abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72086958
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

gelukkig niet maar veel van mn collega's spelen het en discussieren er hele dagen over en aan jou bericht te zien komt er een nieuw deel.

leuk dat je er weer bent

dude, waar maak jij je druk om srsly
Ja doei.
pi_72086967
en vandaag is het begin van een nieuwe start! Vandaag ga ik weer hardlopen

goedemorgen dames!
Ja doei.
pi_72087026
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
en vandaag is het begin van een nieuwe start! Vandaag ga ik weer hardlopen
Succes!
pi_72087160
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuk dat je er weer bent

dude, waar maak jij je druk om srsly
Ik maak me eigenlijk alleen echt druk om de gezondheid van de dierbare mensen om me heen en mn baan. En jij?
pi_72087163
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Deze!
De pret zit 'm er vooral in dat je met een doodsimpele marinade een fantastisch fris-kruidig-exotische smaak krijgt.
Oh, dat ziet er lekker uit Ga ik binnenkort een keertje maken. En nog slank ook (neem ik aan, omdat het uit dat Snel en Slank boek komt )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:54:48 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72087215
Jippie ik is jarig.
Gelukkig komen alleen m'n ouders even langs en that's it, wat een ergenis vind ik die dingen.
Van te voren ook al heel bewust ervoor gekozen om niet thuis te zijn de rest van de dag, dus lekker een dagje shoppen in Den Haag en vuurwerk kijken op Scheveningen.

Gister ook weer wezen hardlopen, ging niet helemaal lekker (schenen) moet ik zeggen en ook een nogal matige film bekeken (Gomorra) waarvan ik meer had verwacht (tsja, anders kijk je 'm ook niet) na alle lovende reacties.
Zo maar even taart halen, "hoort erbij" kreeg ik gister al te horen haha.
pi_72087244
felicitados Lastpost!

pi_72087308
Lastpost: feli!

PF: welcome back!

Vik: succes met de kamer!

Uniek: vervelend van die operatie!

Invincible (ofzo?): welkom hier!

Gisteren dus mijn eerste recept uit het 1000xsnel kookboek geprobeerd (Venkelsalade met Tonijn), was echt goed gelukt en lekker! Mocht alleen iets minder citroen in naar onze smaak. En slankverantwoord, alleen wat aardappeltjes erbij gebakken.

Daarna kwamen een stel vrienden bij ons pokeren, ben de hele avond van de chips afgebleven!* PurePoisonPerfume geeft schouderklopje aan zichzelf.

heb wel een hele fles witte wijn leeggedronken, maar normaal gaat dat in combinatie met een lading chips, dus ben toch trots - en vanavond drink ik gewoon niets

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
T: weet nog niet, gaan naar een verjaardag, dus probeer iets gezonds te snacken als dat er is
L: neem iig even twee boterhammen mee (die eet ik in de auto wel even op)
T: zelfde als t1
D: nasi met veel groentetjes
T: rode salade met wat balsamico-azijn
pi_72087349
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

Succes!
dank je

en lekker zorgen dat mijn Dwergje en Undead Warlock boven de level 15 uitkomen.. een goede quest
denk dat ik lekker op balkon ga zitten met een groooooote pot thee, en René naast me, die ook WoW maar weer eens heeft geïnstalleerd
Ja doei.
pi_72087370
lijstje voor vandaag wordt:

O: 3 kleine broodjes filet a.
T: -
L: een beetje kwark
S: hardlopen
T: een beetje kwark
D: pasta met tomaten/groentensaus
Ja doei.
pi_72087489
Goedemorgen.

Feli Lastpost!

Planning voor vandaag:[/u Resultaat van gisteren]
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en framboos
L: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
T: handje nootjes
D: onbekend melanzane
T: stukje schapenkaas

Planning voor vandaag:
O: salade van twee gekookt ei en twee stronken witlof
T: smoothie van yoghurt en framboos
L: salade van tomaat en mozarella
D: uit eten

[ Bericht 1% gewijzigd door vergeetmewelletje op 22-08-2009 10:40:31 ]
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:28:26 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72087535
Ik houd ook niet van WoW . Maar dat komt doordat ik eigenlijk niemand ken die het met mate kan spelen . Mark speelde ook hele dagen WoW. Gelukkig was 'ie nog wel te porren voor een bioscoopje, maar ik ken ook een moeder die hele dagen WoW speelde en haar kind moest zich zelf maar zien te vermaken .

Nu even boodschappen doen en kamer opruimen en dan verder lezen in Mannen die vrouwen haten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:29:20 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72087541
Goeiemorrrrrrgen!

GEFELICITEERD LASTPOST!

Mo: gamen met vriendje is

Ik heb weer geZumbaat! En ik ga zo wat sportbroekjes bij halen denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:30:21 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72087552
Vik: correctie: je houdt niet van mensen die in combinatie met bepaalde computerspellen in social retards veranderen

Heeft niks met het spel te maken gelukkig!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:34:35 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72087607
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik: correctie: je houdt niet van mensen die in combinatie met bepaalde computerspellen in social retards veranderen

Heeft niks met het spel te maken gelukkig!
Het zal vast een heel leuk spel zijn (al zie ik dat niet zo, persoonljk ), maar er is natuurlijk wel een verband tussen juist dít spel en de mate waarin mensen social retarded zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_72087654
Lastpost, gefeliciteerd!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72087724
er zijn genoeg andere spellen waarvan de spelers soms social retards zijn..

en ook mensen die geen spellen spelen en die nog steeds sociaal niet zo begaafd zijn

een dagje zoals deze zaterdag en wat avondjes een beetje aankloten vind ik geweldig, maar zal er nooit hele dagen en nachten aan besteden, daar vind ik het niet leuk genoeg voor..

jammer dat we in de trial version geen groep kunnen vormen, dus we zijn nu beide een ander character in een andere startingzone maar ach.. ook leuk, lekker tegenover elkaar dingen dood maken
Ja doei.
pi_72087728
gefeliciteerd Lastpost, overigens
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:07:10 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72088012
OMGOSHIES -0.6 Een verschil van niks misschien, maar ik zit nu eindelijk weer op 70.9, meaning: onder de 71 komma nogwat!

Woehoeee! Zou het dan eindelijk beter gaan!?
pi_72088033
Lastpost, gefeliciteerd!

En goodbye, het is zeker slank, op de tortilla's na Maar goed genoeg voor mij
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:08:55 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72088045
Oh én ik had al gesport en een beetje gegeten en viel wasser gedronken!
pi_72088130
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fab
pi_72088358
voor Indiaantje!!

En ook voor Lastpost!!
pi_72088387
Ik was trouwens ook weer wat afgevallen, vanochtend. Zou het kunnen komen door het koelere weer?
pi_72088410
Mariaaaaa . Je harde werk begint eindelijk vruchten af te werpen .

Gefeliciteerd Lastpost .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:30:55 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72088462
Hihi!

All together now: AYAYAYAAAAAAAAAAAAY, QUE BONITA ES ESTA VIDAAAAAAAAAAAA!!!

http://www.dailymotion.co(...)da-jorge-celed_music
(vanaf 1:13! het begin is saai en ik kan de goeie versie niet vinden )
pi_72088491
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was trouwens ook weer wat afgevallen, vanochtend. Zou het kunnen komen door het koelere weer?
Oh dan doe ik iets fout, ik ben aangekomen. Hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik ook niet, ik heb bijna niet gegeten de afgelopen dagen .
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:32:54 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72088504
Dat zal dan het probleem zijn, Chico-san! *voedert bij*

Go CFert!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:34:47 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72088542
Ik was trouwens helemaal vrolijk geworden van dat liedje bij Zumba Armen wijd gooien, dansje erbij, en stiekem meezingen (wat toch niemand hoort omdat de muziek keihard stond XD)

Op de fiets had ik het liedje nog steeds in mn hoofd en toen scheen de zon en was er een briesje en ik was helemaal Zen *muzieknootje* Euuwww, waddisset leven toch meuj
pi_72088849
Goodmorning! Ik ben een ongezellige computeraar hoor ik net dus ik ben hier voorlopig even niet te vinden..
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:13:43 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_72089272
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was trouwens helemaal vrolijk geworden van dat liedje bij Zumba Armen wijd gooien, dansje erbij, en stiekem meezingen (wat toch niemand hoort omdat de muziek keihard stond XD)

Op de fiets had ik het liedje nog steeds in mn hoofd en toen scheen de zon en was er een briesje en ik was helemaal Zen *muzieknootje* Euuwww, waddisset leven toch meuj
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMGOSHIES -0.6 Een verschil van niks misschien, maar ik zit nu eindelijk weer op 70.9, meaning: onder de 71 komma nogwat!

Woehoeee! Zou het dan eindelijk beter gaan!?
Maar dit is het echte goeie nieuws natuurlijk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:16:45 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_72089317
wij gaan zo boodschappen doen voor 2 grechten van ainsley, o.a. die fajita's dat ziet er lekker uit zeg!
Vanavond ben ik uit eten bij de japanner
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:19:45 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72089371
Gefeli Lastpost .

Lijstje:

O: boterham met chocovlokken, beschuit met chocovlokken, thee (nog bij m'n ouders)
T: citroendropijsje
L: twee boterhammen met banaan, 500 ml smoothie aardbeien/yoghurt
T: halve meloen
D: lasagne met ricotta
T: rosébiertje

Verder heb ik een redelijk pesthumeur, dus ik ga zo lekker buiten zitten met m'n boek en hopen dat ik niet word lastiggevallen door wespen. Lichtpuntje: we hebben vanaf vandaag veel sneller internet .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:24:32 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72089464
Lastpost, van harte gefeliciteerd

Maria, jij slanke dame jij

Lijst:
BR: 2 sneetjes met kalkoenfilet, gekookt ei, beschuit appelstroop
T: appel
T: nectarine
T: stukje choco
D: hamburger van taraar (gisteren niet gegeten), gekookte sperzieboontjes, gekookte worteltjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72089618
Ik ga weer eens gezond doen, want ik zal voor de grap mijn lijst van gisteren opschrijven. I pulled a Laurentine!!

O: 4 After Eight chocolaatjes
L: 2x geroosterd brood met filet. A.
1 kapje met Philadelphia light.
T: wodka met Japanse zoutjes én katjang.
D: 1 wrap met kebab, half zakje rauwkost en een lading rode saus. (ketchup, met fijngesnipperde ui, met gembersiroop en sambal) Toe: 2 mini cornetto's en 1 mini magnum
T: 11 (!) After Eights (I blame Greys. Die had ze meegebracht. )
Daarna was ik zoooooo misselijk. Ben even 5 minuten frisse lucht gaan happen buiten.
T: glas coolbest light sap.

Vandaag:

O: 1 cracker met filet A.

L: 2x geroosterd brood met filet A. en rauwkost
T: indien trek: geroosterd brood met Philadelphia light
T: wodka met 25 gram katjang en dus niet een kwart zak, zoals gisteren.
D: gegrilde kipdijfiletjes met gewokte Italiaanse groenten. Toe kwark met limoensap en zoetstof.
T: meloen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:45:10 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72089832
Belana, oew, Japanner! Ik wil ook nog wel es Japans eten!

Uniekje: Da's wel wienig, nie? Normaal eet je juist altijd zo awesome, dus het valt op

Cootje! Kan me voorstellen dat je misselijk was na al dat ijs + choco Je lijstje van vandaag is nais, meloen is lekker met heet weer

Prospective lijstje!

O: half bakje special k ivm haast
S: Zumbaaa!
L: twee sneetjes met slankie, getoast
T: snee brood met pindakaas of linessa, wee'k nog nie
T: mn laatste Eat Natural reep Dan zijn ze op! Scheelt ook neiging tot snaai kopen @ le mall
D: geen idee nog! Vriendje heeft zin in hotdogs geloof ik, maar dat past niet echt in mn slanke beleid aan de andere kant, hij mag ook wel es z'n zin krijgen dan eet ik ze met avocado
T: ? misschien een waterijsje oid!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:46:57 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72089863
De accu van m'n auto is dood, wordt vanmiddag vervangen. Terwijl ik vandaag op pad wou! Dus toen maar de vlooienmarkt opgedoken, en cadeautjes voor thuis gekocht. Nog behoorlijk goed geslaagd ook! Alleen nog iets voor het vriendje vinden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:48:54 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72089895
Woei, Nynke! Ik vind kadootjes kopen als je in het buitenland bent altijhttp://frontpage.fok.nl/page/voorwaardend leuk Veel echt Afrikaanse dingen gekocht?

Ik ga mn hypere behiiiiind trouwens naar het winkelcentrum slepen, bis später!
pi_72089924
WoW laat de hele tijd mijn laptopje eruit knallen, iets wat hij nooit heeft gedaan

resolutie, alles staat 'goed' en 'low', maar na een tijdje heeft hij er gewoon geen zin meer in en krijg ik een harde reboot

en ik ben in afwachting van mijn boeken voor Engels, die hopelijk vandaag binnenkomen, zodat we zeker weten thuis zijn en zulks, anders moeten we ze weer op gaan halen op 't postkantoor en da's vervelend
Ja doei.
pi_72089996
Er zit een Desigual-winkel in Amsterdam, dat wist ik helemaal niet . Een hele winkel met alleen maar leuke kleurtjes en drukke printjes! En te weinig licht + harde muziek Maar ik pas het niet .
pi_72090856
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:54 schreef Chicolate het volgende:
Er zit een Desigual-winkel in Amsterdam, dat wist ik helemaal niet . Een hele winkel met alleen maar leuke kleurtjes en drukke printjes! En te weinig licht + harde muziek Maar ik pas het niet .
Ah, des te beter joh Het is best duur voor wat je krijgt, en nog even en echt iedereen loopt erin!
Ongelooflijk man, in Barcelona zijn denk ik wel 100 Desigual-winkels, en 1 op de 3 a 4 vrouwen op straat draagt iets ervan. Dan vind ik het dus echt niet leuk meer, he
pi_72090921
BTW mijn lijst voor de dag.

O: bio-zuurdesem-notenbroodje met ardeense boter Lekkere rijpe perzik
L: restje pastasalade
T: halve avocado
T: handje japanse zoutjes
D: BBQ bij vrienden. Ik vrees het ergste, ook qua alcohol en ik neem een hazelnoottoffee-chocoladetaart mee

[ Bericht 1% gewijzigd door ColdFeet op 22-08-2009 14:06:32 ]
pi_72090997
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, des te beter joh Het is best duur voor wat je krijgt, en nog even en echt iedereen loopt erin!
Ongelooflijk man, in Barcelona zijn denk ik wel 100 Desigual-winkels, en 1 op de 3 a 4 vrouwen op straat draagt iets ervan. Dan vind ik het dus echt niet leuk meer, he
Ik wil het ook niet kopen, ik wil het passen . Al helemaal als het meisje in het hokje naast me hetzelfde aantrekt en zij het wel past .
pi_72091281
Gefeli Lastpost!

@ Maria: Yay!! Zie je wel dat het lukt. Nu ik nog..

Mijn broertje en zusje zijn vandaag 11 geworden, dat betekent een groot tuinfeest bij mijn ouders... dus de keuken van mijn ouders staat propvol met koelboxen met eten en mijn moeder kennende staat ze nog 3 uur in de keuken. En ik heb net twee schalen stukjes wraps staan maken met alles erop en eraan en ook een vlaai gekocht, hoewel mijn ouders al twee taarten gekocht hadden, maar daar had ik zo'n zin in.

Dus jullie begrijpen vast wel dat ik het lijstje vandaag maar even over sla
pi_72091596
gefeliciteerd met je broertje en zusje sdb!

en mijn boeken zijn binnen ik heb nu alles op één boek na tweedehands voor echt een goede prijs weten te vinden (ga zo eens uitrekenen wat ik bespaard heb ) en die ik nog niet heb is een werkboek met CD, dus die koop ik ook liever nieuw zodat niemand er nog in geschreven heeft

nu nog even wat ladingen thee drinken voor genoeg vocht en dan hardlopen
Ja doei.
pi_72092744
Mariaaa en CF wat goed van jullie missende kilo's Whoooeei!!

Ik heb net in de stad met een vriendinnetje gelunched, en geshopt en ik heb een heul leuk korte broek (1 echt korte en 1 tot de knie, die nog redelijk netjes is) en pumps gescoord, pumps die overigens HEERLIJK zitten, ik wist niet dat dat mogelijk was
kan je dat dan ook aan naar een sollicitatie met een nette blouse erboven?

O: 2 boterhammen 30+ kaas, komkommer en sla
T: iced cappuccino
L: salade geitenkaas
D: zilvervliesrijst, groente en kipspiesjes bij diezelfde vriendin
pi_72092764
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Gefeli Lastpost!

@ Maria: Yay!! Zie je wel dat het lukt. Nu ik nog..

Mijn broertje en zusje zijn vandaag 11 geworden, dat betekent een groot tuinfeest bij mijn ouders... dus de keuken van mijn ouders staat propvol met koelboxen met eten en mijn moeder kennende staat ze nog 3 uur in de keuken. En ik heb net twee schalen stukjes wraps staan maken met alles erop en eraan en ook een vlaai gekocht, hoewel mijn ouders al twee taarten gekocht hadden, maar daar had ik zo'n zin in.

Dus jullie begrijpen vast wel dat ik het lijstje vandaag maar even over sla
gefeliciteerd met je broertje en zusje!!

en dat lijstje, ach, daar praten we niet meer over
  Vis een optie? zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:00:41 #148
70532 loveli
N
pi_72093180
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik las wat anders
crap in = crap out
pi_72093205
whehe
Ja doei.
pi_72093240
Shiny, ik doe mee met geen lijstje Mijn oom wordt 60, dus vandaag vlaai & koek bij ons thuis (voor vanavond heb ik wel een hoop rauwkost er door weten te drukken. Wel met dip ). En morgen bowlen en uit eten.

Ik ben weer gaan Zumba-en vanmorgen. Om 9 uur. En ik lag om 03.00 uur in bed. En nu ben ik hees en moe. Maar het was heel gezellig in da discotheque en er waren echt veel knappe dudes (die ons geen blik waardig keurden, maar ik vond het al heel wat dat er eens wat leuks te zien was haha).

En de passen van Zumba kan ik niet goed zien omdat ik achteraan wil staan, dus ik schud gewoon met alle lichaamsdelen evenveel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72093253
En nog een voor de weggesportte onsjes van Maria en CF!
En een dubbele nog voor Cycle, en haar monsterfietstocht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72093320
Gefeliciteerd met alle jarige familieleden

Mijn lijstje laat ik ook even thuis, niet omdat er nou iemand jarig is maar omdat vanmorgen het brood op was en ik de tijd was vergeten dus net pas mn lunch op heb . Dat ritme uit de TT, dat is een beetje kwijt.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:06:08 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72094460
Gefeliciteerd!

Nou van mijn lijstje blijft niks over
BR: 2 sneetjes kalkoenfilet, beschuit appelstroop, gekookt ei
T: 10 druifjes
T:Kom magere yoghurt met veel blauwe bessen
T: nectarine
T: appel
T: 4 macadamia's
T; 4 wortels
T:blokje choco
T: 2 tuc koekjes
D: taco's met creme fraice, kaasm mais, kidneybonen, paprika, ui en een lekkere frisse salade
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72094627
Ok, ik ga dus weer hardlopen.

Les 16 van serie 1 ga ik beginnen, dat echt heel 'lame' is: 2,2,5,5,5.

Het klinkt zo weinig, maar ik denk dat het verstandiger is om daar te beginnen dan meteen weer stukken van 8 minuten te gaan lopen Hopelijk nog even wat raad voordat ik met 20 minuutjes de deur uit ga (even de thee weer laten zakken.. )

Ja doei.
pi_72094685
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
D: taco's met creme fraice, kaasm mais, kidneybonen, paprika, ui en een lekkere frisse salade
jum.....
Ja doei.
pi_72094776
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik ga dus weer hardlopen.

Les 16 van serie 1 ga ik beginnen, dat echt heel 'lame' is: 2,2,5,5,5.

Het klinkt zo weinig, maar ik denk dat het verstandiger is om daar te beginnen dan meteen weer stukken van 8 minuten te gaan lopen Hopelijk nog even wat raad voordat ik met 20 minuutjes de deur uit ga (even de thee weer laten zakken.. )

ligt eraan hoe je conditie is?
Als ik nu zou gaan hardlopen zou ik gewoon een stuk van een minuut of 20, 30 lopen, maar dan weet ik zeker dat ik daar spierpijn van zou krijgen: conditie is ok, maar hardlopen ben ik niet gewend.
persoonlijk houd ik ook niet zo van al die stukken pauze ertussen, maar dat is natuurlijk persoonlijk. je kunt ook gewoon kijken hoe het gaat? of nu gewoon evy 16 doen, kijken hoe dat gaat en dan bepalen welke les je volgende keer gaat lopen.
Opties te over
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:21:54 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72094783
Ricotta is zó nom hè .
Evenals gegrillde courgette .
Niet meer actief op Fok!
pi_72094847
true.. maar mijn conditie is wel ingekakt vrees ik

en nog een drama ik kan mijn Bondsboekje nergens vinden.. wat is het drama daarvan? Nou.. ik heb dus allemaal diploma's gehaald bij de Reddinsbrigade in Den Haag en dan krijg je kleine inlegvelletjes voor je bondsboekje. Nu ben ik dus van plan om vanaf volgende maand weer te gaan zwemmen in het zwembad om de hoek op woensdagen, want dan traint daar de reddingsbrigade, maar om aan te tonen dat ik alles al heb wat ze daar geven en dus gewoon les wil geven (dat diploma staat er ook in) in ruil voor een uurtje zelf trainen, heb ik dat boekje nodig

ik hoop dat hij bij mijn schoonouders in een verhuisdoos ligt, anders heb ik een groot probleem
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:04:21 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72094953
Hehe, eindelijk... maar wel nieuwe vriendjes gemaakt
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:04:52 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72094963
Mo heeft gerend
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:07:25 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72095018
Daglijst
o. rijstappelpudding + weetabix met melk
t. yoghurt met frambozen
l. tomatensoep + 2 boterhammen met boter en haringsalade
t. handje jellybeans
d. wrap met kiptandoori en sla + bakje rauwkost
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72095114
Ha, we zijn er weer. Ik heb me wel vermaakt, want er is alwéér een ongeluk gebeurd, hier vlak voor ons raam. Je went bijna aan de klappen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72095218
Planning voor resultaat van vandaag:
O: salade van twee gekookt ei en twee een stronken witlof
T: smoothie van yoghurt en framboos aardbei
L: salade van tomaat en mozarella
D: uit eten vooraf salade caprese, hoofd een proeverij (eekhoorntjesbroodrisotto, gegrilde courgette en aubergine, groentetaartje, aardappeltaartje, paprikasaus), toe aardbeien in balsamicosiroop en mascarpone

Redelijk lowcarb dus nog.
Morgen ga ik het er wel weer afsporten.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:15:02 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72095257
Ik startte toevallig net op 5 minuutjes irc en toen was fok weer online.

Heb je je boekje al gevonden moblo?

Mijn voet doet pijn Heb iets zwaars op mijn tenen laten vallen en kan nu niet meer lopen.
pi_72095352
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo heeft gerend
ja!

Les 17! want er was iets mis gegaan met het inladen... maar toch wel prima gered ondanks de hitte..
Boekje nog niet gevonden ga morgen eerst even in de dozen kijken die nog bij de schoonouders staan..

en mijn lijstje is nu:

O: 3 afbakbroodjes met beleg
L: kwark met banaan
S: half uur hardlopen met rustpauzes (Evy)
D: groot bord pasta met tomaten-groente-gehakt-saus met grana padano

en nu heb ik (uiteraard) nog steeds trek er ligen nog magnums en daar heb ik zoooooooo'n trek in maar ik kan ook kwark nemen.. ik denk er even over na..

En Uniek! Waar ken jij Chun (Diocletianus) van?
Ja doei.
pi_72095430
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen appelstroop, gekookt eitje
T: kwark, stukje spekkoek (ong. 100 gram)
D: gegrilde kipfilet met curry, worteltjes met een klontje boter en peterselie
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:23:34 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72095484
Ik heb honger
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:27:31 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72095593
Chun? Dacht dat het Maria was maar heb onderhand door dat ze dat niet is
Ga haar zo verwijderen
pi_72095694
whahaha ik dacht al
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:36:06 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72095871
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
whahaha ik dacht al

Ze vond niet erg gelukkig:P
pi_72095881
het is een hij
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:37:27 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72095914
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Chun? Dacht dat het Maria was maar heb onderhand door dat ze dat niet is
Ga haar zo verwijderen
Wie ben ik? Waar? Heuh?
pi_72095929
iemand op Hyves, bij mij, die ook een panda heeft als icoontje/foto
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:40:00 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72096004
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
iemand op Hyves, bij mij, die ook een panda heeft als icoontje/foto
Ooooow! Haha! Nee, ik heb geen Hyves

Ik heb wel nieuwe sportkleertjes Gekoopt voor mezelf, harhar
Zwart adidasvestje + lange broek, en een groen met wit tennisrokje + broekje eronder die ik gebombardeerd heb tot thuis-Zumba-rokje
Dure shizzle wel, maar mn sportbroek van Scapino was zodra ik iets actiever ging sporten zo stuk
pi_72096017
pics!
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:42:31 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72096067
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
pics!
Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrand
Maar een oooooolifant vergeet nooit iets (althans, niet op de lange termijn, wel regelmatig op de korte )! Dus ze komen er wel, promiz!

Oh, en ben je al lvl 15?
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:45:03 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72096128
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
het is een hij
Ja? ow hahaha
Jeetje wordt er melig van zeg!
pi_72096238
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrand
Maar een oooooolifant vergeet nooit iets (althans, niet op de lange termijn, wel regelmatig op de korte )! Dus ze komen er wel, promiz!

Oh, en ben je al lvl 15?
ik ben weer ff gekapt.. mn laptop gaat er van over de zeik en klapt er de hele tijd uit
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:52:43 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72096372
Damn you, laptop! You'd better get your ass in gear before Diablo III! *kicks some laptop-ass*
I'm right behind ya, Mo
Nee maar irritant zeg!

Uniek: je verwarde mij met een hij? En dat terwijl ik me zo regelmatig scheer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72096472
whehe.. echt alles geprobeerd.. instellingen, auto-reboot-functie van Microsoft uitgezet, etc. ..
niets helpt..

ik gok dat het er mee te maken heeft dat hij te heet wordt
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:02:25 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72096635
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Damn you, laptop! You'd better get your ass in gear before Diablo III! *kicks some laptop-ass*
I'm right behind ya, Mo
Nee maar irritant zeg!

Uniek: je verwarde mij met een hij? En dat terwijl ik me zo regelmatig scheer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaar
pi_72096772
to magnum or to kwark...

ik twijfel nog steeds terwijl de betere beslissing natuurlijk duidelijk is
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:11:47 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72096872
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaar
Hihihi

Mo: met jouw lijstje mag je er best een magnum ingooien Heb je dat ook uit je systeem en kan je morgen kwark eten tot je erbij neervalt
*voedert bij* Eh-boot-eh-boot-eh-boot
pi_72096946
mAAAAAAAAAAAAAAAAAAgnum

caps
Ja doei.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:14:32 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72096950
Ik heb net vier ham-augurkrolletjes gegeten. Als ik mo was zou ik voor de magnum gaan
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:51:00 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72097016
We doen het weer . Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:51:41 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72097027
Ik wilde even de eerste zijn . Ik ben druk bezig met het schrijven van sollicitatiebrieven. Zit nog over 1 zn te dubben en die zin moet ook precies op 1 regel passen, anders zit ik op 2 A4'tjes . Altijd fijn .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:55:45 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72097082
Good meurning!

Ik heb een vraagtekenslijstje vandaag want we gaan naar vrienden

O: laatste restje special k - ik denk dat ik morgen bio muesli mee ga nemen!
L: bruin pistoletje met biefstukworst
T: ?
D: ?

</kwaliteitspost>
pi_72097103
Ik zat te stressen, moet morgen bij een user langs om een camera op te halen en had het adres nog niet opgeschreven, dat stond nog in mn PM-box ...

Goeiemorgen . Ik zit weer op het gewicht uit het lijstje, voel me goed en heb ontbeten met brinta (+ hagelslag ). De eerste stappen naar een normaal eet- en leefpatroon. Vandaag hele dag kleine rotklusjes doen (mailtjes sturen die ik echt niet mag verpesten, restje was opruimen, bureau leegruimen). Van die dingen die ik al tijden voor me uit schuif maar eigenlijk in een uurtje klaar kunnen zijn .
pi_72097115
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde even de eerste zijn . Ik ben druk bezig met het schrijven van sollicitatiebrieven. Zit nog over 1 zn te dubben en die zin moet ook precies op 1 regel passen, anders zit ik op 2 A4'tjes . Altijd fijn .
Lettergrootte iets kleiner maken? 11 ipv 12 oid? Dat doe ik altijd als ik zinnen niet wil schrappen .
pi_72097188
Morning!
Ik ga zo zwemmen met een vriendinnetje!

mijn lijstje van gister werd;

O: 1 boterhammen met 30+ kaas
t; frappuccino
l; salade geitenkaas
t: gedroogde mango, paar stukjes
d; rijst, spinazie, kip. Toe een ministukje glutenvrije kwarktaart
t: gedroogde abrikozen

Vandaag;

O: rozijnenbrood 2 plakjes, maar heb nog steeds honger
s: zwemmen
L: ik denk brood met avocado en brood met kaas
T: ijsje?
d; aubergine prutje met brood en griekse yoghurt
T: ?
pi_72097250
Goedemorgen allemaal!

Joepie! Het is superlekker weer en we gaan zo kanoën en ik ga cupcakes bakken om mee te nemen en vanavond flansen we elk een gedeelte van een driegangenmenu in elkaar en het is gezellig. .

Dat menu past dus ook voor geen meter bij elkaar. Vooraf eten we avocadocarpaccio van m'n huisgenootje, dan maar ik rode peperrisotto met gegrilde geitenkaas, en m'n vriend maakt warme bananen met een zelfgemaakt toffeesausje en vanilleijs. Maar ach, who cares. .
pi_72097296
Ha, Fok doet het weer . Mjin lijstje voor vandaag:

Pre-O: Kracker met appelstroop.
S: Evy les 6
O: Twee geroosterde boterhammen met aardbeien, thee.
L: Kwark met besjes en nectarine.
D: BBQ (helemaal geen zin in er komen vrienden van m'n lief langs, en dat had hij gister pas verteld, en ik had zo graag het weekend voor ik weer voor de klas begin vrijgehouden ). Maar anyhow.

Mo! Sjonge, ik helemaal trots op Evy les 6, kom jij aan met les 15 restepct!
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:06:00 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72097327
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. ijsje/glaasje drank/patatje?
d. brood met salade

Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
pi_72097394
Goedemorgen!

Eindelijk, fok doet het weer - ik kon er ruim 24 uur niet op komen !

Lijstje van gisteren is geworden:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: kaascroissant
T: paar kleine snackjes (twee van die mini-kaasstengels en twee toastjes met eiersalade)
D: vier boterhammen met leverworst en cup-a-soup, we hadden zin in makkelijk
T: een glas rosé en twee bananenlikeurtjes

Dit ondanks een verjaardag overdag en een feestje 's avonds, dus eigenlijk vrijwel weer niet gesnackt, hoewel een kaascroissant niet echt gezond is natuurlijk .

Lijstje vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
L: salade van paprika en tomaat, met balsamico-azijn
D: macaroni porcini, met veel champignons, gele paprika's en gehakt (en pesto en geraspte kaas, ik kook voor mijn ouders dus t moet wel een beetje leuk zijn )

S: heen en weer fietsen naar het huis van mijn ouders, das totaal 15 km
pi_72097425
Tink: niet meer / minder gaan sporten, en precies hetzelfde blijven eten ?
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:11:53 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_72097491
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
t. -
d. brood met salade

Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
ik snap dat het lastig is hoor, maar ik snak naar dat luxeprobleem

wat voor sport deed/doe jij altijd eigenlijk?

Ik heb gisteren 40 minuten gelopen op de loopband met zo'n vetverbrandprogramma, die houdt je hartslag op een bepaald aantal, was wel lekker. daarna mijn fitness programma afgelopen.

heerlijk uit eten geweest bij de japanner, wat is dat lekker zeg! en het eten met stokjes lukte ook nog
stormy waters...
sailin'
pi_72097529
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
t. -
d. brood met salade

Ik heb precies hetzelfde!! Ik denk dat ik blijf sporten, maar meer ga eten, maar daar zit wel mijn valkuil verborgen: dan heb ik neiging om steeds méer te eten. (vooral koolhydraatrijk voedsel) Dus ik moet van mezelf minstens 1x in de week op de weegschaal en als er dan meer dan een kilo bij is dan moet ik weer even een paar dagen low carben. Zo wilde ik het doen. En ik weeg nog steeds 57,5 en eigenlijk vind ik het nu precies goed. Want al m'n jurkjes die nét te groot waren geworden toen ik 55 woog, die vul ik nu weer prima. (Vooral in het boobies department. ) Maar 1 kilo meer en ik voel me direct weer chubby. Fine line inderdaad!!
pi_72097603
goedemorgen!!!!!!
Ja doei.
pi_72097686
Ik wil wel ruilen met de mensen met een luxe probleem. want ik voel me een vette koe en het is duidelijk wat je daar aan moet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')