quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:12 schreef Mirjam het volgende:
zo, net een zuurkoolschotel in de oven geschoven
hij was lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed idee!
Maar eerst morgen lekker een bloemkool oppeuzelen..
Heb net wat hapjes gemaakt voor vriend thuiskomt.
Tomaten met zout en peper en verse basilicum
Plakjes komkommer met huzarensalade
Augurk gewikkeld in achterham
Gevulde eieren (waren nog 2 over van de boer die er wat raar uitzagen... wow die onploften in het water, eierschil door heel de keuken)
Oh, ik kan eigenlijk ook de frituurpan weer es uit het vet halen. Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Even lekker makkelijk vanavond: ik pleur wat snacks (patat, kroketten, frikandellen) in de frituurpan....![]()
Net een zak Bugles weggewerkt trouwens.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:06 schreef heavenstar het volgende:
Zo meten: bami met zelf gemaakt pindasaus+ kroepoek+ komkommer salade en yoghurt toe....![]()
![]()
Same, alleen heb ik een pizza in de oven gescoven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef Windigo het volgende:
Gisteren de hele avond gefeest, en nu verschrikkelijk brak dus aan de bezorgpizza
tip: Om een champigon soep nog intensiever te laten smaken, een scheut sherry erdoor, dit versterkt de champigonsmaak flink.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:08 schreef computergirl het volgende:
ik heb een overheerlijke champignon soep gemaakt (pan uitgelikt!) en daarbij had ik een salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |