abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72089292
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:48 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wat een timing! Nou watertand ze en ik hoop dat je gauw kan genieten van beeb in je ene arm en een broodje (of zonder brood whatever) osseworst in je andere hand
En daar willen we een foto van! BE en Duchess hartstikke veel succes!
pi_72089382
Spannend Duchess en BE! Heel veel succes!

Ik wacht vol spanning op berichtjes van Juup vandaag
pi_72089389
Woeiiii BE!! Wat spannend!!! Als je nou een beetje opschiet, ik moet om 4 uur weg naar een verjaardag...

En Duchess misschien ook wel! Echt spannend hier!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:21:06 #254
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72089398
Serpente, wat Linda al zegt.'Mijn' lactatiekundige had ons ook aangeraden om in de 8e maand een voedingsbh te kopen.
Het kan wel zijn dat je tijdens de stuwingsdagen nog ietsjes groeit en dan is je gekochte bh wat te klein, maar dat slinkt weer na de stuwing. Bij de meesten althans, voor zover ik heb begrepen.

Ik kom toevallig net uit de stad met voedingsbh

Ik heb na braaf een uurtje stadten het kraamverband bestudeerd en er zit wel wat vocht, maar niet echt dramatisch veel. En de rest is lichtelijk ranzig dus gaat onder een spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duchess, benieuwd wat er uit je CTG gaat komen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72089413
En ik heb weer mijn hormonale buitengewoon barstende koppijn terug. Zo één waar je nog nèt mee kan functioneren.
Bij L. had ik dat voornamelijk de eerste 3 maanden, maar nu hakt het er sinds een dag of drie in Balen
pi_72089437
Sterremunt welkom trouwens! Het gaat hier niet altijd zó snel hoor
Wil je ook in de OP?
pi_72089652
He bah Freecell! Was er iets dat hielp, tijdens je zwangerschap van L?
Lotte!
Noah!
pi_72089779
hey dames de beebs zitten nog veilig zie ik

ik was net ff met vriendlief in de tuin voor nieuwe foto's (die zo in het buikentopic komen), word ik in mijn nek geprikt door een of andere insect... doet venijnig zeer...
nu maar hopen dat het niet onwijs op gaat zetten....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72089946
Balen zeg Freecell....
Soort van migraine misschien? Dat is vaak ook hormoon gerelateerd.

Hier zojuist bruut wakker geworden omdat ik weer moest overgeven
Wat is dat toch, 's nachts geen last meer maar nu moet ik elke keer mijn middagslaapje onderbreken omdat mijn maag zich steeds besluit om te keren
Nou heb ik om 10 uur best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
.... met gevoel voor drama....
pi_72089953
Hier zojuist weer een half uur gelopen met de hond. En flink doorgelopen

Oh wat is dat lang geleden zeg. Merk wel dat het allemaal nog erg zwaar en moeilijk gaat. Maar het gaat gewoon stukken beter met mij

M'n energie komt langzaam aan weer terug.

En daar ben ik onwijs blij om, is het te merken?
pi_72089990
Spenning end senseesion hier!

BJ bah dat klinkt rottig

Freecell voor t koppie. Niet fijn zulk soort hoofdpijn.

Ca.ra he geen vruchtwater dus... nouja, wat nie is kan nog komen

En eh.. wat wilde ik nou zeggen nog ohja! bh's! ik heb er braaf twee gehaald van Hema, eentje in de maat die ik nu draag, en eentje in 1 maat groter. Kan ik altijd nog kijken wat er na de bevalling en voor/tijdens/na stuwing het fijnst zit en eventueel mn lief of misschien beter mn moeder ofzo er nog een bij laten halen in diezelfde maat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72089997
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Kersjes het volgende:
Balen zeg Freecell....

Wat is dat toch, 's nachts geen last meer maar nu moet ik elke keer mijn middagslaapje onderbreken omdat mijn maag zich steeds besluit om te keren
Nou heb ik om half 11 best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
He bah
Dat is niet fijn nee.

Misschien vk bellen?
pi_72090086
bleeeghh doet echt zeer... ben er een beetje narig van..

@Ymme, wat fijn dat je wat meer energie hebt!

@Kersjes; wat balen van je dagelijkse misselijkheidsaanval....
pi_72090132
Voedingsbh's... ik heb er op t eind 2 gekocht en heb nu toch een maat groter nodig, vooral aan de ene kant, grootte verschil ). Heb er 1 besteld, maar die was niet op voorraad, dus hoop dat ie toch gauw binnen is... En als dat goed zit haal ik er nog wel 1 bij. Had niet verwacht dat ik gewoon nog een cupmaat meer nodig zou hebben (was er al ruim 1 gegroeid nl), was vorige keer ook niet zo... en bovenal hoop ik dat de boel weer wat zal krimpen als ik over x tijd klaar ben met de bv, want dit is echt too much wat mij betreft

Kers, balen zeg
Fake it till you make it...
pi_72090153
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeghh doet echt zeer... ben er een beetje narig van..

@Ymme, wat fijn dat je wat meer energie hebt!

@Kersjes; wat balen van je dagelijkse misselijkheidsaanval....
Weet je niet wat het geweest is? Wesp ofzo?
Toch goed in de gaten houden, en mocht je het niet vertrouwen ff naar de huisartsenpost ofzo? Naja, je zult zelf wel goed weten, wat te doen hè.
pi_72090198
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:02 schreef ymme het volgende:

[..]

Weet je niet wat het geweest is? Wesp ofzo?
Toch goed in de gaten houden, en mocht je het niet vertrouwen ff naar de huisartsenpost ofzo? Naja, je zult zelf wel goed weten, wat te doen hè.
neej heb het niet goed gezien, maar het was groter dan vlieg/ mug... ben nu flink aan het koelen en hoop daarmee een zwelling te voorkomen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:08:06 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72090239
Ca.ra, vruchtwater is idd gewoon echt vloeibaar, vandaar dat sommige mensen denken dat ze in hun broek aan het plassen zijn.
Er zitten wel wat vlokjes en soms wat slijm bij (bij mij dus vanochtend wel), maar het is in principe echt zo vloeibaar als water.

Nou... de vk is geweest.
Het is nu gewoon een kwestie van wachten op weeen.
In de tussentijd moet ik even mijn temperatuur opnemen (en nog een paar keer checken om evt. infecties in de gaten te hebben). Vanavond komt een van de vk's iig nog een keer het hartje luisteren.
Als er morgenochtend nog niks is, dan moeten we even naar het ziekenhuis voor een consult bij de gyn en een ctg. Die doet dan ook wat kweekjes ivm evt. infecties. Als alles in orde is mag ik weer naar huis om nog eens 24 uur olv de vk's af te wachten. Is er maandagochtend nog niks, dan word ik dan ingeleid.

Verder hoef ik niet per se te wachten op 1-2 uur weeen om de 5 minuten die 60 sec aanhouden, omdat ik de vorige keer ook ingestuurd ben met niet vorderende ontsluiting/weeen die niet krachtig genoeg waren.
Blijkbaar, als je dan te lang wacht is de baarmoeder minder makkelijk in te leiden oid.

Anyway... afwachten dus.
Nog even een boterhammetje nu en dan lekker tukkie doen maar.

Ik ben benieuwd hoe het bij DuchessX is! Juup! Kom eens vertellen!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:08:50 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72090252
Klinkt naar trouwens BJ! Beetje azijn op een doek erop wil ook nog wel eens verlichting geven.
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:10:38 #269
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72090287
Lekker slapen BE

wij wachten geduldig in spanning af
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_72090304
toch wel een beetje spannend dus BE!
ik hoop dat je heel snel aan het echte werk kunt!
maar dan heb ik nu nog wel even de tijd om snel boodschapjes te doen en F5-nomnom in te slaan

BJ kun je je vriend niet even laten kijken of er nog iets is achtergebleven? Of ff met zo'n pompje dat gif eruit laten zuigen. Scheelt vaak al de helft in jeuk en geprik. Ik ben ooit es gestoken door zo'n steekvlieg, dat deed echt verrotte zeer zeg
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72090341
Slapp lekker BE. Pak maar lekker alle rust, die je nu nog pakken kan.

En spannend hoor, dat afwachten. Ik zit hier al steeds te kijken (kom niet eens aan de dingen toe, die ik vandaag allemaal wil doen ). Laat staan hoe het nu voor jullie moet zijn. Jullie kindje is d'r bijna
pi_72090361
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
toch wel een beetje spannend dus BE!
ik hoop dat je heel snel aan het echte werk kunt!
maar dan heb ik nu nog wel even de tijd om snel boodschapjes te doen en F5-nomnom in te slaan

BJ kun je je vriend niet even laten kijken of er nog iets is achtergebleven? Of ff met zo'n pompje dat gif eruit laten zuigen. Scheelt vaak al de helft in jeuk en geprik. Ik ben ooit es gestoken door zo'n steekvlieg, dat deed echt verrotte zeer zeg
ik heb direct (dus binnen een minuut) vriendlief mijn nek laten uitzuigen...
dus ik vermoed dat de schade daardoor nog wel wat beperkt blijft...

@BE; fijn dat alles goed gaat lekker zo doorzetten!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:15:34 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72090389
BE, wat spanneeeeeuuund! Gisteren was ik bij een vriendin en die vroeg of de zwangere vriendin van Internet die ze op Dean's verjaardag zag al bevallen was, grappig dat je dan meteen de volgende dag aan de gang gaat! Succes wijffie .

Duch, jij ook veel succes beeb !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72090391
Afwachten is stom... hoop dat het gauw gaat beginnen BE!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72090421
Ah, dat is iig nieuws Wat mag je nog lekker lang thuisblijven Wil je graag thuis bevallen ook?

En uiterlijk maandag heb je een kindje

Auwe BJ Steken kunnen goed pijn doen idd. Beetje azijn op misschien? Dat haalt het ergste rotgevoel er af.

Kersjes wat een maf tijdstip voor misselijkheid! Wel balen!

En bij L. heb ik niet echt wat kunnen vinden wat hielp. Het is inderdaad een migraine-achtige hoofdpijn, maar dan wat minder heftig (anders kon ik echt plat) maar wel dat soort pijn inderdaad. En eigenlijk neem ik liever geen paracetamol oid tijdens de zwangerschap.
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:22:23 #276
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72090513
Duchess en BE, goede bevalling gewenst!
En Juup en Stinkie veel sterkte gewenst.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72090691
@ BE spannend!!!!

@ BJ, vervelend zo'n steek, misschien een soort van blinde vlieg, dat doet ook zo'n pijn!! Hopelijk trekt het snel weg.

Mijn buik zit af en toe scheef. Dan komt er ineens een grotere bobbel aan de rechterkant, die dan ook harder is. Dit doet verder geen pijn ofzo. Komt dit jullie bekend voor?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:37:27 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72090782
BE het is in elk geval begonnen. Je kunt echt niet meer terug!

Sterrenmunt, van harte welkom hier! (Je raakt bijna ondergesneeuwd door al die hyperende dames hier )
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:38:00 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72090791
NieuweUser, kan het niet het kontje of ruggetje of zelfs hoofdje van je baby zijn?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72090837
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:32 schreef NieuweUser het volgende:

Mijn buik zit af en toe scheef. Dan komt er ineens een grotere bobbel aan de rechterkant, die dan ook harder is. Dit doet verder geen pijn ofzo. Komt dit jullie bekend voor?
Bij mij is dat idd wat Rocka zegt, d'r kontje en soms ook dr ruggetje. Soms rechts, soms links
Lotte!
Noah!
pi_72090876
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu bijna 21 weken zwanger, kan dat dan inderdaad het koppie / kontje oid zijn?
pi_72090996
Ja hoor, zit hij/zij gewoon lekker tegen je aan geknuffeld Als je je hand er op legt, voelt het dan als een bolletje of loopt het over een stukje van je buik?
Lotte!
Noah!
pi_72091082
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
pi_72091092
Dutchess en BE beiden heel veel suc6!!! Zet hm op!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:55:45 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72091103
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Kersjes het volgende:
Balen zeg Freecell....

Nou heb ik om 10 uur best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
Kers, ik heb om ongeveer dezelfde reden mijn middagslaapje op een gegeven moment geskipt. Ik werd doodziek wakker (net niet spugen) en dat hield dan de hele avond nog aan. Nu ik mijn middagslaapje skip (maar wel rustig aan doe, dus alleen beetje lezen/puzzelen/bankhangen en meer niet), ben ik niet meer zo ziek geweest in de namiddag/avond...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:58:15 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72091149
Ow en natuurlijk ook even voor Duchess!

sterrenmunt, welkom
pi_72091183
Sterrenmunt, welkom hier

Hoe gaat het met je?
pi_72091189
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
hier ook hoor, t ruggetje en een stukje van de billetjes, en dan aan de andere kant van de bult getrappel.

Hele shake your bootie feestjes soms daarbinnen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72091433
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Klinkt als het ruggetje inderdaad
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:49:50 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092026
Oh Huup, het is niet hoor! Van mij mag hij liever nog even veilig blijven zitten, in ieder geval tot de 37 weken. En bovendien moet ik barbecuen vanavond, dus ik kan nog helemaal niet bevallen Mijn ouders komen langs en die heb ik een maand niet gezien dus dat is veels te gezellig.

BE, dank voor de bevestiging. Stom he, dat je zo aan jezelf kunt gaan twijfelen.
Ik werd echt wakker met het gevoel van 'oh god ik lek!' en het was ook echt dun (langs-je-benen-lopend-dun) maar met jullie geklep van gisteren in mijn achterhoofd maar geprobeerd niet in paniek te raken.

BJ, anders een paracetamol-papje op je steek smeren? Een aantal meiden hier hebben daar de laatste tijd met muggenbulten in ieder geval goede ervaringen mee.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72092188
F5 F5 ooh geen update

Dan ga ik weer verder met mijn boekie op de bank
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:18:30 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72092510
En anders tandpasta op de steek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:26:30 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72092642
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Ah, dat is iig nieuws Wat mag je nog lekker lang thuisblijven Wil je graag thuis bevallen ook?
Ik zou het heerlijk vinden, maar aangezien Sasha echt klem zat en uiteindelijk met een gebroken sleutelbeen na wat duw en trekwerk geboren werd ga ik deze keer gewoon weer naar het ziekenhuis.
Is voor alle partijen beter.

Btw... de vk gisteren vertelde me over wat tips en trucs die ze kunnen toepassen om het wat soepeler te laten verlopen, oa door ruimte te maken van binnen enzo. Deze vertelde me net dat ze me ook nog kunnen vragen op handen en voeten te gaan zitten. Op die manier drukt je stuitje ook je bekken niet naar binnen maar 'valt' de boel als het ware mooi open. Op zich fijn om te horen, maar ik heb nu al een heel erg goed beeld van hoe ik er dan uit zie... Ik hoop toch echt zo dat dat niet hoeft. Ik vind het al oneerzaam zat zeg maar.

Even bijlezen hoor... net heerlijk geslapen met nog niet het minste krampje.
Ik weet dat het doemdenken is maar ik vrees stiekem een beetje het ergste... Omdat het de vorige keer ook niet echt vlotte...

En ik voel me bijna schuldig tov iedereen hier. Ik vanmorgen helemaal en inmiddels zijn we bijna 12 uur verder en er is bijzonder weinig actie!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:40:04 #294
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72092861
Oh wat is het spannend hier, ik hoop dat het allemaal snel gaat gebeuren voor Duchess en BE (en andere dames die al mogen en ook staan te popelen )
pi_72092871
hahaha, maar nu heb ik boodschappen gehaald dus nu kun je van start!
Het lijkt me ergens toch wel een fijn idee voor jou dat ze je nu wat strakker in de gaten houden qua beebje en klem enzo; dat er niet tot het laatst afgewacht gaat worden van mja, t past wel enzo
Oeh ik vind het zo spannend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72092941
Nou ja BE, of je nou op je handen en knieen zit, of op je rug ligt en je benen aan je knieen omhoog trekt.. het is allemaal niet echt charmant toch? Als het zo beter werkt, lekker doen. Maakt je dan vast toch ook niks meer uit.
Balen dat er nog niks gebeurt in elk geval! Ik hoop voor je dat het snel echt begint!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:45:40 #297
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092944
De verloskundige komt zo even controleren hier, ik voel toch zo nu en dan een klein gutsje lopen zeg maar
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:48:13 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092983
en ik twijfel nog steeds aan mezelf
pi_72092989
oh jeej Ca.ra toch wel een beetje spannend dus.
Voor jou (en je bbq ) hoop ik dan maar dat het vals alarm is en dat je beebje nog heel eventjes bij mama blijft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72092991
Cara! Je kan toch nu niet zomaar opeens je knullie eruit gaan floepen Hoe moet het dan met onze datum-vierling!
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')