abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:09:30 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72087345
WHAAA, Duchess, dát zou ZO cool zijn!! *stuiterstuiterstuiter* jemig, waarom moet ik nou weer naar mijn schoonouders? Ik wil aan Fok vastplakken en F5en! Go Duchess go!!
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:12:57 #202
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72087375
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan ook moeilijk overal op reageren hoor
Het ziekenhuis is hier op een minuut of 10 afstand, 15 minuten als je alle verkeerslichten rood hebt Dat is dus prima te doen. En als het een beetje lekker is qua weer kan ik gewoon met het scootertje gaan, scheelt me ook weer parkeerkosten
Troel, waarom krijg je een infuus dan?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:14:04 #203
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72087384
Ooh en Duchess, ook al spannend . Kan ook echt gewoon al hè . Ik vergeet steeds dat mensen ook vóór hun uitgerekende datum kunnen bevallen .
pi_72087392
Jaaa BEebje komt eraan!! Succes BE!!
En Duch misschien ook wel

Jeetje het-is-mij dat is wel heftig. Rustig aan doen!

Gefeliciteerd Sterrenmunt!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72087569
Oeh BE, wat onwijs spannend en leuk! En wat blijf je koel! Zet 'm op!

En Duch, bij jou is het ook gewoon begonnen! Whaaaah!

Go girls!

Sterrenmunt! Gefeliciteerd! Leuk, nieuwe aanwas aan de onderkant! Hoe voel je je?

het-is-mij, veel sterkte!
pi_72087630
BE spannend! Zou BEbie vandaag komen?

Duchess, bij mij deed de blaastest ook niets, dus ik dacht ook dat mijn vliezen dan niet gebroken waren, maar in het ziekenhuis bleek dat het toch wel echt het geval was! Dus wie weet...spannend ook bij jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72087643
Oeh Duch misschien ook wel..
datumtweeling!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:39:27 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72087663
BE en Duch, dit begint er toch echt op te lijken
Spannend hoor! Ik denk dat we maandag hier gewoon 5 babietjes rijker zijn. Dat is mijn gok voor dit weekend.
Heeft Kersjes al iets van zich laten horen, vandaag?

edit: even teruggelezen en gezien dat Kersjes zich allang gemeld had vandaag
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72087703
@BE; jaaaaaaah actie vandaag!!! wat leuk zeg! ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en je aan het einde van de dag je kindje misschien al kan verwelkomen En wat leuk dat je ons hier zo goed op de hoogte houdt...

@Duchess; wordt het een datumtweeling? en dat klinkt ook alsof je serieus op gang bent! wat leuheuk!

Ik word helemaal hyper van jullie positieve berichtjes!!!

@Sterrenmunt; welkom!!!!

@icantrix; ik begrijp idd je irritatie en frustratie wel van van8, ik zou me ook vreselijk geirriteerd voelen en ws me net zolang zitten op de te fokken, zodat vriendlief bij thuiskomst de volle lading zou krijgen
succes met autorijden straks....

@Ca.ra.; fijn dat je direct wat aan de info van gisteren hebt gehad toeval zeg!

@Het is mij; fijn dat je gecheckt bent, en houd jij je beebje nog maar ff veilig in je babyhuisje... buiten spelen mag nog ff wachten

en ik heb heerlijk geslapen, gaan vanmiddag eens ff bij babydump kijken, daar zijn we nog nooit geweest...
mensen hier die er wel zijn geweest? is het een beetje leuke winkel?

en mijn beebje is alweer aan het ploppen zo leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72087739
BE

en bij Duchess ook actie
pi_72087798
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik heb heerlijk geslapen, gaan vanmiddag eens ff bij babydump kijken, daar zijn we nog nooit geweest...
mensen hier die er wel zijn geweest? is het een beetje leuke winkel?
Wij zijn er geweest voor de kinderwagen enzo.
Vond het niet echt een hele leuke of gezellige winkel maar wel voldoende keus, ze namen de tijd voor voorlichting etc. en goede service.
(hadden kinderwagen gekocht met maxi cosi etc.) en die staat er dus nu een stuk goedkoper op de site.
Mailtje aan gewaagd, kregen nieuwe factuur met het bedrag eraf getrokken dus dat vind ik wel netjes.

Veel plsier!

@ Duschess, hoest met jou?
pi_72087843
Spannend duch!

Sterrenmunt welkom!!

BJ jij gaat ongetwijfeld naar een andere babydump dan waar ik heen ging (of je moet er echt een dagtocht van maken ) maar ik vond het wel een prima winkel. Die hier in de buurt is niet megagroot maar er stond wel een ruim aanbod. Snuffelen is altijd leuk natuurlijk en dat kan daar prima. Op de website van babydump staat een bon die je uit kunt printen en mee kunt nemen voor zo'n kado-doos. Vond ik wel een leuke doos met wat nuttig spul erin. (en wat minder nuttig maar och he, gegeven paard enzo )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:58:57 #213
95408 Incantrix
pi_72087901
Haha, BJ, op zich vind ik het vooral zijn probleem als hij de volgende ochtend met een kater en knettermoe bij zijn ouders wil gaan zitten, ik lag al prinsheerlijk te tukken.. Alleen maak mij dan niet wakker en ga dan lekker op de bank liggen snurken (kwaaltje dat bij alcohol hoort geloof ik, de geluiden die hij dan produceert.. )! Ik wil hem graag zijn ontspanning gunnen hoor, hij doet alles hier in huis sinds ik slecht kan lopen, maar echt, waarom dan precies nú? Nouja, het zal wel Jij veel plezier bij de babydump, en ik geloof dat die een bon op de site hebben die je kunt uitprinten en inleveren voor een blije doos-achtig pakket, niet vergeten!

Sterrenmunt, had ik nou over je heengelezen? Welkom hier!!
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:59:44 #214
95408 Incantrix
pi_72087908
Ow, haha, Huup! Je was me voor
3!
pi_72087957
Oh BE, wat spannend! Je klinkt lekker relaxt trouwens!
Heel veel succes vandaag, knal er maar eens een mooi broertje voor Sasha tegenaan!

En Duchess....ook???
Tjonge, wat een hypertoestand hier! Ook voor jou heel veel succes vandaag, ik hoop dat het gaat doorzetten!

Het-is-mij, dat is balen joh, zoveel gas terug nemen. Maar je hebt geen keus, sterkte!

Troel, ik lees iets van een infuus? Irritant! Why?

Sterrenmunt, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Welkom hier in hyperwereld!

Poppedein, dat kan nog wat worden zeg, 2 druktemakers bij elkaar, zowel mama en dochter!
Ben benieuwd hoe lang je ons nog laat wachten....

Hier tegenover is de buurvrouw bevallen, die was 2 weken voor mij uitgerekend.....
Whoa, het komt nu echt dichtbij!
Ik heb ook een mijlpaal trouwens, vandaag nog 1 maand te gaan!!!
Maar ik heb er voorlopig nog geen tijd voor hoor, moet nog steeds veel te veel doen.
En maandag moet Meike voor het eerst naar de psz, men ik zie er tegenop!!!!
Dat wordt een hormonsterlijk ochtendje ben ik bang.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72087976
Oh BE! Zet 'm op!

Sterrenmunt; welkom

En Babydump is leuk Veel keus en vooral hele goede service! Mensen daar weten waar ze het over hebben en leggen dingen goed uit enzo!
Lotte!
Noah!
pi_72087984
BJ, de babydump hier is wel leuk om even heen geweest te zijn, wij zijn er uiteindelijk ook prima geslaagd voor een kamertje, maar echt veel aanbod hebben ze niet. De winkel is een beetje op een rare manier opgesteld, waardoor ik m erg onoverzichtelijk vond.. maar goed, ik vond ze in ieder geval niet duur, ze waren duidelijk in hun uitleg en de doos is t zeker waard om even op te halen! Dus zeker ff gaan kijken!

En nu moet ik op gaan schieten potverdorie... met mijn hoofd blijf ik wel hier geloof ik... Baren maar lieve mama's!

@Karin... Jeuj voor je mijlpaal! Een maand is gewoon al superdichtbij! Fijn dat je Meike nog even aan de PSZ kan laten wennen alvorens jullie kleine uk er is!! suces vast!!
En grappig dat ik op jullie de indruk maak zo hyper te zijn
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72088074
Oehhh F5-dagje!
BE
Duchess

Spannend dames!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:12:06 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088078
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Dat beleid verschilt een beetje per ziekenhuis.. Het is in ieder geval zo dat je 24 uur de tijd hebt om bij je verloskundige (en dus ook evt thuis) te mogen bevallen. Meestal is het dan zo dat je de ochtend na het moment van 24 uur wordt overgedragen aan de gynaecoloog als je dan nog niet goed aan het bevallen bent. Bij ons in het ziekenhuis wachten ze vervolgens na het uitsluiten van complicaties nog 24 uur af alvorens ze gaan inleiden. Dan zit je dus op 48+ uur... Er zijn ook ziekenhuizen die daar vervolgens nog een dag overheen laten gaan en anderzijds ook weer ziekenhuizen die na die eerste 24 uur al door gaan pakken...

De cijfers die ik in mijn opleiding ooit geleerd heb spraken over 75% van de mensen die binnen 24 uur na het breken van de vliezen bevielen en 90% binnen 48 uur (zonder inleiden etc)... Ik weet niet of dat nog helemaal up to date is, maar veel zal t niet uitmaken!
Thanks, is 't ook voor mij weer wat duidelijker.
Ik had er niet bij stil gestaan dat je idd op een gegeven moment overgedragen zou kunnen gaan worden...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:12:49 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72088088
Woohoo BE Zet hem op!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72088113
Goh grappig, zulke verschillende verhalen over Babydump. Voor ons eens en nooit meer....
Alles, maar dan ook alles, wat we geleverd kregen was, of stuk, of niet compleet.
Gewoon een kastdeur doormidden enzo....

Het enige wat er spoorde was de maxi-cosi....

En nu ga ik mezelf van de bank af slingeren, ik kom nog wel even weer kijken voor f5 nieuws!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72088118
Owja, ik heb vannacht gedroomd dat de baby geboren werd. Ik moest de bevalling alleen doen, op ons bed thuis, voor de spiegel. En bij de geboorte braken dr onderarmpjes af. M'n moeder nam niet op, toen ik belde om het te vertellen en mn tante zei doodleuk: Tja, vroeger werden zulke kindjes te vondeling gelegd.

Maar positief was: Bevalling duurde maar 1,5u, deed geen pijn en ik had maar 1 klein scheurtje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:16:43 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088143
DuchessX! Klinkt alsof er toch wat meer actie is ook. Spannend joh!

Sterrenmunt, welkom!

* Brighteyes wacht nog steeds het bezoekje van de vk af...
De afwas is inmiddels gedaan, ik heb geveegd in huis, de eerste was van vanmorgen is droog en opgevouwen, damn.. Het wordt nog eens wat met mij.

F. en Sasha zijn boodschappen doen.
Vroeg ik aan hem of hij een beetje op wilde schieten met boodschappen gaan doen enzo, gaat hij heel moeilijk zuchten, zegt-ie: Stresskip jij!
Die is zijn leven echt niet lief hoor!

pi_72088157
Incantrix, wij hebben hier de regel dat degene die op stap is geweest (lees: gezopen heeft) in het logeerbed slaapt. In de praktijk komt het erop neer dat N. dat 'altijd' is. Niet dat ik nooit een wijntje drink, maar N. heeft er geen problemen mee als ik dan gewoon naast 'm kom liggen.

Ík daarentegen, vind het echt vreselijk om een stinkende, snurkende draaiende en schetenlatende man naast me in bed te hebben! Gelukkig snapt ie dat en nestelt ie zich na zo'n avondje altijd braaf in het logeerbed.

Disclaimer: zo vaak komt het trouwens niet voor hoor. Hooguit een paar keer per jaar.
pi_72088204
Je moet vaker bevallen BE, is goed voor je huishouden

En dat F. zo rustig blijft
Lotte!
Noah!
pi_72088260
Na overleg met het ziekenhuis ga ik nu toch maar even langs voor een CTG enzo. Ze willen weten of mijn vliezen gebroken zijn.
Ik vind het heel erg spannend en ben ook bang dat het mss toch nog niet begonnen is, dat ik voor niks ga en men denkt pff wat een muts Maar ja ze wilden zelf dat ik kwam dus ik ga nu maar
#geen
pi_72088267
BE spannend hoor! Niet vergeten nog een laatste buikfoto te maken he? En laat F een krant meenemen met de boodschappen. Leuk om wat dingen uit te knippen voor in je babyboek!

En ook nog even een paar voor Duchess!

Overigens moest ik na 5 dagen gebroken vliezen in het ziekenhuis bevallen en daarna 24 uur blijven ivm infectiegevaar.
pi_72088275
Succes Duchess! Neem je je maxi-cosi en tas mee?
Lotte!
Noah!
pi_72088293
BE je kindje is gewoon onderweg!!! Hoe heerlijk ook dat je dit keer niet twee weken overtijd gaat!!!
daar teken ik ook voor, ooit...

Duchess ook , veel succes allebei!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:25:08 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088318
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:22 schreef Stiemie het volgende:
BE spannend hoor! Niet vergeten nog een laatste buikfoto te maken he? En laat F een krant meenemen met de boodschappen. Leuk om wat dingen uit te knippen voor in je babyboek!

En ook nog even een paar voor Duchess!

Overigens moest ik na 5 dagen gebroken vliezen in het ziekenhuis bevallen en daarna 24 uur blijven ivm infectiegevaar.
Krant, slim!
We hebben een weekend-abbonnement op de Telegraaf (voor de rouw-advertenties, don't ask ) maar die moeten we idd maar goed bewaren vandaag. En dan vraag ik ook gelijk die van mijn ouders.

DuchessX, succes in het ziekenhuis! Spannend joh! Ik hoop voor je dat het idd door gaat zetten.
pi_72088323
BE het is gewoon begonnen En wat ben je er rustig onder zeg Ik was meteen in complete paniek toen mijn vliezen gebroken waren

Duchess ook actie Spannend!

Zouden er dan vandaag eindelijk weer verse baby's komen?
pi_72088350
BE, lekker alles op orde en straks je boodschapjes in huis. Nog even en je kan aan je ossenworst (of wat was het ook alweer?) .
Zet em op .

En Duch, ga je synchroonbevallen met BE? Succes in t ziekenhuis
Fake it till you make it...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:29:39 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088436
Nijna, ik schrijf daar net wat over op het speeltuinbankje. De datum op dat ding is 25 agustus dus het lijkt er op dat ik hem toch zelf op kan eten!

Chan... ik was vannacht ook wel wat hyper hoor, maar wegens uitblijven van enige activiteit zit er niks anders op dan maar rustig blijven. Heel af en toe een wat wee-erig krampje onderin mijn buik, maar dat stelt echt niks voor.
Vergeet niet dat ik wel al eens weeen heb gehad dus dat ik wel weet wat ik zou moeten voelen he.

Nu maar weer lekker met mijn boek de tuin in. Tot later!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:29:47 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72088439
Oeh Duchess misschien ook wel bezig! Spannend!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72088463
slaap je eens even lekker uit (meewerkende peuter ), heb je echt megaveel terug te lezen, maar wel met veel goede dingen erin!
BEebie die in aantocht is
Bij Duchess misschien ook een beebje in aantocht
Sterrenmunt gefeliciteerd en welkom

Icantrix wel weer balen van jouw nacht. Hopelijk klaart de lucht straks een beetje op...
Troel fijn dat je mama komt oppassen! Is het voor 1 week die infusen? Hopelijk voel je je er snel beter door!
Het-is-mij lekker rustig aan doen, het is voor een goed doel!
Poppedein wat heerlijk dat je je met jouw achtergrond ook zo lekker zwanger kan voelen en dingen net als iedereen uit handen kan geven.

De babydump zijn wij wel geweest, maar ben er niet kapot van. Prijzen zijn niet echt goedkoper vonden we. We hebben er iig niets besteld en weinig kans dat dat nu wel gaat gebeuren (al hebben we nog wel nieuwe meubels nodig, we zien wel).
pi_72088471
Whaaaaahhhh het wordt hier veel te spannend!!
pi_72088605
We gaan vandaag niet naar de boot, lekker prutsen in de toekomstige babykamer, dus ik kan lekker F5-en voor BE en Duch. Ik zit hier helemaal te hyperen hahaha.

Duch, succes in het ziekenhuis. Geen zorgen, beter een keer te veel dan te weinig hoor! Voel je echt niet schuldig.

Sterrenmunt, de 1e in april! Jaaaaa.. aanwas uit het andere topic. Welkom hier en een mooie zwangerschap gewenst!
pi_72088612
@ BJ, wij hebben onlangs onze spullen ook besteld bij de Babydump. De winkel op zich is niet zo mooi vonden wij, maar de prijzen zijn wel ok, en we hadden daar een mooi kamertje gezien.
Veel plezier!!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:43:25 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72088738
Duchess ook?!?! Succes mocht het nodig zijn!!! En daar hopen we wel op!

En poppedein, ik moest zo lachen om je... Nog net niet wanhopig genoeg je door al je vriendinnen te laten strippen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72088764
Duchess én BE, wat spanneeeeend.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72088799
Zo gemeen van mij, maar wat een zalige reactie van Stinkie ivm het winkelen Ik zie mijn ook zoiets zeggen

Duchess spannend!

voor een datumtweeling
pi_72088804
BE

Dat wordt inderdaad F5-en vandaag.....

Sterkte/succes/zet 'm op/ of wat zeg je nou met zoiets?

Je kunt het
pi_72088821
Trouwens wel dat jullie tot in het weekend gewacht hebben. Op het werk kan ik hier echt niet meer zo goed volgen
pi_72088835
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, ik schrijf daar net wat over op het speeltuinbankje. De datum op dat ding is 25 agustus dus het lijkt er op dat ik hem toch zelf op kan eten!
Wat een timing! Nou watertand ze en ik hoop dat je gauw kan genieten van beeb in je ene arm en een broodje (of zonder brood whatever) osseworst in je andere hand
Fake it till you make it...
pi_72088846
Oh bij Duchess is het ook spannend aan het worden (sorry,. overheen gelezen).

Oh meiden, zet 'm op...

Bijna verse baby's tijd
pi_72088855
Sterrenmunt, gefeliciteerd en welkom

Duchess, hopelijk zien we je pas eind van de dag (of morgen) weer terug hier, uiteraard met babydochter in je armen

Spannend hoor, ben er zo opgewonden van! Misschien vandaag wel 2 verse baby's erbij

Ik ben net terug van mijn ouders waar ik Devin heb achtergelaten (M. moet werken vandaag). Kan ik mooi broodnodige dingetjes in huis doen die al veel te lang zijn blijven liggen En straks ook nog even tukken, ben zo moe
.... met gevoel voor drama....
pi_72088935
Wat ik steeds vergeet te vragen (omdat het hier zo spannend is!): hoe weet je welke maat voedings-bh je straks nodig hebt? Ik heb van mezelf niet zulke grote borsten, gewoon een cupje B. Die zijn nu gegroeid naar een bescheiden c-tje. Maar ik heb geen idee hoe ze zich straks gaan 'ontwikkelen'.
pi_72089052
Dutch ook al

Wordt leuk hier
pi_72089216
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:54 schreef Ssserpente het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen (omdat het hier zo spannend is!): hoe weet je welke maat voedings-bh je straks nodig hebt? Ik heb van mezelf niet zulke grote borsten, gewoon een cupje B. Die zijn nu gegroeid naar een bescheiden c-tje. Maar ik heb geen idee hoe ze zich straks gaan 'ontwikkelen'.
Ik ben gewoon de Prenatal ingelopen en heb me daar maar eens even laten adviseren In principe zouden je borsten niet veel meer moeten groeien, 4 weken voor DE Datum. Ik heb nu mijn oude vertrouwde C-cup, maar wel een omvangmaat groter. (Heb verschillende gepast, maar door de omvangsmaat 1 groter te nemen, werd de cup ook iets groter. Een cupmaat groter nemen zag er echt niet uit, allemaal stof over enzo ). Dus eigenlijk is het een kwestie van proberen. Ik heb nu 85C, normaal 75C, en deze zit nu lekker soepel, als of ik geen bh aanheb en ik moet af en toe van die plastic cups dragen, die passen er ook prima in, dus als m'n borsten ineens nog gaan groeien, lukt dat ook wel..
Lotte!
Noah!
pi_72089282
Duchess, spannend!

Serpente: mijn lactatiekundige gaf als advies een paar goeikope van de HEMA ofzo, en echt duurdere pas na de stuwing, dus na de geboorte te kopen want dan weet je zeker welke maat je nodig hebt. Ik heb hier een aantal te kleine liggen dus...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')