leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig nietmaar veel van mn collega's spelen het en discussieren er hele dagen over en aan jou bericht te zien komt er een nieuw deel.
Succes!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
en vandaag is het begin van een nieuwe start! Vandaag ga ik weer hardlopen
Ik maak me eigenlijk alleen echt druk om de gezondheid van de dierbare mensen om me heen en mn baan. En jij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuk dat je er weer bent
dude, waar maak jij je druk om![]()
srsly
Oh, dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Deze!
De pret zit 'm er vooral in dat je met een doodsimpele marinade een fantastisch fris-kruidig-exotische smaak krijgt.
dank jequote:
Het zal vast een heel leuk spel zijn (al zie ik dat niet zo, persoonljkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik: correctie: je houdt niet van mensen die in combinatie met bepaalde computerspellen in social retards veranderen
Heeft niks met het spel te maken gelukkig!
Oh dan doe ik iets fout, ik ben aangekomen. Hoe ik dat voor elkaar krijg weet ik ook niet, ik heb bijna niet gegeten de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was trouwens ook weer wat afgevallen, vanochtend. Zou het kunnen komen door het koelere weer?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was trouwens helemaal vrolijk geworden van dat liedje bij ZumbaArmen wijd gooien, dansje erbij, en stiekem meezingen (wat toch niemand hoort omdat de muziek keihard stond XD)
Op de fiets had ik het liedje nog steeds in mn hoofd en toen scheen de zon en was er een briesje en ik was helemaal Zen*muzieknootje* Euuwww, waddisset leven toch meuj
Maar dit is het echte goeie nieuws natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMGOSHIES -0.6Een verschil van niks misschien, maar ik zit nu eindelijk weer op 70.9, meaning: onder de 71 komma nogwat!
Woehoeee! Zou het dan eindelijk beter gaan!?
Ah, des te beter johquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:54 schreef Chicolate het volgende:
Er zit een Desigual-winkel in Amsterdam, dat wist ik helemaal niet. Een hele winkel met alleen maar leuke kleurtjes en drukke printjes!
En te weinig licht + harde muziek Maar ik pas het niet
.
Ik wil het ook niet kopen, ik wil het passenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, des te beter johHet is best duur voor wat je krijgt, en nog even en echt iedereen loopt erin!
Ongelooflijk man, in Barcelona zijn denk ik wel 100 Desigual-winkels, en 1 op de 3 a 4 vrouwen op straat draagt iets ervan. Dan vind ik het dus echt niet leuk meer, he
gefeliciteerd met je broertje en zusje!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Gefeli Lastpost!
@ Maria: Yay!!Zie je wel dat het lukt. Nu ik nog..
![]()
Mijn broertje en zusje zijn vandaag 11 geworden, dat betekent een groot tuinfeest bij mijn ouders... dus de keuken van mijn ouders staat propvol met koelboxen met eten en mijn moeder kennende staat ze nog 3 uur in de keuken.En ik heb net twee schalen stukjes wraps staan maken met alles erop en eraan en ook een vlaai gekocht, hoewel mijn ouders al twee taarten gekocht hadden, maar daar had ik zo'n zin in.
Dus jullie begrijpen vast wel dat ik het lijstje vandaag maar even over sla
Ik las wat andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was trouwens ook weer wat afgevallen, vanochtend. Zou het kunnen komen door het koelere weer?
jum.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
D: taco'smet creme fraice, kaasm mais, kidneybonen, paprika, ui en een lekkere frisse salade
ligt eraan hoe je conditie is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik ga dus weer hardlopen.
Les 16 van serie 1 ga ik beginnen, dat echt heel 'lame' is: 2,2,5,5,5.
Het klinkt zo weinig, maar ik denk dat het verstandiger is om daar te beginnen dan meteen weer stukken van 8 minuten te gaan lopenHopelijk nog even wat raad voordat ik met 20 minuutjes de deur uit ga (even de thee weer laten zakken.. )
ja!quote:
quote:
Wie ben ik? Waar? Heuh?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Chun? Dacht dat het Maria was maar heb onderhand door dat ze dat niet is
Ga haar zo verwijderen
Ooooow! Haha! Nee, ik heb geen Hyvesquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
iemand op Hyves, bij mij, die ook een panda heeft als icoontje/foto
Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrandquote:
Ja? ow hahahaquote:
ik ben weer ff gekapt.. mn laptop gaat er van over de zeik en klapt er de hele tijd uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrand![]()
Maar een oooooolifant vergeet nooit iets (althans, niet op de lange termijn, wel regelmatig op de korte)! Dus ze komen er wel, promiz!
Oh, en ben je al lvl 15?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Damn you, laptop! You'd better get your ass in gear before Diablo III! *kicks some laptop-ass*
I'm right behind ya, Mo![]()
Nee maar irritant zeg!
Uniek: je verwarde mij met een hij?En dat terwijl ik me zo regelmatig scheer
Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hihihiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaar
Lettergrootte iets kleiner maken?quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde even de eerste zijn. Ik ben druk bezig met het schrijven van sollicitatiebrieven. Zit nog over 1 zn te dubben en die zin moet ook precies op 1 regel passen, anders zit ik op 2 A4'tjes
. Altijd fijn
.
ik snap dat het lastig is hoor, maar ik snak naar dat luxeprobleemquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. ijsje/glaasje drank/patatje?
d. brood met salade
Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
Ik heb precies hetzelfde!! Ik denk dat ik blijf sporten, maar meer ga eten, maar daar zit wel mijn valkuil verborgen: dan heb ik neiging om steeds méer te eten. (vooral koolhydraatrijk voedsel) Dus ik moet van mezelf minstens 1x in de week op de weegschaal en als er dan meer dan een kilo bij is dan moet ik weer even een paar dagen low carben. Zo wilde ik het doen. En ik weeg nog steeds 57,5 en eigenlijk vind ik het nu precies goed. Want al m'n jurkjes die nét te groot waren geworden toen ik 55 woog, die vul ik nu weer prima. (Vooral in het boobies department.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. ijsje/glaasje drank/patatje?
d. brood met salade
Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |