Kut kan nog niet joinen, net ontslag genomen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:22 schreef leroytje het volgende:
Ik zeg gisteren! We beginnen morgen! Dus we zijn begonnen
Nummer: 55065 op Johan
Mijn aanmelding binnen? Badabling - Hoffenheimquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:09 schreef leroytje het volgende:
Jullie kunnen nog meedoen! Geef aan welk team je wilt en meld je aan, dan laat ik je erin!
Laat het weer een mooie competitie worden.
Ik heb je al toegelaten, maar iemand anders heeft Hoffenheim voor je neus weggestolen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Mijn aanmelding binnen? Badabling - Hoffenheim
Kun je trouwens op je subaccount ook een seizoenskaart zetten?
Thnx
Dat dacht ik niet. Welke naam staat er bij Hoffenheim in de post in het vorige topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik heb je al toegelaten, maar iemand anders heeft Hoffenheim voor je neus weggestolen...
Spijtig.. Kies vlug een andere.
En ja, je kunt SK's op je SUB's zetten, maar dan moet je een minimaal aantal op je HA hebben.
Als het niet anders kan reserveer ik Hannover, maar netjes is het niet!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef leroytje het volgende:
Jij was de eerste die hem reseveerde.
Ik denk niet dat hij hier van op de hoogte was, want hij speelde vorige competitie al mee, en hij hoeft dus niet opnieuw toestemming te vragen om erin te mogen. Hij heeft dus gewoon een team gekozen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Als het niet anders kan reserveer ik Hannover, maar netjes is het niet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij hier van op de hoogte was, want hij speelde vorige competitie al mee, en hij hoeft dus niet opnieuw toestemming te vragen om erin te mogen. Hij heeft dus gewoon een team gekozen.
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]Ik denk dat ik dit seizoen maar pas dan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
----quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ah joh, neem gewoon een ander elftal. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
Wolfsburg is nog vrij...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Droathoah het volgende:
[..]Ik denk dat ik dit seizoen maar pas dan.
Serieus moeilijke keuze,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Jorwol het volgende:
Hm, ik ga weer een nieuwe competitie starten met m'n maten, wat zeggen jullie: Barcelona 4-3-3 over de vleugels of Real Madrid 4-5-1 schieten van afstand?
Als de spaanse competitie al is geupdate zou ik voor Real gaan. Heb je een tering groot en vrij jonge selectie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Jorwol het volgende:
Hm, ik ga weer een nieuwe competitie starten met m'n maten, wat zeggen jullie: Barcelona 4-3-3 over de vleugels of Real Madrid 4-5-1 schieten van afstand?
Je weet dat Barca maar iets van 5 middenvelders heeft??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Serieus moeilijke keuze,
Echt goede teams beide. Ik zou voor Barca gaan met 3-4-3 niet 4-3-3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg.. REAL!l|||-------|||l
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je weet dat Barca maar iets van 5 middenvelders heeft??
Dat zeg ik niet, maar om dan meteen 3-4-3 te spelen leek mij niet handigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?
Je kunt ook altijd nog 3-4-3 (B) gaan spelen en dan één van je spitsen met de punt naar voren op het middenveld zetten, of één van je verdedigers op het middenveld met de punt naar achteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jij kunt geen spelers verkopen en er een goede middenvelder bijscouten?
je weet dat je jezelf hebt gequote?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef leroytje het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog 3-4-3 (B) gaan spelen en dan één van je spitsen met de punt naar voren op het middenveld zetten, of één van je verdedigers op het middenveld met de punt naar achteren.
Probleem opgelost en werkt erg goed
Tis goed dat er "spelfouten voorbehouden" in je sig staat, want sadisme is met 1 dquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef tommosz het volgende:
[..]
je weet dat je jezelf hebt gequote?
gelukkig heb ik dat erbij gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tis goed dat er "spelfouten voorbehouden" in je sig staat, want sadisme is met 1 d
Nu al..?quote:busje25 heeft ontslag genomen bij Bayer 04 Leverkusen. Na hevige druk van de fans en het bestuur in het bijzonder, zei busje25 dat hij de club beter kon verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |