En nog steedsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef pleeborstel het volgende:
Zwolle, bloedheet en geen wolkje te bekennen
Bloedheet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef pleeborstel het volgende:
Zwolle, bloedheet en geen wolkje te bekennen
Ga er even serieus op in, slappe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ga even lekker zeuren of zo... Lekker boeiend.
Waar is dat, Winterswijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Hier in het verre oosten wel hoor
Ik beSCHerm je welquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:43 schreef CartWOman het volgende:
Hopelijk is het afgezwakt als het noorden aan de beurt is. Ik hou d'r niet van.
Moet wel erg lokaal zijn geweest want ik heb geen drup gezien. (Zwolle Oosterenk)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef Kekaa het volgende:
En nu regent het in Zwolle. Maar niet echt donkere lucht ofzo, dus zal zo weer over zijn.
Edit: En nu alweer zon.
Doet me deugd, dan kunnen de schilders bij mijn ouders hun klus afamkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef DeLuna het volgende:
In Heerenveen is het nog prachtig mooi weer
Ik woon in Oud-Zuid, werk in Amstelveen (tegen Buitenveldert aan). Volgens mij was het bijna de hele dag bewolkt, toen ik thuis kwam ging ik even op balcon zitten, allemaal wolken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
?
Waar in A'dam zit jij?
Hier in Buitenveldert was het de hele dag zonnig gisteren en vandaag af en toe eens een wolkje, al komt er nu wel weer bewolking aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |