Ik heb de donkere kleur gekocht en hij is echt heel mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is die gewoon vergelijkbaar met de Malm maar dan wat basicer? De Malm heeft iig schuine 'handgrepen' en de Kullen gewoon normale zo te zien?
-edit- Oh en nee, ik heb geen eigen foto'sIk heb zelf de Malm.
Volgens mij is die 12,50 de m2 prijs, en die 27,95 de pakket prijs. Dan zal er in een pakket 2,3 m2 zittenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef heartwork het volgende:
Wie weet of het Kvist laminaat (de donkere) ook bij andere vestigingen 12,50 is? ik zag ze in Delft voor die prijs, maar moest nog overleggen met m'n vriend (:O). Nu vind hij deze ook mooi, maar toen ik op de website keek voor beschikbaarheid schrok ik even van de prijs. Namelijk 27,95.
Wie weet hier het fijne van?
Dat zou ik voor je na moeten kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:09 schreef heartwork het volgende:
Wie weet of het Kvist laminaat (de donkere) ook bij andere vestigingen 12,50 is? ik zag ze in Delft voor die prijs, maar moest nog overleggen met m'n vriend (:O). Nu vind hij deze ook mooi, maar toen ik op de website keek voor beschikbaarheid schrok ik even van de prijs. Namelijk 27,95.
Wie weet hier het fijne van?
En als je op onze site kijkt zie je dat 27,95 de vierkantemeter prijs is, dat de normale verpakkingsprijs 38,85 is en dat er 1,39m2 in een verpakking zit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:05 schreef heartwork het volgende:
bedankt voor de reacties. Dat van P.F. klinkt ook wel logisch eigenlijk.
Mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de donkere kleur gekocht en hij is echt heel mooi
Thnx...quote:Op maandag 28 september 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
Je hebt de witte DIODER (4 led strips voor 30 euro) en je hebt de veelkleurige (4 led strips voor 50 euro). Als accentverlichting voor achterop je tv-meubel is het prima geschikt. Op tweakers.net zie je wel eens voorbeelden wat mensen er mee doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah, ik ga meteen kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Vraag aan Anna even iets met montage handleiding, dan opent ze die pagina voor je.
O jammer!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
Nope, terugbrengen kan niet meer. Maar op marktplaats ben je hem zo kwijt en dan kun je alsnog de hoge variant kopen.
Openingsbod van 50 cent hier!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:12 schreef P.F het volgende:
Amsterdam, omdat ik het monteren zelf al heb gedaan vraag ik slechts 30 euro!
Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lagquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Heb net het witte Hemnes uitschuifbed gekocht
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
Oh wil je aub even vertellen welk matras je gekozen hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Heb net het witte Hemnes uitschuifbed gekocht
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
Tja... niks meer aan te doen dus? Vraag is nu: heeft iemand nog zo'n schit-ter-on-de broekhanger in de kast (of zoder, of garage...) en wil die 'm wel kwijt?quote:De HOPEN broekhanger is helaas uit het assortiment. De fabrikant is gestopt met de productie en er zijn nergens restvoorraden.
Hij is er ook nog gewoon in het wit, maar dan met 3 of 2 (?) laden. Zo staat hij ook in de catalogus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog geen matrassen gekocht! Ik ga pas in april verhuizen, maar ik was bang dat het bed uit het assortiment gaat omdat 'ie niet meer in de catalogus staat én er nu een nieuw model is (de zwartbruine). De matrassen koop ik te zijner tijd pas
Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur isquote:Op woensdag 30 september 2009 23:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lag) om te testen wat je bevalt.
... en geef niet te weinig uit aan een matras, 't gaat tenslotte om je nachtrust voor de komende jaren.
Wij hebben de duurste hier liggen, 4 maanden oudquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur is.
Ik ga straks naar de Ikea toe om matrassen te testen
Proefliggen heb ik in de winkel gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:38 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch niet proefliggen op een matras IN verpakking?
Bedankt voor deze informatiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
HELP!!!!! De vitrinedeuren (onderkant dicht, bovenkant glas) staan niet meer op de site!!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik zit alweer te wachten op de Liatorp vitrinedeuren....een paar was al beschadigd bij het uitpakken en een gemonteerde deur kwam na een paar weken bij het openen spontaan naar beneden zetten in meerdere delen.
Ze waren heel even in voorraad geweest, maar de uitlaat van mijn auto was eraf gevallen. Toen dit gefixed was, waren die deuren uitverkocht..... week 40 zijn ze er hopelijk weer....
Ondertussen zit ik met 2 liatorp boekenkasten met 1 deur (ipv 4...), echt goed gezicht midden in je woonkamer...![]()
Als je iets verder terug leest in dit topic zekerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:42 schreef lezzer het volgende:
Is er iets te zeggen over levertijden van de Kramfors (2-zits) bank? in donkerbruin leer?
Bwehehe of na 90 dagen een ranzig, vies en beplakt matras in plastic retouren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Zal ik t even aan ze doorgeven straks?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Troel het volgende:
En nu krijg ik een smsje dat ze in Utrecht zijn, terwijl er volgens de site geen voorraad is. Een echte keukensoap
(Maarja, Utrecht wil ik nog wel een keer voor niets eventueel heenrijden).
The story continues. Men weet niet waar het smsje vandaan komt, Utrecht heeft geen voorraad. Sterker nog, ze hebben nergens voorraad.
En dan kijk je thuis op de website en dan blijkt Amsterdam ineens wel te hebben. Er is dus nu iemand voor mij naar Amsterdam onderweg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben er eentje![]()
![]()
![]()
Met veel dank aan Aziz en Jurre uit Utrecht, jongens, jullie zijn top!
Hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb ze al gebeldHad van beiden rechtstreekse nummer gehad
En het keukentje is echt super!
En er komt er nog eentje jullie kant op, want voor de zekerheid waren er 2 gekocht, maar de eerste was al helemaal compleet
Ja, die hebben we vanochtend al meegenomen. We zagen het al gebeuren dat dan straks de onderkasten leverbaar zijn, dat die dingen nergens te krijgen waren. Wilde hem er eerst niet meteen opzetten, maar was nu zo hyper dat ik eindelijk die keuken heb dat ik het ding ook gewoon meteen compleet wilde opzetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hahaheb je ook t bovendeel gekocht? Hij is echt gaaf he, beter dan dat plastic spul
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die hebben we vanochtend al meegenomen. We zagen het al gebeuren dat dan straks de onderkasten leverbaar zijn, dat die dingen nergens te krijgen waren. Wilde hem er eerst niet meteen opzetten, maar was nu zo hyper dat ik eindelijk die keuken heb dat ik het ding ook gewoon meteen compleet wilde opzetten.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wordt er al mee gespeeld?
Nja dat is inderdaad een vervelend gegeven. Soms verkopen wij artikelen die geen vaste verkooplocatie heeft. Deze artikelen gaan dan ook via de uitgifte goederen balie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:49 schreef Skaai het volgende:
Ik twijfel ook nogal aan de betrouwbaarheid van het online voorraad systeem op de site. Ik heb al enkele keren de voorraad van het filiaal in Amsterdam van het matras Sultan Hagavik (140x200) bekeken en het maakt niet uit op welk tijdstip ik het bekijk, de hoeveelheid van 'vandaag' staat steevast op 0, en de dag erna is er voldoende aanwezig. Ik krijg er een beetje jeuk van, want op de dagen dag ik naar de Ikea kan is er dus nooit voorraad van 'mijn' matras.
Ik kan natuurlijk ook op goed geluk naar de Ikea gaan, daar rondlopen is nooit vervelend
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje aan de Ikea'ers: Ik weet dat er vorig jaar een leuk tafeltje was dat bij de Mammut kinder-krukjes past. Ik kan hem nu niet meer vinden alleen... Weet iemand nog of deze tafel er nog steeds is? (dus geen nachttafeltje, echt een rond tafeltje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Dit is allemaal pas recentelijk gewijzigd. De MAMMUT serie staat als het goed is dus helemaal niet in de catalogus. Een ook IKEA Delft zal dit nieuwe assortiment gewoon moeten gaan voeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Khadgar het volgende:
Bij Ikea Delft ook? Hij staat namelijk niet meer in de catalogus van de website...
Ik dacht dat je groot als in groot zitoppervlak bedoeldequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan hem krijgen via die advertentie en het bouwpakket was volgens haar 40x110x4, dus dat kan wel op de fiets
Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:12 schreef B.ertha het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ikea.html%3Fxref%3D1
Kan iemand mij vertellen of deze schommelstoel nog leverbaar is en wat ie dan kost? Ik kan hem online niet vinden.
Ook zou ik graag weten of hij een beetje van fatsoenlijk formaat is of heel klein
Nee, dat bod is van mij en goedgekeurd (12,50), maar ik weet nog niet of ik hem ga ophalen. Vriendlief vindt het niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.
Dus je wordt wel afgezet als je em voor de prijs in de advertentie moet kopen
Volgensmij alleen op de kasten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb even een vraagje over de Billy aanbieding van deze maand. Deze zijn vanaf de 15e (geloof ik) 25% goedkoper. Geldt dit alleen voor de kasten of ook voor de deurtjes?
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, vraagje, die strijkplanken van IKEA, is dat nou wat? Ik ben geen full-time strijker, maar al en toe moet er toch iets gestreken worden. Dus wil ik er niet te veel aan uitgeven, maar het is handig als ie niet na twee keer strijken uit elkaar valt.
Heeft er hier iemand ervaring met de strijkplanken van IKEA?
Deze dus:
RUTER
[ afbeelding ]
of STYRDA
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook... magoed, misschien haal ik wel gewoon eentje bij de AH, kan natuurlijk ook nog. ik heb verder ook niks bij IKEA nodig voorlopig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:
[..]
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
voor de rest.. een strijkplank is een strijkplank of denk ik nu te mannelijk?
Nja een strijkplank kan bij de een heel verschillend vergeleken met die van een ander.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:
[..]
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
voor de rest.. een strijkplank is een strijkplank of denk ik nu te mannelijk?
Het systeem klopt voor Hengelo wel aardig goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik had een dergelijk probleem met het expedit bureau. We hadden gereserveerd voor vrijdag, dus zouden een sms krijgen. Maar donderdag was het zeker binnen.
Dus wij op internet kijken. Nee hoor, maandag pas binnen, zo lazen wij. Toen kregen we op zaterdagmiddag een brief, gedateerd woensdag, dat we hem op konden halen, terwijl er op internet nog steeds niets stond.
Uiteindelijk maandag maar alsnog gegaan, hoewel dat heel onhandig was
die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mijquote:
Volgens mij zetten ze in de hoek zo'n smalle billy en dan schuin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mijdie gaat dus nooit in de hoek passen waar hij moet passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |