Lees de rest van mijn reacties eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar dat doet zotheid wel, omdat hij zich elitair voelt, wat een kankerkneus is het ook
Precies. En al die Polen hier is ook niet alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. In principe is iedereen nodig. Vooral mensen in de zorg. Zij zijn het toch maar die later als jij bejaard bent jou naar bed brengen en je reet afvegen. Daar kan ik niets dan respect voor hebben.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n mondriaan Beveiliging naast de HHS (richting Megastores)!
Op beatstad (quote:
Goaf, maar Pendulum was vele malen goafer.quote:
Oh shit, een notequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef Adelante het volgende:
Fipo hunt = note +1
Ze speelden op LL ook als laatste Outta Space toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
supervet, we stonden bijna helemaal vooraan, lopen beuken, springen, rammen. Kortom, helemaal losgegaan bij The Prodigy
YOU RUN WITH THE WOLVES, SHOUT IT OUT LOUUDDquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
supervet, we stonden bijna helemaal vooraan, lopen beuken, springen, rammen. Kortom, helemaal losgegaan bij The Prodigy
Nee, ik bedoel in echte topics, dit is de SCquote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze speelden op LL ook als laatste Outta Space toch?
Omen live was ook ontzettend vet.
ohhhh,quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in echte topics, dit is de SC
Beetje inkomen weer he, na zo'n vakantie!?quote:
kan je na gaan, 2 weken afkickkliniek gaan niet over rozenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beetje inkomen weer he, na zo'n vakantie!?
Klopt, het duurde wel minimaal een half uur voordat ik uit de buurt van de alpha was na dat concertquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
Half 11 wilde ik naar Prodigy toe, maar kwamen er niet doorheen. Volgens mij waren bijna alle 55.000 man van Lowlands daar ofzo.
Hoogtepunt van LL? Voor mij was Pendulum het hoogtepunt van Sziget. En dat terwijl ik voorheen eigenlijk amper naar Pendulum luisterde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt
Omen was ook beestachtig.
Alhoewel ik het optreden van Snoop dogg toffer vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |