quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 29 rompertjes.Paar gekocht en de rest gekregen.
Ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:18 schreef innepin het volgende:
Ssserpente
Vicky, je wast om de drie dagen?Volgens mij doen wij twee wassen per dag en dan nog valt er zowat niet tegenop te wassen, eindeloze stroom aan wasgoed....
met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb 29 rompertjes.Paar gekocht en de rest gekregen.
Dat had ik dus afgelopen woensdag toen ik Op de Dam liep. Ik dacht echt even dat mijn vliezen brakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... ik ben maar wel inlegkruisjes gaan gebruiken sinds een week of 2 ofzo. Regelmatig een schone onderbroek zou hier dan dus betekent hebben dat ik vijf of zes keer op een dag een schone onderbroek aan had moeten trekken. Ik liep hier regelmatig met hele sexy "hebjeinjebroekgezekenofwat?!" plekken rond in mn gewone broeken. Zichtbaar aan de buitenkant dus. En als dat je een paar keer gebeurt in de supermarkt of iets dergelijks dan zijn die inlegkruisjes toch wel fijn
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:38 schreef Stiemie het volgende:
Nou het zijn gewoon voorwerk krampjes hoor. Zo venijnig zijn ze nog nietMaar wel minder handig als je een peuter om je heen hebt die je veel moet tillen enzo. Het echte werk moet nog even wachten. Ben vandaag pas 36wkn en 1 dag.
Hé Troel toch. Hopelijk helpt het wel zodat je je beter in je vel voeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Troel het volgende:
Kleine dienstmededeling overigens:
Voor de mensen die ineens gek opkijken als ik minder online ben: vanwege tegenvallende bloedwaardes krijg ik als het goed is vanaf volgende week maandag dagelijks een infuus met vitamines en mineralen. Dat houdt in dat ik elke dag meerdere uren in het ziekenhuis door zal brengen en dus minder online zal zijn. Als het goed is hoef ik er echter niet te overnachten
Oh ja die kleertjes allemaal van Ssserpente, wow superleukquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:54 schreef Stiemie het volgende:
Klinkt niet verkeerd Ssserpente die dozen met kleertjes!
Huup normaal gesproken doet mijn vriend heel veel hoor nu ik zwanger ben. Het komt nu alleen net lastig uit dat ie een avondje weg is.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hier tenten en inlegkruisjes, al heel erg lang. Vind het anders gewoon niet fris aanvoelen.Net even te veel soms idd.
Pff, net op het softbalveld op een niet handige stoel gezeten... auwie...
Oh trouwens, ik kreeg de vraag: rij jij nog zelf auto dan?
Eh... ja... ik zou eig. niet weten waarom niet.![]()
Vanmiddag goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk, hartje, gewicht, alles goed. Mooie soepele buik. Tot volgende week vrijdag, of eerder natuurlijk als...
Och, 't kan... één perswee en je lanceert je baby op het dashboardquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Volgns mij is er ook nog nooit iemand na 1 wee in een auto bevallen toch?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:15 schreef Reese het volgende:
[..]
Och, 't kan... één perswee en je lanceert je baby op het dashboard
* Reese lurkt verder naar BEebienieuws
Jaja, dat wel, niet dat ze het zelf zo serieus nam in 't beginquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar die was al wel bezig... die wist dat ze 'in labour' was toch?
Voor de dag dat hij thuis zou zijn en niet naar de opvang heb ik een heel fijne oppas geregeld (mijn mams). Dat is ook meteen de dag dat ze de vloerbedekking komen leggen in de kinderkamerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef Sidn3y het volgende:
Troel, elke dag naar het ziekenhuis voor een infuus? En hoelang doe je daar dan over? En hoe doe je dat dan met Ruben?
Haha, dat dacht ik ook bij Hannah... Af en toe een pijnlijke harde buik, dacht ik, meer was het niet. Tot het ineens losbarste en toen was ze er binnen 2 uurquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Lief jullie reacties!
Het is verder nog akelig rustig hoor. De krampjes die langs komen halen het nog niet eens bij menstruatie-pijn dus het kan zomaar nog wel eens lang gaan duren.
Dat zegt niks hoor, ik had bij de bevalling van Tristan eerst niet eens door dat ik al bezig was, het viel me op de terugweg van het ziekenhuis (ik zou ingeleid worden, maar er was geen plek) op, dat die harde buiken toch wel heel regelmatig waren (om de 5 minuten), maar ik voelde nog niet eens menstruatieachtige pijnen erbij. Eenmaal thuis nog een paar uur afgewacht of ie harde buiken bleven, en toen toch maar weer het ziekenhuis gebeld. Ze zeiden dat ik meteen weer kon terugrijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het is verder nog akelig rustig hoor. De krampjes die langs komen halen het nog niet eens bij menstruatie-pijn dus het kan zomaar nog wel eens lang gaan duren.
Oh, daar wil ik er wel eentje van dan!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook bij Hannah... Af en toe een pijnlijke harde buik, dacht ik, meer was het niet. Tot het ineens losbarste en toen was ze er binnen 2 uur![]()
Het kan dus ook ineens heel snel gaan!
Spannend hoor! Succes
Tegenwoordig zijn die grenzen wat opgerekt. Daarom wordt je meestal niet meer getoucheerd als je gebroken vliezen hebt zonder weeen zeg maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
![]()
BE ik wens je een goede bevalling toe!!
![]()
![]()
Wat knap dat je nog post! Ik had ook beloofd dat ik dat zou doen maar dat ging mooi niet door, de ontsluiting ging veels te snel!
Over die 72 uur, ik meende zelfs dat het maar 24 uur is (maar daar weet Poppedein vast meer over).
Of moest je nou als het binnen 24 uur niet geboren is naar het ziekenhuis?
Waarom denk je dat al die net bevallen vrouwen enkel in bed liggen, natuurlijk kun je daar niet mee lopenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
wandelen met een kraamverbandje inkun je lopen met die dingen tussen je benen dan?
![]()
En oeh, als we nou even heel hard doorposten met zn allen met F5-en voor BE enzo dan wordt BEebie vast in Z&G deel 550 geboren, en dan doe ik mijn meisje wel voor deel 555. Goed?
Dat beleid verschilt een beetje per ziekenhuis.. Het is in ieder geval zo dat je 24 uur de tijd hebt om bij je verloskundige (en dus ook evt thuis) te mogen bevallen. Meestal is het dan zo dat je de ochtend na het moment van 24 uur wordt overgedragen aan de gynaecoloog als je dan nog niet goed aan het bevallen bent. Bij ons in het ziekenhuis wachten ze vervolgens na het uitsluiten van complicaties nog 24 uur af alvorens ze gaan inleiden. Dan zit je dus op 48+ uur... Er zijn ook ziekenhuizen die daar vervolgens nog een dag overheen laten gaan en anderzijds ook weer ziekenhuizen die na die eerste 24 uur al door gaan pakken...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
Over die 72 uur, ik meende zelfs dat het maar 24 uur is (maar daar weet Poppedein vast meer over).
Of moest je nou als het binnen 24 uur niet geboren is naar het ziekenhuis?
OMG tralalalalalalala thx voor de infoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die net bevallen vrouwen enkel in bed liggen, natuurlijk kun je daar niet mee lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou het dan hier ook gaan beginnen?
#geen
Je kan ook moeilijk overal op reageren hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:52 schreef het-is-mij het volgende:
@ Troel, ik had nog helemaal niet op je infuus gereageerd,![]()
Maar das wel minder, van de andere kant hopelijk voel je je er beter door en pak je dan ook mooi noodgedwongen je rust meelekker boek mee.
Is het ziekenhuis beetje te doen qua afstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |