Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrandquote:
Ja? ow hahahaquote:
ik ben weer ff gekapt.. mn laptop gaat er van over de zeik en klapt er de hele tijd uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zal later es kiek'n! Nu ben ik in dufheidsmodus achter mn pc gestrand![]()
Maar een oooooolifant vergeet nooit iets (althans, niet op de lange termijn, wel regelmatig op de korte)! Dus ze komen er wel, promiz!
Oh, en ben je al lvl 15?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Damn you, laptop! You'd better get your ass in gear before Diablo III! *kicks some laptop-ass*
I'm right behind ya, Mo![]()
Nee maar irritant zeg!
Uniek: je verwarde mij met een hij?En dat terwijl ik me zo regelmatig scheer
Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hihihiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ken harige panda's helemaal niet uit elkaar
Lettergrootte iets kleiner maken?quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde even de eerste zijn. Ik ben druk bezig met het schrijven van sollicitatiebrieven. Zit nog over 1 zn te dubben en die zin moet ook precies op 1 regel passen, anders zit ik op 2 A4'tjes
. Altijd fijn
.
ik snap dat het lastig is hoor, maar ik snak naar dat luxeprobleemquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. ijsje/glaasje drank/patatje?
d. brood met salade
Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
Ik heb precies hetzelfde!! Ik denk dat ik blijf sporten, maar meer ga eten, maar daar zit wel mijn valkuil verborgen: dan heb ik neiging om steeds méer te eten. (vooral koolhydraatrijk voedsel) Dus ik moet van mezelf minstens 1x in de week op de weegschaal en als er dan meer dan een kilo bij is dan moet ik weer even een paar dagen low carben. Zo wilde ik het doen. En ik weeg nog steeds 57,5 en eigenlijk vind ik het nu precies goed. Want al m'n jurkjes die nét te groot waren geworden toen ik 55 woog, die vul ik nu weer prima. (Vooral in het boobies department.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dagplanning
o. 2 crepes met nutella
s. half uurtje walken/hardlopen
t. -
l. kip tandoori met sperziebonen
t. ijsje/glaasje drank/patatje?
d. brood met salade
Ik heb een luxe probleempje: eigenlijk ben ik nu heel tevreden met mijn figuur en wil geen kilo danwel centimeter meer afvallen of aankomen. En geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Als ik ga sporten dan word is strakker en dunner, sport ik niet dan zak ik uit, eet ik meer dan word ik dikker, eet ik minder dan val ik af. Wat is het zoeken naar een evenwicht toch moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |