Ow dat valt inderdaad wel mee. Groei je niet dicht met al dat eten dan? Of ben je zo'n type die alles kan blijven eten en gewoon slank blijft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2 x in de week in de baas haar tijd wat sporten. Verder blijft het alleen bij de beweging die ik oppik tijdens het werken.
Het laatste. Ik ben al jaren 75 kilo bij 186cm.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat valt inderdaad wel mee. Groei je niet dicht met al dat eten dan? Of ben je zo'n type die alles kan blijven eten en gewoon slank blijft?
Volgens de laatste testen waren alle waardes nog goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over dichtgroeiende bloedvaten enzo
Let je daar wel op Cobra?![]()
Je hoeft PS pas volgende week uit te zwaaien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hiet nog de groeten van nog een ander kantoor (Schiphol dit keer)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hiet nog de groeten van nog een ander kantoor (Schiphol dit keer)
Veel plezier PS!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze heeft EINDELIJK gebeld. ben weg
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze heeft EINDELIJK gebeld. ben weg
heerlijk lijkt me dat...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het laatste. Ik ben al jaren 75 kilo bij 186cm.![]()
Alleen het Heineken gezwel begint zich wat te ontwikkelen.
Daarom ben ik ook blij dat bij mij de gemeten waardes in orde zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat...dat is bij mij niet het geval.
En inderdaad die bloedvaten is ook zoiets. Mn broertje van 33 heeft vorig jaar een hartinfarct gehad, de kransslagader was dicht geslibd en hij heeft nu een stent.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat bij mij de gemeten waardes in orde zijn.
(Voorlopig) dus nog heerlijk genieten van al het lekkers.![]()
quote:Ik ga naar mijn werk. Tot straks
Maakte hij dan een privé Fokke en Sukke voor mensen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
soms zijn ze erg leuk. Vorig jaar was de tekenaar op Lowlands.
Nee het ging over Gorilla wat in de Volkskrant staat. Er kwamen 4 bekende Nederlanders daarover praten. Zij behandelden ieder een eigen thema ondersteund door de tekeningen van Gorilla. Hij was er dan één van. De anderen waren: Leon Verdonschotquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakte hij dan een privé Fokke en Sukke voor mensen?
Leon Verdonschot compenseerde dat dubbel en dwarsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
De aanwezigheid van Agnes Kant is voor mij al genoeg daar niet bij te willen zijn.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leon Verdonschot compenseerde dat dubbel en dwarsDie man is echt geweldig!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net te horen da tik naar huis mag... dus nu afsluiten en tot later![]()
Vroeg weekendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net te horen da tik naar huis mag... dus nu afsluiten en tot later![]()
Tuurlijk:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Lukt het zo
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Heb je haar vacht wel voor LB achtergelaten![]()
En dan ga je ook nog schapenvlees etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zeker nog eens online via justeat.nl bestellen bij New York pizza.![]()
Ik had een large pizza besteld. Maar door een foutje hadden ze eerst een medium gemaakt.
Omdat het afleveren nu iets langer duurde (10 minuten) heb ik de medium pizza gratis er bij gehad.
Oh dan moet het wel goed komen met die truiquote:
Als het beest niet te oud is wel. Anders is het vlees niet te vreten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog schapenvlees eten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik zat het ook te typen en ik dacht bij mezelf 'volgens mij wordt lamsvlees veel vaker gegeten dan schapenvlees'
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Lukt het zo
quote:
Zoon/dochter kreeg van papa de opdracht om het bord te veranderen. En dat heeft ze gedaan. Door erop te zetten dat ze het bord moest veranderen. En ik betwijfel of ze dát op het bord moest zettenquote:
En aan de smiley te zien was het tong80.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoon/dochter kreeg van papa de opdracht om het bord te veranderen. En dat heeft ze gedaan. Door erop te zetten dat ze het bord moest veranderen. En ik betwijfel of ze dát op het bord moest zetten
heeft hij nog een leven buiten fok danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En aan de smiley te zien was het tong80.
Blijkbaar........quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft hij nog een leven buiten fok dan
het schijnt dat hij werk heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat zou voor tong geweldig zijn. 24 uur per dag fokken waarvan 8 uur betaald.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een baan bij fok?
z'n pc was laatst toch stuk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Prettige vakantie Red en familie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef iamredleader het volgende:'navond
vakantie
Zal dus de komende 3 weken af en toe even langsslingeren, maar de bedoeling is zo min mogelijk achter de computer en zo veel mogelijk tijd met het gezinnetje
Lowland-gangers: veel plezier (maar jullie zijn er al, en het zal vast wel goed komen)fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
z'n pc was laatst toch stuk?
is vast toen gebeurd
veel plezierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef iamredleader het volgende:'navond
vakantie
Zal dus de komende 3 weken af en toe even langsslingeren, maar de bedoeling is zo min mogelijk achter de computer en zo veel mogelijk tijd met het gezinnetje
Lowland-gangers: veel plezier (maar jullie zijn er al, en het zal vast wel goed komen)fijn weekend allen
holaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond mensen
Red hele fijne vakantie toegewenst!
leuker dan kassameisjes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal nooit kunnen wennen aan een ziekenhuis.....Misschien komt het ook wel door de reden.... Maar er lopen wel leuke verpleegsters zeg.![]()
![]()
Zo ver wil ik nog net niet gaan....maar wel leuke meiden. Helaas valt het denk ik niet zo goed dat je ze gaat versieren terwijl je op bezoek bent bij iemand die opgegeven is.....quote:
Volgens mij wel.quote:
quote:
Je moet dan ook je tongtong beter africhten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Klik per abuis op dit topic. Zie ik dat ze over me aan het roddelen zijn![]()
Dat is vroeg, die hebben wij volgende week zondag pasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Raak kindercola.
Red, hele fijne vakantie!!
Zo kan weer eventjes zitten... zo nog even de buggy in de auto gooien en de tassen inpakken voor morgen. Morgenvroeg om 8:45 uur verzamelen bij de kantine van voetbaljippie voetbal en weekend. .. 1e bekerwedstrijd van Twan dit seizoen.
Ja, dat vond ik ook. Het zou volgens mij ook eerst de 29e beginnen, maar waarom het nu een week eerder is, weet ik niet. Vooral het tijdstipquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vroeg, die hebben wij volgende week zondag pas
Dan lijkt het me wel een behoorlijke onderneming inderdaad, zeker zo vroegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Het zou volgens mij ook eerst de 29e beginnen, maar waarom het nu een week eerder is, weet ik niet. Vooral het tijdstipen nu Peace er niet is, moet Lennon gewoon mee, dus iedereen om kwart voor 9 kant en klaar in de auto.
voor ons is dat ook lekker oefenen idd, maar 2 jaar terug kwamen we vrij ver, moesten we tegen het 2e team van een 3e klasser, dat is dan wel weer heel tof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Wij moeten geloof ik pas over twee weken aantreden..... Die bekermatches beschouwen we als oefenwedstrijden.....
Ach ze hoeven pas om 10 uur te spelen, redelijk in de buurt, dus dat komt wel goed. Had graag pas om kwart over 9 weg willen gaan, maar de 1e wedstrijd van dit team en de leider wilde daarom graag wat eerder verzamelen. Maar vroeg is het wel. Ik kan wel wennen, alle thuiswedstrijden zijn ook om 9 uur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel een behoorlijke onderneming inderdaad, zeker zo vroeg
Ik kan de 2e bekerwedstrijd lekker op de fiets, aangezien ik dan tegen de club uit mn eigen dorp moetom 7 uur 's avonds
Vorig jaar is een bekerwedstrijd van ons uitgelopen op een flinke schoppartij in de modder.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor ons is dat ook lekker oefenen idd, maar 2 jaar terug kwamen we vrij ver, moesten we tegen het 2e team van een 3e klasser, dat is dan wel weer heel tof.
We verloren met 3-1 maar waren de morele winnaar
Ah, het al oude sportieve voetbal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorig jaar is een bekerwedstrijd van ons uitgelopen op een flinke schoppartij in de modder.....![]()
Wel gewonnen maar ten koste van 3 rode kaarten en een aantal blessures......
Dit keer was een van mijn ploeggenoten nog de aanstichter ook.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het al oude sportieve voetbal.
Met als gevolg een levenslange schorsing?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit keer was een van mijn ploeggenoten nog de aanstichter ook.....
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als gevolg een levenslange schorsing?
Voetbal is toch een non-contact sport?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....
Gezellig he, ik ben in m'n leven 2 keer op m'n bek geslagen, 2 keer op het veldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het al oude sportieve voetbal.
Nee.... ik houd ook wel van fel duelleren en hard spelen maar wel meestal fair! Na trappen ofzo vind ik niet kunnen. Maar poorten is ook onsportief!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal is toch een non-contact sport?
Het zal me niets meer verbazen als Stanislav Bernikov een privéleger een voetbalveld afstuurt om een half elftal bewusteloos te slaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gezellig he, ik ben in m'n leven 2 keer op m'n bek geslagen, 2 keer op het veld
Als je iemand poort zet je iemand wel mooi voor lul ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....
Een fel duel kan toch ook zonder lichamelijk contact? Of is dat niet "sportief" genoeg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... ik houd ook wel van fel duelleren en hard spelen maar wel meestal fair! Na trappen ofzo vind ik niet kunnen. Maar poorten is ook onsportief!
Wat mijn ploeggenoot deed was onnodig.. met 5-1 voorstaan met nog zo'n 20 minuten te spelen. We hadden die gasten in onze zak zitten en zij vonden het wel best. Dan slaat door zo'n actie dus de vlam in de pan en wordt het een schoppartij.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je iemand poort zet je iemand wel mooi voor lul ja.![]()
Maar om dan direct op z'n knieen te trappen.
Misschien wel maar er is niks mis met een beetje schouder tegen schouder duelleren om een bal. Je moet alleen niet met de instelling in het veld lopen dat je ten koste van alles wil winnen en verliezen erger is dan sterven.... Wat helaas te veel mensen hebben.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een fel duel kan toch ook zonder lichamelijk contact? Of is dat niet "sportief" genoeg?
Dat is wat ik dan ook jammer vind aan het voetbal. Het is al jaren niet meer het gezellige spelletje wat het ooit was. Binnen en buiten het veld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel maar er is niks mis met een beetje schouder tegen schouder duelleren om een bal. Je moet alleen niet met de instelling in het veld lopen dat je ten koste van alles wil winnen en verliezen erger is dan sterven.... Wat helaas te veel mensen hebben.....
Snooker?? Hmm nee, dat vind ik dus echt niets aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal me niets meer verbazen als Stanislav Bernikov een privéleger een voetbalveld afstuurt om een half elftal bewusteloos te slaan.![]()
@Diaan73: Snooker, is dat geen optie?
Daarom speel ik het het liefst op een mooie donderdag zomeravond in het parkje met mijn maats. Hoewel we soms best wel eens ons ongenoegen laten blijken naar elkaar toe, wordt het nooit vervelend. lol is het enige dat telt op zo'n avond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wat ik dan ook jammer vind aan het voetbal. Het is al jaren niet meer het gezellige spelletje wat het ooit was. Binnen en buiten het veld.
wat je ploegmaat doet is misschien niet helemaal netjes, maar dat is wel het spelletje, de reactie daarop is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat mijn ploeggenoot deed was onnodig.. met 5-1 voorstaan met nog zo'n 20 minuten te spelen. We hadden die gasten in onze zak zitten en zij vonden het wel best. Dan slaat door zo'n actie dus de vlam in de pan en wordt het een schoppartij.....
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat je ploegmaat doet is misschien niet helemaal netjes, maar dat is wel het spelletje, de reactie daarop is te triest voor woorden.
Dat klinkt al stukken beter dan wedstrijden waar tal van kaarten uitgereikt worden en blessures ontstaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom speel ik het het liefst op een mooie donderdag zomeravond in het parkje met mijn maats. Hoewel we soms best wel eens ons ongenoegen laten blijken naar elkaar toe, wordt het nooit vervelend. lol is het enige dat telt op zo'n avond.
Kort lontje?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....
Die trap was ook niet nodig inderdaad. Daarom werd het ook een schoppartij, je komt toch voor je maten op als ze aangepakt worden. Maar hij zei zelf later ook dat het stom was om die vent te poorten want er was gewoon helemaal niks aan het handje tot dat moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik weet niet hoorPoorten is misschien lullig, maar iemand op z'n knie trappen, moeten ze bij mij echt niet flikken. Ik moet het ook niet zien gebeuren. Knieproblemen zijn kut, kun je je hele leven mee zitten en als je knie stuk is, is hij Stuk.
Dan nog zijn zij de übertrieste ontspoorde flapdrollen en niet je teammaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....
Ja sommige van hun wel. Op zich is het geen foute vereniging maar als er 1 ontploft dan ontploft de rest ook... clusterbommenvereniging zeg maar....quote:
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan nog zijn zij de übertrieste ontspoorde flapdrollen en niet je teammaat
Doet zo'n vereniging dan niets aan dat soort leden?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja sommige van hun wel. Op zich is het geen foute vereniging maar als er 1 ontploft dan ontploft de rest ook... clusterbommenvereniging zeg maar....
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.
Ze zijn ook ambulant van club zeg maar......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet zo'n vereniging dan niets aan dat soort leden?
Dat zou betekenen dat zij, door hun reputatie de tegenstanders onder druk zetten. "Daag ze maar niet uit want dan flippen ze." Lekker dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar dat wisten we al voor we tegen ze moesten spelen. Je moet dan natuurlijk niet gaan lopen uitdagen.
En wat doet de KNVB?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zijn ook ambulant van club zeg maar......
Soms wel. Maar nu was er niks aan de hand eigenlijk. We waren aan het winnen en er werd wel fel gespeeld maar niet onsportief. Naar mate wij meer scoorde begonnen ze wel harder te spelen en meer op elkaar te schelden dat wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat zij, door hun reputatie de tegenstanders onder druk zetten. "Daag ze maar niet uit want dan flippen ze." Lekker dan.
Helaas niks....die clubs kunnen een boete krijgen maar er is nog geen zwarte lijst van spelers/teams. Dat zou denk ik wel een oplossing zijn.quote:
Sommige gasten hebben zeer veel moeite met incasseren.... als je uitdeelt moet je ook wel eens wat kunnen incasseren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in.
Ik kwam een keer te laat met een tackle tegen zo'n team, overtreding, ik kreeg geel, terecht, maar ik stond op, die tegenstander ook, geeft mij een klap en ik lig weer
Je zou toch denken dat er ondertussen een landelijk register is van dit soort "spelers"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas niks....die clubs kunnen een boete krijgen maar er is nog geen zwarte lijst van spelers/teams. Dat zou denk ik wel een oplossing zijn.
Dat zou inderdaad wel moeten. Alleen zo kun je de boosdoeners in kaart brengen en ze aan de schandpaal nagelen. In elke sport moet dat dan gaan gebeuren. Want anders gaan die eikels dus in andere takken van sport lopen klieren.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er ondertussen een landelijk register is van dit soort "spelers"
Ofyles en Etcie kunnen samen wel iets moois opzetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel moeten. Alleen zo kun je de boosdoeners in kaart brengen en ze aan de schandpaal nagelen. In elke sport moet dat dan gaan gebeuren. Want anders gaan die eikels dus in andere takken van sport lopen klieren.....
ja alleen vrees ik dat we dan de PVDA en Groen Links over ons heen krijgen want kom niet aan mensen hun privacy.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ofyles en Etcie kunnen samen wel iets moois opzetten.
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......quote:
Eén tweetje met Geenstijl dan? Die plaatsen het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ja alleen vrees ik dat we dan de PVDA en Groen Links over ons heen krijgen want kom niet aan mensen hun privacy.....
Er had geen FAIL moeten staan maar FAT.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......
Ik denk dat Henk Kesler te druk is met zelfverrijking van zichzelf en andere bonzen. Wat een corrupte geldwolf is hij toch ook.quote:
Goed idee. Ik zal dat idee aan de KNVB voorleggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén tweetje met Geenstijl dan? Die plaatsen het wel.
Moet ze doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........
Ja inderdaad. Het arme kind kan het ook niet helpen eigenlijk. Die ouders van haar moeten een grote stempel met FAIL op hun voorhoofd.......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er had geen FAIL moeten staan maar FAT.
Ik vraag me af waarom ik nog verliefd op haar was...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh ik hoor Femke Halsema al briesen........
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ze doen.Dan plaatsen ze die naaktfoto van haar weer.
Ik sla beleefd overquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hopelijk niet gefotosoept, maar een echte.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ze doen.Dan plaatsen ze die naaktfoto van haar weer.
Ik gok dat ie gesoept is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk niet gefotosoept, maar een echte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
ik wil haar moeder niet zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach zo jong en dan al zo'n chagrijnige kop......
Dat zal helaas het geval zijn, maar als het niet gesoept is ren ik vlug naar de eerste de beste Gall & Gall om een fles absint achterover te drukken.quote:
Je blijft toch echt die foto zien als je na het drinken een oor met een mes te lijf gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zal helaas het geval zijn, maar als het niet gesoept is ren ik vlug naar de eerste de beste Gall & Gall om een fles absint achterover te drukken.
Ja van die zelfgestookte rum of vodka.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je blijft toch echt die foto zien als je na het drinken een oor met een mes te lijf gaat.
Is er geen drankje met verlies van gezichtsvermogen na het drinken?
Natuurlijk, de huisgestookte Russische aardappel vodka!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja van die zelfgestookte rum of vodka.....
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Natuurlijk, de huisgestookte Russische aardappel vodka!
Etcie heeft geen douche?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar daarmee zie je, ruik je, etc. niets meer.
Zonde van het bier maar zij is wel in één keer goed nat.quote:
Ik vind het terecht dat de overheid ingrijpt. Te gek voor woorden dat een 13 jarige alleen de wereld rond gaat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben jullie hier een mening over?
Ik vind het Nederland op zijn smalst.![]()
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_rond_jonge_zeilster
Een kind zo jong alleen de wereld rond laten zeilen? Vind ik niet een bijster puik plan.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Op het maken van een flauwe grap!quote:
Tja... op zich moet ze het zelf weten, maar ik zou als ouder mn kind van 13 jaar dat niet alleen laten doen. Als hij/zij 17-18 is, geen probleem en vooral zoveel mogelijk ontdekken. Ik vind 13 wel iets te jong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ringloos is het mooistequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:53 schreef Soempie het volgende:
Poorten is toch gewoon door de benen schieten? Ik begrijp niet wat daar erg aan is? Juist machtig mooi als dat lukt.En te triest voor woorden als iemand anders daar zo giftig op reageert.
Ach het is een vorm van vernederen en kleineren. Het is dus niet de daad maar de lading die zulke reacties losmaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:53 schreef Soempie het volgende:
Poorten is toch gewoon door de benen schieten? Ik begrijp niet wat daar erg aan is? Juist machtig mooi als dat lukt.En te triest voor woorden als iemand anders daar zo giftig op reageert.
Giel vannacht, Gerard pas vanaf maandag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles; Zijn Giel en Gerard er vannacht eigenlijk weer?
Poorten is inderdaad ooit bedacht om slim de bal te spelen maar al snel werd het meer een vernedering dan een slimme manier van spelen. Ik denk dat je moet voetballen om die lading te snappen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:02 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp niet waarom het vernederend is? Die ander moet z'n benen gewoon niet te ver uit elkaar doen.Als ik een aanval heb met volleybal en ik sla tussen het blok door, dan is het gewoon dom van de tegenstander, maar superhandig voor mij. Daar vergelijk ik het dan mee.
Handig om er op die manier langs te kunnen, daar is het gaatje toch?
![]()
Echt kinderachtig dat het blijkbaar als vernederend wordt gezien. Ik zou mezelf voor m'n kop slaan als het me zou gebeuren, maar zeker niet de tegenstander.
poorten zonder de benen van de tegenstander te raken met de balquote:
Klopt 22 man die door weer en wind achter een leren knikker aan rennen om hem te bemachtigen en als je hem hebt dan speel je hem weer af......quote:
Bij handbal is het vernederend als het de tegenstander lukt om tijdens jouw aanval de bal te kapen tussen 2 spelers in (dus tijdens een pass) en dat er daarna een break gelopen kan worden en er wordt gescoord. Je hoort zelden dat er iemand voor op z'n neus wordt getimmerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Poorten is inderdaad ooit bedacht om slim de bal te spelen maar al snel werd het meer een vernedering dan een slimme manier van spelen. Ik denk dat je moet voetballen om die lading te snappen.
Ik denk dat je een plaat voor je kop moet hebben om het als een zodanige vernedering te zien dat je vervolgens iemand anders verrot trapt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Poorten is inderdaad ooit bedacht om slim de bal te spelen maar al snel werd het meer een vernedering dan een slimme manier van spelen. Ik denk dat je moet voetballen om die lading te snappen.
Ik zeg ook niet dat iemand schoppen ivm die vernedering goed is. Het is verschrikkelijk. Maar het doel van een poortje is hoe dan ook om te vernederen en dat valt bij sommige wel eens verkeerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij handbal is het vernederend als het de tegenstander lukt om tijdens jouw aanval de bal te kapen tussen 2 spelers in (dus tijdens een pass) en dat er daarna een break gelopen kan worden en er wordt gescoord. Je hoort zelden dat er iemand voor op z'n neus wordt getimmerd
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik snap op zich de lading wel. Als je verkeerd staat en de tegenstander staat al ernorm voor en speelt dan op zo'n manier de bal, dan laten ze nog eens extra merken: losers.![]()
Maar om daar dan zo'n big deal van te maken.Misschien had ik man moeten zijn om dat te begrijpen.
Testosteron! Dat is het natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik snap op zich de lading wel. Als je verkeerd staat en de tegenstander staat al ernorm voor en speelt dan op zo'n manier de bal, dan laten ze nog eens extra merken: losers.![]()
Maar om daar dan zo'n big deal van te maken.Misschien had ik man moeten zijn om dat te begrijpen.
maar die ouders hebben er geen probleem mee (als ik het goed begrepen heb heeft ze de eerste 7 jaar van haar leven ook op een zeilboot met haar ouders de wereld rond gezeild)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... op zich moet ze het zelf weten, maar ik zou als ouder mn kind van 13 jaar dat niet alleen laten doen. Als hij/zij 17-18 is, geen probleem en vooral zoveel mogelijk ontdekken. Ik vind 13 wel iets te jong.
Nee hoor, het is gewoon triestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik het goed vind dat je dan iemand schopt. Maar ik probeer de situatie uit te leggen waarom soms zo'n reactie tot stand komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je een plaat voor je kop moet hebben om het als een zodanige vernedering te zien dat je vervolgens iemand anders verrot trapt.
Ciao Cobraquote:
Ik ben ook altijd kwaad op mij zelf als ik in een schijnbeweging trap en gepoort wordt. Je doet zelf inderdaad iets verkeerd. Als ik tijdens kickboksen vroeger KO werd geslagen dan was het ook mijn eigen schuld en ging ik niet in de kleedkamer nog even verhaal halen.... Ik had gewoon verloren... live with it.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dat was dus precies wat ik bedoelde. Als je met volleybal een blok zet is het ook 'vernederend' als iemand tussen je twee handen doorslaat. Helemaal als hij dan dood op de grond voor je voeten valt.
Maar dan heb ik eerder zelf zoiets van:, dan dat ik een trap onder het net door geef.
Dit is een leuke:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd kwaad op mij zelf als ik in een schijnbeweging trap en gepoort wordt. Je doet zelf inderdaad iets verkeerd. Als ik tijdens kickboksen vroeger KO werd geslagen dan was het ook mijn eigen schuld en ging ik niet in de kleedkamer nog even verhaal halen.... Ik had gewoon verloren... live with it.
Kick and rush......quote:
Ja kinderachtig is het natuurlijk wel van die kerel. Het ergste is nog dat hij dus een dikke 50 plusser is.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:20 schreef Soempie het volgende:
mr-a, dat begrijp ik wel. Gelukkig dat je het niet 'normaal' vindt.![]()
Alleen ik snap niet dat het niet gezien wordt als: goed gespeeld/ scherp om vervolgens te denken: potver, ik had zelf beter op moeten letten.![]()
Maar dat poorten was dus alleen voor de vernedering. Zelfs dan heb ik zoiets van: had die tegenstander maar beter moeten zijn. Blijkbaar had jouw teamgenoot er ook makkelijk omheen kunnen spelen. Ik zou me eerder gelaten voelen, dan agressief als mij dat zou overkomen.
Bigger picture ok, maar dan 5 jaar later. Als ze de leerplicht er op heeft zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Het zeilmeisje is ook Nederland op z'n smalstJa, ze moet naar school. Tuurlijk moet ze naar school. Maar ze kan in mijn ogen ook best wel leren op die trip rond de wereld. Het is misschien de enige kans die ze krijgt om dat te doen. Iets met bigger picture enzo? Vind ik hoor
50plussers die in een park spelen zorgen voor andere problemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja kinderachtig is het natuurlijk wel van die kerel. Het ergste is nog dat hij dus een dikke 50 plusser is.....![]()
Ik denk dat ik voor die leeftijd al gestopt ben en dan alleen nog maar in het park speel....
Hier ook. Duurde zo'n 30 minuten voor ik weer contact had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Fok! lag eruit...
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Wat een schijt website heeft lowlands zeg.
At your service: http://lowla.nl/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
Die irritante drag & drop menu's enzo... totaal onoverzichtelijk. Heb een kwartier moeten zoeken naar een fatsoenlijk programmaboekje.
En zo hadden ze dus die officiële site moeten maken...!quote:
maar we leven weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
En bijna weer 1,5 uur offline.Gaat lekker met FOK!
Dat dacht ik om 23.50 ook.quote:
Een eigen AKQ (SC) forum?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat wordt binnenkort een ander forum uitzoeken of eentje aanmaken.
Ik moet nog voorbereidingen treffen wat betreft het technische gedeelte, daarna staat niets me meer in de weg.quote:
Verras ons.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog voorbereidingen treffen wat betreft het technische gedeelte, daarna staat niets me meer in de weg.
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar nu leven we echt weer
Ik ook niet. Ik zat meer weer eens de JK wedding te kijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ja, ik nog steeds.
Word ook niet echt warm van Roosmarijn.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
50plussers die in een park spelen zorgen voor andere problemen.
Zo werken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4. Weekend of werken?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeel
Juist, Een afspraak bij de bank/dokter/tandarts kost gewoon geen verlof.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
DAt vond ik ook wel een voordeel in de periode dat ik in de ploegendienst heb gewerkt. Je kon de stad in op de rustigere momenten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En zo hadden ze dus die officiële site moeten maken...!
Als ik een webdesigner op mn werk zo'n draak van een site zie maken als die van lowlands, poep ik in zijn koffie.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:33 schreef Etcetera het volgende:
We hadden vannacht in de kroeg bedacht om naar DelfSail te gaan. Parkeren kosten 10 euro![]()
![]()
We hadden vanochtend bedacht om niet naar DelfSail te gaan.
Er ligt wel een mooie vloot tallships.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dat mag ik mn moeder wel eens gaan vertellen, die willen zondag en maandag daarheen, maar dan kunnen ze toch echt beter de trein pakken denk ik!
Idem. Zo leuk dat ik er nog steeds aan zit te denken om een flinke reis met de "Europa" te maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben al op een redelijk aantal van die schepen geweest. Blijft leuk
Rond dit tijdstip was ik bijna weer wakker door Lennon. Heb nog overwogen om Lennon maar voor de tv te zetten en ikzelf achter de pc. Maar gelukkig was een fles een oplossing en lag ik 45 minuten later weer te slapen.quote:
Een fles jenever?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip was ik bijna weer wakker door Lennon. Heb nog overwogen om Lennon maar voor de tv te zetten en ikzelf achter de pc. Maar gelukkig was een fles een oplossing en lag ik 45 minuten later weer te slapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat staat redelijk zeker op mijn planning voor dit jaar
Ohquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nee, toch maar een fles met voeding/melk.
Dat hou ik even in gedachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog niet, maar de kans dat is redelijk groot.
Als je er meer van wil weten pm maar
Geeft niet hoor. Had gekund, maar ja lijkt me niet zo verstandig. Ik hou het wel bij toetjes en diksap.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Had gekund, maar ja lijkt me niet zo verstandig. Ik hou het wel bij toetjes en diksap.
Thx. Dat worden heel wat uurtjes leesplezier straks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Om je alvast op weg te helpen
http://www.tallshipthalassa.nl/index.php?id=2&L=0
http://www.tallshipastrid.nl/index.php?page=7&lang=nl
http://www.swanfanmakkum.nl/
http://www.lehmkuhl.no/eng/index.cfm
http://www.starclippers.com/index_en.html
http://www.stadamsterdam.nl/
http://www.schoonerlinks.com/
http://www.sarahvorwerk.com./
http://www.oosterschelde.nl/
http://www.schoonerman.com/
http://www.frisian-sailing.com/
http://www.egberdina.nl/
http://www.eendracht.nl/nl
http://www.zeilbrik.org/
http://www.picton-castle.com/
http://www.barkeuropa.com/
http://www.atseasailtraining.com/avontuur.php
http://www.annemargaretha.nl/
Echt niet. Dat gaat erg leuk worden..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Zo C4, jij hoeft je vandaag niet te vervelen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, al hard aan het lezen?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra is dus de komende 3 dagen zoet!
Wat doet zo'n weerstain?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Net een aardigheidje voor m'n ouders gekocht: een Grunneger Weerstain
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:58 schreef Etcetera het volgende:
Het weer aangevenEen paar van de teksten (in het Nederlands): als de steen beweegt, waait het. Als de steen wit is, sneeuwt het. Als de steen helemaal wit is, vriest het. Is de steen weg: steen gestolen.
Ik hou het in de gaten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die is er vast (volgens mij heb ik her en der al meerdere varianten gezien
Tering, wat is FOK traag zeg.
Die kun je ook niet zo makkelijk jatten denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
niet te vertrouwen, die leu in Twentequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kun je ook niet zo makkelijk jatten denk ik.
Die is Drents, niet Twentsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
Die uit Twente wel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:21 schreef Neleos het volgende:
Die leu uit Drenthe zijn inderdaad niet te vertrouwen, uiteraard.
Die past niet in de tuinquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Twentse is wat groter
[ afbeelding ]
Zeker wel. Je kunt hier rustig je fiets of auto niet op slot doen en niemand zal er aan zitten. Iedereen heeft hier ook altijd dag en nacht de voordeur open staan, zeker in de zomer. Eris hier eigenlijk helemaal geen criminaliteit.quote:
Helaas post je dit nu op een openbaar forum dus over een half uur wel......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker wel. Je kunt hier rustig je fiets of auto niet op slot doen en niemand zal er aan zitten. Iedereen heeft hier ook altijd dag en nacht de voordeur open staan, zeker in de zomer. Eris hier eigenlijk helemaal geen criminaliteit.
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas post je dit nu op een openbaar forum dus over een half uur wel......
Staat je fiets er nog?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.
Dan zou ik even bellen...ook om te checken of ze je ouders ook niet gejat hebben.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet ik niet, die heeft een lekke band. Die heb ik gister bij mijn ouders gedropt.
Ik kan sowieso niet komen, ik behoor momenteel tot één van de 'Bundesliga-reporters'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee. Nu komen al die randstedelingen de serene rust verstoren.
Jij maakt het wel heel spannend nu.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zou ik even bellen...ook om te checken of ze je ouders ook niet gejat hebben.....
Ohja? Voor de ARD?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet komen, ik behoor momenteel tot één van de 'Bundesliga-reporters'.
Het is hier ineens een stuk rustiger.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel spannend nu.
meld je als begeleider voor dat dertienjarige zeilstertje......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi hoor al die schepen.![]()
Ik krijg meteen zin om een lange tocht te boeken.
Hoe ziet ze er uit?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
meld je als begeleider voor dat dertienjarige zeilstertje......
Anders gaan er nog meer van de SC mee.... kunnen we gelijk PS opzoeken in Amerika! Wij zijn dan voor de beveiligingquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit?
Ik denk dat zij 20 keer zo goed kan zeilen als ik.![]()
Ik vind zeilen schitterend, maar dan vooral op grote schepen. Twee- of driemasters. Maar wel met een goede kombuis en wat mogelijkheden tot relaxen aan boord (lees: bar)
Elke piraat die ook maar aan ons schip denkt blazen we uit het water. En SCers die zich aan boord misdragen...... kielhalen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders gaan er nog meer van de SC mee.... kunnen we gelijk PS opzoeken in Amerika! Wij zijn dan voor de beveiliging
Of met de kat-met-negen-staarten.......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke piraat die ook maar aan ons schip denkt blazen we uit het water. En SCers die zich aan boord misdragen...... kielhalen!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of met de kat-met-negen-staarten.......
Lijkt me juist dat ze dan nog wel wat meer hadden kunnen vragen hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ja, maar ik vind het belachelijk veel. Dan wordt het een principe kwestie zeg maar. Dat ze parkeergeld vragen snap ik, maar als je ziet hoeveel mensen er op DelfSail afkomen, dan hadden ze ook wel iets minder kunnen vragen
Ik heb echt het idee dat fok niet draait op een fatsoenlijke server maar op een telraampje en een hamster die in zo'n molentje staat te rennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Gaat trouwens weer lekker met FOK. Bijna 4 uur down geweest.
Iemand een stok in het hamsterrad gestoken ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste gerucht in FB is dat het een hekkert was.
Nee, iets met een gat in de beveiliging en het vinden van een file met alle user gegevens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Iemand een stok in het hamsterrad gestoken ?
Fok had gewoon vriendjes moeten blijven met tweakers.netquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, iets met een gat in de beveiliging en het vinden van een file met alle user gegevens.
Nog een klein uurtje en dan weer naar huis.quote:
Ow dat is lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje en dan weer naar huis.
Jenever doet wonderen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lekker
Ik ga denk ik zo nog even op de bank een serie kijken en dan naar bed. Hopelijk blijft Lennon vanavond en vannacht rustig doorslapen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
Omg 22:00 alweer.
* Whiteguy sluit partypoker en haast zich naar de kroeg![]()
idd ook een van mijn vakanties (maar dat had je waarschijnlijk al geraden).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe ziet ze er uit?
Ik denk dat zij 20 keer zo goed kan zeilen als ik.![]()
Ik vind zeilen schitterend, maar dan vooral op grote schepen. Twee- of driemasters. Maar wel met een goede kombuis en wat mogelijkheden tot relaxen aan boord (lees: bar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |