Oh handig, nu durf ik het topic ook dicht te gooien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef donroyco het volgende:
Zo, de OP staat vanaf nu ook in de FOK! Wiki
Dank je wel *quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh handig, nu durf ik het topic ook dicht te gooien.![]()
Veel plezier met je stage!
Dat valt toch ook wel weer mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:![]()
Oh, het zweet staat me in mijn handen bij die foto's. Wat hoog.![]()
Ik zou echt nevernooitniet dat gebouw ingaan.
Gelukkig maar, nekkers hebben we hier niet nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef swarmahoer het volgende:
hoi remlof![]()
ik was gister in arnhem, gelukkig reed de trein weer snel door
Nee, ik vind dit echt vreselijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit echt vreselijk.
Maar ik vind de trappen op het station ook al eng hoog.![]()
Zullen we het gewoon een keer proberen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je die torens makkelijk inlopen/sneaken om naar boven te gaan?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon een keer proberen?
RadR was wel leuk, alleen was er 's avonds wel een beetje opgefokte sfeer in de stad. In de Varkensstraat zag ik nog een vechtpartij met veel politie erbij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:39 schreef Duizendpootje het volgende:
ik was van plan naar Rio aan de Rijn te gaan maar was dus ziek...
Vriendinnen waren erg enthousiast!
De bovenste twee verdiepingen zijn niet beschikbaar zonder een pasje langs de scanner halen (is de global headquarter van ARCADIS), daaronder zitten tal bedrijfjes... verdieping 13 (2-na hoogste) is een conference/training ruimte waar je gewoon zonder pasjes naartoe kan, de WC bezoeken ofzo (heeft ook uitzicht).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:44 schreef -skippybal- het volgende:
Kan je die torens makkelijk inlopen/sneaken om naar boven te gaan?
Welke wijk ben je terecht gekomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef Lyssa het volgende:
@ TT
Maar met 2 nieuwe Fok!-ers erbij! Eindelijk woon ik dan weer in de bewoonde wereld
quote:Gorillababy trekt veel bekijks
ARNHEM - De gorilla's in Burgers' Zoo in Arnhem hebben deze dagen meer bekijks dan ooit. In de nacht van maandag op dinsdag kregen ze er een baby bij en dat trekt drommen publiek.
Voor het zestien jaar oude wijfje N'Gayla was het de derde nakomeling. Dinsdag was het weer te slecht, maar woensdag mocht ze met haar enkele decimeters grote gorillababy naar buitenverblijf. Vader Bouwi mocht ook mee, maar bleef op eerbiedige afstand van moeder en kind.
Sonsbeekkwartier heet dat volgens mij.. Wel een leuke wijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke wijk ben je terecht gekomen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef Lyssa het volgende:
@ TT
Maar met 2 3 nieuwe Fok!-ers erbij! Eindelijk woon ik dan weer in de bewoonde wereld
Shuitgraver Bob-B was erquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef remlof het volgende:
Voor de oudere jongere die nog niet weet wat te doen vanavond:
[ afbeelding ]
Als ik het aandurf om een hele groep onbekenden in een keer binnen te stappen lijkt het me wel wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde vanavond geruchten dat er binnenkort een arnhemseFOK!kersmeet gaat komen in Nescio. de datum zijn we nog niet uit, maar what about eind oktober?
Was me ook al eens opgevallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #10
Daar om de hoek zit zo'n tentje waar men 'Falefel' verkoopt en bij zo'n Turk schuintegenover C1000 kun je een turkse pizza met 'sous' bestellen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was me ook al eens opgevallen.![]()
Gek genoeg zijn er meerdere chinese snackbars die het zo schrijven in Arnhem.
Naast de Milano Pizzeria zit een snackbar of shoarmazaak en daar staat ook iets raars op het bord.
Ik weet alleen zo uit mijn hoofd niet meer wat.
Dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:51 schreef Vrok het volgende:
[..]
Daar om de hoek zit zo'n tentje waar men 'Falefel' verkoopt en bij zo'n Turk schuintegenover C1000 kun je een turkse pizza met 'sous' bestellen.
ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde vanavond geruchten dat er binnenkort een arnhemseFOK!kersmeet gaat komen in Nescio. de datum zijn we nog niet uit, maar what about eind oktober?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doen![]()
Bewust Ontoerekeningsvatbare Brommerbestuurder?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
puik! Dan regel ik René als bob
Lekker dan! http://www.nu.nl/algemeen/2073466/auto-beschoten-in-arnhem.htmlquote:Auto beschoten in Arnhem
Uitgegeven: 2 september 2009 06:46
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 06:46
ARNHEM - Onbekenden hebben woensdagmorgen in Arnhem op de Nelson Mandelabrug een auto beschoten. Dat meldt de politie.
De auto reed rond 5.00 uur in de richting van Arnhem-zuid toen de auto onder vuur werd genomen. Over de toedracht van het incident is nog niets bekend.
Er zijn geen slachtoffers gevallen.
Een week later dus, als het goed isquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doen![]()
Mijn straat, wat doe je!quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #10
Dan wonen we minder dan 100m van elkaar afquote:
Ik woon in de 300-reeks.quote:Op zondag 6 september 2009 11:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Dan wonen we minder dan 100m van elkaar af
Dat krijg je in zo'n bruisende stad he?quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef MartijnIV2008 het volgende:
niet echt...meeste Arnhemmers hebben gewoon een leven denk
Haha ik net ook weerquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ga ik er dus elke keer op letten als ik daar langs fiets (= elke avond)
ik vind er anders niks aanquote:
quote:Het is nog geen definitief akkoord
De hoogte valt inderdaad wel mee, maar de treden zijn echt irritant geplaatst, ze zijn te laag om één voor één te doen en te hoog op twee tegelijk te doen. Daarbij is het wel een steile trap waardoor ik toch altijd even diep adem moet halen boven.quote:
quote:
Ja, nog wel. Binnenkort staat dat ding in Park Presikhaaf als koffiehuisquote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Vrok het volgende:
Gelukkig heeft het station een achterkant.
Maar dan moet ik verder lopenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef Vrok het volgende:
Gelukkig heeft het station een achterkant.
Welke singel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, ik snap het echt niet meer....
ik had iets besteld, werd niet geleverd,dus ik bellen...
Mevrouw van de klantenservice: Ik zie hier als notitie staan de de postbode uw huis niet kon vinden.
Ik: dat lijkt me sterk, ik woon op een heel makkelijk te vinden adres
Mevrouw van de klantenservice: we gaan het gewoon nog een keertje opsturen, verzendkosten zijn voor ons
en ja hoor, dag later stond er een pakket op me te wachten toen ik uit thuis kwam.
Ik maak dat pak open, blijkt er niet in te zitten wat ik besteld had.
Dus ik weer bellen, werd geregeld weer geen verzendkosten het juiste pakket zou woensdag bij mij zin, het hun schuld, ik kon het andere pak gewoon terugsturen, was een antwoordnummer geen extra kosten dus.
Bel ik vandaag maar weer eens op waar mn pakket blijft, krijg ik weer hetzelfde verhaal.
De postbode kon mijn huis niet vinden...
Die van dinsdag kon het wel vinden, die van woensdag niet?![]()
Zo moeilijk is de Eusebiusbuitensingel toch niet te vinden? Ik heb nu maar gezegd dat ze het naar een Kialapunt sturen, dan haal ik het zelf wel op....
Met degene die ik denk?quote:
Ja het is sowieso niet aan de kant van de schouwburg, want die kant heet allemaal binnensingel :pquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef remlof het volgende:
Nou ik heb ook wel eens lopen zoeken op de Eusebuisbuitensingel, had adres ingevoerd in Google Maps en die wees naar een punt naast de schouwburg, bleek het aan de andere kant in de buurt van de Albert Heijn te zijn
Die van eh, twee weken terug?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef remlof het volgende:
Deze:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" data-src="http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=eusebiusbuitensingel,+arnhem&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.525085,9.591064&ie=UTF8&ll=51.986572,5.920258&spn=0.007256,0.014162&t=h&z=14&output=embed" style="visibility:hidden;"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.nl/maps?f=q&source=embed&hl=nl&geocode=&q=eusebiusbuitensingel,+arnhem&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.525085,9.591064&ie=UTF8&ll=51.986572,5.920258&spn=0.007256,0.014162&t=h&z=14" style="color:#0000FF;text-align:left">Grotere kaart weergeven</a></small>
En ik heb geen idee wie je denkt
playerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef remlof het volgende:
Ow die ja, waar ik mee in the Move was.
Hmmm, straks sta ik daar heel de avond beetje appelig om me heen te kijken omdat jij betrokkene loopt aan te duwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef remlof het volgende:
Ow ik kom vanavond misschien ook nog wel in the Move hoor
Dat klinkt bijna als The Cavern.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef GimmeGore het volgende:
The Move
ooit 1x geweest, toen zijn we na 2 drankjes snel verder gegaan naar een of andere foute kroeg waar ze de party animal draaiden
Ach ze hebben goed bier, ze hebben lekkere lesbiennes die elkaar staan af te werken op de dansvloer en ze hebben Remlof. Fine by mequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Duizendpootje het volgende:
ik was zaterdag ook in de move omdat ik een vriendin aan t zoeken was..
Maar ik vind het een beetje een vreemde tent..
Hoewel ik de muziek wel leuk vind
Voor lekker bier ga ik wel naar de Barron, Hertog Jan uit de tap! <3quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach ze hebben goed bier, ze hebben lekkere lesbiennes die elkaar staan af te werken op de dansvloer en ze hebben Remlof. Fine by me
De Minerva natuurlijk. (Rembrandt bioscoop)quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef MartijnIV2008 het volgende:
mare.. bioscoop. welke is beter? die Minerva bioscoop op Velperplein 10 of die Euro Cinema op Hoogstraat 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |