Dat zou je wel denken ja. Zal het de volgende keer eens vragen. Niet dat ze het per ongeluk vergeten zijn ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:06 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik mag ook m'n navel niet intrekken van peut. En ik mag niet stilstaan. Erg handig als je wilt koken of strijken uiteraardDat eerst goed staan heb ik ook meegekregen inderdaad. Je moet met je tenen kunnen wiebelen als je rechtop staat en je bovenbeenspieren moeten ontspannen zijn. Wel gek dat er zulke verschillen zijn in de adviezen die we krijgen. Komt dat door de verschillende behandelaars? Ik loop zelf bij een (reguliere) bekkenfysiotherapeut.
Ymme, als jij op basis van je BMI een suikertest gaat krijgen, had je verloskundige dat toch wel al verteld neem ik aan? Wat leuk dat je de 20-wekenecho hebt afgesproken. Zo wordt het langzamerhand toch allemaal een beetje echter, vind je niet?
Ik ga ook voor de sudocrèmequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef het-is-mij het volgende:
@ poppejans, hopelijk is er niets aan de hand.
Wanneer krijg je de uitslag?
@ Huup, hehe, moet wel lachen om het schoonoudershotelverhaal van je
@ Bepanthen, heb hier vlgs mij 2 proeftubes liggen en hier in t dorp zit een kruidvat dus dat is dan ook zo gekocht denk ik.
Voor de billetjes vind de een bepanthen prettig en de ander sudo, heb iig wel vast een pot sudo gehaald, op mn werk gebruiken we dat regelmatig en vind het wel prettig.
@ Verzorgingsproducten, ik had in mijn kraampakket 5 flessen verzorginsproducten van natalis en heb verder ook nog niets gekocht of in huis.
@ Kraamzorgintake, de mevrouw is net weg.
Kreeg een grote big shopper met een leuk knuffeltje, allemaal proefjes, een puzzel en een boel reclameboekjes.
Verder alles doorgenomen, hoefde de kamer niet te zien en is niet over shampoo en tepelcreme begonnen(moest nog wel aan je denken mefke)
Krijg i.p 49u zorg en per ziekenhuisdag gaat er 6 u vanaf, moet w.s. 1 a 2 nachten blijven, ach we zien het wel.
Ehm..........de vk drukte me vorige week op het hart om te bellen bij vochtverlies.
Wat is vochtverlies?
Had straks nl. (1,5 u nadat ik naar toilet was geweest) vocht in mn onderbroek, echt natte plek maar heb je tegen het einde ook meer afscheiding of is dit dan vochtverlies?
Had niet geniest of weet ik veel wat.
Kruidvat ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
wupwup, kruidvat heeft volgens mij geen Bepanthen. Etos wel!
Mijn voorkeur voor bij heel kleine babytjes is duidelijk bepanthen maar sudo is ook prima.
het is ook fijn spul inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:
M. smeerde Amber wel eens helemaal in met sudo als ze een droge huid had, dan was ze ff wit maar de dag erna had ze een hele zachte huid :
Vanaf het moment dat ik positief getest had ging ik uit van wederom 42 weken, gewoon om teleurstelling te voorkomen. Een paar weken terug kreeg ik ineens de kolder in de kop, dacht echt dat ik de 40 weken niet eens zou halen maar dat gevoel is vrij snel weer weggetrokken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes nu ook 40 weken, had je dat verwacht?
Dat wist ik niet. Ga ik dat maar eens proberen. Want na het scheren is het hier altijd een helquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
het is ook fijn spul inderdaad
Ook fijn voor jezelf als je jeuk hebt na scheren oid![]()
Volgens mij reageer je op iemand andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
wupwup, kruidvat heeft volgens mij geen Bepanthen. Etos wel!
Mijn voorkeur voor bij heel kleine babytjes is duidelijk bepanthen maar sudo is ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo 33 weken!
Incantrix 25 weken!
Kers 40 weken!Kersbeeb...geef es het goede voorbeeld aan die van de LLM's!!!
BJ Migraine, getver! Rustig aan doen maar vandaag.
Ca.ra, 4 september is wel erg lang, maar rekentechnisch gezien kan het bij mij. Ben dan 41 + weken. Maar kwil niet zo lang wachten hoor!
Poppejans, wanneer krijg je de uitslag?
Lijnloos nog veel plezier op Lowlands!![]()
Hé BE vervelend zeg![]()
Volgende week zijn we met een grote groep melders, jay!
Fijne dag allemaal
#geen
nou... ik ben maar wel inlegkruisjes gaan gebruiken sinds een week of 2 ofzo. Regelmatig een schone onderbroek zou hier dan dus betekent hebben dat ik vijf of zes keer op een dag een schone onderbroek aan had moeten trekken. Ik liep hier regelmatig met hele sexy "hebjeinjebroekgezekenofwat?!" plekken rond in mn gewone broeken. Zichtbaar aan de buitenkant dus. En als dat je een paar keer gebeurt in de supermarkt of iets dergelijks dan zijn die inlegkruisjes toch wel fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Het-is-mij, die vele afscheiding is vrij ranzig maar normaal en er valt weinig aan te doen helaas. Gebruik in geen geval inlegkruisjes ofzo, daar wordt het alleen maar erger van. Gewoon regelmatig een frisse (katoenen) onderbroek aantrekken en wachten tot je bevallen bent.
En dan verlang je ineens weer keihard terug naar die onschuldige afscheiding![]()
Wij hebben Rubens haar voor het eerst met shampoo gewassen toen hij ruim 14 maanden was. Daarvoor puur met waterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
En de shampoo is voor het wassen van de haartjes van de baby, die leek me nog niet zo raar.
Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Troel het volgende:
Kleine dienstmededeling overigens:
Voor de mensen die ineens gek opkijken als ik minder online ben: vanwege tegenvallende bloedwaardes krijg ik als het goed is vanaf volgende week maandag dagelijks een infuus met vitamines en mineralen. Dat houdt in dat ik elke dag meerdere uren in het ziekenhuis door zal brengen en dus minder online zal zijn. Als het goed is hoef ik er echter niet te overnachten
Ja, ik denk dat ik maar eens even wat boekenbonnen moet gaan inleverenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!
lol iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Ssserpente het volgende:
Als je dit leest, ben je alweer een end op de hoogte hoor!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... ik ben maar wel inlegkruisjes gaan gebruiken sinds een week of 2 ofzo. Regelmatig een schone onderbroek zou hier dan dus betekent hebben dat ik vijf of zes keer op een dag een schone onderbroek aan had moeten trekken. Ik liep hier regelmatig met hele sexy "hebjeinjebroekgezekenofwat?!" plekken rond in mn gewone broeken. Zichtbaar aan de buitenkant dus. En als dat je een paar keer gebeurt in de supermarkt of iets dergelijks dan zijn die inlegkruisjes toch wel fijn
mja, leuker kunnen we het niet maken zeg maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaanÉrrug fijn om te weten dat dat vijf tot zes keer per dag gaat worden
![]()
Jeetje Troel, iedere dag! Veel sterkte, hopelijk verbetert het gauw.
Nee, je kind is gewoon aan het dansen op de muziekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ymme, ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de rompertjesvraag
en ff iets grappigs vertellen, had al verteld dat ons kindje sterker wordt en echt schopjes veroorzaakt..
en nu ben ik mp3 aan het downloaden en dus muziek aan het luisteren en nu is het ineens heel druk aan het gymnastieken en plopjes maken enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaan![]()
ik heb er 14quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
Zojuist heerlijk met mamsie door de stad geslenterd
En natuurlijk weer wat rompertjes gekocht. En sokjes. En een hoes voor over het aankleedkussen.
Hoeveel rompertjes in maat 50/56 zullen er ongeveer nodig zijn (en ik wil dan het liefst niet elke dag hoeven te wassen) want volgens mij heb ik er al aardig veel...Moet ze een keer gaan tellen
Ik heb er ook 14! Dan zit ik wel goed dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er 14en Tess heeft ze lang niet allemaal aangehad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er 14en Tess heeft ze lang niet allemaal aangehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |