abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73230257
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
Nope, terugbrengen kan niet meer. Maar op marktplaats ben je hem zo kwijt en dan kun je alsnog de hoge variant kopen.
O jammer!

Heeft hier iemand toevallig interesse?
pi_73251078
waar en hoeveel? Dan zal ik het overwegen
pi_73251747
Amsterdam, omdat ik het monteren zelf al heb gedaan vraag ik slechts 30 euro !
  woensdag 30 september 2009 @ 21:43:39 #229
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73257392
Heb net het witte Hemnes uitschuifbed gekocht
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
  woensdag 30 september 2009 @ 23:22:40 #230
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_73260871
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:12 schreef P.F het volgende:
Amsterdam, omdat ik het monteren zelf al heb gedaan vraag ik slechts 30 euro !
Openingsbod van 50 cent hier!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  woensdag 30 september 2009 @ 23:29:43 #231
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_73261098
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Welke (niet al te dure) matrassen kunnen jullie mij aanraden? Op de site staat een hele dunne afgebeeld (bij de bruine Hemnes) maar die kon ik in de winkel niet vinden...ik kom dus uiteindelijk op 2 matrassen te liggen en als mijn vriend blijft slapen op 1.
Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lag ) om te testen wat je bevalt.

... en geef niet te weinig uit aan een matras, 't gaat tenslotte om je nachtrust voor de komende jaren.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:03:54 #232
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73265419
Met iemand naast me maakt niet uit, ik heb straks 2 eenpersoonsmatrassen. Maar wel een leuke versiertruc...'zal ik je even helpen met het uittesten van je matras?'
Ik vroeg me meer af waarom ze bij de Hemnes 2 dunne matrasjes op de foto gezet hebben in plaats van 2 gewone.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:52:03 #233
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73268011
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Oh wil je aub even vertellen welk matras je gekozen hebt?
Ik wil dit bed als logeerbed gaan kopen, maar zat in de winkel ook al te dubben over de matrassen. Echt moeilijk!

Ik zit er alleen een beetje mee dat wanneer er een lang persoon blijft slapen hij niet 'in' het bed past. Je kunt niet met je voeten over de rand heen zogezegd.
Big mouth strikes again
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:01:43 #234
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73268316
Ik heb nog geen matrassen gekocht! Ik ga pas in april verhuizen, maar ik was bang dat het bed uit het assortiment gaat omdat 'ie niet meer in de catalogus staat én er nu een nieuw model is (de zwartbruine). De matrassen koop ik te zijner tijd pas
pi_73270482
Hoi! Ook iets voor dit forum wellicht: gisteren nog twee delen Hopen garderobekast gekocht bij de IKEA, blijkt de broekhanger niet meer te leveren te zijn... en laten we die nou ook willen hebben! IKEA gemaild, reactie:
quote:
De HOPEN broekhanger is helaas uit het assortiment. De fabrikant is gestopt met de productie en er zijn nergens restvoorraden.
Tja... niks meer aan te doen dus? Vraag is nu: heeft iemand nog zo'n schit-ter-on-de broekhanger in de kast (of zoder, of garage...) en wil die 'm wel kwijt?

Groet,
Joost
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:05:55 #236
248266 heartwork
pi_73280880
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog geen matrassen gekocht! Ik ga pas in april verhuizen, maar ik was bang dat het bed uit het assortiment gaat omdat 'ie niet meer in de catalogus staat én er nu een nieuw model is (de zwartbruine). De matrassen koop ik te zijner tijd pas
Hij is er ook nog gewoon in het wit, maar dan met 3 of 2 (?) laden. Zo staat hij ook in de catalogus.

Oh ja, ik heb de catalogus eindelijk hoor. Gisteren gekregen..
Big mouth strikes again
pi_73280918
Hier is ie er nog steeds niet. Bij mijn vriendin ook niet trouwens, wel lid van Ikea family
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:14:39 #238
248266 heartwork
pi_73281119
Ik ben ook lid, maar maakt blijkbaar niets uit.
Big mouth strikes again
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:24:48 #239
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73298677
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:29 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik kan je alleen maar aanraden om te gaan liggen op alle matrassen, desnoods met iemand naast je (heb wel eens als IKEA medewerker naast een leuke meid gelegen om te kijken hoe een grote matras lag als je er met z'n tweeën naast elkaar op lag ) om te testen wat je bevalt.

... en geef niet te weinig uit aan een matras, 't gaat tenslotte om je nachtrust voor de komende jaren.
Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur is .
Ik ga straks naar de Ikea toe om matrassen te testen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_73299453
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou is het voordeel van Ikea dat het duurste matras voor van 140 breed niet eens zo belachelijk duur is .
Ik ga straks naar de Ikea toe om matrassen te testen
Wij hebben de duurste hier liggen, 4 maanden oud Gaat de deur uit, met mijn rug en nek is het matras niet goed genoeg helaas.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:26:17 #241
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73315160
Ik heb heerlijk proefgelegen op een heleboel matrassen .
Dat matras wat ik nu heb is best hard, keiharde veren volgens mij. Als ik daar op mijn rug ga liggen (of op mijn zij/buik), voel ik dat meteen in mijn heupen en onderrug. Zo beroerd is dat ding. Er zaten een hoop Ikea matrassen bij die hetzelfde effect gaven (vooral de hardere varianten dus), behalve bij de Sultan Hagavik. Daar ging ik op liggen en dat ging meteen goed, op mijn zij en buik lag ook goed. Dus ik dacht van 'Nou dit zal wel kei duur zijn ' maar hij is 239 euro. Viel me reuze mee .
Voordeel is dat ik een paar maanden heb, en als ik het matras niet goed vind liggen breng ik hem terug. Ja okay dan moet ik even de verpakking erom laten , maar dat overleef ik wel.
Volgende week eens mijn vader meeslepen om dat ding op te halen
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:38:26 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_73315539
Je kunt toch niet proefliggen op een matras IN verpakking?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:43:26 #243
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73315672
Oh en ik heb nog twee Molger zeepbakjes (Voor bij mijn Molger spiegel en Molger stellingkastjes . Voor mijn Lush zeep natuurlijk ) 2x Produkt schuimkloppertje en een metalen zeepbakje en metalen douchegelbakje met zuignapjes gekocht. Schade: 6 euro en 5 cent.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:48:11 #244
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73315815
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:38 schreef Adelante het volgende:
Je kunt toch niet proefliggen op een matras IN verpakking?
Proefliggen heb ik in de winkel gedaan .
Maar voor het geval dat ie toch niet bevalt bewaar ik de verpakking wel gewoon ergens, erop liggen is een hoop gekraak . Zolang het maar beter ligt dan mijn huidige matras ben ik tevreden
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:43:07 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_73317663
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:47:00 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_73317767
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:
Bij een omruiling van een matras binnen 90 dagen mag het gewoon beslapen zijn hoor. IKEA verwacht niet dat jij met het plastic er om heen, drie maanden lang drijfnat wakker wordt omdat er geen vocht kan worden afgevoerd. Of nog erger: piepende sex hebt, omdat het natte plastic meeschuift op de bewegingen
Bedankt voor deze informatie

Hier thuis besloten dat we toch voor het keukentje van de IKEA gaan Nu maar hopen dat we er snel eentje te pakken kunnen krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73320535
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:43 schreef Adelante het volgende:

Ik wil de eerste "proefslaper" nog wel in de winkel zien met z'n matrasje
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73320608
Ach morgen wieder den Grossen Deutschen ausfarht nach verschiedene IKEA hausern durch die ganzen Niederlanden! IKEA Duiven, Groningen, Heerlen und Hengelo werden dan ganz viele Deutsche kunden haben!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73326863
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik zit alweer te wachten op de Liatorp vitrinedeuren....een paar was al beschadigd bij het uitpakken en een gemonteerde deur kwam na een paar weken bij het openen spontaan naar beneden zetten in meerdere delen.

Ze waren heel even in voorraad geweest, maar de uitlaat van mijn auto was eraf gevallen. Toen dit gefixed was, waren die deuren uitverkocht..... week 40 zijn ze er hopelijk weer....

Ondertussen zit ik met 2 liatorp boekenkasten met 1 deur (ipv 4...), echt goed gezicht midden in je woonkamer...
HELP!!!!! De vitrinedeuren (onderkant dicht, bovenkant glas) staan niet meer op de site!!!!! Ik wilde even kijkken of ze weer binnen waren, is de hele pagina weg en ook via zoeken op "liatorp" is het niet meer te vinden.

Deze dus (heb ik even uit het vorige topic gevist, want ja via de ikea nl site wil het niet meer)

Wat betekent dit? Zal ik altijd maar één kastdeur houden? Geen 3 vriendjes erbij? Is ie uit de collectie? Komt hij nog terug binnen afzienbare termijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door Appelblauwzeegroen op 03-10-2009 05:13:27 ]
pi_73336350
Is er iets te zeggen over levertijden van de Kramfors (2-zits) bank? in donkerbruin leer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')