Dit is allemaal pas recentelijk gewijzigd. De MAMMUT serie staat als het goed is dus helemaal niet in de catalogus. Een ook IKEA Delft zal dit nieuwe assortiment gewoon moeten gaan voeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Khadgar het volgende:
Bij Ikea Delft ook? Hij staat namelijk niet meer in de catalogus van de website...
Ik dacht dat je groot als in groot zitoppervlak bedoeldequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan hem krijgen via die advertentie en het bouwpakket was volgens haar 40x110x4, dus dat kan wel op de fiets
Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:12 schreef B.ertha het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ikea.html%3Fxref%3D1
Kan iemand mij vertellen of deze schommelstoel nog leverbaar is en wat ie dan kost? Ik kan hem online niet vinden.
Ook zou ik graag weten of hij een beetje van fatsoenlijk formaat is of heel klein
Nee, dat bod is van mij en goedgekeurd (12,50), maar ik weet nog niet of ik hem ga ophalen. Vriendlief vindt het niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.
Dus je wordt wel afgezet als je em voor de prijs in de advertentie moet kopen
Volgensmij alleen op de kasten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb even een vraagje over de Billy aanbieding van deze maand. Deze zijn vanaf de 15e (geloof ik) 25% goedkoper. Geldt dit alleen voor de kasten of ook voor de deurtjes?
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, vraagje, die strijkplanken van IKEA, is dat nou wat? Ik ben geen full-time strijker, maar al en toe moet er toch iets gestreken worden. Dus wil ik er niet te veel aan uitgeven, maar het is handig als ie niet na twee keer strijken uit elkaar valt.
Heeft er hier iemand ervaring met de strijkplanken van IKEA?
Deze dus:
RUTER
[ afbeelding ]
of STYRDA
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook... magoed, misschien haal ik wel gewoon eentje bij de AH, kan natuurlijk ook nog. ik heb verder ook niks bij IKEA nodig voorlopig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:
[..]
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
voor de rest.. een strijkplank is een strijkplank of denk ik nu te mannelijk?
Nja een strijkplank kan bij de een heel verschillend vergeleken met die van een ander.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:
[..]
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
voor de rest.. een strijkplank is een strijkplank of denk ik nu te mannelijk?
Het systeem klopt voor Hengelo wel aardig goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik had een dergelijk probleem met het expedit bureau. We hadden gereserveerd voor vrijdag, dus zouden een sms krijgen. Maar donderdag was het zeker binnen.
Dus wij op internet kijken. Nee hoor, maandag pas binnen, zo lazen wij. Toen kregen we op zaterdagmiddag een brief, gedateerd woensdag, dat we hem op konden halen, terwijl er op internet nog steeds niets stond.
Uiteindelijk maandag maar alsnog gegaan, hoewel dat heel onhandig was
die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mijquote:
Volgens mij zetten ze in de hoek zo'n smalle billy en dan schuin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mijdie gaat dus nooit in de hoek passen waar hij moet passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |