Kut kan nog niet joinen, net ontslag genomen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:22 schreef leroytje het volgende:
Ik zeg gisteren! We beginnen morgen! Dus we zijn begonnen
Nummer: 55065 op Johan
Mijn aanmelding binnen? Badabling - Hoffenheimquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:09 schreef leroytje het volgende:
Jullie kunnen nog meedoen! Geef aan welk team je wilt en meld je aan, dan laat ik je erin!
Laat het weer een mooie competitie worden.
Ik heb je al toegelaten, maar iemand anders heeft Hoffenheim voor je neus weggestolen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Mijn aanmelding binnen? Badabling - Hoffenheim
Kun je trouwens op je subaccount ook een seizoenskaart zetten?
Thnx
Dat dacht ik niet. Welke naam staat er bij Hoffenheim in de post in het vorige topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik heb je al toegelaten, maar iemand anders heeft Hoffenheim voor je neus weggestolen...
Spijtig.. Kies vlug een andere.
En ja, je kunt SK's op je SUB's zetten, maar dan moet je een minimaal aantal op je HA hebben.
Als het niet anders kan reserveer ik Hannover, maar netjes is het niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef leroytje het volgende:
Jij was de eerste die hem reseveerde.
Ik denk niet dat hij hier van op de hoogte was, want hij speelde vorige competitie al mee, en hij hoeft dus niet opnieuw toestemming te vragen om erin te mogen. Hij heeft dus gewoon een team gekozen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Als het niet anders kan reserveer ik Hannover, maar netjes is het niet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij hier van op de hoogte was, want hij speelde vorige competitie al mee, en hij hoeft dus niet opnieuw toestemming te vragen om erin te mogen. Hij heeft dus gewoon een team gekozen.
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]Ik denk dat ik dit seizoen maar pas dan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
----quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
Wolfsburg is nog vrij...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]Ik denk dat ik dit seizoen maar pas dan.
Serieus moeilijke keuze,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Jorwol het volgende:
Hm, ik ga weer een nieuwe competitie starten met m'n maten, wat zeggen jullie: Barcelona 4-3-3 over de vleugels of Real Madrid 4-5-1 schieten van afstand?
Als de spaanse competitie al is geupdate zou ik voor Real gaan. Heb je een tering groot en vrij jonge selectie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Jorwol het volgende:
Hm, ik ga weer een nieuwe competitie starten met m'n maten, wat zeggen jullie: Barcelona 4-3-3 over de vleugels of Real Madrid 4-5-1 schieten van afstand?
Je weet dat Barca maar iets van 5 middenvelders heeft??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Serieus moeilijke keuze,
Echt goede teams beide. Ik zou voor Barca gaan met 3-4-3 niet 4-3-3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg.. REAL!l|||-------|||l
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je weet dat Barca maar iets van 5 middenvelders heeft??
Dat zeg ik niet, maar om dan meteen 3-4-3 te spelen leek mij niet handigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?
Je kunt ook altijd nog 3-4-3 (B) gaan spelen en dan één van je spitsen met de punt naar voren op het middenveld zetten, of één van je verdedigers op het middenveld met de punt naar achteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?
je weet dat je jezelf hebt gequote?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog 3-4-3 (B) gaan spelen en dan één van je spitsen met de punt naar voren op het middenveld zetten, of één van je verdedigers op het middenveld met de punt naar achteren.
Probleem opgelost en werkt erg goed
Tis goed dat er "spelfouten voorbehouden" in je sig staat, want sadisme is met 1 dquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef tommosz het volgende:
[..]
je weet dat je jezelf hebt gequote?
gelukkig heb ik dat erbij gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tis goed dat er "spelfouten voorbehouden" in je sig staat, want sadisme is met 1 d
Nu al..?quote:busje25 heeft ontslag genomen bij Bayer 04 Leverkusen. Na hevige druk van de fans en het bestuur in het bijzonder, zei busje25 dat hij de club beter kon verlaten.
Zegt niks...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:43 schreef valek het volgende:
Godver. Verloren van Werder. Baal ik echt van. Nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden. Nu al 5 verliespunten.
Nooit geweten dat 'de computer' ook spelers boven de 10mil kocht..quote:Castelen Hamburger SV Club Brugge ¤ 7.954.750 ¤ 10.954.750
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:22 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb voor me subaccount een nieuwe seizoenskaart, maar voor me hoofdaccount loopt die bijna af. Kan ik dan straks me sub niet meer gebruiken?
Gewoon via Speciale Acties enkele enquętes invullen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:22 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb voor me subaccount een nieuwe seizoenskaart, maar voor me hoofdaccount loopt die bijna af. Kan ik dan straks me sub niet meer gebruiken?
Proficiat. Echt balen zeg. Krijg ook meteen de kampioenskandidaten achter elkaar. Werder, Bayern, morgen Schalke.quote:
Welk team ben je?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:01 schreef leroytje het volgende:
Ik word gewoon nu al pissig. Dit wordt weer zo'n seizoen dat helemaal niks lukt.
8 punten achterstand na 5 wedstrijden![]()
![]()
Alsof ik blij ben met dat gelijkspelquote:Op woensdag 2 september 2009 08:44 schreef valek het volgende:
Ik word er ook gek van. Nu weer gelijk tegen Schalke, kutzooi.
1-0 van mij verloren.quote:
Die 70% balbezit voor jou zegt ook niet allesquote:Op woensdag 2 september 2009 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik blij ben met dat gelijkspel
Haha, we zullen zien! We hebben de punten beide hard nodig. Succes!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:32 schreef leroytje het volgende:
Vandaag tegen de manager die me van het kampioenschap in NL de vorige keer afgehouden heeft
Hopelijk kan ik vandaag wel van hem winnen.
Ik een heel stuk harder dan jij, anders heb ik 11 punten achterstand...quote:Op donderdag 3 september 2009 16:30 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Haha, we zullen zien! We hebben de punten beide hard nodig. Succes!
Grrquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:40 schreef valek het volgende:
Hehe, eindelijk gewonnen. Met 2-0 van Wolfsburg met mijn superspits Chamakh.
0-0.. Beide weinig mee opgeschoten..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik een heel stuk harder dan jij, anders heb ik 11 punten achterstand...
Gelukkig speelde de nummer 1 ook gelijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
0-0.. Beide weinig mee opgeschoten..
Met 6-2 gewonnenquote:Op maandag 7 september 2009 16:25 schreef valek het volgende:
Met 6-2 verloren van Hoffenheim. Kutzooi.
Same here.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:34 schreef valek het volgende:
Gewonnen in de beker. Maar het gaat echt niet goed. 9de met Stuttgart.
Ik snap er ook niets meer van. Wat ik ook probeer, niets lukt. Ik heb toch een redelijke selectie, maar het lukt gewoon niet. Baal er wel van.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:46 schreef leroytje het volgende:
Valek wat is er aan de hand joh? Je verlies weer dik. 7-0
Bij mij net zo! gewoon 4-0 verliezenquote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef valek het volgende:
Aansluiting kunnen vinden, verlies ik met 2-1 van Eintracht Frankfurt. Kutzooi. Echt kut.
4de worden is voor mij genoeg. Maar dat wordt nog een hele opgave.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef leroytje het volgende:
Spannend in de competitie man!
[ afbeelding ]
De nummer 1 t/m 9 maken allemaal nog ruim kans op het kampioenschap!
Bedankt.quote:
Klopt, vind dat wel een leuke toevoeging.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:44 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik had per ongeluk trainingskamp aangeklikt, haha.
Ze hebben nieuwe stadion opties he.
Vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:35 schreef Droathoah het volgende:
Anders verlies je ff met 1-0 van Borussia Mönchengladbach
5-0 gewonnen. Zal morgen ff kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 23:36 schreef Silvanovisch het volgende:
Me seizoenskaart op mn hoofdaccount is op.. Ik kan dus niet inloggen op m'n sub..
Heb ik afgelopen nacht gewonnen? En zou iemand me kunnen melden wat ik komende nacht heb gespeeld? Ik ben HSV! Over 3 dagen heb ik m'n seizoenskaarten wel weer..
Nogmaals bedankt! Je staat al 4 punten los ja! Kut.quote:
Italy?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef leroytje het volgende:
Nee we moeten nog even kijken welke next word
Japanquote:Op woensdag 23 september 2009 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe es niet zo Europees, man
Kanquote:
Shhht..quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:43 schreef leroytje het volgende:
ik zal straks even de nieuwe tussenstand plaatsen.
Het is en blijft spannend
Ja, had ik ook. Is dat nieuw?quote:Op woensdag 30 september 2009 09:51 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
+3 met een training!
Gelijkspel is al genoeg. Zeg Hoffenheim en Werder. Verliezen vanavond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Droathoah het volgende:
Nog 1 wedstrijd winnen en dan kampioen...![]()
![]()
![]()
Echt nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:53 schreef valek het volgende:
[..]
Gelijkspel is al genoeg. Zeg Hoffenheim en Werder. Verliezen vanavond.
Proficiat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:53 schreef Droathoah het volgende:
KAMPIOEN van de FOK! League, 2x meegedaan, 2x gewonnen
Hahaha, thank you..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:44 schreef Silvanovisch het volgende:
De terechte kampioen denk ik.. Vooral qua doelsaldo..
Yep, we beginnen binnenkort in Brazilië.. Je kunt alvast een team reserveren zoals je hier boven ziet..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:08 schreef Cunani het volgende:
Is er nog een FOK! Competitie waar mijn subaccount kan joinen?
Je blijkt een cupfighter te zijn.. In NL pakte je de beker en dit keer weer..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef leroytje het volgende:
Osm, doet het niet bij mij? (vaag) (net trug van weekendje weg, dus heb geen idee wat er zich heeft afgespeeld in de competitie)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:03 schreef leroytje het volgende:
Leroytje: Flamengo
Silvanovisch: Cruzeiro Belo Horizonte ( FC Sil )
Rossdale: Botafogo Rio de Janeiro
Badabling: Corinthians São Paulo
valek=valeknl: Fluminense Rio de Janeiro ¤ 700.000
Drizzt_DoUrden: Goias
CunaniConeS1: Atlético Paranaense
Manager Tzuu: Palmeiras
Zet iedereen ook even zijn managernaam van OSM erbij.
quote:Leroytje: Flamengo
Silvanovisch: Cruzeiro Belo Horizonte ( FC Sil )
Rossdale: Botafogo Rio de Janeiro
Badabling: Corinthians São Paulo
valek = valeknl: Fluminense Rio de Janeiro ¤ 700.000
Drizzt_DoUrden: Goias
Cunani = CunaniConeS1: Atlético Paranaense
Manager Tzuu: Palmeiras
Zet iedereen ook even zijn managernaam van OSM erbij.
Goed scouten he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Wel echt belachelijk goedscorende spitsenMaargoed gefeliciteerd man!
Ik ben ook wel blij met mijn 4e plek. Al is het wel zuur dat Bayern 3e is op doelsaldo
Maargoed, 6 plaatsen boven mijn doelstelling
Ik heb geen seizoenskaarten, dus scouten zit er voor mij niet inquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Goed scouten he!
Wanneer kunnen we de nieuwe competitie in?
Daar is niks zuurs aan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:08 schreef Rossdale het volgende:
Wel echt belachelijk goedscorende spitsenMaargoed gefeliciteerd man!
Ik ben ook wel blij met mijn 4e plek. Al is het wel zuur dat Bayern 3e is op doelsaldo
Maargoed, 6 plaatsen boven mijn doelstelling
Waarom heb je in godsnaam zoveel spelers? Als je ze had verkocht had je nu een veel beter team..quote:
Jepquote:
quote:Je bent nu officieel aangemeld bij de FOK!League en alle clubs zijn op de hoogte gesteld van je beschikbaarheid. Je kunt nu één van de onderstaande aanbiedingen accepteren.
Geen enkele club in deze competitie is geīnteresseerd in je diensten op dit moment.
Wacht 1 dag voordat je weer een aanbieding als manager mag aannemen.
Ik kreeg ze aan de straatstenen niet kwijtquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam zoveel spelers? Als je ze had verkocht had je nu een veel beter team..
Hier ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:31 schreef valek het volgende:
Ben nu trainer van Fluminense. Maar die moeten me toch getraind worden.
Moet ze niet voor meer dan 10 mil op de TL zetten, hč!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg ze aan de straatstenen niet kwijt
In je profiel je voorkeursteam wijzigingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kan ik nou niet gewoon Goias kiezen
Tja als je spelers voor 30 mil verkocht ziet worden, zet ik mijn spelers (met een waarde van 10-15 mil) echt niet voor minder dan 10 mil op de TL hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet ze niet voor meer dan 10 mil op de TL zetten, hč!
Ja door spelers zeker.. Volgens mij koopt de computer (buitenlandse clubs) namelijk geen spelers boven de 10,5-11 miljoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja als je spelers voor 30 mil verkocht ziet worden, zet ik mijn spelers (met een waarde van 10-15 mil) echt niet voor minder dan 10 mil op de TL hoor
Same here.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:23 schreef Fipotje het volgende:
Poe wat een crappy team heb ikmaarja is wel leuk
Waarom zijn iedereen zijn spelers altijd zo moe?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef leroytje het volgende:
Ik dan ook maar even mijn team showen, Ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar het was niet anders.
volgende keer toch maar anders doen:
[ afbeelding ]
Bekerwinst Bayern Munchen:
[ afbeelding ]
Statistieken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:35 schreef leroytje het volgende:
Droathoah moet je kijken:
[ afbeelding ]
Sorry hč....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ervaring is dat spelers t/m 27 jaar oud trainen bij OSM. Een 28 jarige wil incidenteel nog wel eens een puntje omhoog gaan, maar met oudere spelers wordt het echt niks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef DurumDoner het volgende:
Heb me trainingsvelden inmiddels maximaal geupgrade, denken jullie dat mijn 32-jarige phill neville nog beter kan worden? Of is dat te oud om te trainen?
Dan laat ik hem ff zo. Opzich kan hij redelijk mee met de rest van mijn middenveld, train Aston Villa nu. Gemiddeld heeft hij 89 kwaliteiten, maar ze verdedigende kwaliteiten liggen op 93, hij kan dus mooi naast Gago spelen. Anderson en Ashley Young aan de zijkanten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat spelers t/m 27 jaar oud trainen bij OSM. Een 28 jarige wil incidenteel nog wel eens een puntje omhoog gaan, maar met oudere spelers wordt het echt niks.
Nope, kwestie van veel geld genereren en www.scoutlijstosm.nl frequent bezoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef Silvanovisch het volgende:
Dan is Real je cheat-accountje lijkt me?
Ahh zo.. Dacht dat je in de spaanse competitie zat en dmv een cheat-account die spelers binnen trok..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Nope, kwestie van veel geld genereren en www.scoutlijstosm.nl frequent bezoeken.
Ik train O'Halloran regelmatig. Hij komt van de 81 ofzo. Guzan staat normaal gesproken basis, echter omdat hij nu moe is, gooi ik Parish voor de leeuwen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Silvanovisch het volgende:
Mijn tip is om O'Halloran te trainen in plaats van Arbeloa, en hem een plekje op de bank geven..
En om binnenkort Guzan op te stellen zodat je Parish richting de 100 kan trainen..
Verder ziet het er prima uit..
Ga ik nu ook doen. Had al een 4-3-3(B) ingesteld. Met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende. Ga denk ik ook een middenvelder verkopen om zo geld te kunnen investeren in een extra aanvaller, wat wel nodig is bij een 4-3-3. Heb nu 4 spitsen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
Durum Doner, qua systeem zou ik gaan voor 433, spelen via de vleugels, aanvallers en middenvelders alleen aanvallen en verdedigers achterin en verder vrij aanvallend spelen. Het 442 systeem brengt bij OSM over het algemeen minder succes dan 433, vooral bij zo'n sterk team.
Het beste kun je dan idd 2 reserve spelers hebben. 4-3-3 bij Aston Villa draait lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:53 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ga ik nu ook doen. Had al een 4-3-3(B) ingesteld. Met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende. Ga denk ik ook een middenvelder verkopen om zo geld te kunnen investeren in een extra aanvaller, wat wel nodig is bij een 4-3-3. Heb nu 4 spitsen.
Waarom niet Neville op de lijst zetten? Hij is toch niet meer te trainen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef DurumDoner het volgende:
Heb Delph te koop gezet, 4 miljoen boven zijn waarde. Eens kijken wie er gaat happen. Twijfelde tussen Delph en Young. Toch maar besloten de meer ervaren kracht te houden. Mocht ik Delph snel verkopen, pik ik Negrado van de transferlijst af, staat er al een tijdje, en nu zelfs voor onder zijn marktwaarde. Aanvallende kwaliteiten; 85, 24 jaar, 10 miljoen.Lekker trainen dus.
en zo geschieddequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef DurumDoner het volgende:
Heb Delph te koop gezet, 4 miljoen boven zijn waarde. Eens kijken wie er gaat happen. Twijfelde tussen Delph en Young. Toch maar besloten de meer ervaren kracht te houden. Mocht ik Delph snel verkopen, pik ik Negrado van de transferlijst af, staat er al een tijdje, en nu zelfs voor onder zijn marktwaarde. Aanvallende kwaliteiten; 85, 24 jaar, 10 miljoen.Lekker trainen dus.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef valek het volgende:
[..]
Van mij dus gewonnen. Vond ik niet fijn.
Die balans op het middenveld speelt volgens mij geen rol in OSM. Ik speel regelmatig met alleen maar drie middenvelders die aanvallend beter zijn dan verdedigend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
en zo geschiedde
Omdat Neville een verdedigende middenvelder is. Had genoeg aanvallende middenvelders. Voor de balans zeg maar. Geen idee of dat echt nodig is trouwens bij dit spel. Maar toch, gaat om het idee. Op het moment dat Neville echt niet meer mee kan qua kwaliteiten gaat hij toch wel op de lijst.
Kan niet volgens mij.. Helaas..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kunnen keepers trouwens trainen op de skill "meevoetballen", en zo ja, heeft dat nut?
Dat kun je zien in de landenlijst, dan kies je Duitsland en zie je alle doelstellingen staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Kalebatz het volgende:
Waar kan ik zien was mijn doelstelling is? Ik speel nu al 11 dagen met Bayer 04 Leverkusen. Sta 2e plaats in de comp. maar kan me niet voorstellen dat ik 1e of 4e moet worden... Meestal kies ik teams die als 7e moeten eindigen.
Ik kijk altijd op Communicatie -> Managerlijst.. Lekker overzichtelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Kalebatz het volgende:
Waar kan ik zien was mijn doelstelling is? Ik speel nu al 11 dagen met Bayer 04 Leverkusen. Sta 2e plaats in de comp. maar kan me niet voorstellen dat ik 1e of 4e moet worden... Meestal kies ik teams die als 7e moeten eindigen.
Hier ookquote:
Tja, dit is weer es wat anders hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, ik mis een leuke competitie
Als je maar geen ontslag neemt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, ik mis een leuke competitie
Je ziet dan toch zelf ook waar de fout zit? je hebt wel sterspelers, maar geen team.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef DurumDoner het volgende:
Met Naldo erbij is mijn verdediging compleet. Geen idee waar ik me team nog kan versterken dmv aankopen. Iedereen op het middenveld is 92 punten waard of meer, aanval gaat ook alles in de 90 bijna. Keeper is straks 104 waard.
En nog alles gelijk spelen.....
Je tactiek is misschien wel belangrijker dan het team zelf..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef DurumDoner het volgende:
Met Naldo erbij is mijn verdediging compleet. Geen idee waar ik me team nog kan versterken dmv aankopen. Iedereen op het middenveld is 92 punten waard of meer, aanval gaat ook alles in de 90 bijna. Keeper is straks 104 waard.
En nog alles gelijk spelen.....
Tja, speel gewoon 4-3-3, aanvallend, 60% pressie, normale mentaliteit. Zie niet zo waar de fout zit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Je tactiek is misschien wel belangrijker dan het team zelf..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Tja, speel gewoon 4-3-3, aanvallend, 60% pressie, normale mentaliteit. Zie niet zo waar de fout zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef leroytje het volgende:
De competitie gaat vandaag weer verder na de 1e bekerronde.
Succes dus allemaal, en het is wel spannend zo.
Zoals jullie wel gezien hebben is de competitie goed gevuld. Er zijn een aantal van mijn klasgenoten bijgekomen.
Ik zal uiteraard goed het oog houden op eventueel cheaten, maar ik verwacht geen problemen.
Tof!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:27 schreef leroytje het volgende:
De competitie gaat vandaag weer verder na de 1e bekerronde.
Succes dus allemaal, en het is wel spannend zo.
Zoals jullie wel gezien hebben is de competitie goed gevuld. Er zijn een aantal van mijn klasgenoten bijgekomen.
Ik zal uiteraard goed het oog houden op eventueel cheaten, maar ik verwacht geen problemen.
Hij is iid oud, maar met 90 een vaste waarde in de aanval. Mij doelstelling is 7e, ik train ze echt niet hoger dan 90-95, dan kan inzaghi prima mee imo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Inzaghi? Die is te oud jung! Kun je niet meer trainen..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:45 schreef Droathoah het volgende:
[..]Onzin, pressie gewoon 100%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |