elaborate pleasequote:Op maandag 24 augustus 2009 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
In de categorie "Het moest er ooit een keer van komen":
[ afbeelding ]
Gewoonquote:
Ik heb een tijdje terug gelezen dat de 11.8'en vervangen zullen worden door Traxxen van B-cargo dacht ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:53 schreef James1988 het volgende:
Het is weer raak tussen Utrecht en Den Bosch... vanochtend al +20 gehad, nu weer. Capaciteitsproblemen had men het over.
Heel even met een machinist staan praten van de Benelux, die wist me te vertellen dat alle 11.8'jes er in september uitgaan. In hoeverre dat waar is weet ik niet, het lijkt me onwaarschijnlijk. Zoveel Traxx heeft NS Hispeed nou ook weer niet om én de Benelux te blijven rijden, én op de HSL.
En wat maakt 11.8 een herrie trouwens, vooral als je ernaast staat
Bedoel je daarmee "Traxxen" of "Traxxen van B-Cargo"?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef James1988 het volgende:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, die Traxx'en hebben in België alleen maar een toelating voor goederenvervoer.
Oh kut ja ik moet nog een NSHispeed ticket uit de afhaalmachine gaan sleuren morgenquote:
De kleurquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, kan, dat weet ik nietWaarin verschillen die van de HSA-traxxen eigenlijk?
Mja, als alles goed gaat, dan is er een probleem.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Ben benieuwd of er nog dingen verkeerd gaan tijdens de 'HSL-proefritten-met-publiek'
Kloptquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, als alles goed gaat, dan is er een probleem.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik zit ook in die trein9.45 vertrek uit A'dam.
Moet er alleen kapotvroeg me nest voor uit![]()
Met scooter naar Dordrecht en dan nog eens naar A'dam
daarom heb ik de middagrit ook maar genomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik zit ook in die trein9.45 vertrek uit A'dam.
Moet er alleen kapotvroeg me nest voor uit![]()
Met scooter naar Dordrecht en dan nog eens naar A'dam
Hoe kan dat nou manquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef dennistd het volgende:
Hij is 2 minuten langzamer dan de IC naar Vlissingen
(15min tegen 13min)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |