homeprint toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar a.s. 13 december testen. Lukt me met geen mogelijkheid die kaarten binnen nu en maandag af te halen.
Ik bedoelde de bestelling. dennistd zei dat je de kaarten direct kon afdrukken, jij zegt iets met een bestelling.quote:
NS 17/1800 kunnen zelfs 200 km/uquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:00 schreef James1988 het volgende:
Er staat mij vaag iets van bij dat de 1700- en 1800-locs zelfs 180 km/h mogen, wat zou betekenen dat ze getest zijn onder 198 km/h. Hoeveel daar van waar is, weet ik alleen niet.
1600 niet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:42 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
NS 17/1800 kunnen zelfs 200 km/u
1800 = omgenummerde 1600, dit komt omdat tijdens de splitsing van NS een deel van de locs naar Railion is gegaan. Om verwarring te voorkomen zijn de overgebleven 1600's omgenummerd naar 1800.quote:
Dat blad is vorig jaar opgeheven omdat het 'te hip' was voor de gemiddelde treinreizigerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Anyway, ik was vandaag eens aan het opruimen, en toen kwam ik een hele stapel Rails tegen. Je weet wel, Maandblad voor Reizigers. Wat is daarmee gebeurd? Waarom zie ik die nooit meer liggen?
Was het niet 5b?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:50 schreef brandsrus het volgende:
Gisteravond stond rond 20.00 uur een VIRM op Lw naast spoor 5a (heeft zeker een slagje Leeuwarden - Rotterdam gedaan), meen type 9591 als ik zo snel gelezen heb.
Klopt, maar het is wel ongebruikelijk toch een VIRM in de IC naar het noorden. Gebeurt eigenlijk alleen bij grote evenementen een keer voor meer capaciteit.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was het niet 5b?![]()
Daar parkeren ze het ding namelijk altijd. 5a is niet handig, omdat je daarmee de Arrivatreinen niet richting 5b kunt krijgen, omdat 5a al door de NS bezet wordt gehouden
In het weekend heb ik altijd een VIRM van Leeuwarden - Rotterdam - Leeuwarden.. Door de week altijd een koploper.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:54 schreef brandsrus het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel ongebruikelijk toch een VIRM in de IC naar het noorden. Gebeurt eigenlijk alleen bij grote evenementen een keer voor meer capaciteit.
Jammer, ik vond het namelijk erg leukquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat blad is vorig jaar opgeheven omdat het 'te hip' was voor de gemiddelde treinreiziger![]()
Bijna niemand las het dus blijkbaar. NS zou zoeken naar een nieuwe invulling, meer trein-gerelateerd, maar die hebben ze blijkbaar nog niet gevonden.
Mja, het gebeurt wel regelmatig dat het toch hetzelfde treinstel weer is. Dan hadden ze in Onnen bijvoorbeeld nog geen tijd gehad om het te onderhouden en dan gebeurt het een dag later.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:55 schreef greavy het volgende:
[..]
In het weekend heb ik altijd een VIRM van Leeuwarden - Rotterdam - Leeuwarden.. Door de week altijd een koploper.
Vertrek 's ochtends: 7.44 (Leeuwarden)
Vertrek 's avonds/middags : 17.38 ofzo iets.. (Rotterdam)
Het is btw nooit dezelfde trein![]()
Dat snap ik. Maar ik zie er op zaterdag bijna nooit koplopers naar Leeuwarden gaan hoor..quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, het gebeurt wel regelmatig dat het toch hetzelfde treinstel weer is. Dan hadden ze in Onnen bijvoorbeeld nog geen tijd gehad om het te onderhouden en dan gebeurt het een dag later.
En dat was niet fun zeker? In de zin van, Leuk enzoquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:01 schreef RubenK het volgende:
Ik was er bij toen dat gebeurdedie inslag daar op tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |