abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:49:05 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_72069874
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
En de shampoo is voor het wassen van de haartjes van de baby, die leek me nog niet zo raar.

Wij hebben Rubens haar voor het eerst met shampoo gewassen toen hij ruim 14 maanden was. Daarvoor puur met water

Ik had overigens wel shampoo in huis (nu ook), maar dat was omdat dat in mijn kraampakket erbij zat. Ik heb zelf aangegeven bij de kraamverzorgster dat ik liever niet wilde (lees: dat ik niet wilde hebben) dat het gebruikt werd. Ze heeft ook verder geen bodylotionnetjes of wat voor andere dingen gebruikt, enkel een hele lading sudo tegen het meconium
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:22:22 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_72070784
Kleine dienstmededeling overigens:

Voor de mensen die ineens gek opkijken als ik minder online ben: vanwege tegenvallende bloedwaardes krijg ik als het goed is vanaf volgende week maandag dagelijks een infuus met vitamines en mineralen. Dat houdt in dat ik elke dag meerdere uren in het ziekenhuis door zal brengen en dus minder online zal zijn. Als het goed is hoef ik er echter niet te overnachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72071066
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Troel het volgende:
Kleine dienstmededeling overigens:

Voor de mensen die ineens gek opkijken als ik minder online ben: vanwege tegenvallende bloedwaardes krijg ik als het goed is vanaf volgende week maandag dagelijks een infuus met vitamines en mineralen. Dat houdt in dat ik elke dag meerdere uren in het ziekenhuis door zal brengen en dus minder online zal zijn. Als het goed is hoef ik er echter niet te overnachten
Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:32:37 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_72071094
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Neem je wel boekjes mee tegen de verveling dan? Veel succes verder, hoop dat je er van opknapt!
Ja, ik denk dat ik maar eens even wat boekenbonnen moet gaan inleveren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:46:14 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72071449
Troel, bah, sterkte ermee! Wel fijn dat je in elk geval thuis kunt slapen overigens..

Nou, deze dikzak gaat maar eens op weg naar het 2e therapie-cesar-dinges-gebeuren, wel fijn dat ze nog een plekje extra had voor me.. Nog ff snel omkleden, ciao!
3!
pi_72072187
Succes bij de Cesarpeut Incantrix!

Troel jemig, dagelijks. Dat wordt inderdaad een hoop leesvoer meeslepen. Succes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72072382
Hoi iedereen!

Geen verse babies hier????
Ik heb alleen het update topic even bijgelezen, en wil Tan feliciteren met de goede 20 weken echo.

Morretje, heel veel sterkte.....

En wij zijn dus weer terug van onze vakantie, was heerlijk!!!!
Zal gauw gaan bijlezen, zo eerst even naar mijn ouders, die hebben we 2 weken niet gezien....en ik heb het er aan toe!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72072551
Welkom terug Karin! Fijn dat je hebt genoten!

Als je dit leest, ben je alweer een end op de hoogte hoor!
pi_72073931
Hopelijk helpt het snel je bloedwaarden op te krikken Troel

Haha die afscheiding wordt dus echt waterdun, ik dacht dat het overdreven was, klinkt heeeeeeerlijk.
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:28 schreef Ssserpente het volgende:
Als je dit leest, ben je alweer een end op de hoogte hoor!
lol idd
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72074140
hmm lekker onderwerpen komen hier toch altijd voorbij

ik heb vandaag heerlijk rustig aan gedaan, beetje internetten, tijdschriften lezen en net een film gekeken.
Nu zo wat muziek downloaden voor onderweg/ op vakantie.

vanavond ff met vriendlief de stad in, laatste dingen halen voor as maandag... gezellig!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72074389
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou... ik ben maar wel inlegkruisjes gaan gebruiken sinds een week of 2 ofzo. Regelmatig een schone onderbroek zou hier dan dus betekent hebben dat ik vijf of zes keer op een dag een schone onderbroek aan had moeten trekken. Ik liep hier regelmatig met hele sexy "hebjeinjebroekgezekenofwat?!" plekken rond in mn gewone broeken. Zichtbaar aan de buitenkant dus. En als dat je een paar keer gebeurt in de supermarkt of iets dergelijks dan zijn die inlegkruisjes toch wel fijn

Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaan Érrug fijn om te weten dat dat vijf tot zes keer per dag gaat worden

Jeetje Troel, iedere dag! Veel sterkte, hopelijk verbetert het gauw.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:41:48 #87
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72074586
Ik kwam even naar Huup en BE spieken maar nog niks vers in aantocht zo te lezen, pfff wachten
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:47:57 #88
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72074738
Haha, weer van die zwangerschaps-onthullingen waarvan je nooit wat hoort behalve hier Ik gebruik ook wel inlegkruisjes, maar dan van de natuurwinkel. Die zijn van katoen.

Het ging eigenlijk best ok bij de Cesartherapeute. Toen ik binnenkwam zei ze meteen "je hebt last he?" (klopt, ik heb vandaag een slechte dag, zeg maar) en de oefeningen die ze me leerde deden echt zeer, maar uiteindelijk.. Heb ik nu wel minder last als daarstraks! Ik ben er erg blij mee, dit biedt echt vooruitzichten Ik ben alleen wel hondsmoe en kan amper nog uit mijn ogen kijken, maar dat was ik al toen ik daar in de wachtkamer zat, dus als mijn liefje zo klaar is met stofzuigen ga ik denk ik voor de coma.
3!
pi_72075137
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaan Érrug fijn om te weten dat dat vijf tot zes keer per dag gaat worden

Jeetje Troel, iedere dag! Veel sterkte, hopelijk verbetert het gauw.
mja, leuker kunnen we het niet maken zeg maar

Heel in het begin ging het prima met de wcpapiertjes zoals Ssserpente zegt
en iets later in t begin had ik wel nog zoiets van oh dat kan ik wel af met een keer per dag schoon ondergoed hoor, maar als je er dan achterkomt precies op het moment dat je 5 minuten binnen bent op een verjaardag bijvoorbeeld, mja, dan wordt het toch rottig. Met je natte plek dus dan maar een inlegkruisje in voordat je weggaat naar zulk soort dingen. Maar op een gegeven moment was zelfs dat echt niet genoeg meer. Leuk en aardig, maar thuis op de bank zit ik ook nie op die onzin te wachten dus toen maar gewoon een heel pak kruisjes gekocht en regelmatig de boel verversen uiteraard.
Gelukkig ben ik zelf niet erg vatbaar voor infecties of blaasontsteking of andere narigheid; en ik hoef nog maar heel kort dus voor nu vond ik het wel een prima oplossing voor mij zelf. Het is echt pas vanaf week 38 ofzo dat het echt storend veel werd hoor

Incantrix fijn dat het wat geholpen heeft!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72075276
He Troel, wat rot dat je nu iedere dag naar het ziekenhuis moet. Hopelijk knap je er in ieder geval van op!

En hier ook meer afscheiding dan anders. Heel waterig, maar ook een beetje groenig... vind het maar vies. Hier wordt door de gyn wel iedere keer de PH-waarde enzo gemeten en dat is alles goed, dus het zal er wel bij horen, rare kleurtjes
Lotte!
Noah!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:11:40 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72075291
Bluh ik heb zo ontzettend geen zin vandaag....

Ik wou alvast wat afstoffen, morgen krijgen we mijn ouders en schoonmoeder te eten. Na veel uitstellen maak ik dan uiteindelijk mijn rondje door de woonkamer. Plof ik op de bank neer, en dan valt mijn oog op het stof op de subwoofer, en de dvd speler en aanverwanten.... bah. En ik heb geen zin om op t staan en mijn doekie weer te pakken.

En nou moet ik ook nog omkleden want over een uur is mijn man thuis en moeten we de boodschappen doen.

*lamzak uithangt*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72075789
Zojuist heerlijk met mamsie door de stad geslenterd
En natuurlijk weer wat rompertjes gekocht. En sokjes. En een hoes voor over het aankleedkussen.

Hoeveel rompertjes in maat 50/56 zullen er ongeveer nodig zijn (en ik wil dan het liefst niet elke dag hoeven te wassen) want volgens mij heb ik er al aardig veel... Moet ze een keer gaan tellen
pi_72075828
@ Troel. Bah, vervelend zeg, elke dag naar het ziekenhuis. Maar het is natuurlijk voor je gezondheid en dat is belangrijk. Moet je d'r alleen heen, of mag je elke keer iemand mee nemen? Een beetje aanspraak lijkt me wel fijner voor je te zijn dan. Of inderdaad boeken/tijdschriften, mp3 etc.
pi_72075846
Ymme, ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de rompertjesvraag

en ff iets grappigs vertellen, had al verteld dat ons kindje sterker wordt en echt schopjes veroorzaakt..
en nu ben ik mp3 aan het downloaden en dus muziek aan het luisteren en nu is het ineens heel druk aan het gymnastieken en plopjes maken enzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72075917
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ymme, ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de rompertjesvraag

en ff iets grappigs vertellen, had al verteld dat ons kindje sterker wordt en echt schopjes veroorzaakt..
en nu ben ik mp3 aan het downloaden en dus muziek aan het luisteren en nu is het ineens heel druk aan het gymnastieken en plopjes maken enzo
Nee, je kind is gewoon aan het dansen op de muziek
pi_72075984
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:33 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik had m'n eerste momentje vorige week zaterdag, uiteraard mét witte broek en ruim een uur van huis vandaan

Ik zie het helemaal voor me!
Ook ik gebruik inlegkruisjes, ook al is dat niet het allerbeste, anders loop ik echt in een natte broek. Ik heb dat de hele zwangerschap al trouwens.

Jemig Troel, dagelijks, wat vervelend! (en dan zeur ik al over een suikertest...) Echt vreselijk lijkt dat me, maar ja een gezonde baby straks is natuurlijk wel het allerbelangrijkste!
Goh ik wist helemaal niet dat dat bestond, dat je zo'n vitaminengebrek kan hebben dat ze het echt gaan aanvullen enzo!

Incantrix 25 weken

Kom net terug van de babydump, zwarte maxicosi en zwart wipstoeltje gescoord, en een leuk truitje. Ik hou van babyshoppen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72075996
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
Zojuist heerlijk met mamsie door de stad geslenterd
En natuurlijk weer wat rompertjes gekocht. En sokjes. En een hoes voor over het aankleedkussen.

Hoeveel rompertjes in maat 50/56 zullen er ongeveer nodig zijn (en ik wil dan het liefst niet elke dag hoeven te wassen) want volgens mij heb ik er al aardig veel... Moet ze een keer gaan tellen
ik heb er 14 en Tess heeft ze lang niet allemaal aangehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72076012
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb er ook 14! Dan zit ik wel goed dus
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72076079
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb er wel meer dan 14 in die maat

maar goed, given, ik heb er maar een stuk of eh, 6 of 7 ofzo zelfgekocht. De rest is gekregen van B.'s nichtje die haar meisjeskleding weg deed. Niet alles wat daar tussen zat was per se mijn smaak maar ik had zoiets van och, voor reserve ofzo, als ik geen schone meer heb, weet ik het, kan prima dan.
Ik denk dat k wel 15 rompers in die maat gekregen heb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72076114
Ik heb ook nog kleertjes die ze nog nooit aangehad heeft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')