Wij hebben Rubens haar voor het eerst met shampoo gewassen toen hij ruim 14 maanden was. Daarvoor puur met waterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
En de shampoo is voor het wassen van de haartjes van de baby, die leek me nog niet zo raar.
Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Troel het volgende:
Kleine dienstmededeling overigens:
Voor de mensen die ineens gek opkijken als ik minder online ben: vanwege tegenvallende bloedwaardes krijg ik als het goed is vanaf volgende week maandag dagelijks een infuus met vitamines en mineralen. Dat houdt in dat ik elke dag meerdere uren in het ziekenhuis door zal brengen en dus minder online zal zijn. Als het goed is hoef ik er echter niet te overnachten
Ja, ik denk dat ik maar eens even wat boekenbonnen moet gaan inleverenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!
lol iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Ssserpente het volgende:
Als je dit leest, ben je alweer een end op de hoogte hoor!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... ik ben maar wel inlegkruisjes gaan gebruiken sinds een week of 2 ofzo. Regelmatig een schone onderbroek zou hier dan dus betekent hebben dat ik vijf of zes keer op een dag een schone onderbroek aan had moeten trekken. Ik liep hier regelmatig met hele sexy "hebjeinjebroekgezekenofwat?!" plekken rond in mn gewone broeken. Zichtbaar aan de buitenkant dus. En als dat je een paar keer gebeurt in de supermarkt of iets dergelijks dan zijn die inlegkruisjes toch wel fijn
mja, leuker kunnen we het niet maken zeg maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaanÉrrug fijn om te weten dat dat vijf tot zes keer per dag gaat worden
![]()
Jeetje Troel, iedere dag! Veel sterkte, hopelijk verbetert het gauw.
Nee, je kind is gewoon aan het dansen op de muziekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ymme, ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de rompertjesvraag
en ff iets grappigs vertellen, had al verteld dat ons kindje sterker wordt en echt schopjes veroorzaakt..
en nu ben ik mp3 aan het downloaden en dus muziek aan het luisteren en nu is het ineens heel druk aan het gymnastieken en plopjes maken enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaan![]()
ik heb er 14quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
Zojuist heerlijk met mamsie door de stad geslenterd
En natuurlijk weer wat rompertjes gekocht. En sokjes. En een hoes voor over het aankleedkussen.
Hoeveel rompertjes in maat 50/56 zullen er ongeveer nodig zijn (en ik wil dan het liefst niet elke dag hoeven te wassen) want volgens mij heb ik er al aardig veel...Moet ze een keer gaan tellen
Ik heb er ook 14! Dan zit ik wel goed dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er 14en Tess heeft ze lang niet allemaal aangehad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er 14en Tess heeft ze lang niet allemaal aangehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |