Oléquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:04 schreef Lois het volgende:
BE Update
BE had gisteren om 11 uur stiekum al weeën. 4 uur vk gebeld en toen was het helaas nog maar 1cm. Dus door naar het zkh. Daar had ze om 6 uur 3-4 cm en nu net 5!!
Op de helft dus en dat zonder infuus
[insert pufsmilie waar ik de code niet van weet want ik post dit op mijn foon vanuit de trein]
vanuit bed op vakantiequote:[b]Op maandag 24 augustus 2009 08:37 schreef RockabeIIa het volgende:[/
Voor de Icicle-stats: vanuit bed
Ik ga er vanuit dat het 11 uur gisteravond was Lily, en de rest is daaropvolgend idd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:32 schreef lily het volgende:
Lois, vraagje over de update van BE; is dat 11 uur 's morgens (gister) en 4 uur 's nachts? En de 6 uur, is dat 2 uur geleden?
Het gaat lukkenquote:
dankjequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:43 schreef Lois het volgende:
Ik ga er vanuit dat het 11 uur gisteravond was Lily, en de rest is daaropvolgend idd.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:09 schreef Ca.ra het volgende:
Even lekker ouderwets nachtbraken hier!
Vanochtend om 8:41 is Thomas geboren, 50 centimeter en 2920 gram. Ik heb nog geen foto's voor jullie, we liggen samen nog even in het ziekenhuis en ik heb hier wel een scherm met internettoegang, maar geen usb aansluiting. Maar het is een prachtig manneke met een grote bos zwart haar![]()
We waren wakker vanwege de voeding dus ik moest even spieken of Fok weer draaide. Nu gaan we weer lekker verder slapen, we hebben een lange slapeloze nacht in te halen!
Ik heb nog niks bijgelezen maar Duchess, ik zag net dat jij ook bezig was, hopelijk heb je intussen ook een mooi kindje in je armen. En voor de LLM heel veel succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |