Wie betaalt dan de schade aan de openbare ruimte aangericht door voetbalhooligans? Zelf hebben ze geen cent, dus op hen kan je het niet verhalen. Dan is het beter om te voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
Slechte zaak. De politie gedraagt zich vaak al idioot en ik vertrouw ze ook geen ruimere regels met vuurwapens toe.
Het gebruik van vuurwapens door de staat moet tot een minimum worden beperkt, anders wordt het van kwaad tot erger.
Sorry hoor, maar vootbalhooligans zijn echt wel zonder vuurwapens op te pakken en vast te zetten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wie betaalt dan de schade aan de openbare ruimte aangericht door voetbalhooligans? Zelf hebben ze geen cent, dus op hen kan je het niet verhalen. Dan is het beter om te voorkomen.
De enige persoon die voetbalhooligans met zijn mond kan stoppen is Guus Hiddink. Ik zie een eigenaar van een terras echt niet staan roepen "joehoe! blijf eens van mijn meubels af!"quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Als de politie meer vuurwapens gaat gebruiken, gaan criminelen ze ook meer gebruiken om zich te verdedigen.
Vuurwapens zijn voor noodgevallen, als je het niet meer met je mond of pure kracht af kan.
Daarnaast is het als slachtoffer van een politiekogel moeilijk om je gelijk te halen.
Als een agent je zat is, schiet hij je af en aangezien doden niet praten zegt hij gewoon dat jij hem aanviel.
Preventief afschieten? Strak plan!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wie betaalt dan de schade aan de openbare ruimte aangericht door voetbalhooligans? Zelf hebben ze geen cent, dus op hen kan je het niet verhalen. Dan is het beter om te voorkomen.
Het gaat niet over het bewapenen van een terraseigenaar maar over het gebruik van wapens door de politie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De enige persoon die voetbalhooligans met zijn mond kan stoppen is Guus Hiddink. Ik zie een eigenaar van een terras echt niet staan roepen "joehoe! blijf eens van mijn meubels af!"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:25 schreef Happel het volgende:
Ja, dat lost alles op. Gewoon er op los knallen, doodmaken die hooligans.
Dan zou je ook alle moslims moeten dood schieten in nederland, maar als je dat zou zeggen is het weer racisme.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:31 schreef ouderejongere het volgende:
[..]met jou kan ik praten. Hooligans dood, dan kunnen de mensen die graag een spelletje voetbal kijken rustig naar het stadion.
Wens je dat je kinderen toe?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:32 schreef Mylene het volgende:
Ja, meer in de richting van de Amerikaanse cops.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef Klopkoek het volgende:
Zucht.... ziet nu niemand in dat dit een vicieuze cirkel is? Willen we nu echt toe naar Amerikaanse toestanden?
Kom op zeg! Dat we verlangen naar een Amerikaans soort harde politie geeft toch aan dat het faliekant mis gaat?
Alleen maar de 0,01% die overlast veroorzaakt, net als 5% van de autochtone jeugd (Tokkies).quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:37 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dan zou je ook alle moslims moeten dood schieten in nederland, maar als je dat zou zeggen is het weer racisme.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alleen maar de 0,01% die overlast veroorzaakt, net als 5% van de autochtone jeugd (Tokkies).
En niemand weet of die dode überhaupt iets fout heeft gedaan. Naar alle waarschijnlijkheid zelfs niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Hoe dan ook: 1 schot, 1 dode en binnen een half uur waren 50.000 junks verdwenen. Probeer dat maar eens met woorden te bereiken.
yeah rightquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:48 schreef Croga het volgende:
[..]
En niemand weet of die dode überhaupt iets fout heeft gedaan. Naar alle waarschijnlijkheid zelfs niet.
De Politie moet veel vaker schieten. De volgende keer sta jij per ongeluk in de buurt Oudere en zullen we er niet om rouwen.
Je wilt iedereen die er niet keurig uitziet dood maken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
yeah right
[ afbeelding ]
wat een keurige jongen
De poster voor me beweert dat de dode onschuldig is, deze foto geeft toch ernstig te denken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:55 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je wilt iedereen die er niet keurig uitziet dood maken?
Tuig als jij is nog gevaarlijker dan 'hooligans'.
Post eens een foto van jezelf.
Als jij het leuk vind dat die jongen nu dood is, dan moeten ze jou wat dat betreft ook aan de hoogste boom vast knuppen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De poster voor me beweert dat de dode onschuldig is, deze foto geeft toch ernstig te denken.
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De poster voor me beweert dat de dode onschuldig is, deze foto geeft toch ernstig te denken.
Wat een inhoudelijke respons.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
yeah right
[ afbeelding ]
wat een keurige jongen
Wat geeft het te denken? Dat iemand van 19 jaar oud in het openbaar staat te bellen? Of dat hij zomaar een drankje nuttigt. Nou, wat een tekenen van verval zeg. En met hem de hele maatschappij.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
en owee als je te hard rijdt, dan mag de politie gelijk een stingerraket op je afvuren zeker! Nee, de politie moet ferm op kunnen treden maar hetgebruik van vuurwapens moet tot een absoluut minimum worden gehouden, alleen in extreme gevallen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:16 schreef ouderejongere het volgende:
We kunnen ons allemaal nog de rellen in de banlieus van Parijs in 2005 herinneren. Er is veelvuldig geschoten, behalve door de politie. In 2007 was Amsterdam-Slotervaart aan de beurt, ook hier schitterde de politie van afwezigheid.
Dit weekend is er dan eindelijk eens een schot gelost, op een pillenslikker die het nodig vond een agent te bedreigen.
De Tweede Kamer zou er goed aan doen zo snel mogelijk een wet aan te nemen die het gebruik van vuurwapens door politie vereenvoudigd. Overal waar risicovolle samenscholingen van mensen zijn, zoals op het drugsfestijn van afgelopen weekend, maar ook bij voetbalwedstrijden zou politie gewapend aanwezig moeten zijn en ook eerder de trekker overhalen.
Ook bij het ontruimen van kraakpanden mag minder zacht worden opgetreden, niks onderhandelen, meteen met scherp schieten, hadden ze maar niet die woning moeten stelen.
Moet je opletten hoe snel ons land weer leefbaar wordt.
Ik hoorde van een bekende van die jongen dat hij door een naar de Aarde terugkerende kogel is geraakt, geschoten met 1 van de waarschuwingsschoten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Die gozer had er toch niets mee te maken en kan de politie niet meer op benen schieten tegenwoordig? Lijkt me afdoende hoor!
WTF?????quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik hoorde van een bekende van die jongen dat hij door een naar de Aarde terugkerende kogel is geraakt, geschoten met 1 van de waarschuwingsschoten.
Yep.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WTF?????
Hoe bedoel je ééntje die uit de lucht naar beneden kwam schieten of vallen?
deze is ook leukquote:
Als je ook zo'n ketting en zegelring hebt dan wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat een inhoudelijke respons.
Aan de foto te zien draagt hij overhemden en spijkerbroeken, dat doe ik ook
Aan die foto te zien heeft hij een zonnebril, die heb ik ook.
Aan de foto te zien drinkt hij wel eens bier, dat drink ik ook.
Dat blauwe drankje in zijn broekzak vind ik alleen vies
Beschouw je mij nu ook als tuig?
Sick hé?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:54 schreef Salvad0R het volgende:
...Dus totaal niet gericht of wat dan ook... En dan heb je die vieze smerige mensenhaters hier, die stellen dat de politie meer moet schieten, wat een smerige mensen. Die mensen moeten zichzelf eens voor de kop schieten.
Ja, het is de schuld van de politie dat van dat opgefokte tuig ze gaat aanvallen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:54 schreef Salvad0R het volgende:
...Dus totaal niet gericht of wat dan ook... En dan heb je die vieze smerige mensenhaters hier, die stellen dat de politie meer moet schieten, wat een smerige mensen. Die mensen moeten zichzelf eens voor de kop schieten.
Je weet niet hoe het gegaan is. Het waren agenten in burger, dus 'vermomd'. Wie weet heeft het optreden van de politie de situatie alleen maar verergerd. Komt in het buitenland vaak genoeg voor dus het kan hier ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van de politie dat van dat opgefokte tuig ze gaat aanvallen.Mensen moeten eens normaal doen, dan hoeft de politie geen waarschuwingsschoten te lossen.
Karma?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:54 schreef Apogist het volgende:
[..]
deze is ook leuk
een man is mishandeld door de grenspolitie en gaat uihuilen op youtube. Terwijl hij zelf een haatprekende pastoor is.
check hier de haatpreek:
http://crooksandliars.com/node/30652
check hier zijn mishandeling
check hem hier uithuilen op youtube over e onrechtvaardigheid die hem is aangedaan:
...iets met karma en bitches.....
Misschien schoot iemand met een betrekkelijk horizontale hoek in plaats van recht omhoog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet hard genoeg om gevaarlijk te zijn aldus de Mythbusters.
en wat als de boevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:28 schreef verdommejah het volgende:
Politie meer laten schieten? alstublieft niet, 2 weken schiet oefening en hup op pad.![]()
Militairen inzetten ipv de ME en MET vuurwapen als het echt, maar dna ook echt nodig is? Jah, getrainde professionele mensen.![]()
Laat de politie maar lekker boeven vangen.
wtf lul jij gast??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Karma?
Als de politie iets met karma te maken heeft, dan is het "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."
Fucking triggerhappy assholes, die krijgen te maken met karma ja. Niet random ambulancebroeders en oma'tjes die random als slachtoffer worden uitgekozen omdat die steroïden spuitende kankerwout autoritair wil doen.
Er hoeven maar een paar van die mafkezen bij te zitten en het hele korps krijgt te maken met consequenties van het volk. Talkin' about karma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |