Ze kunnen zo zien wanneer en bij wie dat geld gepind is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat je het moet terugbetalen, dan betaal je het terug. Je gaat niet op voorhand het geld inleveren terwijl je niet eens weet of ze erachter gaan komen, dat is gewoon dom
Ah, jij bent zo iemand die als ie een portemonnee vindt het lekker zelf houdt maar als je zelf je portemonnee kwijt raakt moord en brand gaat schreeuwen en vervolgens gaat janken dat niemand hem even bij de politie brengt zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat je het moet terugbetalen, dan betaal je het terug. Je gaat niet op voorhand het geld inleveren terwijl je niet eens weet of ze erachter gaan komen, dat is gewoon dom
Dude, leer Engels.quote:
quote:
Daar is het ook weer voor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh.Maar ik heb wel zo'n bui om even te gaan zeiken om het zeiken.
...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
http://www.plumpprincess.com/home.html
WUT!
Dat plaatje laden duurde best wel lang dus ik zag zo eerst die ene foto waarbij ze er normaal uitziet. Zie ik opeens die reet van dr.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
WUT!
Ach, ik kan met mijn 400D een stuk betere foto's maken dan de gemiddelde 450D gebruikerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NOEEEEES. Dat had je niet moeten vragendit is IQM's kans om op te scheppen over zijn 450D.
Hopelijk moeten de mensen die het niet teruggebracht hebben rente of boeten betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het wel terug moet betalen. Ze kunnen zo zien wanneer en bij wie dat geld gepind is.
Zo, dat is me een partijtje geil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
WUT!
Ik ben zo iemand die het geld zou houden, en de rest zou terugsturen. Ik heb toch niks aan iemand's pasjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo iemand die als ie een portemonnee vindt het lekker zelf houdt maar als je zelf je portemonnee kwijt raakt moord en brand gaat schreeuwen en vervolgens gaat janken dat niemand hem even bij de politie brengt zeker?
Hoezo aso.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het geld zou houden, en de rest zou terugsturen. Ik heb toch niks aan iemand's pasjes.
Goed bijbaantje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de verfilming.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Dit, mijn besten, is een bazenklacht:
Cassières bij de ALDI
Boeien, ik zeg geen nee tegen gratis geld.quote:
Barney?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Cassières bij de ALDI
Nooitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Tenzij het creditcards zijn. Als ze nog niet geblocked zijn tenminste.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het geld zou houden, en de rest zou terugsturen. Ik heb toch niks aan iemand's pasjes.
Ik denk niet echt dat dat zo gaat werken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk moeten de mensen die het niet teruggebracht hebben rente of boeten betalen.
Natuurlijk, en meisjes die ik korte rokjes lopen vragen er toch ook zelf om, laten we eerlijk wezen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Boeien, ik zeg geen nee tegen gratis geld.Plus je bent ook gewoon dom als je veel geld in je portemonnee houdt, en al helemaal als je hem vervolgens kwijtraakt.
KLB, klachten in boekvorm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Deze inhoud zou standaard moeten worden op heel KLB
Kanker, moet ik nu serieus drie maanden gaan zitten wachten op mijn geld? Wordt zeker ook niet met terugwerkende kracht betaald dan he?quote:Wanneer opsturen?
Stuur het ingevulde formulier zo snel mogelijk
op, liefst drie maanden voordat je een tegemoetkoming
wilt. Vraag in elk geval vóór het einde van
het schooljaar aan.
Lekker op tijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
http://www.ib-groep.nl/Images/7148_tcm7-597.pdf
Yay
[..]
Kanker, moet ik nu serieus drie maanden gaan zitten wachten op mijn geld? Wordt zeker ook niet met terugwerkende kracht betaald dan he?
Sjezus, heb je vakantie ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:43 schreef blckbb het volgende:
Cassières bij de ALDI
In ieder geval tijd teveelquote:
Omdat ik pas sinds een week ofzo weet dat ik verder ga op een reguliere VO school waardoor ik dus recht heb op de tegemoetkoming...quote:
Op zich maakt Guetta mooie muziek, maar dit nummer vind ik minderquote:
O oke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik pas sinds een week ofzo weet dat ik verder ga op een reguliere VO school waardoor ik dus recht heb op de tegemoetkoming...
Meisjes die jij korte rokjes lopen? watquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, en meisjes die ik korte rokjes lopen vragen er toch ook zelf om, laten we eerlijk wezen.
Als ik met meisjes in korte rokjes loop!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisjes die jij korte rokjes lopen? wat
Nja, ik vond hem vooral vroeger goede nummers maken. Baby when the lights go out en when love takes over vind ik allebei een beetje commerciële bagger. (Alhoewel die laatste wel steeds iets beter begint te klinken, eerst klonk hij echt als shit in mijn oren)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op zich maakt Guetta mooie muziek, maar dit nummer vind ik minder
Als jij in meisjes loopt terwijl je een kort rokje draagt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik met meisjes in korte rokjes loop!
Och, die is pas 12 jaar oudquote:
quote:
Nééhéé, als hij samen met meisjes in één kort rokje loopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij in meisjes loopt terwijl je een kort rokje draagt?
Nou en.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Och, die is pas 12 jaar oud
[..]
Dat mensen zoals ik niet van reposts houdenquote:
Dat zijn lekkere nummersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nja, ik vond hem vooral vroeger goede nummers maken. Baby when the lights go out en when love takes over vind ik allebei een beetje commerciële bagger. (Alhoewel die laatste wel steeds iets beter begint te klinken, eerst klonk hij echt als shit in mijn oren)
Dit vind ik juist weer een redelijk chill nummer alhoewel er vast in de nabije toekomst een veel betere remix uitkomt hiervan![]()
For old times sake:
'daar'?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is het ook weer voor.Ik vraag me alleen af wat BT's excuus is, want daar was het prachtig weer.
De zon scheen de hele dag door je zolderraam toch? ( Hoe kan je dat eigenlijk weten als je zogenaamd niet de hele dag op je kamer hebt gezeten, het dillemaquote:
je verveelt je?quote:
Ga het enge echte leven inquote:
OKE, ik geef toe, ik zat de hele dag op m'n kamer. Maar ik ging hier niet posten want stel dat jullie erachter kwamen dat ik geen leven heb.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De zon scheen de hele dag door je zolderraam toch? ( Hoe kan je dat eigenlijk weten als je zogenaamd niet de hele dag op je kamer hebt gezeten, het dillema)
Dat heb ik al geprobeerd vandaag maar het was niet zo succesvol omdat ik nog steeds kut benquote:
En hoel voel jij je nu? Stukken beter. Zie je wel dat de waarheid spreken oplucht!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OKE, ik geef toe, ik zat de hele dag op m'n kamer. Maar ik ging hier niet posten want stel dat jullie erachter kwamen dat ik geen leven heb.
We hebben wel genoeg ge-guitar-heroedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef Syb-rund. het volgende:
nog geen omg pop linkjes in dit deel, iedereen is afgekickt?
We zijn de SC ontgroeid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag me hetzelfde af inderdaad.
Welnee joh, je zit gewoon in een down periodequote:
Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En hoel voel jij je nu? Stukken beter. Zie je wel dat de waarheid spreken oplucht!
Oeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd vandaag maar het was niet zo succesvol omdat ik nog steeds kut ben
Hou je kop dan, dalijk begint die meuk weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef Syb-rund. het volgende:
nog geen omg pop linkjes in dit deel, iedereen is afgekickt?
quote:Ik: Ja hallo dit zit wel goed hoor zo
Hij: Ooh ja ik wist niet of ie er al wel in zat.
Ik:![]()
![]()
Hij: Oh.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
Willen jullie iets grappigs horen?
Gisteravond was ik aan 't chillen met een boiiiiiiii, en ik lag op z'n bed en had m'n schoenen uitgedaan, en toen ik naar huis ging deed hij ze weer aan voor me, duwt ie zo m'n voet erin:
[..]
Oke als ik het nalees is het niet zo grappig maar dat boeit me ook niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
Gisteravond was ik aan 't chillen met een boiiiiiiii, en ik lag op z'n bed en had m'n schoenen uitgedaan, en toen ik naar huis ging deed hij ze weer aan voor me, duwt ie zo m'n voet erin:
[..]
Nou wat een dolle pret was dat gisteravond zeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*zak zeezout pakt*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij wil BT wel benueckqseqsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
Klinkt meer alsof die boi jou wel leuk vindt
gelukkig mag ik niet gokkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet wanneer je moet stoppen.
Pics?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:14 schreef Japsnars het volgende:
Afgebeten vogelhoofd + wat ingewanden en veertjes onder mijn bed, hooray voor katten
De rest al trouwens wel opgegeten zijn
Nee, ik heb nooit hete dates.quote:
Ja manquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou wat een dolle pret was dat gisteravond zeg.
Iedereen vindt mij leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
Klinkt meer alsof die boi jou wel leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |