Ze heeft een PMquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar mods met laatste posts na het slotje zijn nog steeds geen topicsluiter![]()
... en damn, wat waren ze weer goed gelukt. Italiaanse bol met een huge zelf-gecreeerde hamburger (eigen recept), sla, paprika, plak kaas, ovengebakken spek, mayonaise en ketchup. Smullen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Broodjes hamburger (eigen recept) en patat vanavond.
wit bolletje mét aardbeien en suikerquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef hartje. het volgende:
een bolletje aarbeien? wat moet ik me daar bij voorstellen
quote:
Mmm, laat je weten hoe het smaakte?quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:57 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond een recept van de delicious proberen: gebakken witvis met sinaasappel/zwarte olijven salsa.
boterhammen met pindakaas? wat gewoontjes voor jouquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mmm, laat je weten hoe het smaakte?
Ik eet boterhammen met pindakaas nu
Patat gehadquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef Miam het volgende:
cola nu..
vanavond weet ik nog niet want eet bij m`n ouders.
Wat eet jij vaak buiten de deur, zeg!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef fokkerspy het volgende:
Nu pas thuis, lange dag en onderweg bij de 'truckers' gegeten.
Recepten graag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zometeen stukje spaanse tomatentaart (restje van gisteravond)
vanavond broccoli kaastaart
Lekker! Maar wat is er gebeurd met je truttige tafelkleedje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:14 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch gister: Italiaanse bol met yoghurt mayo, sla, gerookte zalm, kappertjes. Rose!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:13 schreef minilot het volgende:
Repen courgette en rode ui marineren nu in olie met knoflook en gemalen chilipepers. Die bak ik dan straks in een wok, en ik stop ze met wat rauwe witlof in met zelfgemaakte hummus besmeerde wraps.
[..]
Recepten graag!
Bedankt! Al maak ik natuurlijk zelf mijn deeg. Pakjes - huu!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=487576&rq=spaanse+tomatentaart![]()
Van die broccoli kaastaart heb ik geen recept, gewoon randen en bodem van bladerdeeg met daarin broccoli, hamblokjes en kaas met daaroverheen een geklopt ei (2 eieren geloof ik)
Als je lange dagen maakt van 's ochtends vroeg tot ' s avonds laat dan moet je wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat eet jij vaak buiten de deur, zeg!
En het betreffende gerecht was gehaald uit de laatste Allerhande, namelijk de Cajunkrabburger.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef golfer het volgende:
Van het gerecht met echte krab dat ik straks ga maken had ik nog wat krabvlees over, dus zelf even een whisky-cocktailsaus gemaakt en nu dus een voorafje van krabcocktail.
Meestal niet, nee.quote:
Je gebruikt nu dure krab en dan doe je er als nog surimi doorheen, dat snap ik dan niet helemaal .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal niet, nee.
Veel koolvis samenperst met surimi. Zelden echte krab. Zie ook dit krantenartikel
Kan ook nauwelijks, want die blikjes kosten ca. 2 euro terwijl ik voor 400 gram echt krabvlees 19,50 betaalde.
Als smaaktoevoeging, maar was achteraf inderdaad niet nodig geweest. De krab is al smaakvol genoeg van zichzelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:53 schreef Curiosity het volgende:
Je gebruikt nu dure krab en dan doe je er als nog surimi doorheen, dat snap ik dan niet helemaal .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |