enquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou het heerlijk vinden, maar aangezien Sasha echt klem zat en uiteindelijk met een gebroken sleutelbeen na wat duw en trekwerk geboren werd ga ik deze keer gewoon weer naar het ziekenhuis.
Is voor alle partijen beter.
Btw... de vk gisteren vertelde me over wat tips en trucs die ze kunnen toepassen om het wat soepeler te laten verlopen, oa door ruimte te maken van binnen enzo. Deze vertelde me net dat ze me ook nog kunnen vragen op handen en voeten te gaan zitten. Op die manier drukt je stuitje ook je bekken niet naar binnen maar 'valt' de boel als het ware mooi open. Op zich fijn om te horen, maar ik heb nu al een heel erg goed beeld van hoe ik er dan uit zie...Ik hoop toch echt zo dat dat niet hoeft. Ik vind het al oneerzaam zat zeg maar.
![]()
Even bijlezen hoor... net heerlijk geslapen met nog niet het minste krampje.
Ik weet dat het doemdenken is maar ik vrees stiekem een beetje het ergste... Omdat het de vorige keer ook niet echt vlotte...
En ik voel me bijna schuldig tov iedereen hier. Ik vanmorgen helemaalen inmiddels zijn we bijna 12 uur verder en er is bijzonder weinig actie!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef Ca.ra het volgende:De verloskundige komt zo even controleren hier, ik voel toch zo nu en dan een klein gutsje lopen zeg maar
hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:01 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, datumvierling doen met BE en Duchess en ondergetekende? (maar dan wel morgen hoor, hier nog geen krampje te bekennen)
oh wat zeg ik nou
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:17 schreef Ca.ra het volgende:
volgens mij kom ik nou heel neurotisch over he
Het komt wat onverwacht en stiekem is de Ca.ra-beeb een half weekje te vroeg. Kan me best voorstellen dat ze daar van schriktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:24 schreef ymme het volgende:
[..]
Als je vliezen gebroken zijn, heb je voor maandag je kindje
![]()
Wat is daar nou erg aan?
Of begrijp ik het een beetje verkeerd
mwah ik kan me toch wel voorstellen dat je je erg overvallen voelt en er erg van schrikt enzo hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef ymme het volgende:
Oh ja, schrikken dat kan ik me ook voorstellen.
Je verwacht het nog niet hè.
Maar, even alles op een rijtje zetten, en dan is het toch alleen maar leuk.
Als het zo is.
Ik bedoel er helemaal niets mee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ymme, ik weet niet op welk roze wolkje jij nog zitIets realistischer mag wel eens af en toe hoor!
Is dat gewoon van die diepvriesgroente? *opschrijft*quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Linda, wij hadden veel van die diepvrieszakjes met stoomgroente destijds
Ook erg handig
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef ymme het volgende:
Oh ja, schrikken dat kan ik me ook voorstellen.
Je verwacht het nog niet hè.
Maar, even alles op een rijtje zetten, en dan is het toch alleen maar leuk.
Als het zo is.
Ja de Aldi heeft ze ook bijv.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Is dat gewoon van die diepvriesgroente? *opschrijft*
Ik vind het zo lastig om te bedenken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
![]()
Nee eigenlijk niet.
Ik ben bevallen met 41 weken en 1 dag.
ik had heel veel problemen met ontsluiting, de vk zei rond 9en dat ze rond 02.00 snachts wel terugkwam.
Als je dan 20 minuten later ineens je kindje eruit hebt hangen dan schrik je.
Ik was totaal niet voorbereid op het snel gaan bevallen want het zou immers nog uren duren.
Als je dan 36 weken bent dan is dat niet waar je mee bezig bent, al wil je snel je kindje vast hebben.
Je kan je mentaal niet voorbereiden.
Nu zijn de 2 verhalen wel verschillend maar ik heb het erg moeilijk mee gehad dat mijn kindje er ineens aan kwam en ik totaal andere verwachtingen had.
Och nee joh, niet zo doen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
En ik zal hier wel weg blijven nu, want ik veroorzaak bijna een rel, met een goed bedoelde post.
Nee, maar Ymme natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:52 schreef Lenaatje het volgende:
Ymme volgens mij bedoeld Rockabella het heel niet rot ofzo hoor!
............... denk dat anderen je alleen ook even de keerzijde willen laten zien dan hoe jij er tegenaan kijkt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]En ik zal hier wel weg blijven nu, want ik veroorzaak bijna een rel, met een goed bedoelde post.
Ja, maar hoeveel zijn er niet al aan het "miepen" na 37 weken dat het allemaal zo lang duurt? Dat komt toch ook vaak voor?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef het-is-mij het volgende:
je stelt je in principe op 40wkn in en dan kan het je wel overvallen.
Lasagne? Macaroni met kaas en ham? Vol au vent? Balletjes in tomatensaus? Hesperolletjes?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:25 schreef Linda2205 het volgende:
Even iets anders trouwens...ik kreeg hier de tip om alvast wat dingen voor te bereiden voor de kraamtijd. Genoeg drinken in huis halen, eten voorbereiden enzo. Maar ik kom niet verder dan pizza en spaghettisaus. Wat zijn verder nog dingen die ik nu al makkelijk kan maken en kan invriezen? (Heb geen magnetron)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Chan het volgende:
Linda niet om je te ontmoedigen hoor, maar wcpapier heb ik juist de eerste week helemaal niet gebruikt![]()
Ik zou van die ingevroren kant-en-klaar-aardappelschotels van Aviko halen, mits ze die in Duitsland hebben uiteraard..
Ik denk het!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef ymme het volgende:
Zijn het dan mijn hormonen, die ook mijn ogen overnemen
Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lasagne? Macaroni met kaas en ham? Vol au vent? Balletjes in tomatensaus? Hesperolletjes?
Vlees in de diepvries zodat je niet meer moet gaan winkelen
Idem dito met brood (al vind ik dat niet altijd zo lekker)
En diepvriesgroentenHeb ik hier ook altijd zitten
Prei, spinazie, paprika
![]()
Ik ben iemand die nogal makkelijk dubbele porties maakt om het dan in te vriezen. Hoef ik minder te koken
Euh... ja, wat is dat? Kip met champignons en gehaktballetjes in witte saus. En op restaurant krijg je het in zo'n bladerdeegje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Super Leo, thnx! En wat is vol au vent?
Ik denk dat ik nu voor een maand mn vriezer kan vullen
Nee, dat weet ik wel, maar zo raar vond ik de opmerking van Ymme desondanks ook niet, althans niet zo raar dat ik het nodig achtte dat iedereen haar spreekwoordelijke oren probeert te wassenquote:
Ze gaan hier uit van: zeggen dat het pijn doet, garandeert dat het pijn doetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:02 schreef het-is-mij het volgende:
@ Linda, hehehehe goed voorgelicht daar in Duitsland
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:23 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb net na lang wachten toestemming van mijn lief gehad om iets leuks voor frummel te halen hier op lowlands... Dat hoefde maar 1 keer gezegd te worden is nu een kwartier later en vier rompertjes rijker zit ik weer tevreden te F5-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |