abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:29:23 #151
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72086436
Ach Kers, wie weet hoe dat lieve kleine babybuikje er over 20 weken uit ziet... Terwijl jij tegen die tijd al gewoon met een lieve kleine baby zit joh!

stom he, ik zit nou toch te twijfelen... het was toch wel echt afscheiding he? en ineens voel je dan ieder klein krampje enzo... maardakannogheelnie toch?
en het rook nergens naar
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72086456
BE spannend !! Mooie dag om te bevallen, mijn schoonpaps is vandaag jarig 65..
pi_72086494
Ze is BEzig, wat spannend en goed! Wel opschieten he, vanmiddag komt mijn moeder op bezoek en dan kan ik dus niet bijlezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:53:58 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_72086506
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef Sidn3y het volgende:
Troel, elke dag naar het ziekenhuis voor een infuus? En hoelang doe je daar dan over? En hoe doe je dat dan met Ruben?
Voor de dag dat hij thuis zou zijn en niet naar de opvang heb ik een heel fijne oppas geregeld (mijn mams). Dat is ook meteen de dag dat ze de vloerbedekking komen leggen in de kinderkamer
Het gaat telkens om een halve dag, op zich hoeft het infuus niet zo lang, maar voordat het erin zit en het er weer uit is en je weer weg bent moest ik wel op een aantal uur rekenen. Achja, het is even vervelend, maar als het inderdaad werkt zou het kunnen betekenen dat ik de rest van de zwangerschap me een stuk beter voel EN veel minder pillen hoef te slikken dagelijks!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:59:01 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_72086519
Succes BE! En wat heerlijkd at het nu toch wat afgekoeld is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:08:58 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72086550
Jaaaaa BE-tje wat spannend!!!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72086559
BE
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72086605
Oeeee BE Succes!! Nu duurt het echt niet lang meer!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:42:54 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72086683
Lief jullie reacties!
Het is verder nog akelig rustig hoor. De krampjes die langs komen halen het nog niet eens bij menstruatie-pijn dus het kan zomaar nog wel eens lang gaan duren.
Net nog even lekker liggen lezen en dommelen en Sasha heeft papa nog een paar uurtjes slaap gegund zelfs, die begint nu net ook pas te kletsen en te doen.

Tsja, en dan gaan we zo maar gewoon rustig ontbijten enzo.
Boodschappenlijstje maken, want zoals gezegd, de koelkast is echt leeg!
En de vk bellen om de gebroken vliezen te melden.
En mijn ouders straks maar even vragen of Sasha vanavond mag blijven slapen. Het is mss niet nodig maar liever dat hij gewoon op zijn gemakje daarheen gaat dan dat we toch midden in de nacht ineens van alles moeten gaan regelen.

Gek hoor dit! Je weet dat het eraan komt en toch gebeurt er nog niks.
Ik vind het zo spannend! Ons ventje komt er echt aan!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-08-2009 08:55:55 ]
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:47:19 #160
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72086705
Oooooh wat leuk BE , en gek spannend inderdaad zo .

Ben heel benieuwd naar jullie tweede ventje .

Zet hem op hoor
pi_72086767
Yay BE Je krijgt een BEEEEEEBie!
pi_72086791
Wow BE, wat is het snel gegaan! Succes
pi_72086794
spannend BE..binnen minder dan 72 uur kun je je knulletje gewoon vasthouden
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:03:40 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72086798
jaaaaaaaaaaa, een verse beeb onder weg!
BE, zet 'em op!
pi_72086807
BE, wat spannend! Veel succes!!!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:05:55 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72086812
Ik vind het superspannend, BE! ben zo benieuwd naar je kinderen samen ook! Succes!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72086843
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BEebie komt eraan!!

Man man, met mn ogen nog half op slot lag ik te twijfelen of ik toch alvast heeeeel even via mn foon op Fok zou spieken en nu lig ik te stuiteren in bed!! Go BEebie Go!! Moet wel lachen op je post trouwens hoor, eerst op je gemakje nog op de rest reageren, haha! Tis wel n beetje in stijl met je 'hoe zal ik t zeggen, wellicht maken deze 100 testen jullie wel duidelijk dat ik weer zwanger ben'post van n paar maandjes terug

zet m op mama!

For the record hier trouwens niets te melden
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72086856
BEebie on the way! Whaaa!
Hardloper.
IG @webkim
pi_72086865
Poppedein, jij gaat niet zorgen voor een datumtweeling begrijp ik?
Wie wel dan, Duchess misschien? Huup?? Ikzelf???

Ca.ra in ieder geval niet, te vroeg nog hoor
Als je het niet vetrouwt bel je wel even met de vk he?

BE
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:15:03 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72086870
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Lief jullie reacties!
Het is verder nog akelig rustig hoor. De krampjes die langs komen halen het nog niet eens bij menstruatie-pijn dus het kan zomaar nog wel eens lang gaan duren.
Haha, dat dacht ik ook bij Hannah... Af en toe een pijnlijke harde buik, dacht ik, meer was het niet. Tot het ineens losbarste en toen was ze er binnen 2 uur

Het kan dus ook ineens heel snel gaan!

Spannend hoor! Succes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72086894
Ik jompelde al in de SC, maar ook hier: hup BE!
pi_72086903
BE jaaaa wat spannend!! Succes, zet em op!
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:18:38 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_72086904

BEbie Boy is bezig zich voor te bereiden op de grote wereld !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_72086916
Woepie!
BE, je kindje komt eraan!

Zet hem op
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72086966

Succes!
pi_72086978
BE, veel succes!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_72086979
Jaaaaah BE je BEebie komt er gewoon aan!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:29:12 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72086984
BEebie op komst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:35:51 #179
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_72087036
BEebie onderweg!
BE zet 'm op.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:36:08 #180
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72087041
BE
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dat zegt niks hoor, ik had bij de bevalling van Tristan eerst niet eens door dat ik al bezig was, het viel me op de terugweg van het ziekenhuis (ik zou ingeleid worden, maar er was geen plek) op, dat die harde buiken toch wel heel regelmatig waren (om de 5 minuten), maar ik voelde nog niet eens menstruatieachtige pijnen erbij. Eenmaal thuis nog een paar uur afgewacht of ie harde buiken bleven, en toen toch maar weer het ziekenhuis gebeld. Ze zeiden dat ik meteen weer kon terugrijden. Een paar uur later was Tristan er.
Lang verhaal kort: volgens mij heb je over een paar uur een verse baby in je armen!
pi_72087044
Nope... geen datumtweeling van mij vandaag... Huup zou wel vandaag volgens mijn droom.. maar ja, dan zou BE pas 19 september . dus die droom kan ook in de prullenbak
Mijn vriendin komt wel gezellig hierheen strakkies... zal ik dr es flink laten strippen (levert toch niets op hoor, met kind nog weer boven mn bekken)

Ca.Ra... Heb je je kraampakket al in huis? Als je twijfelt moet je gewoon even een uurtje aan de wandel gaan met een kraamverbandje (die grote platte) in. Niet met een gewoon maandverbandje, want dat absorbeert veel te veel... Als het vruchtwater is zal dat verbandje na een uur hoogstwaarschijlijk nattig zijn en kun je altijd voor ze zekerheid nog even je VK bellen om haar te laten beoordelen!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:39:29 #182
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72087074
Whaaaa, BE, wat stoer ben jij! Haha, ik moest ook lachen om je post (thnx voor het gordelverhaal ), heel verhaal en dan gewoon al gebroken vliezen en ont-slijmpropt Zet 'm op BE, ik vind het nu al superspannend!!

Jij bent er trouwens nog kalm onder ook zeg!

Whoohoo, BE is begonnen!!
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:41:16 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72087091
Zooo, ontbijtje achter de kiezen en ik heb het verder 'droog' gehouden dus ik moet me gewoon niks geks in de kop halen. Manlief is nog even douchen en dan gaan we samen naar de stad.

Hij had het er al over dat hij volgende week de grote boodschappen wel in zijn eentje zou gaan doen, maar daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste vind ik het gezellig, en ben ik dan ook eens het huis uit even. Ten tweede vind ik het best lekker om wat te lopen, dat geeft wat meer lucht dan zittend op de bank ofzo.

BE, ik kan me goed indenken dat het een bijzonder gevoel is, weten dat het er nu echt aan zit te komen. Stilte voor de storm zeg maar. Spannend meis! Zet m op!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72087094
wandelen met een kraamverbandje in kun je lopen met die dingen tussen je benen dan?

En oeh, als we nou even heel hard doorposten met zn allen met F5-en voor BE enzo dan wordt BEebie vast in Z&G deel 550 geboren, en dan doe ik mijn meisje wel voor deel 555. Goed?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72087112
BE ik wens je een goede bevalling toe!!

Wat knap dat je nog post! Ik had ook beloofd dat ik dat zou doen maar dat ging mooi niet door, de ontsluiting ging veels te snel!

Over die 72 uur, ik meende zelfs dat het maar 24 uur is (maar daar weet Poppedein vast meer over).
Of moest je nou als het binnen 24 uur niet geboren is naar het ziekenhuis?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:44:38 #186
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72087119
Oh Poppedein, ik had een gewoon maandverbandje gepakt (vooral ook in het kader van naar de stad en liever geen natte plekken ) maar ik zal voor de zekerheid wel wisselen met een kraamverband dan. (kramverbandje kun je niet zeggen, MAN wat zijn die dingen giga!)
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:45:30 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72087133
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:15 schreef texelonia het volgende:

[..]

Haha, dat dacht ik ook bij Hannah... Af en toe een pijnlijke harde buik, dacht ik, meer was het niet. Tot het ineens losbarste en toen was ze er binnen 2 uur

Het kan dus ook ineens heel snel gaan!

Spannend hoor! Succes
Oh, daar wil ik er wel eentje van dan!
*bestelling doet...

Heb de vk net gebeld, die komt in de loop van de ochtend even langs en dan hoor ik vast wel hoe of wat.
Heb net de was opgevouwen, dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer over te maken. Kom maar op!
pi_72087149
Ik heb er gewoon kippevel van!! BEebie komt eraan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:48:53 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72087165
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
BE ik wens je een goede bevalling toe!!

Wat knap dat je nog post! Ik had ook beloofd dat ik dat zou doen maar dat ging mooi niet door, de ontsluiting ging veels te snel!

Over die 72 uur, ik meende zelfs dat het maar 24 uur is (maar daar weet Poppedein vast meer over).
Tegenwoordig zijn die grenzen wat opgerekt. Daarom wordt je meestal niet meer getoucheerd als je gebroken vliezen hebt zonder weeen zeg maar.
Op die manier is er geen kans op infecties en alle kans om de natuur zijn gang te laten gaan. Dat zijn vaak toch fijnere bevallingen dan die waar de boel opgewekt wordt.

Enneh... als ik nu weeen zou hebben zou ik ook niet meer posten hoor. Zo stoer is het dus niet.

En als laatste nog voor Ca.ra... Ik hou jullie op de hoogte zolang als het gaat, mss F. nog eens tussendoor, maar ik ga verder niet mensen sms-en oid. Dus als we naar het ziekenhuis gaan zal het stil worden tot we echt nieuws hebben.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:50:34 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_72087182
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
wandelen met een kraamverbandje in kun je lopen met die dingen tussen je benen dan?

En oeh, als we nou even heel hard doorposten met zn allen met F5-en voor BE enzo dan wordt BEebie vast in Z&G deel 550 geboren, en dan doe ik mijn meisje wel voor deel 555. Goed?
Waarom denk je dat al die net bevallen vrouwen enkel in bed liggen, natuurlijk kun je daar niet mee lopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72087200
** ik kom me hier toch maar melden **
Ben zwanger!!! En 26 april uitgerekend. Ik ga meteen heel eerlijk vertellen dat ik geen fervente schrijver ben onder deze naam en ik toch een week of 7 wil wachten om uit de kast te komen. Schrijven ook collega's mee ergens op fok en ik ben al eens gespot. Maar ik ga proberen erin te komen met al die zwangeren hier.

BE, heel spannend zeg!
pi_72087201
@ BE, spannend!
Word het al anders?
Als de uitgerekende dames zoiets nou om de paar dagen doen dan heb ik iedere dag genoeg te f5-en

@ Troel, ik had nog helemaal niet op je infuus gereageerd,
Maar das wel minder, van de andere kant hopelijk voel je je er beter door en pak je dan ook mooi noodgedwongen je rust mee lekker boek mee.
Is het ziekenhuis beetje te doen qua afstand?

@ poppedein, haha al ge-update over huup
Misschien heb je die vraag al eens beantwoord maar hoe sta en post jij hiertussen gewoon als poppedein of als vk of er tussen in?
Is dat die vriendin die ook je bevalling binnen nu en 3 wkn kan doen?

@ Inantrix, soms...................ik heb er gelukkig weinig last van gehad maar kan me voorstellen dat het irritant is, vooral als je je slaap o kunt gebruiken.
Toch veel plezier gewenst.
Had hij het vanochtend in de gaten trouwens hoe hij gedaan heeft?

@ Webkim, hoe gaat het eigenlijk met jou?

@ Autorijden, doe ik wel maar soms heb ik last van de rechterkant en dan mn ribben, of daar dan iets zit van een lichaamsdeel (rug of billen n.a.v. echo van gister) maar dat gevoel heb ik ook als ik niet al te rechtop op de bank zit.

@ Rompers, heb er stuk of 10 vlgs mij in 50/56

@ Allen, thx.
Ik schrok wel ff, ik dacht, 33 wkn is wel ffkies te vroeg en vind het dan gewoon lastig wanneer je wel of niet moet bellen maar ja bleek dat de vk het toch niet vertrouwde anders had ze de gyn niet nog geraadpleegd en me maandag niet voor ctg terug laten komen.

En je leest veel op internet maar over afscheiding enzo dus weer niet zo heel veel, blijkt dus wel dat dat later gewoon meer kan worden dat is dan wel weer fijn om te weten maar natte plek + aparte geur tsja..........
Ik ga gewoon mn best doen om kalm aan te doen (loop ik straks nog 2 wkn over tijd , verwachtte ze niet maar ik vraag me af in hoeverre je dat kunt voorspellen, zei deed het aan de hand van mijn klachten bij elkaar en hoe alles voelde......we zullen zien )
Mn lief heeft photoshop meegenomen gister dus ik kan mn trouwfoto's bewerken vanaf de bank en als ik nog 2 wkn zo rustig aan moet doen krijg ik de foto's van een paar jaar terug misschien nog wel bewerkt en ingeplakt
pi_72087206
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Zweefvliegje het volgende:

Dat beleid verschilt een beetje per ziekenhuis.. Het is in ieder geval zo dat je 24 uur de tijd hebt om bij je verloskundige (en dus ook evt thuis) te mogen bevallen. Meestal is het dan zo dat je de ochtend na het moment van 24 uur wordt overgedragen aan de gynaecoloog als je dan nog niet goed aan het bevallen bent. Bij ons in het ziekenhuis wachten ze vervolgens na het uitsluiten van complicaties nog 24 uur af alvorens ze gaan inleiden. Dan zit je dus op 48+ uur... Er zijn ook ziekenhuizen die daar vervolgens nog een dag overheen laten gaan en anderzijds ook weer ziekenhuizen die na die eerste 24 uur al door gaan pakken...

De cijfers die ik in mijn opleiding ooit geleerd heb spraken over 75% van de mensen die binnen 24 uur na het breken van de vliezen bevielen en 90% binnen 48 uur (zonder inleiden etc)... Ik weet niet of dat nog helemaal up to date is, maar veel zal t niet uitmaken!
pi_72087211
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Waarom denk je dat al die net bevallen vrouwen enkel in bed liggen, natuurlijk kun je daar niet mee lopen
OMG tralalalalalalala thx voor de info
pi_72087212
Heel veel succes BE!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72087220
Jaaaaaah BEebie! Meid wat spannend!!!!

En ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou het dan hier ook gaan beginnen?
#geen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:57:34 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_72087237
Duch! Spannend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:59:27 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_72087252
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:52 schreef het-is-mij het volgende:
@ Troel, ik had nog helemaal niet op je infuus gereageerd,
Maar das wel minder, van de andere kant hopelijk voel je je er beter door en pak je dan ook mooi noodgedwongen je rust mee lekker boek mee.
Is het ziekenhuis beetje te doen qua afstand?

Je kan ook moeilijk overal op reageren hoor
Het ziekenhuis is hier op een minuut of 10 afstand, 15 minuten als je alle verkeerslichten rood hebt Dat is dus prima te doen. En als het een beetje lekker is qua weer kan ik gewoon met het scootertje gaan, scheelt me ook weer parkeerkosten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72087318
Ohhh Duch!! Man.. Ik kan dat gehyper niet meer aan hoor... jullie pesten mij, want mijn adrenaline zit nu inmiddels tegen t plafond en daarmee kan ik niet bevallen

Het-is-mij... Wat lief dat je dat vraagt... Geheel tegen mijn eigen verwachting in ben ik een ongelooflijk zwangere muts en lukt t me prima alle controle uit handen te geven... Ik ben heel benieuwd hoe dat tijdens de bevalling gaat als ik ineens toch t hartje wel wat naar beneden hoor gaan, of me bewust ben van andere complicaties, maar voorlopig ben ik echt even verloskundige af... en zo post ik dus ook hier. Ik geef af en toe wat info, maar wil me verder nergens mee bemoeien, daar heeft iedereen zn eigen verloskundige voor. Ik ben er dus voornamelijk om mensen een extra schop onder hun kont te geven dat ze moeten bellen als ze daarover hier hun twijfels posten

En ja... dat is diezelfde vriendin inderdaad... Ik ben gelukkig ook nog niet zoooo zwanger dat ik iedere willekeurige vriendin dr vingers ergens in laat steken (Ook dat vond ik in het begin wel een beetje een raar idee hoor.. dat mijn vriendin mij zou toucheren...dat is nu aan t eind gewoon helemaal weg.. gek hoor!)

Sterremunt welkom hier

[ Bericht 10% gewijzigd door Poppedein op 22-08-2009 10:17:27 ]
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:07:03 #200
95408 Incantrix
pi_72087320
Het-is-mij, wat grappig, ik had ook bedacht dat ik tijdens mijn verlof ons trouw-album wilde gaan maken, alleen wij zijn dan al 2,5 jaar getrouwd, haha! Veel plezier met de napret, superleuk om zo intensief weer met de beelden van zo'n mooie dag bezig te zijn volgens mij!

En ja, haha, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van wel, want we hadden nu al in de auto zullen zitten en hij is er allang uit. Volgens mij durft hij me niet te roepen, want toen de katten vanochtend om half 8 om eten gingen zeuren heb ik hem knetterend sjacho uit bed geschopt om er iets aan te doen (maar toen sliep ik ook pas een uur en dat heb ik gezegd ook).. Ik ga er zo dan maar eens uit, dommelen lukt toch niet echt meer (BE is veel te spannend bezig ) en zijn ouders zitten ook op ons te wachten en die kunnen hier niks aan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 22-08-2009 10:12:20 ]
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:09:30 #201
95408 Incantrix
pi_72087345
WHAAA, Duchess, dát zou ZO cool zijn!! *stuiterstuiterstuiter* jemig, waarom moet ik nou weer naar mijn schoonouders? Ik wil aan Fok vastplakken en F5en! Go Duchess go!!
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:12:57 #202
223453 Guuzewuus
pi_72087375
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Je kan ook moeilijk overal op reageren hoor
Het ziekenhuis is hier op een minuut of 10 afstand, 15 minuten als je alle verkeerslichten rood hebt Dat is dus prima te doen. En als het een beetje lekker is qua weer kan ik gewoon met het scootertje gaan, scheelt me ook weer parkeerkosten
Troel, waarom krijg je een infuus dan?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:14:04 #203
223453 Guuzewuus
pi_72087384
Ooh en Duchess, ook al spannend . Kan ook echt gewoon al hè . Ik vergeet steeds dat mensen ook vóór hun uitgerekende datum kunnen bevallen .
pi_72087392
Jaaa BEebje komt eraan!! Succes BE!!
En Duch misschien ook wel

Jeetje het-is-mij dat is wel heftig. Rustig aan doen!

Gefeliciteerd Sterrenmunt!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72087569
Oeh BE, wat onwijs spannend en leuk! En wat blijf je koel! Zet 'm op!

En Duch, bij jou is het ook gewoon begonnen! Whaaaah!

Go girls!

Sterrenmunt! Gefeliciteerd! Leuk, nieuwe aanwas aan de onderkant! Hoe voel je je?

het-is-mij, veel sterkte!
pi_72087630
BE spannend! Zou BEbie vandaag komen?

Duchess, bij mij deed de blaastest ook niets, dus ik dacht ook dat mijn vliezen dan niet gebroken waren, maar in het ziekenhuis bleek dat het toch wel echt het geval was! Dus wie weet...spannend ook bij jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72087643
Oeh Duch misschien ook wel..
datumtweeling!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:39:27 #208
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72087663
BE en Duch, dit begint er toch echt op te lijken
Spannend hoor! Ik denk dat we maandag hier gewoon 5 babietjes rijker zijn. Dat is mijn gok voor dit weekend.
Heeft Kersjes al iets van zich laten horen, vandaag?

edit: even teruggelezen en gezien dat Kersjes zich allang gemeld had vandaag
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72087703
@BE; jaaaaaaah actie vandaag!!! wat leuk zeg! ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en je aan het einde van de dag je kindje misschien al kan verwelkomen En wat leuk dat je ons hier zo goed op de hoogte houdt...

@Duchess; wordt het een datumtweeling? en dat klinkt ook alsof je serieus op gang bent! wat leuheuk!

Ik word helemaal hyper van jullie positieve berichtjes!!!

@Sterrenmunt; welkom!!!!

@icantrix; ik begrijp idd je irritatie en frustratie wel van van8, ik zou me ook vreselijk geirriteerd voelen en ws me net zolang zitten op de te fokken, zodat vriendlief bij thuiskomst de volle lading zou krijgen
succes met autorijden straks....

@Ca.ra.; fijn dat je direct wat aan de info van gisteren hebt gehad toeval zeg!

@Het is mij; fijn dat je gecheckt bent, en houd jij je beebje nog maar ff veilig in je babyhuisje... buiten spelen mag nog ff wachten

en ik heb heerlijk geslapen, gaan vanmiddag eens ff bij babydump kijken, daar zijn we nog nooit geweest...
mensen hier die er wel zijn geweest? is het een beetje leuke winkel?

en mijn beebje is alweer aan het ploppen zo leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72087739
BE

en bij Duchess ook actie
pi_72087798
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

en ik heb heerlijk geslapen, gaan vanmiddag eens ff bij babydump kijken, daar zijn we nog nooit geweest...
mensen hier die er wel zijn geweest? is het een beetje leuke winkel?
Wij zijn er geweest voor de kinderwagen enzo.
Vond het niet echt een hele leuke of gezellige winkel maar wel voldoende keus, ze namen de tijd voor voorlichting etc. en goede service.
(hadden kinderwagen gekocht met maxi cosi etc.) en die staat er dus nu een stuk goedkoper op de site.
Mailtje aan gewaagd, kregen nieuwe factuur met het bedrag eraf getrokken dus dat vind ik wel netjes.

Veel plsier!

@ Duschess, hoest met jou?
pi_72087843
Spannend duch!

Sterrenmunt welkom!!

BJ jij gaat ongetwijfeld naar een andere babydump dan waar ik heen ging (of je moet er echt een dagtocht van maken ) maar ik vond het wel een prima winkel. Die hier in de buurt is niet megagroot maar er stond wel een ruim aanbod. Snuffelen is altijd leuk natuurlijk en dat kan daar prima. Op de website van babydump staat een bon die je uit kunt printen en mee kunt nemen voor zo'n kado-doos. Vond ik wel een leuke doos met wat nuttig spul erin. (en wat minder nuttig maar och he, gegeven paard enzo )
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:58:57 #213
95408 Incantrix
pi_72087901
Haha, BJ, op zich vind ik het vooral zijn probleem als hij de volgende ochtend met een kater en knettermoe bij zijn ouders wil gaan zitten, ik lag al prinsheerlijk te tukken.. Alleen maak mij dan niet wakker en ga dan lekker op de bank liggen snurken (kwaaltje dat bij alcohol hoort geloof ik, de geluiden die hij dan produceert.. )! Ik wil hem graag zijn ontspanning gunnen hoor, hij doet alles hier in huis sinds ik slecht kan lopen, maar echt, waarom dan precies nú? Nouja, het zal wel Jij veel plezier bij de babydump, en ik geloof dat die een bon op de site hebben die je kunt uitprinten en inleveren voor een blije doos-achtig pakket, niet vergeten!

Sterrenmunt, had ik nou over je heengelezen? Welkom hier!!
3!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:59:44 #214
95408 Incantrix
pi_72087908
Ow, haha, Huup! Je was me voor
3!
pi_72087957
Oh BE, wat spannend! Je klinkt lekker relaxt trouwens!
Heel veel succes vandaag, knal er maar eens een mooi broertje voor Sasha tegenaan!

En Duchess....ook???
Tjonge, wat een hypertoestand hier! Ook voor jou heel veel succes vandaag, ik hoop dat het gaat doorzetten!

Het-is-mij, dat is balen joh, zoveel gas terug nemen. Maar je hebt geen keus, sterkte!

Troel, ik lees iets van een infuus? Irritant! Why?

Sterrenmunt, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Welkom hier in hyperwereld!

Poppedein, dat kan nog wat worden zeg, 2 druktemakers bij elkaar, zowel mama en dochter!
Ben benieuwd hoe lang je ons nog laat wachten....

Hier tegenover is de buurvrouw bevallen, die was 2 weken voor mij uitgerekend.....
Whoa, het komt nu echt dichtbij!
Ik heb ook een mijlpaal trouwens, vandaag nog 1 maand te gaan!!!
Maar ik heb er voorlopig nog geen tijd voor hoor, moet nog steeds veel te veel doen.
En maandag moet Meike voor het eerst naar de psz, men ik zie er tegenop!!!!
Dat wordt een hormonsterlijk ochtendje ben ik bang.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72087976
Oh BE! Zet 'm op!

Sterrenmunt; welkom

En Babydump is leuk Veel keus en vooral hele goede service! Mensen daar weten waar ze het over hebben en leggen dingen goed uit enzo!
Lotte!
Noah!
pi_72087984
BJ, de babydump hier is wel leuk om even heen geweest te zijn, wij zijn er uiteindelijk ook prima geslaagd voor een kamertje, maar echt veel aanbod hebben ze niet. De winkel is een beetje op een rare manier opgesteld, waardoor ik m erg onoverzichtelijk vond.. maar goed, ik vond ze in ieder geval niet duur, ze waren duidelijk in hun uitleg en de doos is t zeker waard om even op te halen! Dus zeker ff gaan kijken!

En nu moet ik op gaan schieten potverdorie... met mijn hoofd blijf ik wel hier geloof ik... Baren maar lieve mama's!

@Karin... Jeuj voor je mijlpaal! Een maand is gewoon al superdichtbij! Fijn dat je Meike nog even aan de PSZ kan laten wennen alvorens jullie kleine uk er is!! suces vast!!
En grappig dat ik op jullie de indruk maak zo hyper te zijn
pi_72088074
Oehhh F5-dagje!
BE
Duchess

Spannend dames!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:12:06 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088078
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:53 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Dat beleid verschilt een beetje per ziekenhuis.. Het is in ieder geval zo dat je 24 uur de tijd hebt om bij je verloskundige (en dus ook evt thuis) te mogen bevallen. Meestal is het dan zo dat je de ochtend na het moment van 24 uur wordt overgedragen aan de gynaecoloog als je dan nog niet goed aan het bevallen bent. Bij ons in het ziekenhuis wachten ze vervolgens na het uitsluiten van complicaties nog 24 uur af alvorens ze gaan inleiden. Dan zit je dus op 48+ uur... Er zijn ook ziekenhuizen die daar vervolgens nog een dag overheen laten gaan en anderzijds ook weer ziekenhuizen die na die eerste 24 uur al door gaan pakken...

De cijfers die ik in mijn opleiding ooit geleerd heb spraken over 75% van de mensen die binnen 24 uur na het breken van de vliezen bevielen en 90% binnen 48 uur (zonder inleiden etc)... Ik weet niet of dat nog helemaal up to date is, maar veel zal t niet uitmaken!
Thanks, is 't ook voor mij weer wat duidelijker.
Ik had er niet bij stil gestaan dat je idd op een gegeven moment overgedragen zou kunnen gaan worden...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:12:49 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72088088
Woohoo BE Zet hem op!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72088113
Goh grappig, zulke verschillende verhalen over Babydump. Voor ons eens en nooit meer....
Alles, maar dan ook alles, wat we geleverd kregen was, of stuk, of niet compleet.
Gewoon een kastdeur doormidden enzo....

Het enige wat er spoorde was de maxi-cosi....

En nu ga ik mezelf van de bank af slingeren, ik kom nog wel even weer kijken voor f5 nieuws!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72088118
Owja, ik heb vannacht gedroomd dat de baby geboren werd. Ik moest de bevalling alleen doen, op ons bed thuis, voor de spiegel. En bij de geboorte braken dr onderarmpjes af. M'n moeder nam niet op, toen ik belde om het te vertellen en mn tante zei doodleuk: Tja, vroeger werden zulke kindjes te vondeling gelegd.

Maar positief was: Bevalling duurde maar 1,5u, deed geen pijn en ik had maar 1 klein scheurtje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:16:43 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72088143
DuchessX! Klinkt alsof er toch wat meer actie is ook. Spannend joh!

Sterrenmunt, welkom!

* Brighteyes wacht nog steeds het bezoekje van de vk af...
De afwas is inmiddels gedaan, ik heb geveegd in huis, de eerste was van vanmorgen is droog en opgevouwen, damn.. Het wordt nog eens wat met mij.

F. en Sasha zijn boodschappen doen.
Vroeg ik aan hem of hij een beetje op wilde schieten met boodschappen gaan doen enzo, gaat hij heel moeilijk zuchten, zegt-ie: Stresskip jij!
Die is zijn leven echt niet lief hoor!

pi_72088157
Incantrix, wij hebben hier de regel dat degene die op stap is geweest (lees: gezopen heeft) in het logeerbed slaapt. In de praktijk komt het erop neer dat N. dat 'altijd' is. Niet dat ik nooit een wijntje drink, maar N. heeft er geen problemen mee als ik dan gewoon naast 'm kom liggen.

Ík daarentegen, vind het echt vreselijk om een stinkende, snurkende draaiende en schetenlatende man naast me in bed te hebben! Gelukkig snapt ie dat en nestelt ie zich na zo'n avondje altijd braaf in het logeerbed.

Disclaimer: zo vaak komt het trouwens niet voor hoor. Hooguit een paar keer per jaar.
pi_72088204
Je moet vaker bevallen BE, is goed voor je huishouden

En dat F. zo rustig blijft
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')