Ow dat valt inderdaad wel mee. Groei je niet dicht met al dat eten dan? Of ben je zo'n type die alles kan blijven eten en gewoon slank blijft?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2 x in de week in de baas haar tijd wat sporten. Verder blijft het alleen bij de beweging die ik oppik tijdens het werken.
Het laatste. Ik ben al jaren 75 kilo bij 186cm.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat valt inderdaad wel mee. Groei je niet dicht met al dat eten dan? Of ben je zo'n type die alles kan blijven eten en gewoon slank blijft?
Volgens de laatste testen waren alle waardes nog goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over dichtgroeiende bloedvaten enzo
Let je daar wel op Cobra?![]()
Je hoeft PS pas volgende week uit te zwaaien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hiet nog de groeten van nog een ander kantoor (Schiphol dit keer)
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hiet nog de groeten van nog een ander kantoor (Schiphol dit keer)
Veel plezier PS!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze heeft EINDELIJK gebeld. ben weg
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze heeft EINDELIJK gebeld. ben weg
heerlijk lijkt me dat...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het laatste. Ik ben al jaren 75 kilo bij 186cm.![]()
Alleen het Heineken gezwel begint zich wat te ontwikkelen.
Daarom ben ik ook blij dat bij mij de gemeten waardes in orde zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat...dat is bij mij niet het geval.
En inderdaad die bloedvaten is ook zoiets. Mn broertje van 33 heeft vorig jaar een hartinfarct gehad, de kransslagader was dicht geslibd en hij heeft nu een stent.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat bij mij de gemeten waardes in orde zijn.
(Voorlopig) dus nog heerlijk genieten van al het lekkers.![]()
quote:Ik ga naar mijn werk. Tot straks
Maakte hij dan een privé Fokke en Sukke voor mensen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
soms zijn ze erg leuk. Vorig jaar was de tekenaar op Lowlands.
Nee het ging over Gorilla wat in de Volkskrant staat. Er kwamen 4 bekende Nederlanders daarover praten. Zij behandelden ieder een eigen thema ondersteund door de tekeningen van Gorilla. Hij was er dan één van. De anderen waren: Leon Verdonschotquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakte hij dan een privé Fokke en Sukke voor mensen?
Leon Verdonschot compenseerde dat dubbel en dwarsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:08 schreef Cobra4 het volgende:
De aanwezigheid van Agnes Kant is voor mij al genoeg daar niet bij te willen zijn.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leon Verdonschot compenseerde dat dubbel en dwarsDie man is echt geweldig!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net te horen da tik naar huis mag... dus nu afsluiten en tot later![]()
Vroeg weekendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg net te horen da tik naar huis mag... dus nu afsluiten en tot later![]()
Tuurlijk:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Lukt het zo
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Heb je haar vacht wel voor LB achtergelaten![]()
En dan ga je ook nog schapenvlees etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zeker nog eens online via justeat.nl bestellen bij New York pizza.![]()
Ik had een large pizza besteld. Maar door een foutje hadden ze eerst een medium gemaakt.
Omdat het afleveren nu iets langer duurde (10 minuten) heb ik de medium pizza gratis er bij gehad.
Oh dan moet het wel goed komen met die truiquote:
Als het beest niet te oud is wel. Anders is het vlees niet te vreten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan ga je ook nog schapenvlees eten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik zat het ook te typen en ik dacht bij mezelf 'volgens mij wordt lamsvlees veel vaker gegeten dan schapenvlees'
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Lukt het zo
quote:
Zoon/dochter kreeg van papa de opdracht om het bord te veranderen. En dat heeft ze gedaan. Door erop te zetten dat ze het bord moest veranderen. En ik betwijfel of ze dát op het bord moest zettenquote:
En aan de smiley te zien was het tong80.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoon/dochter kreeg van papa de opdracht om het bord te veranderen. En dat heeft ze gedaan. Door erop te zetten dat ze het bord moest veranderen. En ik betwijfel of ze dát op het bord moest zetten
heeft hij nog een leven buiten fok danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En aan de smiley te zien was het tong80.
Blijkbaar........quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft hij nog een leven buiten fok dan
het schijnt dat hij werk heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft hij nog een leven buiten fok dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |