abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73475085
die ronde mammut is er in het blauw! en de vierkante in het rood
pi_73479413
Bij Ikea Delft ook? Hij staat namelijk niet meer in de catalogus van de website...
pi_73480177
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef Khadgar het volgende:
Bij Ikea Delft ook? Hij staat namelijk niet meer in de catalogus van de website...
Dit is allemaal pas recentelijk gewijzigd. De MAMMUT serie staat als het goed is dus helemaal niet in de catalogus. Een ook IKEA Delft zal dit nieuwe assortiment gewoon moeten gaan voeren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:47:17 #279
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_73481839
MAMMUT: rechthoeking 77x55 lichtblauw en lichtrose, de ronde (doorsnee 85) is er in het lichtgroen. Allemaal natuurlijk op voorraad (volgens de computer) in IKEA Delft
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_73487963
http://www.marktplaats.nl(...)ikea.html%3Fxref%3D1
Kan iemand mij vertellen of deze schommelstoel nog leverbaar is en wat ie dan kost? Ik kan hem online niet vinden.

Ook zou ik graag weten of hij een beetje van fatsoenlijk formaat is of heel klein
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:27:19 #281
37582 Snarf
pi_73488484
Helaas, hij is sinds april niet meer te verkrijgen. En hij is behoorlijk groot kan ik me herinneren.

[ Bericht 28% gewijzigd door Snarf op 08-10-2009 15:36:28 ]
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_73489247
Ik kan hem krijgen via die advertentie en het bouwpakket was volgens haar 40x110x4, dus dat kan wel op de fiets
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:14:08 #283
37582 Snarf
pi_73490163
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan hem krijgen via die advertentie en het bouwpakket was volgens haar 40x110x4, dus dat kan wel op de fiets
Ik dacht dat je groot als in groot zitoppervlak bedoelde
pi_73490391
Ja, dat bedoelde ik ook, of je er fatsoenlijk op kunt zitten en ook een beetje kunt hangen.
Die info was meer voor erbij

Ik heb hier niet zo heel veel plek, maar ik ga toch even kijken want ik ben wel geīnteresseerd en onze bank zit ook niet zo geweldig
pi_73497619
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:12 schreef B.ertha het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ikea.html%3Fxref%3D1
Kan iemand mij vertellen of deze schommelstoel nog leverbaar is en wat ie dan kost? Ik kan hem online niet vinden.

Ook zou ik graag weten of hij een beetje van fatsoenlijk formaat is of heel klein
Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.

Dus je wordt wel afgezet als je em voor de prijs in de advertentie moet kopen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:24:43 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_73514527
Zeg, vraagje, die strijkplanken van IKEA, is dat nou wat? Ik ben geen full-time strijker, maar al en toe moet er toch iets gestreken worden. Dus wil ik er niet te veel aan uitgeven, maar het is handig als ie niet na twee keer strijken uit elkaar valt.

Heeft er hier iemand ervaring met de strijkplanken van IKEA?

Deze dus:

RUTER

of STYRDA
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73519859
Ik heb even een vraagje over de Billy aanbieding van deze maand. Deze zijn vanaf de 15e (geloof ik) 25% goedkoper. Geldt dit alleen voor de kasten of ook voor de deurtjes?
pi_73521447
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das de EMMABO. Vroegah was die 22,50.

Dus je wordt wel afgezet als je em voor de prijs in de advertentie moet kopen
Nee, dat bod is van mij en goedgekeurd (12,50), maar ik weet nog niet of ik hem ga ophalen. Vriendlief vindt het niet zo leuk.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:32:07 #289
37582 Snarf
pi_73524008
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef WillemijnB het volgende:
Ik heb even een vraagje over de Billy aanbieding van deze maand. Deze zijn vanaf de 15e (geloof ik) 25% goedkoper. Geldt dit alleen voor de kasten of ook voor de deurtjes?
Volgensmij alleen op de kasten.
pi_73538465
Iemand enig idee wat de levertijd ongeveer is van een ikea keuken?

De een zegt dat het heel kort is? Lees 1-2 weken? De ander zegt dat het soms wel 4 weken dan duren?
Help
pi_73540017
het keukenblad van de keuken duurt wat langer dan 2 weken meestal. Kastjes ed zijn sneller.

Mijn LIATORP vitrinedeur update: ik heb van de week gebeld en begin volgende week weten ze meer. Er was een aanvoerprobleem (nu vertel je mij wat... echt )....... ik hoop dat ze weer snel terugkomen.......
pi_73540598
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, vraagje, die strijkplanken van IKEA, is dat nou wat? Ik ben geen full-time strijker, maar al en toe moet er toch iets gestreken worden. Dus wil ik er niet te veel aan uitgeven, maar het is handig als ie niet na twee keer strijken uit elkaar valt.

Heeft er hier iemand ervaring met de strijkplanken van IKEA?

Deze dus:

RUTER
[ afbeelding ]

of STYRDA
[ afbeelding ]
die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
voor de rest.. een strijkplank is een strijkplank of denk ik nu te mannelijk?
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_73552948
Dus wij gingen vandaag een 2-zits Kramfors bijkopen (we hebben al een 3-zits) bij Ikea.
Blijkt dat die donkerbruine leren Frälig variant helemaal niet meer verkocht wordt.
Van ellende hebben we een hele nieuwe Karlstadt set gekocht.

[ Bericht 2% gewijzigd door lezzer op 10-10-2009 18:21:13 ]
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:17:28 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_73553035
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:

[..]

die stryda heeft zon kleine basis op de foto.. neem er een met een grote basis en grote poten zodat ie stabiel staat
dat dacht ik dus ook... magoed, misschien haal ik wel gewoon eentje bij de AH, kan natuurlijk ook nog. ik heb verder ook niks bij IKEA nodig voorlopig.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73556225
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 03:19 schreef tim1986 het volgende:

[..]

Nja een strijkplank kan bij de een heel verschillend vergeleken met die van een ander.
Het onderstel, werkhoogte, dikte van de hoes, een strijkijzerhouder, uitklapgemak etc.

De consumentengids heeft hiervan eens een test uitgebracht.
pi_73559388
hm... topic is bijna vol, ik weet 't, maar toch maar even proberen:

ik zoek een boekenkast die in een hoek kan staan en ken het assortiment niet uit mijn hoofd en kan op internet zo snel niets vinden.

Weten jullie of ze die hebben en zo ja hoe die heet?
Ja doei.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:46:15 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_73559479
Billy o.a.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:05:51 #298
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_73569882
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik had een dergelijk probleem met het expedit bureau. We hadden gereserveerd voor vrijdag, dus zouden een sms krijgen. Maar donderdag was het zeker binnen.
Dus wij op internet kijken. Nee hoor, maandag pas binnen, zo lazen wij. Toen kregen we op zaterdagmiddag een brief, gedateerd woensdag, dat we hem op konden halen, terwijl er op internet nog steeds niets stond.
Uiteindelijk maandag maar alsnog gegaan, hoewel dat heel onhandig was
Het systeem klopt voor Hengelo wel aardig goed
Toevallig heb ik het ook met het expedit Bureau gehad (Beukenbruin) Dinsdag's zou er 1 op voorraad moeten zijn, ( gekeken op de site, en bij de servicebali van het magazijn) maar er was niks, maar volgens de site zou de volgende dag er wel weer genoeg moeten zijn, iets van de medewerker ook zei.
Dus ik de volgende dag die kant weer op, weer niks.
Halverwege de dag nog eens gekeken, en toen waren er ineens 9
in de auto gestapt, en inderdaad het was er

Nu heb ik dus eindelijk mijn expedit bureau met bijpassende kast.

Stuk beter dan waar het eerst in stond
Het Jonas kastje

Dat ding is zo vreselijk gammel en klein dat een fatsoenlijke pc er niet ik kan.
en de scharnieren van de klep braken bij mij af.
En ja, ik weet prima hoe ik iets in mekaar moet zetten, aangezien het halve huis hier met IKEA spul staat.
pi_73569931
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Billy o.a.
die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mij die gaat dus nooit in de hoek passen waar hij moet passen
Ja doei.
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:37:48 #300
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73576675
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die hebben een hoekding alleen maar in een grote combinatie volgens mij die gaat dus nooit in de hoek passen waar hij moet passen
Volgens mij zetten ze in de hoek zo'n smalle billy en dan schuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')