O jammer!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
Nope, terugbrengen kan niet meer. Maar op marktplaats ben je hem zo kwijt en dan kun je alsnog de hoge variant kopen.
Openingsbod van 50 cent hier!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:12 schreef P.F het volgende:
Amsterdam, omdat ik het monteren zelf al heb gedaan vraag ik slechts 30 euro!
Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lagquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Heb net het witte Hemnes uitschuifbed gekocht
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
Oh wil je aub even vertellen welk matras je gekozen hebt?quote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Heb net het witte Hemnes uitschuifbed gekocht
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
Tja... niks meer aan te doen dus? Vraag is nu: heeft iemand nog zo'n schit-ter-on-de broekhanger in de kast (of zoder, of garage...) en wil die 'm wel kwijt?quote:De HOPEN broekhanger is helaas uit het assortiment. De fabrikant is gestopt met de productie en er zijn nergens restvoorraden.
Hij is er ook nog gewoon in het wit, maar dan met 3 of 2 (?) laden. Zo staat hij ook in de catalogus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog geen matrassen gekocht! Ik ga pas in april verhuizen, maar ik was bang dat het bed uit het assortiment gaat omdat 'ie niet meer in de catalogus staat én er nu een nieuw model is (de zwartbruine). De matrassen koop ik te zijner tijd pas
Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur isquote:Op woensdag 30 september 2009 23:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lag) om te testen wat je bevalt.
... en geef niet te weinig uit aan een matras, 't gaat tenslotte om je nachtrust voor de komende jaren.
Wij hebben de duurste hier liggen, 4 maanden oudquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur is.
Ik ga straks naar de Ikea toe om matrassen te testen
Proefliggen heb ik in de winkel gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:38 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch niet proefliggen op een matras IN verpakking?
Bedankt voor deze informatiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
HELP!!!!! De vitrinedeuren (onderkant dicht, bovenkant glas) staan niet meer op de site!!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik zit alweer te wachten op de Liatorp vitrinedeuren....een paar was al beschadigd bij het uitpakken en een gemonteerde deur kwam na een paar weken bij het openen spontaan naar beneden zetten in meerdere delen.
Ze waren heel even in voorraad geweest, maar de uitlaat van mijn auto was eraf gevallen. Toen dit gefixed was, waren die deuren uitverkocht..... week 40 zijn ze er hopelijk weer....
Ondertussen zit ik met 2 liatorp boekenkasten met 1 deur (ipv 4...), echt goed gezicht midden in je woonkamer...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |