Dacht ik eerst ook, maar die vriend is nog best tof. Zij is echter volledig verknipt, ik snap niet dat hij niet gillend bij haar wegrentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:45 schreef rechtsom het volgende:
wie is haar vriendje.. die met het petje of die op zijn nek zit? zo te zien zijn ze even ontwikkeld...
valt wel mee tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:24 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft zij een misselijkmakende kutkop
Nog meer voorkeuren? Zoals vader die allochtoon is ofzo en het land uit moet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
Alle mensen die meedoen aan dat soort programma's verdienen op hun 15e een kind.
wat geven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef 3keernix het volgende:
Ik zou der geven
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef Smart_ass het volgende:
"Je keek op zo'n manier naar haar!!1 Zo kijk je nooit meer naar mij."
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef Leatherneck het volgende:
Zulke stelletjes beloven wat voor de toekomst. Snel huisje boompje beestje en vervolgens uit elkaar gaan omdat de relatie toch niet zo stabiel lijkt te wezen (). Vervolgens is het kind de dupe en krijgt het dezelfde opvoeding als z'n vader. En ja, zo blijft het balletje rollen.
Creapy! Zeker met de quote van Chantalquote:And I am telling you
You're not going.
You're the best man I'll ever know.
There's no way you can ever go,
No, no, no, no way,
No, no, no, no way I'm livin' without you.
I'm not livin' without you.
I don't want to be free.
You're stayin',
You're stayin',
And you, and you, you're gonna love me.
Succes met uitmaken Raiko!!!quote:Elke keer als ik zo'n hoge toren zie denk ik: Goh! Dat is echt een vet goeie plek om zelfmoord te plegen
Ach, waarschijnlijk mag die vaak over der heen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar die vriend is nog best tof. Zij is echter volledig verknipt, ik snap niet dat hij niet gillend bij haar wegrent
Wat een enge profielfotoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef Oldenzaal het volgende:
http://chantallllie.hyves.nl/
Na Baby te Huur krijg ik wel een dubbel gevoel bij de tekst van haar gadget op hyves...
[..]
Creapy! Zeker met de quote van Chantal
[..]
Succes met uitmaken Raiko!!!
m'n vriend en ik zaten gisteren te kijken, we zaten bijna te vechten om wie haar de eerste klap mocht verkopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef tonja het volgende:
"Ik heb ook aandacht nodig"![]()
![]()
![]()
Wat een janksmoel inderdaad.
ik denk dat ze meteen een toren op gaat zoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:37 schreef tonja het volgende:
Heeft iemand haar al op dit topic gewezen?
En wie heeft gewonnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
m'n vriend en ik zaten gisteren te kijken, we zaten bijna te vechten om wie haar de eerste klap mocht verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |