wij hoopten juist op een update van jouquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Fok is weer lekker gammel zeg!
Duch, is ze er al?
Ik ben ook afhankelijk van Juup helaasquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij hoopten juist op een update van jou![]()
oeh spannend voor jou Kers!quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:38 schreef Kersjes het volgende:
Even snel, heb weinig tijd.
Ondanks heftige krampen nog steeds geen baby hier.
Bij BE en Huup ook niet zie ik![]()
Bij Duchess daarentegen.... vast wel![]()
Vanavond kom ik weer lezen.
Juup is gesmst, tenzij z'n nummer inmiddels veranderd is. Nu even afwachten op reactiequote:Op zondag 23 augustus 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
jeeeeeuh!
t meiske zal er inmiddels toch wel zijn al lijkt me?
daarom ook de smsquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Juup zou toch updaten met zijn foon?!komt vast wel, kan me voorstellen dat ie nu wel wat anders te doen heeft dan continu te kijken of fok! weer up is...
quote:
ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
Superspannend!!
Hoe zal het met cara zijn?
ik heb alleen gevraagd of ze er al was, niets over fok uiteraardquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]![]()
ik zou heel boos worden als ik lag te bevallen of net bevallen was en ik of mijn vriend zou een smsje krijgen zo van 'Hey hoe ist? Lukt het!? Oja, en fok! doet het weer hoor!'
laatste update van BE staat op t andere forumquote:Op zondag 23 augustus 2009 16:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik durf BE ook niet te sms-en...![]()
maar ik denk wel aan haar!
hoop dat je t nie erg vind dat k em hier neerzet BE'kequote:Alles was in orde. Moest een paar keer even op mijn zij rollen omdat de baby wat rustig was, maar die bleek gewoon lekker te slapen.
Daarna een inwendig onderzoek, door een co onder begeleiding, de 2e keer zat ze wel goed met het speculum.![]()
Kweekjes afgenomen, varentest gedaan, toen een echo, geen twijfel over mogelijk, duidelijk gebroken vliezen. Zo hier en daar nog een klein beetje vruchtwater over, maar 't was niet veel zeg maar.
Nu is het weer afwachten. Of ik ga bevallen, en zo niet mag ik me morgen om 7 uur melden om ingeleid te worden.
Ondertussen heb ik vandaag, sinds ik wakker ben welgeteld 2 weeen gehad.8P
Dus ik heb net heel optimistisch mijn wekker alvast om 06.15 gezet voor morgenochtend.![]()
Jaaa, daar istie dan! Thomas!quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Ca.ra het volgende:
Even lekker ouderwets nachtbraken hier!
Vanochtend om 8:41 is Thomas geboren, 50 centimeter en 2920 gram. Ik heb nog geen foto's voor jullie, we liggen samen nog even in het ziekenhuis en ik heb hier wel een scherm met internettoegang, maar geen usb aansluiting. Maar het is een prachtig manneke met een grote bos zwart haar![]()
We waren wakker vanwege de voeding dus ik moest even spieken of Fok weer draaide. Nu gaan we weer lekker verder slapen, we hebben een lange slapeloze nacht in te halen!
Ik heb nog niks bijgelezen maar Duchess, ik zag net dat jij ook bezig was, hopelijk heb je intussen ook een mooi kindje in je armen. En voor de LLM heel veel succes!
quote:Op zondag 23 augustus 2009 om 12:26 is onze dochter geboren! 3455 gram en 48,5cm lang. Bevalling was kort maar heftig. We zijn nog ter observatie in het ziekenhuis. Ons meisje is beweeglijk en erg tevreden. We zijn zielsblij met haar!
Oléquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:04 schreef Lois het volgende:
BE Update
BE had gisteren om 11 uur stiekum al weeën. 4 uur vk gebeld en toen was het helaas nog maar 1cm. Dus door naar het zkh. Daar had ze om 6 uur 3-4 cm en nu net 5!!
Op de helft dus en dat zonder infuus
[insert pufsmilie waar ik de code niet van weet want ik post dit op mijn foon vanuit de trein]
vanuit bed op vakantiequote:[b]Op maandag 24 augustus 2009 08:37 schreef RockabeIIa het volgende:[/
Voor de Icicle-stats: vanuit bed
Ik ga er vanuit dat het 11 uur gisteravond was Lily, en de rest is daaropvolgend idd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:32 schreef lily het volgende:
Lois, vraagje over de update van BE; is dat 11 uur 's morgens (gister) en 4 uur 's nachts? En de 6 uur, is dat 2 uur geleden?
Het gaat lukkenquote:
dankjequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:43 schreef Lois het volgende:
Ik ga er vanuit dat het 11 uur gisteravond was Lily, en de rest is daaropvolgend idd.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Ca.ra het volgende:
Even lekker ouderwets nachtbraken hier!
Vanochtend om 8:41 is Thomas geboren, 50 centimeter en 2920 gram. Ik heb nog geen foto's voor jullie, we liggen samen nog even in het ziekenhuis en ik heb hier wel een scherm met internettoegang, maar geen usb aansluiting. Maar het is een prachtig manneke met een grote bos zwart haar![]()
We waren wakker vanwege de voeding dus ik moest even spieken of Fok weer draaide. Nu gaan we weer lekker verder slapen, we hebben een lange slapeloze nacht in te halen!
Ik heb nog niks bijgelezen maar Duchess, ik zag net dat jij ook bezig was, hopelijk heb je intussen ook een mooi kindje in je armen. En voor de LLM heel veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |