quote:Het wordt noodweer
DE BILT - Het KNMI heeft woensdag een waarschuwing doen uitgaan voor zeer zware windstoten op donderdag. In de loop van donderdagmiddag trekken onweersbuien vanuit het zuidwesten het land binnen.
LEZERSFOTO JOHAN HOVINGA, EMMEN
Daarin kunnen windstoten voorkomen tot 110 kilometer per uur.
Bovendien is er kans op zwaar onweer, hagel en lokaal veel regen, aldus het weerinstituut. De buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, bereiken tegen de avond het noordoosten.
?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef Karina het volgende:
Amsterdam hier, redelijk warm buiten en benauwd want het is de hele ochtend al bewolkt (gistermiddag/avond ook trouwens).
Hier nog niet in Zwijndrechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:01 schreef OA het volgende:
De eerste regenbui valt hier al. Omgeving Dordrecht.
Ik werk in HIA. Ik zei Dordrecht omdat dat meer bekend is, denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:03 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hier nog niet in Zwijndrecht![]()
Waar woon je in Dordt? Ik in de wijk Kort Ambacht.
HIA kent iedereen toch mag ik hopenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk in HIA. Ik zei Dordrecht omdat dat meer bekend is, denk ik.![]()
Nu schijnt de zon weer.
O ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
HIA kent iedereen toch mag ik hopen![]()
Hemp Industries Association?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
HIA kent iedereen toch mag ik hopen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hendrik-Ido-Ambacht is je niet bekend?
Je kent de naam toch wel?
quote:Tot 1855 heette de gemeente Hendrik-Ido-Schildmanskinderen-Ambacht en de Oostendam. De fusie met Sandelingen-Ambacht in dat jaar leverde de huidige gemeentenaam op, tevens de naam van het enige dorp binnen de gemeentegrenzen. Volgens het Genootschap Onze Taal heette de gemeente ooit Hendrik Ido Oostendam en Schildmanskinderen Ambacht, en misschien ook ooit Hendrik-Ido-Oostendam-Schildmanskinderen-Groot-en-Klein-Sandelingen-Ambacht.
Heer-lijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:52 schreef ForumGek het volgende:
Hier in Groningen is het nog prachtig weer, helblauwe lucht.
Kijk de post boven je vriend. Ik was er net op tijd achter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hendrik-Ido-Ambacht is je niet bekend?
Je kent de naam toch wel?
Mijn gok is Hendrik Ido Ambacht. Dat ligt in ieder geval in de buurt vanm Dordrecht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:09 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Hemp Industries Association?
The Higher Intelligence Agency?
Harrisburg International Airport?
Halifax International Airport?
Honolulu International Airport?
Huiswerk Instituut Amsterdam?
Was gelijk getikt (9:11) en ik ga dat niet edittenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kijk de post boven je vriend. Ik was er net op tijd achter.
nee picassoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vanavond pas stelletje dyslecten.
quote:De buien trekken in de loop van de middag vanuit het zuidwesten het land binnen. Aan het begin van de avond wordt het noodweer verwacht in het noordoosten.
Laten we dat even zo houden, werk vandaag tot 13:00 en daarna kom ik naar Harlingen toe, geen zin om in die buien te komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Franeker.. Nog niets behalve zon en warm..
Een minuut duurt 60 seconden he?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Was gelijk getikt (9:11) en ik ga dat niet editten
En nog steedsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef pleeborstel het volgende:
Zwolle, bloedheet en geen wolkje te bekennen
Bloedheet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef pleeborstel het volgende:
Ga er even serieus op in, slappe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ga even lekker zeuren of zo... Lekker boeiend.
Waar is dat, Winterswijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Hier in het verre oosten wel hoor
Ik beSCHerm je welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:43 schreef CartWOman het volgende:
Hopelijk is het afgezwakt als het noorden aan de beurt is. Ik hou d'r niet van.
Moet wel erg lokaal zijn geweest want ik heb geen drup gezien. (Zwolle Oosterenk)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef Kekaa het volgende:
En nu regent het in Zwolle. Maar niet echt donkere lucht ofzo, dus zal zo weer over zijn.
Edit: En nu alweer zon.
Doet me deugd, dan kunnen de schilders bij mijn ouders hun klus afamkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef DeLuna het volgende:
In Heerenveen is het nog prachtig mooi weer
Ik woon in Oud-Zuid, werk in Amstelveen (tegen Buitenveldert aan). Volgens mij was het bijna de hele dag bewolkt, toen ik thuis kwam ging ik even op balcon zitten, allemaal wolken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
?
Waar in A'dam zit jij?
Hier in Buitenveldert was het de hele dag zonnig gisteren en vandaag af en toe eens een wolkje, al komt er nu wel weer bewolking aan.
Begint hier wel benauwd te wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef pleeborstel het volgende:
Dieze West...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:59 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Moet wel erg lokaal zijn geweest want ik heb geen drup gezien. (Zwolle Oosterenk)
Wel bewolkt
dat is wel erg laatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef xxjosjex het volgende:
Pas om 130.00 komt het zeeland intrekken he, dat noodweer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |