abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:22:23 #276
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72090513
Duchess en BE, goede bevalling gewenst!
En Juup en Stinkie veel sterkte gewenst.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72090691
@ BE spannend!!!!

@ BJ, vervelend zo'n steek, misschien een soort van blinde vlieg, dat doet ook zo'n pijn!! Hopelijk trekt het snel weg.

Mijn buik zit af en toe scheef. Dan komt er ineens een grotere bobbel aan de rechterkant, die dan ook harder is. Dit doet verder geen pijn ofzo. Komt dit jullie bekend voor?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:37:27 #278
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72090782
BE het is in elk geval begonnen. Je kunt echt niet meer terug!

Sterrenmunt, van harte welkom hier! (Je raakt bijna ondergesneeuwd door al die hyperende dames hier )
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:38:00 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72090791
NieuweUser, kan het niet het kontje of ruggetje of zelfs hoofdje van je baby zijn?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72090837
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:32 schreef NieuweUser het volgende:

Mijn buik zit af en toe scheef. Dan komt er ineens een grotere bobbel aan de rechterkant, die dan ook harder is. Dit doet verder geen pijn ofzo. Komt dit jullie bekend voor?
Bij mij is dat idd wat Rocka zegt, d'r kontje en soms ook dr ruggetje. Soms rechts, soms links
Lotte!
Noah!
pi_72090876
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu bijna 21 weken zwanger, kan dat dan inderdaad het koppie / kontje oid zijn?
pi_72090996
Ja hoor, zit hij/zij gewoon lekker tegen je aan geknuffeld Als je je hand er op legt, voelt het dan als een bolletje of loopt het over een stukje van je buik?
Lotte!
Noah!
pi_72091082
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
pi_72091092
Dutchess en BE beiden heel veel suc6!!! Zet hm op!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:55:45 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72091103
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Kersjes het volgende:
Balen zeg Freecell....
Soort van migraine misschien? Dat is vaak ook hormoon gerelateerd.

Hier zojuist bruut wakker geworden omdat ik weer moest overgeven
Wat is dat toch, 's nachts geen last meer maar nu moet ik elke keer mijn middagslaapje onderbreken omdat mijn maag zich steeds besluit om te keren
Nou heb ik om 10 uur best uitgebreid gebruncht maar ik ben pas na 12 uur gaan liggen. Ik snap er geen hol van. En ik blijf maar misselijk, ook nu ik alles er uitgegooid heb.
Kers, ik heb om ongeveer dezelfde reden mijn middagslaapje op een gegeven moment geskipt. Ik werd doodziek wakker (net niet spugen) en dat hield dan de hele avond nog aan. Nu ik mijn middagslaapje skip (maar wel rustig aan doe, dus alleen beetje lezen/puzzelen/bankhangen en meer niet), ben ik niet meer zo ziek geweest in de namiddag/avond...
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:58:15 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72091149
Ow en natuurlijk ook even voor Duchess!

sterrenmunt, welkom
pi_72091183
Sterrenmunt, welkom hier

Hoe gaat het met je?
pi_72091189
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Het loopt wel over een groter stukje van de buik, dus dan zou het wellicht het ruggetje kunnen zijn? Ik voel dan ook weleens tegelijkertijd getrappel aan de andere kant, dus dat zou dan wel kunnen lijkt mij!
hier ook hoor, t ruggetje en een stukje van de billetjes, en dan aan de andere kant van de bult getrappel.

Hele shake your bootie feestjes soms daarbinnen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72091433
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef NieuweUser het volgende:
Klinkt als het ruggetje inderdaad
Lotte!
Noah!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:49:50 #290
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092026
Oh Huup, het is niet hoor! Van mij mag hij liever nog even veilig blijven zitten, in ieder geval tot de 37 weken. En bovendien moet ik barbecuen vanavond, dus ik kan nog helemaal niet bevallen Mijn ouders komen langs en die heb ik een maand niet gezien dus dat is veels te gezellig.

BE, dank voor de bevestiging. Stom he, dat je zo aan jezelf kunt gaan twijfelen.
Ik werd echt wakker met het gevoel van 'oh god ik lek!' en het was ook echt dun (langs-je-benen-lopend-dun) maar met jullie geklep van gisteren in mijn achterhoofd maar geprobeerd niet in paniek te raken.

BJ, anders een paracetamol-papje op je steek smeren? Een aantal meiden hier hebben daar de laatste tijd met muggenbulten in ieder geval goede ervaringen mee.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72092188
F5 F5 ooh geen update

Dan ga ik weer verder met mijn boekie op de bank
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:18:30 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_72092510
En anders tandpasta op de steek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:26:30 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72092642
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:17 schreef freecell het volgende:
Ah, dat is iig nieuws Wat mag je nog lekker lang thuisblijven Wil je graag thuis bevallen ook?
Ik zou het heerlijk vinden, maar aangezien Sasha echt klem zat en uiteindelijk met een gebroken sleutelbeen na wat duw en trekwerk geboren werd ga ik deze keer gewoon weer naar het ziekenhuis.
Is voor alle partijen beter.

Btw... de vk gisteren vertelde me over wat tips en trucs die ze kunnen toepassen om het wat soepeler te laten verlopen, oa door ruimte te maken van binnen enzo. Deze vertelde me net dat ze me ook nog kunnen vragen op handen en voeten te gaan zitten. Op die manier drukt je stuitje ook je bekken niet naar binnen maar 'valt' de boel als het ware mooi open. Op zich fijn om te horen, maar ik heb nu al een heel erg goed beeld van hoe ik er dan uit zie... Ik hoop toch echt zo dat dat niet hoeft. Ik vind het al oneerzaam zat zeg maar.

Even bijlezen hoor... net heerlijk geslapen met nog niet het minste krampje.
Ik weet dat het doemdenken is maar ik vrees stiekem een beetje het ergste... Omdat het de vorige keer ook niet echt vlotte...

En ik voel me bijna schuldig tov iedereen hier. Ik vanmorgen helemaal en inmiddels zijn we bijna 12 uur verder en er is bijzonder weinig actie!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:40:04 #294
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72092861
Oh wat is het spannend hier, ik hoop dat het allemaal snel gaat gebeuren voor Duchess en BE (en andere dames die al mogen en ook staan te popelen )
pi_72092871
hahaha, maar nu heb ik boodschappen gehaald dus nu kun je van start!
Het lijkt me ergens toch wel een fijn idee voor jou dat ze je nu wat strakker in de gaten houden qua beebje en klem enzo; dat er niet tot het laatst afgewacht gaat worden van mja, t past wel enzo
Oeh ik vind het zo spannend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72092941
Nou ja BE, of je nou op je handen en knieen zit, of op je rug ligt en je benen aan je knieen omhoog trekt.. het is allemaal niet echt charmant toch? Als het zo beter werkt, lekker doen. Maakt je dan vast toch ook niks meer uit.
Balen dat er nog niks gebeurt in elk geval! Ik hoop voor je dat het snel echt begint!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:45:40 #297
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092944
De verloskundige komt zo even controleren hier, ik voel toch zo nu en dan een klein gutsje lopen zeg maar
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:48:13 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72092983
en ik twijfel nog steeds aan mezelf
pi_72092989
oh jeej Ca.ra toch wel een beetje spannend dus.
Voor jou (en je bbq ) hoop ik dan maar dat het vals alarm is en dat je beebje nog heel eventjes bij mama blijft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72092991
Cara! Je kan toch nu niet zomaar opeens je knullie eruit gaan floepen Hoe moet het dan met onze datum-vierling!
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')