Welke wijk ben je terecht gekomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef Lyssa het volgende:
@ TT
Maar met 2 nieuwe Fok!-ers erbij! Eindelijk woon ik dan weer in de bewoonde wereld

quote:Gorillababy trekt veel bekijks
ARNHEM - De gorilla's in Burgers' Zoo in Arnhem hebben deze dagen meer bekijks dan ooit. In de nacht van maandag op dinsdag kregen ze er een baby bij en dat trekt drommen publiek.
Voor het zestien jaar oude wijfje N'Gayla was het de derde nakomeling. Dinsdag was het weer te slecht, maar woensdag mocht ze met haar enkele decimeters grote gorillababy naar buitenverblijf. Vader Bouwi mocht ook mee, maar bleef op eerbiedige afstand van moeder en kind.

Sonsbeekkwartier heet dat volgens mij.. Wel een leuke wijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke wijk ben je terecht gekomen?

quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef Lyssa het volgende:
@ TT
Maar met 2 3 nieuwe Fok!-ers erbij! Eindelijk woon ik dan weer in de bewoonde wereld

Shuitgraver Bob-B was erquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef remlof het volgende:
Voor de oudere jongere die nog niet weet wat te doen vanavond:
[ afbeelding ]

Als ik het aandurf om een hele groep onbekenden in een keer binnen te stappen lijkt het me wel wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde vanavond geruchten dat er binnenkort een arnhemseFOK!kersmeet gaat komen in Nescio. de datum zijn we nog niet uit, maar what about eind oktober?

Was me ook al eens opgevallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #10

Daar om de hoek zit zo'n tentje waar men 'Falefel' verkoopt en bij zo'n Turk schuintegenover C1000 kun je een turkse pizza met 'sous' bestellen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was me ook al eens opgevallen.![]()
Gek genoeg zijn er meerdere chinese snackbars die het zo schrijven in Arnhem.
Naast de Milano Pizzeria zit een snackbar of shoarmazaak en daar staat ook iets raars op het bord.
Ik weet alleen zo uit mijn hoofd niet meer wat.

Dat is me nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:51 schreef Vrok het volgende:
[..]
Daar om de hoek zit zo'n tentje waar men 'Falefel' verkoopt en bij zo'n Turk schuintegenover C1000 kun je een turkse pizza met 'sous' bestellen.

ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Ik hoorde vanavond geruchten dat er binnenkort een arnhemseFOK!kersmeet gaat komen in Nescio. de datum zijn we nog niet uit, maar what about eind oktober?

quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doen![]()

Bewust Ontoerekeningsvatbare Brommerbestuurder?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
puik! Dan regel ik René als bob

Lekker dan! http://www.nu.nl/algemeen/2073466/auto-beschoten-in-arnhem.htmlquote:Auto beschoten in Arnhem
Uitgegeven: 2 september 2009 06:46
Laatst gewijzigd: 2 september 2009 06:46
ARNHEM - Onbekenden hebben woensdagmorgen in Arnhem op de Nelson Mandelabrug een auto beschoten. Dat meldt de politie.
De auto reed rond 5.00 uur in de richting van Arnhem-zuid toen de auto onder vuur werd genomen. Over de toedracht van het incident is nog niets bekend.
Er zijn geen slachtoffers gevallen.

Een week later dus, als het goed isquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga euh.. de 11e september eten bij Vork als het goed is, daarna misschien wat leuks doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |