abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72088260
Na overleg met het ziekenhuis ga ik nu toch maar even langs voor een CTG enzo. Ze willen weten of mijn vliezen gebroken zijn.
Ik vind het heel erg spannend en ben ook bang dat het mss toch nog niet begonnen is, dat ik voor niks ga en men denkt pff wat een muts Maar ja ze wilden zelf dat ik kwam dus ik ga nu maar
#geen
pi_72088267
BE spannend hoor! Niet vergeten nog een laatste buikfoto te maken he? En laat F een krant meenemen met de boodschappen. Leuk om wat dingen uit te knippen voor in je babyboek!

En ook nog even een paar voor Duchess!

Overigens moest ik na 5 dagen gebroken vliezen in het ziekenhuis bevallen en daarna 24 uur blijven ivm infectiegevaar.
pi_72088275
Succes Duchess! Neem je je maxi-cosi en tas mee?
Lotte!
Noah!
pi_72088293
BE je kindje is gewoon onderweg!!! Hoe heerlijk ook dat je dit keer niet twee weken overtijd gaat!!!
daar teken ik ook voor, ooit...

Duchess ook , veel succes allebei!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:25:08 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088318
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:22 schreef Stiemie het volgende:
BE spannend hoor! Niet vergeten nog een laatste buikfoto te maken he? En laat F een krant meenemen met de boodschappen. Leuk om wat dingen uit te knippen voor in je babyboek!

En ook nog even een paar voor Duchess!

Overigens moest ik na 5 dagen gebroken vliezen in het ziekenhuis bevallen en daarna 24 uur blijven ivm infectiegevaar.
Krant, slim!
We hebben een weekend-abbonnement op de Telegraaf (voor de rouw-advertenties, don't ask ) maar die moeten we idd maar goed bewaren vandaag. En dan vraag ik ook gelijk die van mijn ouders.

DuchessX, succes in het ziekenhuis! Spannend joh! Ik hoop voor je dat het idd door gaat zetten.
pi_72088323
BE het is gewoon begonnen En wat ben je er rustig onder zeg Ik was meteen in complete paniek toen mijn vliezen gebroken waren

Duchess ook actie Spannend!

Zouden er dan vandaag eindelijk weer verse baby's komen?
pi_72088350
BE, lekker alles op orde en straks je boodschapjes in huis. Nog even en je kan aan je ossenworst (of wat was het ook alweer?) .
Zet em op .

En Duch, ga je synchroonbevallen met BE? Succes in t ziekenhuis
Fake it till you make it...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:29:39 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088436
Nijna, ik schrijf daar net wat over op het speeltuinbankje. De datum op dat ding is 25 agustus dus het lijkt er op dat ik hem toch zelf op kan eten!

Chan... ik was vannacht ook wel wat hyper hoor, maar wegens uitblijven van enige activiteit zit er niks anders op dan maar rustig blijven. Heel af en toe een wat wee-erig krampje onderin mijn buik, maar dat stelt echt niks voor.
Vergeet niet dat ik wel al eens weeen heb gehad dus dat ik wel weet wat ik zou moeten voelen he.

Nu maar weer lekker met mijn boek de tuin in. Tot later!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:29:47 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72088439
Oeh Duchess misschien ook wel bezig! Spannend!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72088463
slaap je eens even lekker uit (meewerkende peuter ), heb je echt megaveel terug te lezen, maar wel met veel goede dingen erin!
BEebie die in aantocht is
Bij Duchess misschien ook een beebje in aantocht
Sterrenmunt gefeliciteerd en welkom

Icantrix wel weer balen van jouw nacht. Hopelijk klaart de lucht straks een beetje op...
Troel fijn dat je mama komt oppassen! Is het voor 1 week die infusen? Hopelijk voel je je er snel beter door!
Het-is-mij lekker rustig aan doen, het is voor een goed doel!
Poppedein wat heerlijk dat je je met jouw achtergrond ook zo lekker zwanger kan voelen en dingen net als iedereen uit handen kan geven.

De babydump zijn wij wel geweest, maar ben er niet kapot van. Prijzen zijn niet echt goedkoper vonden we. We hebben er iig niets besteld en weinig kans dat dat nu wel gaat gebeuren (al hebben we nog wel nieuwe meubels nodig, we zien wel).
pi_72088471
Whaaaaahhhh het wordt hier veel te spannend!!
pi_72088605
We gaan vandaag niet naar de boot, lekker prutsen in de toekomstige babykamer, dus ik kan lekker F5-en voor BE en Duch. Ik zit hier helemaal te hyperen hahaha.

Duch, succes in het ziekenhuis. Geen zorgen, beter een keer te veel dan te weinig hoor! Voel je echt niet schuldig.

Sterrenmunt, de 1e in april! Jaaaaa.. aanwas uit het andere topic. Welkom hier en een mooie zwangerschap gewenst!
pi_72088612
@ BJ, wij hebben onlangs onze spullen ook besteld bij de Babydump. De winkel op zich is niet zo mooi vonden wij, maar de prijzen zijn wel ok, en we hadden daar een mooi kamertje gezien.
Veel plezier!!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:43:25 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72088738
Duchess ook?!?! Succes mocht het nodig zijn!!! En daar hopen we wel op!

En poppedein, ik moest zo lachen om je... Nog net niet wanhopig genoeg je door al je vriendinnen te laten strippen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72088764
Duchess én BE, wat spanneeeeend.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_72088799
Zo gemeen van mij, maar wat een zalige reactie van Stinkie ivm het winkelen Ik zie mijn ook zoiets zeggen

Duchess spannend!

voor een datumtweeling
pi_72088804
BE

Dat wordt inderdaad F5-en vandaag.....

Sterkte/succes/zet 'm op/ of wat zeg je nou met zoiets?

Je kunt het
pi_72088821
Trouwens wel dat jullie tot in het weekend gewacht hebben. Op het werk kan ik hier echt niet meer zo goed volgen
pi_72088835
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, ik schrijf daar net wat over op het speeltuinbankje. De datum op dat ding is 25 agustus dus het lijkt er op dat ik hem toch zelf op kan eten!
Wat een timing! Nou watertand ze en ik hoop dat je gauw kan genieten van beeb in je ene arm en een broodje (of zonder brood whatever) osseworst in je andere hand
Fake it till you make it...
pi_72088846
Oh bij Duchess is het ook spannend aan het worden (sorry,. overheen gelezen).

Oh meiden, zet 'm op...

Bijna verse baby's tijd
pi_72088855
Sterrenmunt, gefeliciteerd en welkom

Duchess, hopelijk zien we je pas eind van de dag (of morgen) weer terug hier, uiteraard met babydochter in je armen

Spannend hoor, ben er zo opgewonden van! Misschien vandaag wel 2 verse baby's erbij

Ik ben net terug van mijn ouders waar ik Devin heb achtergelaten (M. moet werken vandaag). Kan ik mooi broodnodige dingetjes in huis doen die al veel te lang zijn blijven liggen En straks ook nog even tukken, ben zo moe
.... met gevoel voor drama....
pi_72088935
Wat ik steeds vergeet te vragen (omdat het hier zo spannend is!): hoe weet je welke maat voedings-bh je straks nodig hebt? Ik heb van mezelf niet zulke grote borsten, gewoon een cupje B. Die zijn nu gegroeid naar een bescheiden c-tje. Maar ik heb geen idee hoe ze zich straks gaan 'ontwikkelen'.
pi_72089052
Dutch ook al

Wordt leuk hier
pi_72089216
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:54 schreef Ssserpente het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen (omdat het hier zo spannend is!): hoe weet je welke maat voedings-bh je straks nodig hebt? Ik heb van mezelf niet zulke grote borsten, gewoon een cupje B. Die zijn nu gegroeid naar een bescheiden c-tje. Maar ik heb geen idee hoe ze zich straks gaan 'ontwikkelen'.
Ik ben gewoon de Prenatal ingelopen en heb me daar maar eens even laten adviseren In principe zouden je borsten niet veel meer moeten groeien, 4 weken voor DE Datum. Ik heb nu mijn oude vertrouwde C-cup, maar wel een omvangmaat groter. (Heb verschillende gepast, maar door de omvangsmaat 1 groter te nemen, werd de cup ook iets groter. Een cupmaat groter nemen zag er echt niet uit, allemaal stof over enzo ). Dus eigenlijk is het een kwestie van proberen. Ik heb nu 85C, normaal 75C, en deze zit nu lekker soepel, als of ik geen bh aanheb en ik moet af en toe van die plastic cups dragen, die passen er ook prima in, dus als m'n borsten ineens nog gaan groeien, lukt dat ook wel..
Lotte!
Noah!
pi_72089282
Duchess, spannend!

Serpente: mijn lactatiekundige gaf als advies een paar goeikope van de HEMA ofzo, en echt duurdere pas na de stuwing, dus na de geboorte te kopen want dan weet je zeker welke maat je nodig hebt. Ik heb hier een aantal te kleine liggen dus...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')