quote:
Waarom ga je niet gewoon nog een opleiding volgen? Je kunt wel blijven klagen dat je niet aan het werk komt, maar daar schiet je ook geen drol mee op. Doe er dan ook wat aan!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Manlief heeft vorig jaar in één dag tijd 98 reacties ontvangen via Monsterboard. Kranten, uitgeverijen en tekstbureaus werven blijkbaar niet via Monsterboard. IT-bedrijven duidelijk wel.
Waarom moest en zou ik Nederlands studeren?
UWV en belovenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef JDx het volgende:
Vandaag UWV gebeld, nog steeds alles niet rond qua uitkering, maar ze beloofden dat ik volgende week mn geld krijg + nabetaling over de afgelopen 2,5(!!!) maand. Hopelijk kan ik al mn geleende geld (bij ouders e.d.) dan eindelijk terugbetalen.
Daar heb ik heel wat redenen voor, maar laat ik ze niet allemaal noemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon nog een opleiding volgen? Je kunt wel blijven klagen dat je niet aan het werk komt, maar daar schiet je ook geen drol mee op. Doe er dan ook wat aan!
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef Kekaa het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al wat van die traineeship werkcoach jongeren gehoord?
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef Kekaa het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al wat van die traineeship werkcoach jongeren gehoord?
Verwacht er ook maar niet teveel van, ik solliciteer nu gemiddeld op 10 vacatures per week en krijg hoogstens 1 of 2 reacties, de rest hoor ik nooit meer iets van.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Als ik een vacature op een site van een uitzendbureau zie, kan ik dan gewoon via internet solliciteren?
Ik heb 3 dagen geleden namelijk op 10 vacatures gesolliciteerd bij meerdere bureau's maar nog geen 1 reactie op gehad.
Ik 20. Ik zou eigenlijk weer een opleiding moeten volgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
ik ben verdomme 22 jaar , kan niet eens werk vinden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken twee mensen die intercedent zijn. Gouden tip als je via uitzendbureau solliciteert; nooit meer dan 1 vacature per uitzendbureau te gelijk. Beter nog om gewoon met je CV langs te gaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Als ik een vacature op een site van een uitzendbureau zie, kan ik dan gewoon via internet solliciteren?
Ik heb 3 dagen geleden namelijk op 10 vacatures gesolliciteerd bij meerdere bureau's maar nog geen 1 reactie op gehad.
iddquote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef JDx het volgende:
Zo gaat het tegenwoordig bij alles! Verschrikkelijk, ga je ergens langs, zeggen ze:
Heb je internet? Ja. Nou hier heb je een boekje hoe het werkt, ga naar huis, schrijf je in, dan krijg je een mail, reageer daar op, maak een code aan, ga naar die en die site, schrijf je opnieuw in, log met die code in op onze site, voer je nummer in, je krijgt dan een sms, gebruik die code op de volgende pagina, verifieer je nummer twee keer, sla dit op, verstuur het naar ons via het formulier, je krijgt dan een telefoontje van een computer, geef de code die inmiddels in je mail staat, je wordt dan doorverbonden met ons callcenter, hier helpt iemand je om een afspraak te maken. Maar dat zal wel over 3 weken worden, want het is aardig drukgoeiedag!
LOLquote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef JDx het volgende:
Zo gaat het tegenwoordig bij alles! Verschrikkelijk, ga je ergens langs, zeggen ze:
Heb je internet? Ja. Nou hier heb je een boekje hoe het werkt, ga naar huis, schrijf je in, dan krijg je een mail, reageer daar op, maak een code aan, ga naar die en die site, schrijf je opnieuw in, log met die code in op onze site, voer je nummer in, je krijgt dan een sms, gebruik die code op de volgende pagina, verifieer je nummer twee keer, sla dit op, verstuur het naar ons via het formulier, je krijgt dan een telefoontje van een computer, geef de code die inmiddels in je mail staat, je wordt dan doorverbonden met ons callcenter, hier helpt iemand je om een afspraak te maken. Maar dat zal wel over 3 weken worden, want het is aardig drukgoeiedag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |