I quit drugs..... iets met antidepressiva enzo en dat dat niet zo goed is met drugsquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:44 schreef wallofdolls het volgende:
Je weet dat speed dezelfde uitwerking heeft... daar hoef je geen recept voor te hebben
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
I quit drugs..... iets met antidepressiva enzo en dat dat niet zo goed is met drugs
Ik bedoel... AD zijn ook gewoon drugs. Het is echt niet zo dat je iets heel gezonds inneemt.quote:Drug
Woordenboek:
zelfstandig naamwoord
1. medicijn
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
![]()
Antidepressiva = medicijn
Drug
Woordenboek:
zelfstandig naamwoord
1. medicijn
Haha nee, maar dat doe je met je medicijnen toch ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe mij maar een flinke lijn speed dan
reguleren is voor mietjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Haha nee, maar dat doe je met je medicijnen toch ook niet? Je moet t wel reguleren. Maar waar ik meer op doel is dat er in de psychiatrie onderscheid wordt gemaakt tussen drugs en medicijnen terwijl ze hetzelfde doen
Oeoeoequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben het er grotendeels wel mee eens ja. 2x15 glazen dronk ik volgens mij ook wel toen ik studeerde en ook daarna dronk ik nog heel veel. ben duidelijk minder gaan drinken sinds ik aan de AD zit maar ook sindsdien nog 1 of 2 keer best wel bezopen geweest (en daar weer zo van geschrokken dat ik nu weer nauwelijks meer iets drink)
Wat mij belangrijk lijkt voor jou is om voor jezelf goed na te gaan of je voldoende motivatie hebt om nauwelijks of niet meer te drinken en de psych daarvan de overtuigen en te bewijzen. en als het goed is zou juist ritalin je daarbij ook moetne helpen. En ga voor jezelf ook na of je van jezelf weet dat je bijv van drank afblijft als je weet dat het redelijk gevaarlijk voor je is.
Ik hoop dat het gesprek vrijdag in ieder geval goed gaat verlopen. sterkte enzo
Ik tel intussen de uren af tot mijn gesprek.nog 4,5 uur
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Thrackan het volgende:
[..]
OeoeoeBen je al zenuwappig aan het worden?
Ik ben wel benieuwd naar mn test morgen, en de uitslag van de hele boel die ik vóór eind deze maand moet gaan krijgen...
Maar je weet het. Wij steunen je, adhd of nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Thrackan het volgende:
[..]
OeoeoeBen je al zenuwappig aan het worden?
Ik ben wel benieuwd naar mn test morgen, en de uitslag van de hele boel die ik vóór eind deze maand moet gaan krijgen...
Misschien moeten we een lifecycletabelletje maken met daarin ieders progressiequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ja brrr zenuwpezenzit te niksen op werk
brrr...
oh edit: en succes jij
(ik ben zo de weg kwijt met wie nou precies waar staat in het diagnose/behandeltraject hier in het topic)
ik ben vóór! is hartstikke handig voor AD(H)D-ers, die onthouden dat anders allemaal nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Misschien moeten we een lifecycletabelletje maken met daarin ieders progressie
Mee eensquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben vóór! is hartstikke handig voor AD(H)D-ers, die onthouden dat anders allemaal niet
hoezo, heb je aan de xtc gezeten dan, dat je een dinsdagdip hebt?quote:
quote:
Nee ik heb gewoon een kutdag, na 3 weken studie er achter gekomen dat het niks voor me is, iedereen is aan het zeiken, het is kutweer, ik ben vanochtend 3 keer over mn nek gegaan van het hoesten en ik had vanmorgen de bus gemist, en moet nog heel veel leren maar ik kan me er niet toe zettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo, heb je aan de xtc gezeten dan, dat je een dinsdagdip hebt?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een kutdag, na 3 weken studie er achter gekomen dat het niks voor me is, iedereen is aan het zeiken, het is kutweer, ik ben vanochtend 3 keer over mn nek gegaan van het hoesten en ik had vanmorgen de bus gemist, en moet nog heel veel leren maar ik kan me er niet toe zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |