Op www.meteoalarm.eu staat Duitsland zelfs in het rood, dus waarom zou Limburg niks krijgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef stefan1187 het volgende:
Maar het noodweer komt dus vanuit het zuidwesten... dan denk ik aan Zuid-Holland en Zeeland... en dat trekt dan over naar het noordoosten. m.a.w. Limburg krijgt dus WEER niks mee???
Dat kan zeer zeker ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Een voorbeeldje : Je zit lekker op het strand en je gaat het water in. Na 10 minuten begint het toch te onweren/regenen/hagelen terwijl je nog in het water zit. Kan het zo snel veranderen ?
Daarom ga ik ook eerder naar huis (op de fiets) heb geen zin om in de hagel te fietsen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat ze nog 30 minuten hebben om thuis te komen.. whehe..
Weer niksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef stefan1187 het volgende:
Limburg krijgt dus WEER niks mee???
En dan nog te laat zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
Als er nie teveel bewolking is ga ik nog wel ff naar het water.het zou hier vanaf 4 uur kunnen zijn en ben met 5 min thuis
Je spreekt jezelf tegen speedy.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit best een kans in dat Limburg niks van die lijn mee krijgt, daartegen krijgen ze dan wel met onweersbuien te maken die daar gaan ontstaan en dan is het maar geluk hebben dat je 1 over je heen krijgt
Neet zoë negatief hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef stefan1187 het volgende:
Maar het noodweer komt dus vanuit het zuidwesten... dan denk ik aan Zuid-Holland en Zeeland... en dat trekt dan over naar het noordoosten. m.a.w. Limburg krijgt dus WEER niks mee???
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, daar is het ontbrekende kaartje van het KNMI!
Dat rode stukje in Duitsland (zuid/west) gaat om de temperatuur (meer dan 40 graden celcius).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Op www.meteoalarm.eu staat Duitsland zelfs in het rood, dus waarom zou Limburg niks krijgen?
Ik zit bij Bijsterhuizen. Maar was ook al weer snel voorbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hier aan de waalkade nog geen drup gezien.
kijk anders even op de website het KNMI. Dan zie je dat het weeralarm voor HEEL NEDERLAND is afgegeven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:48 schreef Stephan1237 het volgende:
Rotterdam krijgt dus zeker wat (zit in het westen, niet echt in het zuidwesten)?:)
Nja oke.... ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Neet zoë negatief he
Kijk eens naar deze kaart
[..]
ghehe stay tuned zou ik zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Zo goeie morgenbijna een heel nieuw topic vol al. Ik hoorde van mn pa dat het al geregend had vanochtend. Gelukkig heb ik niets gemist. Kom maar op
Ja ik open goede topics hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is in ieder geval al een stormlooptopic.
Voor zover het dat al niet is natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:02 schreef -CRASH- het volgende:
Nou vanmorgen die onweersbui.... en zometeen gaat de zon weer flink schijnen.
Dat zal weer lekker drukkend worden met een verwachte 37 graden![]()
uh uhquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik open goede topics he![]()
![]()
nee even zonder gekheid: ik denk dat dit topic al voor 13:00 vol is
Dat valt nog mee..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor zover het dat al niet is natuurlijk.
foto's daarvan zijn altijd wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan ook goed uitkijken op Delft. Ik hoop niet dat er van die hagelstenen komt die auto's kapot maken
Ik vind dat niet echt, hoe zou jij het vinden als je auto helemaal naar de #$*#$ isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's daarvan zijn altijd wel leuk om te zien.
Zeeland haalt de eerste 30 graden voor half twaalf denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Even de temperaturen:
[ afbeelding ]
Ik denk al voor 12.00 uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik open goede topics he![]()
![]()
nee even zonder gekheid: ik denk dat dit topic al voor 13:00 vol is
Het ontstaat overalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef kikoooooo het volgende:
In Het Kanaal begint nu eea te onstaan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |