Lees de rest van mijn reacties eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dat doet zotheid wel, omdat hij zich elitair voelt, wat een kankerkneus is het ook
Precies. En al die Polen hier is ook niet alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. In principe is iedereen nodig. Vooral mensen in de zorg. Zij zijn het toch maar die later als jij bejaard bent jou naar bed brengen en je reet afvegen. Daar kan ik niets dan respect voor hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n mondriaan Beveiliging naast de HHS (richting Megastores)!
Op beatstad (quote:
Goaf, maar Pendulum was vele malen goafer.quote:
Oh shit, een notequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
Fipo hunt = note +1
Ze speelden op LL ook als laatste Outta Space toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
supervet, we stonden bijna helemaal vooraan, lopen beuken, springen, rammen. Kortom, helemaal losgegaan bij The Prodigy
YOU RUN WITH THE WOLVES, SHOUT IT OUT LOUUDDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
supervet, we stonden bijna helemaal vooraan, lopen beuken, springen, rammen. Kortom, helemaal losgegaan bij The Prodigy
Nee, ik bedoel in echte topics, dit is de SCquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze speelden op LL ook als laatste Outta Space toch?
Omen live was ook ontzettend vet.
ohhhh,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in echte topics, dit is de SC
Beetje inkomen weer he, na zo'n vakantie!?quote:
kan je na gaan, 2 weken afkickkliniek gaan niet over rozenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje inkomen weer he, na zo'n vakantie!?
Klopt, het duurde wel minimaal een half uur voordat ik uit de buurt van de alpha was na dat concertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Half 11 wilde ik naar Prodigy toe, maar kwamen er niet doorheen. Volgens mij waren bijna alle 55.000 man van Lowlands daar ofzo.
Hoogtepunt van LL? Voor mij was Pendulum het hoogtepunt van Sziget. En dat terwijl ik voorheen eigenlijk amper naar Pendulum luisterde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt
Omen was ook beestachtig.
Alhoewel ik het optreden van Snoop dogg toffer vond
Voor mij was dat wel het hoogtepunt jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoogtepunt van LL? Voor mij was Pendulum het hoogtepunt van Sziget. En dat terwijl ik voorheen eigenlijk amper naar Pendulum luisterde.
Ja, en wij kwamen dus niet om 22.00u, maar toen het al een halfuur bezig was. Geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, het duurde wel minimaal een half uur voordat ik uit de buurt van de alpha was na dat concert
The flavorwavequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Devvie het volgende:
JONGENS JONGENS!!!![]()
![]()
IK KRIJG NET MELDING VAN IEMAND UIT MIJN KLAS DAT MR. T IN TELLSEL RECLAMES SPEELT!![]()
![]()
WISTEN JULLIE HIER AL IETS VANAF?!![]()
ON GE LO FE LIJK DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
HEEEEEY SWARMAHOER, DROEFTOETUUUUUUR
mooie borstenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, en wij kwamen dus niet om 22.00u, maar toen het al een halfuur bezig was. Geen beginnen aan.
Maargoed, ik had ze toch al eens gezien, dus dan maar niet he.
WHATS MY NAME!?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor mij was dat wel het hoogtepunt ja
Godver, snoop dogg ja
Gewoon een beetje doorheen wurmen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Half 11 wilde ik naar Prodigy toe, maar kwamen er niet doorheen. Volgens mij waren bijna alle 55.000 man van Lowlands daar ofzo.
Snoop Dogggy dooohoohoooohoooogggquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef NoelGallagher het volgende:
dadadadada, its the motherfucking do double g, snoop dogggggggggg
wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wederom bewijs dat braboland onderontwikkeld is
Die gast is een brabo ofzoquote:
Ik heb het in de 5 jaar dat ik op Lowlands kom nog nooit zo druk gezien als daar toen. Was echt geen doorkomen aan. Sowieso had ik ze al eens gezien, geen zin om zoveel moeite te doen om mezelf overal doorheen te duwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gewoon een beetje doorheen wurmen.
Wij zijn nergens eerder dan een kwartier voor aanvang tussen het publiek gaan staan en overal stonden we vooraan.
Spuit 11.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef Devvie het volgende:
JONGENS JONGENS!!!![]()
![]()
IK KRIJG NET MELDING VAN IEMAND UIT MIJN KLAS DAT MR. T IN TELLSEL RECLAMES SPEELT!![]()
![]()
WISTEN JULLIE HIER AL IETS VANAF?!![]()
ON GE LO FE LIJK DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND!
Weet ik nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Zotheid het volgende:
Klopt.
Is dat hele gebouw alleen maar beveiliging?
[..]
Op beatstad () lopen er altijd een zooi rond.
[..]
hihi, ik wilde het net zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Behalve met voetbal, daar lopen ze voor op noord-holland![]()
![]()
Ik ben nog nooit op LL geweest dus ik daar kan ik eigenlijk niks over zeggen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het in de 5 jaar dat ik op Lowlands kom nog nooit zo druk gezien als daar toen. Was echt geen doorkomen aan. Sowieso had ik ze al eens gezien, geen zin om zoveel moeite te doen om mezelf overal doorheen te duwen.
hahahahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hihi, ik wilde het net zeggen.
0-0 tegen sparta in eigen huishahah
Gaat Gers naar Beatstad?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Is het vandaag beatstad?
Dan is gers in Den Haag
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat Gers naar Beatstad?
Beatstad is de 29e. Vorig jaar moest ik er werken en het jaar daarvoor was ik er met het vrouwtje.
Maar goed, ik zorg dat ik de 29e wel in Voorburg ben oid.
Hahaha, met Fluitbekzeenaald?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/146958
Tering, S_A, wat kun jij veel lullen, zeg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Hij noemde het eerst beatcity en ik wist eerst niet wat hij bedoelde.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaat er mee chillen met mij vandaag![]()
![]()
![]()
quote:
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.
Voor welke artiesten komt hij dan in godsnaam? De enige die komen zijn:
Alain Clark
Keane
Miss Montreal
Rigby
Stereo
VanVelzen
Ik heb trouwens wel vriendinnen daar rondlopen. Ik zal wel zeggen dat ze hem zonder probleem kunnen slaan mocht hij wat proberen.
Sorry.quote:
Sterker nog, daar duik ik mijn bed voor in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kom ik mijn bed niet voor uit.
2 jaar geleden was hij er ook al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
Die Van Velzen is ook een beetje de festival-hoer geworden zeg. Die staat echt overal, niet normaal
Nou inderdaad. Ik ga alleen als ik geld toe krijg, alleen maar B-artiesten. Valt mee dat Dries Roelvink niet komtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sterker nog, daar duik ik mijn bed voor in.
[..]
2 jaar geleden was hij er ook al.
Samen met di-rect en pink.
Al die Nederlandse artiesten eigenlijk wel. Alain Clark, MOKEquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
Die Van Velzen is ook een beetje de festival-hoer geworden zeg. Die staat echt overal, niet normaal
Dat komt omdat dries een Z-artiest is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ga alleen als ik geld toe krijg, alleen maar B-artiesten. Valt mee dat Dries Roelvink niet komt
moke is best goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Al die Nederlandse artiesten eigenlijk wel. Alain Clark, MOKE!!1 en Racoon enzo. Niet te geleuven.
Oh ja, die staan ook overal. Festivalhoeren zijn hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Al die Nederlandse artiesten eigenlijk wel. Alain Clark, MOKE!!1 en Racoon enzo. Niet te geleuven.
Dat is teveel eer voor Dries. Want je weet: Geen crisis waar Dries is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat komt omdat dries een Z-artiest is.
Het is ook niet voor niks dat Den Haag nog steeds volhangt met aanplakbiljetten om maar kaartjes te verkopen. En anders kun je ze overal winnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ga alleen als ik geld toe krijg, alleen maar B-artiesten. Valt mee dat Dries Roelvink niet komt
Alleen zo jammer dat ze teveel op de Beatles willen lijken en het belangrijker vinden hoe ze eruit zien. Imago-hoeren vind ik zequote:
M'n neefje van vierquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, die staan ook overal. Festivalhoeren zijn het![]()
[..]
Dat is teveel eer voor Dries. Want je weet: Geen crisis waar Dries is.
Wie zoekt die spaarpot op
Ik mis nog even het internationale stukje in de programmeringquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat Den Haag nog steeds volhangt met aanplakbiljetten om maar kaartjes te verkopen. En anders kun je ze overal winnen.
Beatstad begon in 2005 als een eenmalig Haags feest, exclusief voor alle Hagenaren. Inmiddels is het festival uitgegroeid tot een landelijk evenement met een internationaal programma.
Keane (quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik mis nog even het internationale stukje in de programmering
Met zijn kutstemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O god.
Voor welke artiesten komt hij dan in godsnaam? De enige die komen zijn:
Alain Clark
Keane
Miss Montreal
Rigby
Stereo
VanVelzen
Kennelijk doen ze nog B-festivalletjes aan omdat het geld van hun hitje er toch wel snel doorheen ging.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als enige uit het buitenland (de UK). Ik dacht dat die een stille dood gestorven waren
Te snel gesnovenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze nog B-festivalletjes aan omdat het geld van hun hitje er toch wel snel doorheen ging.
Ik heb hem vorig jaar kunnen aanschouwen tijdens de afsluiting van het Glazen Huis.quote:
Jammer genoeg houdt hij maar niet op met zingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar kunnen aanschouwen tijdens de afsluiting van het Glazen Huis.
Ik moest lachen.quote:
Gelukkig merk ik daar niks van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer genoeg houdt hij maar niet op met zingen.
Ik was een uur eerder op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het al 4 uur is oid.
Jij staat heel hoog in de top 100quote:
Op mijn werk hebben ze iedere keer dat schijterige sky radio aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig merk ik daar niks van.
Skyradio.
[..]
Ik was een uur eerder op.
Jij hebt een betoverde radioquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben ze iedere keer dat schijterige sky radio aan.
Ook al wissel ik van zender, hij staat er doordeweeks en in het weekend toch weer op.
quote:
Het gepeupel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij staat heel hoog in de top 100
Zorg dan dat je ergens komt te werken waar ze wel goede muziek draaien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben ze iedere keer dat schijterige sky radio aan.
Ook al wissel ik van zender, hij staat er doordeweeks en in het weekend toch weer op.
Nee, collega's zonder muzieksmaak.quote:
Ach, wees blij dat hij niet op FunX staat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, collega's zonder muzieksmaak.
O ja, ik ga nu wel even ander werk zoeken...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O mijn god...
Wat een zelfoverschat kutventje is het toch ook.
[..]
Het gepeupel.
[..]
Zorg dan dat je ergens komt te werken waar ze wel goede muziek draaien.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, collega's zonder muzieksmaak.
Of radio 10 gold, dat vind ik mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat hij niet op FunX staat.
Kom bij mij werken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik ga nu wel even ander werk zoeken...![]()
Mijn moeder luistert daar altijd naar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of radio 10 gold, dat vind ik mogelijk nog erger.
Wat? Nee, dat meisje komt uit Hongarije/Wales/Dubai.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij was toch die Tsjechische pooier
Huh, en vorige week was ze nog Fransquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat meisje komt uit Hongarije/Wales/Dubai.
Nee, dat was een ander meisje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Huh, en vorige week was ze nog Frans
Ik wil niet in de horeca werken.quote:
Ja de moeder van een vriendin van vroeger luisterde dat altijd in de auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn moeder luistert daar altijd naar.
Jeugdtrauma's, werkelijk waar.
Een moeder die meezingt met Abba, brrr.
Ook niet in de horizontale?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet in de horeca werken.
Leg uit.quote:
Dan geloof je me niet. Ik heb nooit gezegd dat dit meisje uit Frankrijk komt.quote:
Ik zal wel scheel zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet. Ik heb nooit gezegd dat dit meisje uit Frankrijk komt.
Lees mijn verslag er nog maar eens op na.
Als het thuis continu gedraaid wordt ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja de moeder van een vriendin van vroeger luisterde dat altijd in de auto.
En tja dan kan je geen kant op.
Dat is een insidegrapje voor hoeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leg uit.
Hoelang blijf je nog groen?
Eigenlijkj wil ik het ook niet wetenquote:
Zie je nou wel dat je een hoer bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als het thuis continu gedraaid wordt ook niet bepaald.
[..]
Dat is een insidegrapje voor hoeren.
Geen idee, ik ben het wel weer zat ondertussen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijkj wil ik het ook niet weten
[KLB SC #1513] Propane Nightmaresquote:
Hmm, ik moet nog steeds verdergaan met de rest van de week.quote:Hier een tijdje gebleven, kwamen een stel rare Franse meiden tegen, waarvan ik van 1 de email heb. Geen flauw idee waarom. Daarna gingen we een cocktailemmer halen, echt een geweldige uitvinding. Nadat we met een of andere rare Zwitserse hadden gesproken die hier in Nederland stage had gelopen kwamen we haar tegen, Laura. Laura was echt het leukste en schattigste meisje van het hele festival. Ze woont deels in Hongarije, deels in Wales.
Oh ja, dat was hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[KLB SC #1513] Propane Nightmares
[..]
Hmm, ik moet nog steeds verdergaan met de rest van de week.
Waarom? Daar werk ik toch heul niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je een hoer bent![]()
Die Zwitserse was ook echt raar.quote:
Het is maar goed dat je de ib groep of de ziggo klantenservicedesk niet hoeft te bellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Lol, ik Nijmegen bellen. Eerst hing ik 25 minuten in de wacht met 6 wachtenden voor me, en ineens was het stil.
Daarna belde ik en waren er 9 wachtenden voor me.
Daarna was het nummer niet eens meer bereikbaar.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom? Daar werk ik toch heul niet!
Top 100?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij staat heel hoog in de top 100
Dit nummer kost 25 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele netwerk...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Lol, ik Nijmegen bellen. Eerst hing ik 25 minuten in de wacht met 6 wachtenden voor me, en ineens was het stil.
Daarna belde ik en waren er 9 wachtenden voor me.
Daarna was het nummer niet eens meer bereikbaar.![]()
Ik zei toch dat Zwitsers raar waren.quote:
Duh!quote:
Ik hoop het toch niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit nummer kost 25 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele netwerk...
Ik zit achter een computer, alleen kan ik maar op 4 websites komen oid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Duh!
Wel lekker makkelijk werken. Een beetje koffie drinken, ontbijten, wat met mensen praten. Het enige wat ik mis is een computer.
Dit was echt het toppunt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Zwitsers raar waren.
Zo, das al een tijdje terug. Maar in de winter deed ik hoe dan ook 300 per dag minimaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Allertijden...![]()
Dagcijfers # 186
Probeer het anders te declareren bij de hogeschool.quote:
Als ze zien dat er erg veel verkeer van en naar fok.nl is zullen ze dat binnenkort ook wel afsluiten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit achter een computer, alleen kan ik maar op 4 websites komen oid.
Polenquote:
Ik kan niet eens op fok komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:29 schreef Zotheid het volgende:
Als ze zien dat er erg veel verkeer van en naar fok.nl is zullen ze dat binnenkort ook wel afsluiten.
Ach, Nederlands is best moeilijk.quote:
Hulde aan proxy's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet eens op fok komen.![]()
Alleen: anwb, nu.nl, hotmail en detelefoongids.nl
WTF:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Allertijden...![]()
Dagcijfers # 186
Ik heb daar geen verstand van.quote:
[media id] oid toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:35 schreef jordeeeh het volgende:
WAT WAS OOK ALWEER DIE CODE OP HYVES OM ACCOUNT TE ACHTERHALEN?
Je hoeft er weinig verstand voor te hebben. Kijk anders een youtube uitleg filmpje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van.![]()
Vandaag werkte ik met een collega die al moeite had met excel, dus de beveiliging zit wel snor.
Ja, als niemand verder tegen me praat doe ik t zelf welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je het gezellig met jezelf?
Een bijzondere maar niet verkeerde eigenschap.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, als niemand verder tegen me praat doe ik t zelf wel
Whihi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik word in de gaten gehouden door een miljoen camera's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hoeft er weinig verstand voor te hebben. Kijk anders een youtube uitleg filmpje.
Mensen die in zichzelf pratenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word in de gaten gehouden door een miljoen camera's.
Werk waarbij je in de gaten wordt gehouden.quote:
Volgende keer geef ik wel gewoon een stamp op je neus als je t vraagt. Is dat beter?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die in zichzelf praten![]()
Dan zeg ik: " wat zei je?"
" Hm? NeeIk had het tegen mezelf! "
Okeeeej
Wtf, zou jij dat al niet jaren terug gedaan moeten hebben?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik zit me af te vragen of ik me heb aangemeld bij DigiD.
Oeps, ik zou dat wel even doen en de code goed opbergen, want die heb je een levenlang nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werk waarbij je in de gaten wordt gehouden.
Dat wordt weer fijn wachten op een nieuwe login via de post.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
Het zou zomaar kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer geef ik wel gewoon een stamp op je neus als je t vraagt. Is dat beter?
Ik heb Armin van Buuren live gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben op Lowlands trouwens ook naar een aantal dj's geweest. Ik ja.![]()
Daar blijven mijn spullen dus.quote:
Dat zal je leren om waardevolle spullen mee te sturen met de post/ of te laten verzenden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar blijven mijn spullen dus.
Toen ik net thuis kwam lag er een briefje van Selektmail op de grond, dat ze langs waren met een pakje. Geen idee voor wie en waar dat ding nu is.
Ik heb nog wel een behoorlijke tijd in de partytent en 24 uur-tent gestaan. Muziek was wel aardig. De eerste avond draaide ze zelfs metal in de 24 uur-tent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik Ceephax Acid Crew ofzo.En nog een aantal. En ik heb de film van Paul Kalkbrenner gezien. Al vond ik 'm niet zo boeiend.
Ik doe iets met pakjes, maar ik ben niet Sinterklaas.quote:
DJ Sandstorm schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb Armin van Buuren live gezien.
Postsoorteeriets?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe iets met pakjes, maar ik ben niet Sinterklaas.
Zwarte Pietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het pakketje voor mij is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal je leren om waardevolle spullen mee te sturen met de post/ of te laten verzenden.
Selektmail
Zwarte Piet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neequote:
Stripperquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwarte piet.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwarte piet.
Dan zal het voor 1 van je huisgenoten zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het pakketje voor mij is.
Ze hebben namelijk niet eens een naam ingevuld.
Verder: niemand thuis, amehoela, die lui zien 8 bellen en hebben geen zin om overal aan te bellen en gooien dus maar zo'n papiertje door de brievenbus.
Pakjes - sinterklaas - stripper,quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk.quote:Beste studenten,
Jullie propedeuse diploma’s liggen bij het onderwijssecretariaat klaar om opgehaald te worden
Groeten,
x
Ja maar hoe weet ik dat zeker. Stel dat de HL in al zijn wijsheid heeft besloten de studentenpasjes via Selektmail te laten bezorgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal het voor 1 van je huisgenoten zijn
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk.
Whehe, jij krijgt mailtjes die afgesloten worden met kusjes van schoolquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk.
Wat een kniepers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet ik dat zeker. Stel dat de HL in al zijn wijsheid heeft besloten de studentenpasjes via Selektmail te laten bezorgen.
Okequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomme, en nu wil ik het weten ook.
Die dragen altijd geile pakjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakjes - sinterklaas - stripper,
ik volg het niet helemaal meer.
Daar had ik niet over nagedacht, best gevat eigenlijkquote:
Dat doen ze alleen naar mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, jij krijgt mailtjes die afgesloten worden met kusjes van school![]()
![]()
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een kniepers.![]()
Dat gaat gewoon via de tnt hoor.
Ik denk dat ze dan met de gewone post meegaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Kan jij hem voor mij alvast onderscheppen?
shhhtquote:
Toch wel he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, zou jij dat al niet jaren terug gedaan moeten hebben?
Wat moet je bij gebruikersnaam eigenlijk invullen? Een code of?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ik zou dat wel even doen en de code goed opbergen, want die heb je een levenlang nodig
Gewoon je gebruikersnaam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:05 schreef Fascination het volgende:
Wat moet je bij gebruikersnaam eigenlijk invullen? Een code of?
Ga dan daarheen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan met de gewone post meegaan.
Ja, Outta Space was vetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze speelden op LL ook als laatste Outta Space toch?
Omen live was ook ontzettend vet.
Ze begonnen om 21:50 ofzo? Dan ben je sowieso al veel te laatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Dat fenomeen herhaalde zich ook gewono met Kaiser Chiefs en andere, het leek haast wel een of ander protestmars. Er lagen ook allemaal gasten in dierenkostuum op de grond te droogneukenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, het duurde wel minimaal een half uur voordat ik uit de buurt van de alpha was na dat concert
DOE HET ZELF !quote:
Nee.quote:
Maar ik was bij Kasabian.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, Outta Space was vet![]()
[..]
Ze begonnen om 21:50 ofzo? Dan ben je sowieso al veel te laat![]()
[..]
Dat fenomeen herhaalde zich ook gewono met Kaiser Chiefs en andere, het leek haast wel een of ander protestmars. Er lagen ook allemaal gasten in dierenkostuum op de grond te droogneuken
Andersom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Dat digiD moet je toch smsen en dan krijg je zo'n inlogcode ofzo?
Doe maar niet. Anders moet ik weer vluchten.quote:
Je moet je wel eerst registreren, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Nee, als je wilt inloggen bij MijnIB, dan vul je eerst je normale inloggegevens in. Dan krijg je een sms met een code en die vul je daarna in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nog 4 e-tickets gewonnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat Gers naar Beatstad?
Beatstad is de 29e. Vorig jaar moest ik er werken en het jaar daarvoor was ik er met het vrouwtje.
Maar goed, ik zorg dat ik de 29e wel in Voorburg ben oid.
Echt niet.quote:
Als je je telefoon kwijt bent heb je een probleem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet je wel eerst registreren, dacht ik.
Iedere keer als je wil inloggen krijg je een inlogcode via de sms.
Handuuuuuuug
jitzzzze Werkt bij de overheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, als je wilt inloggen bij MijnIB, dan vul je eerst je normale inloggegevens in. Dan krijg je een sms met een code en die vul je daarna in.
Ja precies. Rete-irritant.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet je wel eerst registreren, dacht ik.
Iedere keer als je wil inloggen krijg je een inlogcode via de sms.
Handuuuuuuug
Ja, omdat ik toevallig weet hoe het werkt zekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jitzzzze Werkt bij de overheid.
Het is hier letterlijk om de hoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 e-tickets gewonnen
Heb alleen geen zin om helemaal naar het zuiden af te dalen, daarnaast zijn er hier dan ook feesten en ga ik vielleicht naar Deutschland.
Dus als iemand interesse heeft in e-tickets, let me know
quote:
Nee, jij niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
ZH, wat zit je nou slap te lullen in dat gewast topic
Echt weer verzonnen door de overheid.quote:
Nou ja, van mij is het nog te snappen wat ik bedoel. Van jouw posts snap ik echt geen reet meer, Gerard Jolingquote:
Of iemand bij de belastingdienst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat ik toevallig weet hoe het werkt zeker
Die gebruikt mascara.quote:
En na die sms moet je weer een code invullen. Dus het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je voort je inlognaam in, je wachtwoord, en dan krijg je een sms.
Ook chillquote:
Goh is de mens nou zo lui geworden dat ze zelfs voor jaloezieen een ab hebben gemaakt ?quote:
Ik trek nog liever een uitkeringquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of iemand bij de belastingdienst.
Of op een stadsdeelkantoor.
Ben nooit op Werchter geweest. Heb the Prodigy 4 jaar geleden gezien tijdens mijn eerste keer Lowlands, dat was wel echt tof.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook chill![]()
Ik vond The Prodigy trouwens wel een stuk beter op Werchter, zal wel komen omdat zo'n tent toch net iets meer sfeer heeft.
Heeft iemand trouwens nog die toiletrollen bij Kaiser Chiefs gezien?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En zelfbruiner en lipgloss. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik trek nog liever een uitkering![]()
Dat is ook niet waar, maar ik zou nooit bij de overheid willen werken.
Whehehe, dat ben ik toch echt nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind je best een ambtenaar
Hij heeft zichzelf met drop bewerkt.quote:
Ik zou het toch als mascara betitelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf met drop bewerkt.
Of secretaresse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, dat ben ik toch echt niet
Eyeliner?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou het toch als mascara betitelen
Nou jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of secretaresse.
Draag je ook rokjes?
Oke, ik hou al op.
De eerste versie die ik ervan hoorde wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is hier letterlijk om de hoek.
[..]
FLAUW.quote:
Daar staat een leuk stukje over op mijn FoBo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook chill![]()
Ik vond The Prodigy trouwens wel een stuk beter op Werchter, zal wel komen omdat zo'n tent toch net iets meer sfeer heeft.
Heeft iemand trouwens nog die toiletrollen bij Kaiser Chiefs gezien?
HEUY, dat is Norit.quote:
Norit, MOFO.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf met drop bewerkt.
Maakt niet uit wat het is, dat je het überhaupt al doet zegt genoegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
FLAUW.
[..]
Daar staat een leuk stukje over op mijn FoBo.
[..]
HEUY, dat is Norit.
Met je zwakke gestelquote:
quote:
quote:
Maar het is toch ook het hoofdbestanddeel van gasmaskers?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar het is toch ook het hoofdbestanddeel van gasmaskers?
Dat kan toch heul nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gasmaskerquote:Een gasmasker is een rubberen of hondenlederen masker...
Boeiend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat het is, dat je het überhaupt al doet zegt genoeg
Jij bent zo'n nicht die niet eens op de camping durft te slapen.quote:
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij zijn very high!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie slaapt daar nou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent zo'n nicht die niet eens op de camping durft te slapen.
Ik ben je nicht niet, want ik houd niet van dierenprintsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
Jij bent zo'n nicht die niet eens op de camping durft te slapen.
4EBE niet in elk geval.quote:
Je bedoelt m'n achternichtje of zusje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben je nicht niet, want ik houd niet van dierenprints!
Bovendien wil ik luxe als ik op vakantie ben, daar hoort kamperen niet bij.
QFTquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Boeiend.
Volgens mij zijn er nog veel ergere foto's.
Nee, niet in vrouwenkleding of wat dan ook.
Ja, van de filter van één type gasmaskers: Absorptie en adsorptie-maskers. En dan niet eens Norit, maar zogenaamde actieve kool waarvan norit een grote producent is. En van diezelfde kool worden ook die pilletjes tegen spetterpoep gemaakt.quote:[..]
Wat?
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bedoelt m'n achternichtje of zusje.
Rare cavia heb jijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cavia eet als een kameel.
Eins.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn cavia eet als een kameel.
Dat stond ooit in zo'n nutteloos informatie blok in een oud scheikunde boek van mijquote:
Toch zal ik de foto's posten.quote:
Ja, ik weet wat Norit is en hoe het werkt maar niet dat er ook actieve kool gebruikt wordt in gasmaskers.quote:[..]
Ja, van de filter van één type gasmaskers: Absorptie en adsorptie-maskers. En dan niet eens Norit, maar zogenaamde actieve kool waarvan norit een grote producent is. En van diezelfde kool worden ook die pilletjes tegen spetterpoep gemaakt.
Ze doet niet voor niks niveau 2/ is niet voor niks moeder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder erg.
Meestal zijn die nutteloze informatieblokjes nog best leuke trivia.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat stond ooit in zo'n nutteloos informatie blok in een oud scheikunde boek van mij
Daarom leg ik het ook uit. En nee, laat die foto's maar zittenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch zal ik de foto's posten.
[..]
Ja, ik weet wat Norit is en hoe het werkt maar niet dat er ook actieve kool gebruikt wordt in gasmaskers.
[..]
Ze doet niet voor niks niveau 2/ is niet voor niks moeder.
En heb je die column nou nog gelezen!
Toch weer die bmw erbij he....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WAT EEN GARP!!!11!!EINZ!!1!!BMWEINZ!!!11!!!!!
Ja en ze zit als Quasimodoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Slierten kwijl uit z'n porem.
Ik denk dat past wel tussen al die 1'en en EINZ'en. Dan past een BMW 1 er ook wel tussenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch weer die bmw erbij he....
Iets met een bowlingbaan of een gitaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch zal ik de foto's posten.
[..]
\
Ze doet niet voor niks niveau 2/ is niet voor niks moeder.
En heb je die column nou nog gelezen!
In Wberg gingen onze achterburen (nou ja twas alleen de achterbuurvrouw, die verkocht vis oid) helemaal uit haar panty vanwege haar twee zoontjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
Buurman gaat loesoe op zijn kleine zoon
'Hou jij nou godverdomme eens je muil dicht' *bam raaam slaat dicht waardoor ik de rest niet meer hoor*
Die kinderen zitten vast lekker in hun velquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Wberg gingen onze achterburen (nou ja twas alleen de achterbuurvrouw, die verkocht vis oid) helemaal uit haar panty vanwege haar twee zoontjes.
" JA ik vind het jammer dat de school uit is."
Wtf, dat zeg je toch niet tegen je kind...
Ik denk dat ze erg veel van hun mama houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kinderen zitten vast lekker in hun vel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |