Maar je hebt een pinpas of bom duiten (letterlijk welteverstaan) nodig om zo'n kaartje te kopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oooh. Dan hoef ik dus niet moeilijk te doen met reserveren. Ty ^^/
Hmm, die site deed gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt een pinpas of bom duiten (letterlijk welteverstaan) nodig om zo'n kaartje te kopen.
Waarom accepteren de NS-automaten geen bankbiljetten? Bij GVB kon dat namelijk wel.
Mja, Duitse automaten accepteren ook bankbiljetten. Aan de andere kant, wie heeft er nou geen pinpas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar je hebt een pinpas of bom duiten (letterlijk welteverstaan) nodig om zo'n kaartje te kopen.
Waarom accepteren de NS-automaten geen bankbiljetten? Bij GVB kon dat namelijk wel.
Ik heb er wel één, maar stel je voor dat je alleen biljetten hebt maar geen bankpas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, Duitse automaten accepteren ook bankbiljetten. Aan de andere kant, wie heeft er nou geen pinpas?
Wordt ook tijd dat LED's of TFT's de CTA's vervangen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm, die site deed gewoon moeilijk.
CTA op Bilthoven had overigens een eigen willetje. xD, dr zit nog een handgeschreven flapje in voor Den Dolder etc.
Terwijl hij al gewoon vervangen is door een nieuwe.
Omdat voor een automaat met bankbiljetten de veiligheidseisen strenger zijn, en de NS te krenterig is om automaten te kopen die aan die eisen voldoen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je hebt een pinpas of bom duiten (letterlijk welteverstaan) nodig om zo'n kaartje te kopen.
Waarom accepteren de NS-automaten geen bankbiljetten? Bij GVB kon dat namelijk wel.
Moet je bij iemand een sloot munten zien te bietsen in ruil voor je bankbiljettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er wel één, maar stel je voor dat je alleen biljetten hebt maar geen bankpas?
Nou als ze net zoals in België alleen maar binnenlandse betaal passen slikken dan is dat wel makkelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, Duitse automaten accepteren ook bankbiljetten. Aan de andere kant, wie heeft er nou geen pinpas?
Hebben ze daarom niet ook de strippenkaarten er uitgehaald, zo een jaar of wat terug?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat voor een automaat met bankbiljetten de veiligheidseisen strenger zijn, en de NS te krenterig is om automaten te kopen die aan die eisen voldoen.
www.jizdenka.czquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:30 schreef Ireyon het volgende:
Waar kan ik ergens de afstand vinden voor trajecten in het buitenland?
89quote:Anders mag iemand me ook gewoon vertellen hoeveel km Venlo - Köln
42quote:en Roosendaal - Antwerpen is
True. Ik heb afgelopen weekend op het mondaine station van halle nog alle duivels uit de hel staan vloeken omdat het loket dicht was en men het wel genoeg vond om EEN kaartautomaat te plaatsen op een van de grotere stations van het land toch. En die automaat was weliswaar Facile, Pratique, Fiable en Rapide, maar alleen voor iemand met Proton of Bancontact.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef Fixers het volgende:
Nou als ze net zoals in België alleen maar binnenlandse betaal passen slikken dan is dat wel makkelijk.
volgens mij is er helemaal niet gecontroleerd zelfs...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef KapiteinT het volgende:
Vraagje aan degene die al met een testrit zijn mee geweest: controleren ze op naam? Degene waarmee ik eigenlijk zou gaan kan niet, kan ik zijn kaartje dan aan iemand anders geven, ondanks dat het op zijn naam staat?
Niemand, dat begint pas 31-8. Wiseguyquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef knars het volgende:
Wie heeft er inmiddels ervaring opgedaan met de dienstregelingloze dienstregeling Utrecht - Amsterdam?
En vergeet niet, dat die automaten enkel binnenlandse vervoersbewijzen uitspugen. Handig op een groot druk station als Brussel Centraal, waar er slechts 2 staan. Rapide zijn ze overigens vooral niet.... tegen de tijd dat ik B-R-U-S-S-E-L-C-E[ntraal] had ik ingetikt. Had ik al lang naar het loket kunnen lopen, wat ik alsnog kon doen omdat mijn Maestro pas werd uitgespuugd. Opvallend trouwens, bij de conducteur treinbegeleider kan je met creditcard betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
True. Ik heb afgelopen weekend op het mondaine station van halle nog alle duivels uit de hel staan vloeken omdat het loket dicht was en men het wel genoeg vond om EEN kaartautomaat te plaatsen op een van de grotere stations van het land toch. En die automaat was weliswaar Facile, Pratique, Fiable en Rapide, maar alleen voor iemand met Proton of Bancontact.
Die quasi gebruikersvriendelijke kutdingen slikken niet eens muntgeld, laat staan papier. Oh wat gemakkelijk, praktisch, betrouwbaar en snelKutbelgië
kHeb vandaag een folder meegenomen, begint de 31e btw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef knars het volgende:
Wel mooi dat elke keer als Rotterdam - Den Haag - Schiphol er uit ligt, we hier Thalysjes en Beneluxjes langs zien komen. Had de storing nog niet meegekregen toen knars junior riep: "Kijk, Thalys! Pappa-pappa-pappa, Thalys rijdt daar!" Verder nog aardig twee zuurstokken voorbij zien komen. Nice.
Wie heeft er inmiddels ervaring opgedaan met de dienstregelingloze dienstregeling Utrecht - Amsterdam?
Ik ben op de heenreis gecontroleerd, terugreis niet. (9.45 dinsdag), en werd inderdaad omgeroepenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef dennistd het volgende:
[..]
volgens mij is er helemaal niet gecontroleerd zelfs...
wel werd er op amsterdam in elk geval omgeroepen dat ie alleen voor genodigden was, zowel in NL als
quote:heenreis eerste klas gezeten, zat wel beter dan tweede klas
veel herrie op de balkons, en bij de bakovergangen is het nog veel erger
Bron: nu.nl(klikbaar)quote:geluidsoverlast bij omwonenden, schrijft de Volkskrant. Beheerder Prorail ontving in korte tijd ruim 1600 klachten over het lawaai van de trein.
© ANP
De afgelopen weken werd er proefgedraaid op het tracé tussen Amsterdam en Rotterdam, dat volgende maand officieel in gebruik wordt genomen.
Een woordvoerder van Prorail zegt in de krant: ''Dat is opvallend veel in zo’n korte tijd. Voor ons is dat een signaal dat hier echt iets speelt.''
WC niet geweest. En de catering was gewoon duurder dan in de BeNeLux trein, die ik naar Amsterdam had, en terug naar Dordrechtquote:ohja, het hok van de wc stond vol met water...
en thee voor twee euro
Breda - Amsterdam, forens. Meestal over Den Bosch, maar als ik die mis over Den Haag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:02 schreef Socios het volgende:
Reis jij iedere dag maar een beetje in de rondte of wat is jouw forensentraject?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |