Wat een godsvermogen zou het met de bus kosten??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
Toeslag betalen om langzamer te mogen reizen
We hebben het hier over een slak, niet over de busquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een godsvermogen zou het met de bus kosten??
quote:ProRail gaat informatieborden repareren
TILBURG - De informatieborden en klokken op het centraal station in Tilburg worden dinsdagmiddag gerepareerd. Volgens een woordvoerder van ProRail is het bedrijf druk bezig het probleem met de borden te verhelpen.
Volgens het bedrijf duurt de reparatie langer dan normaal omdat ProRail overgaat op een nieuw digitaal systeem.
Blikseminslag
De reizigersinformatieborden en klokken zijn al vijf dagen kapot. Dat komt door een blikseminslag afgelopen donderdag.
Aan het eind van dinsdagmiddag moeten de borden weer de juiste informatie weergeven.
http://www.omroepbrabant.(...)orden+repareren.aspx
Gaat er toch iets misquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat er ook per ongeluk buitenlandse toeristen met de testrit zijn meegeweest. Ze verwarden de trein met de Benelux die 10 minuten later kwam
Waarschijnlijk inhaalplek voor de IC als het voor een stoptrein of goederen rijdt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In rijssen heb je 3 sporen aan de perrons liggen, alleen bij spoor 2 en 3 komen treinen aan. Waarom ligt dat 1ste perron daar?
Ja klopt, 20% van de mensen, gok ik, waren gewone reizigers die naar Rotterdam wilden en een normaal kaartje hadden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat er ook per ongeluk buitenlandse toeristen met de testrit zijn meegeweest. Ze verwarden de trein met de Benelux die 10 minuten later kwam
Als je (ooit) nog een leuk bordje wilt fotograferen:quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon![]()
Een stationsbordje met niet meer dan "station." eropOkee, komt vaker voor in andere talen, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2009 13:45:49 ]
Toch weer vet lomp gedaan dan. Kleine moeite om in NL en EN om te roepen dat het een speciale trein is voor genodigden en dat mensen anders niet moeten instappenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Dat. Niet meer en niet minder. Als je binnen de lijntjes kleurt gaat het prima, maar wil je iets bijzonders?quote:
Het is al opgelost! Moest een ticket hebben voor Bilthoven - Antwerpen-Centraal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat. Niet meer en niet minder. Als je binnen de lijntjes kleurt gaat het prima, maar wil je iets bijzonders?
Die kan je net zo goed in Bilthoven uit de automaat trekkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:06 schreef Crientj het volgende:
Het is al opgelost! Moest een ticket hebben voor Bilthoven - Antwerpen-Centraal.
Dan zat je niet bij mij in de rijtuig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:50 schreef its_me_ het volgende:
Nu in fyra. Heel veel lege plekken. Helft is nog vrij. Vertrektijd a'dam is 9.50
Klopt. Heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Hier in Zwijndrecht heb je 4 peronnen, 4 sporen. Aan maar 2 peronnen komen de treinen, en dat zijn de middelste 2. Perron 1 en 4 word in dit geval vooral gebruikt als doorrijd spoor, wat daar waarschijnlijk ook is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In rijssen heb je 3 sporen aan de perrons liggen, alleen bij spoor 2 en 3 komen treinen aan. Waarom ligt dat 1ste perron daar?
Kan je wel de stoptrein er op kwijtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:16 schreef Hr-Flip het volgende:
Nee Spoor 1 in Rijssen is nog gewoon iets van vroeger
Spoor 2 en 3 zijn de doorgaande sporen, en 1 is een uithaalspoor, voor defecte treinen en/of goederentreinen.
Je wilt het niet gebruiken als inhaalspoor, wissels zijn namelijk maar geschikt om in afbuigende stand met max 40km/h te rijden..
en om 17 uur uit Haarlem vertrekken, betekend 18.30 aankomen in Den Haag....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef KapiteinT het volgende:
Ja, dat heb ik gemerkt ja... Ik wilde van Breda naar Hoofddorp, maar dat werd Breda - Rotterdam - Utrecht - Hoofddorp...
Oooh. Dan hoef ik dus niet moeilijk te doen met reserveren. Ty ^^/quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kan je net zo goed in Bilthoven uit de automaat trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |