Dat zou voor tong geweldig zijn. 24 uur per dag fokken waarvan 8 uur betaald.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een baan bij fok?
z'n pc was laatst toch stuk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft hij nog een leven buiten fok dan
Prettige vakantie Red en familie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef iamredleader het volgende:'navond
vakantie
Zal dus de komende 3 weken af en toe even langsslingeren, maar de bedoeling is zo min mogelijk achter de computer en zo veel mogelijk tijd met het gezinnetje
Lowland-gangers: veel plezier (maar jullie zijn er al, en het zal vast wel goed komen)fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
z'n pc was laatst toch stuk?
is vast toen gebeurd
veel plezierquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:39 schreef iamredleader het volgende:'navond
vakantie
Zal dus de komende 3 weken af en toe even langsslingeren, maar de bedoeling is zo min mogelijk achter de computer en zo veel mogelijk tijd met het gezinnetje
Lowland-gangers: veel plezier (maar jullie zijn er al, en het zal vast wel goed komen)fijn weekend allen
holaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond mensen
Red hele fijne vakantie toegewenst!
leuker dan kassameisjes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal nooit kunnen wennen aan een ziekenhuis.....Misschien komt het ook wel door de reden.... Maar er lopen wel leuke verpleegsters zeg.![]()
![]()
Zo ver wil ik nog net niet gaan....maar wel leuke meiden. Helaas valt het denk ik niet zo goed dat je ze gaat versieren terwijl je op bezoek bent bij iemand die opgegeven is.....quote:
Volgens mij wel.quote:
quote:
Je moet dan ook je tongtong beter africhten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Klik per abuis op dit topic. Zie ik dat ze over me aan het roddelen zijn![]()
Dat is vroeg, die hebben wij volgende week zondag pasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Raak kindercola.
Red, hele fijne vakantie!!
Zo kan weer eventjes zitten... zo nog even de buggy in de auto gooien en de tassen inpakken voor morgen. Morgenvroeg om 8:45 uur verzamelen bij de kantine van voetbaljippie voetbal en weekend. .. 1e bekerwedstrijd van Twan dit seizoen.
Ja, dat vond ik ook. Het zou volgens mij ook eerst de 29e beginnen, maar waarom het nu een week eerder is, weet ik niet. Vooral het tijdstipquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is vroeg, die hebben wij volgende week zondag pas
Dan lijkt het me wel een behoorlijke onderneming inderdaad, zeker zo vroegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Het zou volgens mij ook eerst de 29e beginnen, maar waarom het nu een week eerder is, weet ik niet. Vooral het tijdstipen nu Peace er niet is, moet Lennon gewoon mee, dus iedereen om kwart voor 9 kant en klaar in de auto.
voor ons is dat ook lekker oefenen idd, maar 2 jaar terug kwamen we vrij ver, moesten we tegen het 2e team van een 3e klasser, dat is dan wel weer heel tof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Wij moeten geloof ik pas over twee weken aantreden..... Die bekermatches beschouwen we als oefenwedstrijden.....
Ach ze hoeven pas om 10 uur te spelen, redelijk in de buurt, dus dat komt wel goed. Had graag pas om kwart over 9 weg willen gaan, maar de 1e wedstrijd van dit team en de leider wilde daarom graag wat eerder verzamelen. Maar vroeg is het wel. Ik kan wel wennen, alle thuiswedstrijden zijn ook om 9 uur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel een behoorlijke onderneming inderdaad, zeker zo vroeg
Ik kan de 2e bekerwedstrijd lekker op de fiets, aangezien ik dan tegen de club uit mn eigen dorp moetom 7 uur 's avonds
Vorig jaar is een bekerwedstrijd van ons uitgelopen op een flinke schoppartij in de modder.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor ons is dat ook lekker oefenen idd, maar 2 jaar terug kwamen we vrij ver, moesten we tegen het 2e team van een 3e klasser, dat is dan wel weer heel tof.
We verloren met 3-1 maar waren de morele winnaar
Ah, het al oude sportieve voetbal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorig jaar is een bekerwedstrijd van ons uitgelopen op een flinke schoppartij in de modder.....![]()
Wel gewonnen maar ten koste van 3 rode kaarten en een aantal blessures......
Dit keer was een van mijn ploeggenoten nog de aanstichter ook.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het al oude sportieve voetbal.
Met als gevolg een levenslange schorsing?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit keer was een van mijn ploeggenoten nog de aanstichter ook.....
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met als gevolg een levenslange schorsing?
Voetbal is toch een non-contact sport?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....
Gezellig he, ik ben in m'n leven 2 keer op m'n bek geslagen, 2 keer op het veldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, het al oude sportieve voetbal.
Nee.... ik houd ook wel van fel duelleren en hard spelen maar wel meestal fair! Na trappen ofzo vind ik niet kunnen. Maar poorten is ook onsportief!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal is toch een non-contact sport?
Het zal me niets meer verbazen als Stanislav Bernikov een privéleger een voetbalveld afstuurt om een half elftal bewusteloos te slaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gezellig he, ik ben in m'n leven 2 keer op m'n bek geslagen, 2 keer op het veld
Als je iemand poort zet je iemand wel mooi voor lul ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... hij dacht dat het leuk was om zijn directe tegenstander te poorten.... nooit een goed idee....... kwam hem dus op een keiharde trap op zijn knie te staan....
Een fel duel kan toch ook zonder lichamelijk contact? Of is dat niet "sportief" genoeg?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.... ik houd ook wel van fel duelleren en hard spelen maar wel meestal fair! Na trappen ofzo vind ik niet kunnen. Maar poorten is ook onsportief!
Wat mijn ploeggenoot deed was onnodig.. met 5-1 voorstaan met nog zo'n 20 minuten te spelen. We hadden die gasten in onze zak zitten en zij vonden het wel best. Dan slaat door zo'n actie dus de vlam in de pan en wordt het een schoppartij.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je iemand poort zet je iemand wel mooi voor lul ja.![]()
Maar om dan direct op z'n knieen te trappen.
Misschien wel maar er is niks mis met een beetje schouder tegen schouder duelleren om een bal. Je moet alleen niet met de instelling in het veld lopen dat je ten koste van alles wil winnen en verliezen erger is dan sterven.... Wat helaas te veel mensen hebben.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een fel duel kan toch ook zonder lichamelijk contact? Of is dat niet "sportief" genoeg?
Dat is wat ik dan ook jammer vind aan het voetbal. Het is al jaren niet meer het gezellige spelletje wat het ooit was. Binnen en buiten het veld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel maar er is niks mis met een beetje schouder tegen schouder duelleren om een bal. Je moet alleen niet met de instelling in het veld lopen dat je ten koste van alles wil winnen en verliezen erger is dan sterven.... Wat helaas te veel mensen hebben.....
Snooker?? Hmm nee, dat vind ik dus echt niets aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal me niets meer verbazen als Stanislav Bernikov een privéleger een voetbalveld afstuurt om een half elftal bewusteloos te slaan.![]()
@Diaan73: Snooker, is dat geen optie?
Daarom speel ik het het liefst op een mooie donderdag zomeravond in het parkje met mijn maats. Hoewel we soms best wel eens ons ongenoegen laten blijken naar elkaar toe, wordt het nooit vervelend. lol is het enige dat telt op zo'n avond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wat ik dan ook jammer vind aan het voetbal. Het is al jaren niet meer het gezellige spelletje wat het ooit was. Binnen en buiten het veld.
wat je ploegmaat doet is misschien niet helemaal netjes, maar dat is wel het spelletje, de reactie daarop is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat mijn ploeggenoot deed was onnodig.. met 5-1 voorstaan met nog zo'n 20 minuten te spelen. We hadden die gasten in onze zak zitten en zij vonden het wel best. Dan slaat door zo'n actie dus de vlam in de pan en wordt het een schoppartij.....
Klopt maar het was een ploeg die een mix is van ambulante lieden (marktkooplui, taxichauffeurs etc.) op zich geen kwade lui maar als je ze kwaad maakt dan is de boot ook goed aan.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat je ploegmaat doet is misschien niet helemaal netjes, maar dat is wel het spelletje, de reactie daarop is te triest voor woorden.
Dat klinkt al stukken beter dan wedstrijden waar tal van kaarten uitgereikt worden en blessures ontstaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom speel ik het het liefst op een mooie donderdag zomeravond in het parkje met mijn maats. Hoewel we soms best wel eens ons ongenoegen laten blijken naar elkaar toe, wordt het nooit vervelend. lol is het enige dat telt op zo'n avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |