quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:48 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat een timing! Nou watertand ze en ik hoop dat je gauw kan genieten van beeb in je ene arm en een broodje (of zonder brood whatever) osseworst in je andere hand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duchess, benieuwd wat er uit je CTG gaat komen!Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
He bahquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Kersjes het volgende:
Balen zeg Freecell....
Soort van migraine misschien? Dat is vaak ook hormoon gerelateerd.
Hier zojuist bruut wakker geworden omdat ik weer moest overgeven![]()
Wat is dat toch, 's nachts geen last meer maar nu moet ik elke keer mijn middagslaapje onderbreken omdat mijn maag zich steeds besluit om te keren![]()
Nou heb ik om half 11 best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
Weet je niet wat het geweest is? Wesp ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
bleeeghh doet echt zeer... ben er een beetje narig van..![]()
@Ymme, wat fijn dat je wat meer energie hebt!
@Kersjes; wat balen van je dagelijkse misselijkheidsaanval....
neej heb het niet goed gezien, maar het was groter dan vlieg/ mug... ben nu flink aan het koelen en hoop daarmee een zwelling te voorkomenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Weet je niet wat het geweest is? Wesp ofzo?
Toch goed in de gaten houden, en mocht je het niet vertrouwen ff naar de huisartsenpost ofzo? Naja, je zult zelf wel goed weten, wat te doen hè.
ik heb direct (dus binnen een minuut) vriendlief mijn nek laten uitzuigen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
toch wel een beetje spannend dus BE!![]()
ik hoop dat je heel snel aan het echte werk kunt!![]()
maar dan heb ik nu nog wel even de tijd om snel boodschapjes te doen en F5-nomnom in te slaan
BJ kun je je vriend niet even laten kijken of er nog iets is achtergebleven? Of ff met zo'n pompje dat gif eruit laten zuigen. Scheelt vaak al de helft in jeuk en geprik. Ik ben ooit es gestoken door zo'n steekvlieg, dat deed echt verrotte zeer zeg
Bij mij is dat idd wat Rocka zegt, d'r kontje en soms ook dr ruggetje. Soms rechts, soms linksquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:32 schreef NieuweUser het volgende:
Mijn buik zit af en toe scheef. Dan komt er ineens een grotere bobbel aan de rechterkant, die dan ook harder is. Dit doet verder geen pijn ofzo. Komt dit jullie bekend voor?
Kers, ik heb om ongeveer dezelfde reden mijn middagslaapje op een gegeven moment geskipt. Ik werd doodziek wakker (net niet spugen) en dat hield dan de hele avond nog aan. Nu ik mijn middagslaapje skip (maar wel rustig aan doe, dus alleen beetje lezen/puzzelen/bankhangen en meer niet), ben ik niet meer zo ziek geweest in de namiddag/avond...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Kersjes het volgende:
Balen zeg Freecell....
Soort van migraine misschien? Dat is vaak ook hormoon gerelateerd.
Hier zojuist bruut wakker geworden omdat ik weer moest overgeven![]()
Wat is dat toch, 's nachts geen last meer maar nu moet ik elke keer mijn middagslaapje onderbreken omdat mijn maag zich steeds besluit om te keren![]()
Nou heb ik om 10 uur best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
hier ook hoor, t ruggetje en een stukje van de billetjes, en dan aan de andere kant van de bult getrappel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
Klinkt als het ruggetje inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
Ik zou het heerlijk vinden, maar aangezien Sasha echt klem zat en uiteindelijk met een gebroken sleutelbeen na wat duw en trekwerk geboren werd ga ik deze keer gewoon weer naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Ah, dat is iig nieuwsWat mag je nog lekker lang thuisblijven
Wil je graag thuis bevallen ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |