quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:12 schreef Mirjam het volgende:
zo, net een zuurkoolschotel in de oven geschoven
hij was lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar eerst morgen lekker een bloemkool oppeuzelen..
Heb net wat hapjes gemaakt voor vriend thuiskomt.
Tomaten met zout en peper en verse basilicum
Plakjes komkommer met huzarensalade
Augurk gewikkeld in achterham
Gevulde eieren (waren nog 2 over van de boer die er wat raar uitzagen... wow die onploften in het water, eierschil door heel de keuken)
Oh, ik kan eigenlijk ook de frituurpan weer es uit het vet halen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Even lekker makkelijk vanavond: ik pleur wat snacks (patat, kroketten, frikandellen) in de frituurpan....![]()
Net een zak Bugles weggewerkt trouwens.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef heavenstar het volgende:
Zo meten: bami met zelf gemaakt pindasaus+ kroepoek+ komkommer salade en yoghurt toe....![]()
![]()
Same, alleen heb ik een pizza in de oven gescoven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef Windigo het volgende:
Gisteren de hele avond gefeest, en nu verschrikkelijk brak dus aan de bezorgpizza
tip: Om een champigon soep nog intensiever te laten smaken, een scheut sherry erdoor, dit versterkt de champigonsmaak flink.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef computergirl het volgende:
ik heb een overheerlijke champignon soep gemaakt (pan uitgelikt!) en daarbij had ik een salade.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tip: Om een champigon soep nog intensiever te laten smaken, een scheut sherry erdoor, dit versterkt de champigonsmaak flink.
Oh die onthoud ik evenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tip: Om een champigon soep nog intensiever te laten smaken, een scheut sherry erdoor, dit versterkt de champigonsmaak flink.
Mmm dat klinkt lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:28 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
En als toetje chocolate chip peanutbutter cookies die ik nu aan t maken ben
De smaak was lekker maar ze waren veel te zacht, volgende keer moet er minder boter in.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mmm dat klinkt lekkerHeb nog nooit iets met pindakaas gemaakt maar laat even weten of het lekker is alsjeblieft
![]()
Lekkâhquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef MrKawada het volgende:
Curryworst en friet in Kleve
[ afbeelding ]
dan was je vlakbij! Weet je nog wat leuke restaurantjes (en dan geen friet en worst) in Kleve? Is wel leuk om eens te gaan eten wellicht, ben er nog nooit geweest, alleen doorheen gereden, en dan de dag afsluiten met een hapje ergens?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef MrKawada het volgende:
Curryworst en friet in Kleve
[ afbeelding ]
Kazen aller landen, verenigt uquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef allsystemshalt het volgende:
Cheese union pizza was in de aanbieding vorige week en ons ben zunig![]()
word je aardappelpuree niet zat op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef fokkerspy het volgende:
2 rundergehaktballen met puree,groentenmix en een champion
soep vooraf.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef fokkerspy het volgende:
Niks is zo makkelijk als je wederom na een lange dag met een volle buik thuiskomt
omdat je buiten de deur hebt gegeten.Vandaag in het 'truckers'restaurant weer
genoten .
[ afbeelding ]
soep vooraf.
Die foto, heldquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef fokkerspy het volgende:
Niks is zo makkelijk als je wederom na een lange dag met een volle buik thuiskomt
genoten .
[ afbeelding ]
soep vooraf.
Jij spoort echt niet, he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef fokkerspy het volgende:
genoten met -weg-
Je hebt dus al eerder mensen gestalkt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:55 schreef fokkerspy het volgende:
Ga maar aangifte doen, garandeer je dat je ZERO! juridische kans van slagen hebt.Heb vaker met dit bijltje gehakt en ben er niet van onder de indruk.Dus kom maar op.
en wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:55 schreef fokkerspy het volgende:
Ik kijk je posting reactie deze rest vd week aan en ik beslis volgende week over hoe en wat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |